Култура
Измамник со 19 жени
Седумдесетгодишник,кој еднаш признал дека се женел 19 пати, без да се разведе од претходнитесопруги, деновиве се предал на полицијата во Торонто.
Седумдесетгодишник,кој еднаш признал дека се женел 19 пати, без да се разведе од претходнитесопруги, деновиве се предал на полицијата во Торонто.
Против него епокренато обвинение за моногамија, а истражните органи трагаат по можни нови„жртви“ на овој неуморен младоженец.
Извесен ОливерКилин, 71-годишник од Торонто, се фалел на репортерот на „Торонто стар“ сосвојата „брачна колекција“, а се предал на полицијата на главниот град наканадската провинција Онтарио.
Полицијата веднашго извела пред судија, кој го обвинил за „повеќекратна бигамија“, а потоа гопуштил со обврска следниот месец да се појави на суд и да ја ислуша пресудата.
Детективот РобЕрмакор изјави дека истражните органи биле алармирани кога една од жените наКилин се пожалила на полицијата поради неговото однесување.
Во помалкуоткаченото интервју за „Торонто стар“, уште во 2006. година Килин признал декасамо првите два брака од вкупно 19, му се легални. Со првата сопруга Мери, којаумрела во 1974. година имал девет деца.
Истата година,како што изјавил во интервјуто, се оженил уште три пати, бидејќи, како штовели, „жените не можеле да одолеат на неговиот шарм“, а по враќањето во Торонтово 2005. година, продолжил и да се гледа со „пријателките“ кои биле убеденидека живеат во легален брак.
Тој всушност севратил во градот каде што првпат се оженил во 1957. година, откако во еденбритански затвор отслужил казна поради својот 19. брак, кој бил илегален. Тој тврди дека бил протеран во Канада за да не„внесува паника меѓу британските додворувачи“.
Според него, воИрска, каде што поминал извесно време, бил „филмска ѕвезда“ и таму работел какопсихолог и психотерапевт, иако нема никакви квалификации.
Килин имал и своешоу на една мала локална телевизија, емисија во локалното радио и колумни во 20локални весници.
„Се открил“ во2001. година како измамник и лажен уметник, кога, како судски вештак, сведочелна едно судење и кога адвокатот на одбраната побарал документи и докази занеговата стручност.
Килин исто тврдидека бил во тимот експерти што работеле најпрво за градоначалникот на Торонто, апотоа и во тимот на премиерот на Онтарио.
Интересно е штоникој во Канада не обрнал внимание на фактот што на британската телевизија во2006. година бил емитуван документарен филм за Килин под наслов „Измамник со 14жени“.
/крај/фо/ст
Copyright
2009
makfax
. Сите права се задржани. Текстов не смее да се печати илиемитува, во целина или во делови, без договор со makfax.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Култура
„Зимски МакеДокс“ завршува со проекција на „Герлах“ и дебата во „Лабораториум“
Здружението за промоција на документаристика „МакеДокс“ ќе ја заврши серијата проекции во рамки на програмскиот сегмент „Зимски МакеДокс“ со прикажување на документарниот филм „Герлах, последниот земјоделец“ (Холандија / 2023 / 76 мин.) и тематска дебата, што ќе се одржат на 12 декември, со почеток во 20 часот, во едукативно-културниот центар „Лабораториум“ во Скопје.
Документарниот филм „Герлах, последниот земјоделец“ на Лук Бауман и Алиона ван дер Хорст е минатогодишен победник на ИДФА во Холандија, најзначајниот европски фестивал за документарни остварувања.
Герлах ван Бајнум е еден од последните земјоделци на мешани култури во близина на Амстердам. Опкружен од модерни зданија – дистрибутивни центри, автопатишта, мултинационални корпорации – тој, низ годишните времиња, се движи во свој ритам. Го следиме неколку години на своето поле во периферијата на Амстердам. Со помош на неговиот најдобар пријател Ринус, тој сади компири, цвекло, житарки и јагоди, кои ги продава во својата барака. Помеѓу сите овие активности, неговата куќа на фармата е и збирно место на неговите соседи и пријатели, со кои ја споделува неговата духовитост и едноставна радост.
По проекцијата на филмот ќе се одржи дебата на која ќе бидат детектирани опасностите што капитализмот ги носи за поединецот и за планетата, како и за разните форми на отпор што можеме да ги развиваме како директни учесници во потрошувачкото општество.
Овие прашања ќе ги отвори Андријана Папиќ Манчева заедно со Кирил Шентевски (филмски снимател и активист), Александар Николовски (Урбана градина „Бостание“) и Милица Петрушевска („Зелена република“).
– Исчезнувањето на традиционалното земјоделство е најсуштинската општествена промена во втората половина на 20. век. Оттука, вистинска реткост се земјоделците како Герлах што и ден-денес се грижат за земјата и произведуваат храна. Но, околу него сè се менува. Неговата едноставна куќа, чии врати се постојано отворени за неговото семејство и пријатели, сега е опколена со бензинска станица, МекДоналдс, бројни дистрибутивни центри, мрежа од раздвижени автопати, а над неа без престан надлетуваат авиони од аеродромот „Шипхол“. Неолиберализмот има многу лица, па филмот ни ја доловува и борбата на Герлах против претставниците на општините и странските инвеститори коишто, гладни за пари, смислуваат различни начини и договорни услови за и неговото парче да го земат во име на прогресот и технолошкиот развој. Заборавајќи, притоа, како што вели Герлах, дека оваа земја произведува храна. Згора на сето тоа, неминовни и сè почести се и знаците на климатската криза, која е директен продукт на човековата безобѕирност, алчност и отцепеност од природата – последици што Герлах и тоа како ги чувствува на свој грб, заедно со ревматизмот – посочува Андријана Папиќ Манчева.
Филмската проекција и дебатата во рамки на „Зимски МакеДокс“ се поддржани од Амбасадата на Кралството Холандија во Северна Македонија.
Влезот на проекцијата и на дебатата е бесплатен за сите заинтересирани посетители.
Култура
Изложба на графики „Живи форми“ од Мирослава Цветковиќ
На 13 декември, петок, со почеток во 19.30 часот во Изложбениот салон на НУ Центар за култура „Трајко Прокопиев“ – Куманово ќе биде отворена изложба на графики со наслов „Живи форми“ од авторката Мирослава Цветковиќ. Изложбата содржи дваесетина графики работени во повеќе графички техники, во периодот од неколку последни години.
Мирослава Цветковиќ е родена 1973 година во Куманово, Македонија, дипломирала на Факултетот за ликовни уметности при Универзитетот „Св. Кирил и Методиј“ во Скопје, во 1998 година, во класата на проф. Зоран Јакимовски, на оддел графика, со насока графички дизајн. Во 1999. година се стекнува со доквалификација за ликовен педагог, на истиот факултет. Член е на ДЛУМ од 1998 година.
Реализирала резиденцијален престој во Cité Internationale des Arts во Париз, во студиото на Република Македонија, во 2002. год.
Во периодот од 1997-2003 година работи на повеќе проекти и театарски претстави како графички дизајнер на плакати и др. рекламни материјали за Народен Театар Куманово, Македонија.
Изложувала самостојно во Македонија, како и на повеќе групни претставувања на локалната уметничка сцена, како на ДЛУМ, ДЛУК и др., но и на многубројни меѓународни групни изложби во Македонија, Србија, Хрватска, Полска, Романија, Чешка, Канада, Бугарија, Италија, Грција, Литванија. Учесник е и на повеќе ликовни колонии во Македонија и во странство. За својата работа има добиено награди и признанија.
Живее и работи во Куманово, Р.С. Македонија како слободен уметник.
Култура
Концерт на барокниот ансамбл „Театро ала мода“
Ансамблот „Театро ала мода“ составен од музичари кои живеат и работат во Холандија, в четврток со почеток во 20 часот ќе настапат во Камерната сала на Филхармонија. Во ансамблот свири македонската чембалистка Цветанка Созовска, Лилија Славни (барокна виолина) и Џошуа Читам (виола да гамба). На програмата се дела Букстехуде, Телеман, Ј. С. Бах, Ж. Мари-Леклер, Форкере и Рамо.
Преземајќи го името од сатиричниот памфлет на венецијанскиот композитор Бенедето Марчело (напишан во 1720 година), „Театро ала мода“ се посветува на изведување барокна музика, но во нејзиниот автентичен манир, онолку колку што постојат информации низ историјата за начинот на изведба. Членовите на овој ансамбл доаѓаат од четири различни културни средини, но го пронашле својот обединет музички јазик во Холандија, за време на студиите на Кралскиот конзерваториум во Хаг.
Комбинирајќи ја виртуозноста и длабокото изучување на автентичната барокна изведувачка пракса, музичарите од „Театро ала мода“ го истражуваат и го претставуваат репертоарот за различни инструментални комбинации за камерен состав, користејќи историски копии на инструменти, како што се виолина, флејта, обоа, фагот, виола да гамба, чембало. Нивниот репертоар го опфаќа периодот од раниот барок до појавата на класичниот музички стил.
Инаку, „Театро ала мода“ редовно настапува во Холандија и веќе има остварено меѓународни дебија на различни музички фестивали низ Европа, во Исланд, Франција, Португалија, но и во Скопје и во Охрид.
На концертот во Скопје се претставуваат во формација трио со барокна виолина, виола да гамба и чембало, со програма специфична токму за овие инструменти од барокниот музички период.