Свет
Потрагата по црните кутии на урнатиот француски „ербас“ ќе продолжи есенва
Директорот на франсуското биро за истрага и анализи кое ја истражува несреќата на летот AF-447 од Рио де Жанеиро до Париз изјавил дека по „црните кутии“ ќе продлжи да се трага наесен
„Потрагата би требала да продолжи есенва. Која есенва, не знам. Истрагата ќе чини 10 а можеби и неколку дестици милиони евра. Засега не можеме да ја објасниме несреќата. Се’ уште не ја сфативме причината за несреќата…“, изјави во понеделник Пол-Луи Арсланиан, директорот на Бирото за истрага и анализи кое технички го испитува падот на „Ербасот А330-200“ на Air France од 1-ви јуни. Произведувачот на воздухопловот, авиокомпанијата „Ербас“, претхоно изјави дека финансиски ќе учествува во таа истрага.Втората фаза од операцијата на поморската потрага по „црните кутии“ од авионот при чие уривање во Атлантикот загинаа 228 патници и членови на екипажот, без резлултати беше завршена на 20-ти август. Прфата фаза, пак, која беше акустично трагање беше прекината на 10-ти јули кога „црните кутии“ престанаа да емитуваат сигнал.Ткн. „црни кутии“, кои ги содржат најрелевантните податоци за причините на несреќата престанаа да емитуваат сигнали околу 1-ви јули, но по нив безуспешно се трагаше. Бидејќи се претпоставува дека тие се потонати на океанското дно кое во тој регион е длабоко и до шест километри, беше вклучен францускиот истражувачки брод „Зошто да не?“ од океанографскиот институт.Спасувачките и екипи за потрага успеаја да извадат само 51 тело на жртвите од Атлантикот. Летот AF-447 кој требало да трае 11 часа, според бразилските воздухопловни власти започнал добро од Рио де Жанеиро кон парискиот аеродром „Роаси Шарл де Гол“. Но, по речиси четири часа лет, капетанот на авионот јавил дека леталото влетало во големи турбуленции, по што биле прекинати сите радиоконтакти со контролата на летањето и авионот исчезнал од радарите. Во седиштето на компанијата, извршниот директор на Air Frence, Пјер-Анри Горжон, тогаш изјави дека авионот испратил автоматска порака за краток електричен спој, петнаесетина минути откако влегол во бурата и дека најверојатно бил погоден од молња. Потоа се откри дека Овој пад го следат многу контроверзи, поврзани со можен технички недостаток на авионите на производителот „Airbus“, до можна саботажа. Имено, француската разузнавачка служба пребарува дали две лица од списокот на патници се истите со оние што во нејзините архиви се сомничат како исламистички терористи. Извесно време пред катастрофата, пак, авион од истиот тип на француската компанија, доцнел со полетувањето од аргентинскиот главен град Буенос Аирес, заради дојава дека во него е поставена бомба.Еден од заклучоците на истрагата е дека авионот паѓал со голема брзина од висина од 10.700 метри, и тоа во хоризонтална положба, па така ударот бил со долниот дел. Елеците за спасување не биле отворени, што асоцира на голема силина на сударот, рекле од истрагата. Според истиот ивор неисправните сензори за брзината, би можеле да бидат еден од факторите, но не и причината за катастрофата. Исто така, се смета дека најобичната бура не би можела да биде главната причина за уривањето на авионот.Авионот бил последен пат забележан на радарите половина час откако полседен пат зборувал со бразилската контрола на летање, а по десет минути требало да се наоѓа во сенегалскиот воздушен простор. Во тој кус период кога се наоѓал и вон од сите радарски контроли, авионот исчезнал и забележани се само пораките кои авионот ги испраќал автоматски. Контролите во Мадрид и во Брест го пријавиле исчезнувањето дури со шест часа задоцнување, откако откриле шест часа празнина на најавениот лет.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Регион
На полноќ почнува изборниот молк пред вториот круг од претседателските избори во Хрватска
Денеска е последниот ден од кампањата во Хрватска во пресрет на вториот круг од претседателските избори в недела на 12 јануари, а на полноќ стапува во сила изборниот молк.
Во избирачкиот список се запишани нешто помалку од 3,8 милиони гласачи, а тие ќе одлучуваат меѓу актуелниот претседател Зоран Милановиќ (СДП) и Драган Приморац (ХДЗ со партнерите).
Гласачките места ќе бидат отворени в недела од 7 до 19 часот.
Свет
Неверојатна сцена во Лос Анџелес: пожарот запре токму пред вилата на Том Хенкс
Куќата на Том Хенкс во Лос Анџелес за чудо сè уште постои.
Имотот вреден 26 милиони долари, кој 68-годишниот актер и неговата сопруга Рита Вилсон го купиле во 2010 година, за влакно избегна пожар во Лос Анџелес и остана недопрен. Огнената стихија буквално застанала пред нивниот двор.
Додека домот на Хенкс со четири спални соби и пет бањи изгледа недопрен, огромната вила покрај ридот над неговата куќа била уништена од пожарот, пишува „Пејџ сикс“. Том и Рита сѐ уште не се огласиле во јавноста за пожарот, но најверојатно морале да се евакуираат.
Чет Хенкс, синот на Том и Рита, претходно се огласи на социјалните мрежи.
View this post on Instagram
„Населбата во која пораснав сега буквално гори до темел. Молете се за Палисадес“, напиша 34-годишникот на социјалните мрежи.
Свет
Густиот смог и загадувањето предизвикаа сообраќаен хаос во Њу Делхи
Густиот смог и исклучително лошиот квалитет на воздухот предизвикаа сообраќаен хаос во главниот град на Индија, Њу Делхи.
Видливоста во повеќе делови од градот беше намалена на нула во раните утрински часови, што предизвика застој во воздушниот, железничкиот и патниот сообраќај.
Според извештаите, повеќе од 150 лета биле одложени, а десетици возови доцнеле поради лошите временски услови.
Ова е чест проблем во северна Индија во текот на зимата кога ниските температури помеѓу декември и јануари ги држат загадувачите блиску до земјата намалувајќи ја видливоста и го отежнуваат патувањето, а истовремено создаваат опасни услови за дишење.
Индексот на квалитетот на воздухот (AQI) во Делхи беше над 400 во неколку делови од градот, според државната веб-страница „Сафар“, што е повеќе од 25 пати над безбедносната граница пропишана од Светската здравствена организација (СЗО).
Властите во главниот град повторно воведоа мерки за контрола на загадувањето, вклучително и забрана за градежни работи и преминување на учење преку интернет.
Фотографиите и видеата од Делхи и околните градови покажуваат дебели слоеви магла што ги покрива патиштата, фармите и зградите.
Аеродромот во Делхи издаде предупредување до патниците за можни доцнења поради намалената видливост.
„Додека полетувањата и слетувањата на аеродромот во Делхи сè уште се во тек, летовите што не се во согласност со стандардите CAT III може да бидат погодени“, се вели во соопштението. CAT III е систем што им овозможува на авионите да слетаат во услови на намалена видливост.
Според веб-страницата за следење летови „Флајрадар 24“, полетувањата од аеродромот во Делхи доцнат повеќе од 20 минути.