Економија
Поврзување на искуството и лидерството во насока на нудење повеќе придобивки за потрошувачите

Интервју со менаџерот за експанзија во Тиго и комерцијалниот директор во Електрометал за нивната најнова соработка
Дека едно партнерство може да се реализира и да почне да се развива во добра насока, без оглед на различностите, доказ се Тиго Фајнанс и Електрометал. Овие две компании во јуни започнаа заедничка приказна која се темели на споделување заеднички вредности и високи професионални стандарди, а е во насока на нудење што поголеми придобивки за своите клиенти. Преку спојување на услугите од двата субјекта на едно место, поточно преку отворање на Тиго филијали во неколку маркети на Електрометал, пристапот до финансиски средства во најпотребните моменти станува уште подостапен за граѓаните, а пазарувањето на производи за домот и градината финансиски целосно безгрижно.
За најновата соработка меѓу двете компании, за актуелната понуда, но и за идните планови разговаравме со Дејан Манев, менаџер за експанзија во Тиго Фајнанс и Иван Калинов, комерцијален директор во Електрометал.
- Неодамна Тиго Фајнанс и Електрометал започнаа партнерска соработка, поврзувајќи ги своите дејности преку отворање на филијали на Тиго во три маркети на Електрометал (Маџари, Карпош и Драчево), на тој начин нудејќи пристап до над 60.000 денари при пазарувањето на над 60.000 производи за домаќинството. Како дојде до ова уникатно поврзување на компании од две различни индустрии?
- Дејан Манев, Тиго Фајнанс: Растот и развојот на една компанија на пазарот е возможен пред сѐ, преку постојано антиципирање и соодветно, прилагодување на потребите на клиентите, воведување нови иновативни решенија на нудење услуги тогаш кога е најпотребно, но и на начин кој е најсоодветен на моменталната состојба. Тиго и Електрометал се водечки компании на македонскиот пазар, лидери во својата област, а „домаќинлукот“ е нашата заедничка точка која нè поврзува. Поточно домаќинското работење, како карактерна особина, како паметно управување со својот буџет и како уживање во грижата за домот и градината. Оттаму, и нашиот слоган – „Пријатели на домот и буџетот“, со кој сакаме да порачаме дека Тиго и Елктрометал се вашите пријатели, кои се тука, подготвени да излезат во пресрет тогаш кога е најпотребно. Да бидам попрецизен, баравме партнерска компанија која има сличен импакт врз задоволување на потребите на потрошувачите и нивните одлуки при купувањето, како што има Тиго – односно, задоволување на потребите на едно место, во неколку минути, ефикасно и транспарентно. Градежните зафати при реновирањето на домот, набавката на неопходните алати, материјали и останати нешта поврзани со домот се актуелни во текот на целата година, исто како што е постојано актуелна и потребата од финансиски средства. Синергијата меѓу двете компании е очигледна, заедно можеме да го унапредиме домашниот буџет, да го средиме домот заеднички преку финансиска асистенција и да бидеме решението кога изгледа дека го нема. Па така, не само што овозможуваме недостатокот од финансиски средства при пазарувањето да биде покриен на лице место, туку и на населението од околината каде овие филијали се лоцирани нудиме пристап до финансиски услуги за најразличен тип на потреби.
- Иван Калинов, Електрометал: Електрометал како лидер на пазарот во индустријата „Направи сам“ секогаш се стреми да биде блиску до своите клиенти, да им помага во реализацијата на своите замислени проекти. Водени од идејата „есапот дома и есапот на пазар не е ист” со Тиго им овозможуваме на клиентите нивните проекти да станат реалност и лесно да ги реализираат. Нашата гама на производи опфаќа повеќе од 60.000 производи, како електроматеријали, алати, бои и лакови, водовод, санитарија, бела техника, поточно сè за домот и градината. Изборот навистина е голем и многу често нашите клиенти доаѓаат со еден план, а си заминуваат со друг, надграден и збогатен Преку партнерската соработка со Тиго, пазарувањето сега е целосно безгрижно затоа што во случај на кусок, тука се нашите пријатели од Тиго, како финансиска поддршка.
- Тиго Фајнанс последните неколку месеци остварува експанзија преку отворање на нови филијали низ целата држава. Па така, небанкарските финансиски услуги стануваат сè подостапни до граѓаните, а со тоа домашната економијата добива зајакнување кое ѝ е особено потребно во кризни периоди, како што е овој. Во кој правец се движи стратегија на Тиго во однос на достапноста на услугите на компанијата за граѓаните?
- Дејан Манев, Тиго Фајнанс: Финансиските потреби на потрошувачите се постојани, секојдневни, во секое време, многу често и неодложни. Трошоци се појавуваат континуирано, од сите страни, а нашите буџети често недоволни да го покријат секој финансиски издаток. Ние сме тука токму во тие моменти – ДОСТАПНИ да им понудиме финансиска поддршка и да им излеземе во пресрет на граѓаните токму во тие ситуации преку фер, транспарентен и одговорен начин на кредитирање. Исто така, одлично сме репозиционирани, физички и дигитално присутни, со што потрошувачите знаат дека имаат Финтек пријател подготвен во секое време да ги задоволи сите нивни потреби. Главната предност на Финтек компаниите е што се достапни, и тоа не само во смисла на физичка достапност со филијали, туку и во смисла на ефикасност – клиентот добива финансиски средства тогаш кога има потреба од тоа, за неколку минути. Ние сме достапни секаде каде граѓаните имаат потреба од нашите услуги – онлајн на www.tigo.mk и офлајн со 25 филијали низ државата, чиј број постојано расте. Имено, во рамките на планот за експанзија за првите шест месеци од 2021, Тиго отвори филијали во Струга, Штип, Велес, Гостивар, Кичево, Кавадарци, Свети Николе и Радовиш, уште шест во Скопје – Бит Пазар, Чаир, Кисела Вода, како и филијалите во маркетите на Електрометал во Маџари, Карпош и Драчево. На тој начин зголемувајќи го и бројот на нови вработувања, и уште еднаш потврдувајќи ја својата стратешка определба да биде сериозен и посветен партнер на локалните заедници во коишто делува. Експанзијата продолжува со подеднаков интензитет и во претстојниот период, преку отворање на нови филијали во многу други градови низ целата држава. Дополнително, соработката со партнерските компании кои се двигатели на домашната економија продолжува, физичката достапност преку филијалите низ државата постојано ќе расте, а Тиго со своите филијали ќе биде присутен насекаде каде граѓаните ќе имаат потреба. Говорејќи за достапност, само во Тиго – првиот кредит со навремена и целосна еднократна отплата до 30 дена за новите клиенти е целосно бесплатен кредит, а нудиме и опција за повеќекратни месечни отплати на кредитот на 3, 6, 12, 18 и 24 месеци.
- Електрометал со децении го одржува статусот на еден од лидерите на македонскиот пазар во продажбата на електроматеријали, алати, водовод, санитарија и сè за домаќинството. На што се должи овој успех на компанијата и кои се нејзините идни планови?
- Иван Калинов, Електрометал: Електрометал постои од 1949 година. На почетокот како компанија која се занимавала исклучиво со трговија на големо, а со текот на времето, како што се менувале светските текови и потребите на потрошувачите, така се менува и начинот на дејствување на нашата компанијата. Зад себе имаме 72 години традиција, што претставува гаранција за доверба и квалитет и синоним за вистински центар за домот кој на купувачите им нуди широк асортиман на производи од најквалитетните светски брендови. Денес, Електрометал е лидер во малопродажбата и со силен интензитет и квалитет се стремиме да бидеме во директен контакт со купувачите преку нашата мрежа на маркети низ целата држава. Нашиот концепт е да бидеме поблиску до потрошувачите, а тоа подразбира покривање на целата територија на Македонија. Во моментов сме присутни во Скопје на 5 локации, а низ државата сме присутни во Кичево, Охрид, Велес, Прилеп, Кочани и Струмица. Нашата цел е до 2025 година да имаме вкупно 25 маркети во Македонија, но исто така имаме план за ширење во соседна Србија во следните години. Располагаме со преку 60.000 производи што е уште една причина повеќе за сè поголемо развивање на малопродажбата, место каде може да им го покажеме цело портфолио на потрошувачите. Ги следиме светските трендови и во нашето работење постојано се прилагодуваме на новите потреби на купувачите, континуирано збогатувајќи ја нашата понуда. На тој начин, веруваме дека го трасираме успешниот пат за уште многу децении пред нас.
- Кога сме веќе кај плановите за иднина, дали може да ни откриете какви нови придобивки може да очекуваат потрошувачите од оваа партнерска соработка меѓу Тиго и Електрометал?
- Дејан Манев, Тиго Фајнанс: Потенцијалот на оваа соработка е дефинитивно неограничен, така што продолжуваме и во претстојниот период да бидеме партнер преку кој може да се искористи финансиската помош овозможена од Тиго за најлесно опремување на домот, станот, викендичката, гаражата, дворот, кафулето, со крајна цел, пазарувањето и освежувањето на домот да станат целосно уживање ослободено од финансиски стресови. Ги повикувам сите постоечки и нови клиенти на Тиго да ги користат услугите на нашите филијали внатре во маркетите на Електрометал, лоцирани во Маџари, Драчево и Карпош, и да не ги пропуштаат новостите кои следуваат.
- Иван Калинов, Електрометал: Преку соработката со Тиго клиентите ќе бидат во можност во секој маркет на Електрометал низ државата лесно и брзо да дојдат до посакуваните производи. Концептот на соработка е уникатен и единствен во Македонија од ваков тип и затоа верувам во успешноста на овој проект. Заеднички ќе работиме на континуирано развивање и негова постојана надоградба, нудејќи свежи поволности и изненадувања за нашите клиенти. Ги повикувам клиентите да ги следат нашите нови понуди, но и да дојдат, да нè посетат, да се опуштат при пазарувањето на нашите производи користејќи ги поволностите од Тиго. Добро е да се знае дека имаш пријател на домот и буџетот
(ПР текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
Стојаноски: За првпат после долго време, носиме ребаланс во ситуација кога немаме минус, туку имаме зголемени приходи

Бојан Стојаноски, пратеник од ВМРО-ДПМНЕ, на денешната Комисија за финансирање и буџет, се обрати и истакна дека ребалансот е резултат на анализа, одговорност и јасна визија. Според него, со зголемени приходи и рационално трошење, се вложува во плати, пензии, образование, здравство, транспорт, локален развој и млади. Стојаноски додаде дека ова не е симболика, туку конкретна инвестиција во квалитетен и достоинствен живот за сите граѓани во земјава.
,,Ова е порака, порака за нова економска парадигма, порака за домаќинско водење на државните финансии, порака дека не чекаме кризите да не затекнат, туку со рационален пристап и силна политичка волја ги пренасочуваме средствата таму каде што најмногу треба кај граѓаните. Затоа што буџетот, тоа не се само бројки. Тоа е политика во својата најконкретна форма За првпат после долго време, носиме Ребаланс во ситуација кога немаме минус, туку имаме зголемени приходи“, рече Стојаноски.
Истакна дека со ребалансот се обезбедуваат дополнителни средства за плати 800 милиони денари, пензии 2,5 милијарди денари и капитални проекти 300 милиони денари, со што се засилува економскиот развој.
,,Оваа рамка е показател дека Буџетот не е притиснат и потрошен, туку управуван мудро и рационално. Приходите растат, трошењето е контролирано, а приоритетите се кристално јасни“, кажа Стојаноски.
Тој посочи дека ова ќе овозможи повеќе луѓе со попреченост да живеат во заедницата, а не во институции, а ќе има повеќе лични асистенти, повеќе дневни центри, повеќе услуги достапни во секоја општина. Тој напомена и дека најважно од се е тоа што значи дека младите не се заборавени, туку активно вклучени во секоја социјална политика.
Тој додаде дека овој ребаланс значи вложување во луѓето и иднината, во подобри услови за факултети, студентски домови и училишта, во достапен транспорт и здравство за сите, без разлика каде живеат, во поддршка за културата, енергетска независност и младите. Според него, ова не е трошок туку инвестиција во достоинствен живот.
Економија
Битиќи: Ребалансот e признание дека Владата ја загубила финансиската контрола, со дефицит од 4 проценти, над законскиот лимит

Овој ребаланс е индиректно признание дека Владата ја изгубила фискалната контрола и јасно огледало на продлабочената фискална неодговорност во јавните финансии. Наместо реално прилагодување и развојна ориентација, добиваме документ кој прикрива неизвршени ветувања и скицира нереална економска слика, рече пратеникот на СДСМ, Фатмир Битиќи, на денешната седница за ребаланс.
Тој истакна дека иако дефицитот останува на 4% од БДП, тоа е над законскиот максимум од 3%, а отстапување е дозволено само во вонредни ситуации кои во нашата земја не постојат.
„Владата веќе не контролира фискална рамнотежа и го користи ребалансот како политички инструмент. Дефицитот речиси се удвои за месец и половина, од 13,4 на 27,5 милијарди денари. Таков раст не се случува во економија со здрава фискална дисциплина и е знак за неефикасно управување и неконтролирана јавна потрошувачка. Ако приходите растат по 40%, а расходите достигнаа 44%, дали оваа Влада има план? Или троши сè како да нема утре?“ – рече Битиќи.
Според него, наместо реална прераспределба, ребалансот е само козметика, розово на хартија, а црвено во реалноста. Ова не е буџет со план, туку импровизација за политички цели.
„Новото задолжување од 500 милиони евра и скриените долгови од над 700 милиони евра создаваат дополнителен фискален товар што ја загрозува економската стабилност и ќе мора да се решава во иднина.
Разочарувачки е и нискиот степен на реализација на капиталните инвестиции – само 23%, далеку од ветениот рекорден инвестициски циклус“.
Како што рече, Буџетот се користи како предизборно оружје: зголемувањето на пензиите и платите во јавниот сектор, растот на трошоците за договорни услуги и тројното зголемување на буџетските резерви укажуваат на непотизам, партиски вработувања и нетранспарентна потрошувачка.
Во услови кога јавните финансии се загрозени, ова не е одговорно управување со државните пари, туку краткорочна партиска кампања со ризик за економската иднина на граѓаните.
Економија
Божиновска-Триподи: Македонија е стабилен и предвидлив партнер за големи енергетски проекти со јасна регулаторна рамка

Во рамки на Бизнис форумот „Италија – Северна Македонија“, кој денес се одржа во Скопје, министерката за енергетика, рударство и минерални суровини, Сања Божиновска, оствари билатерална средба со Марија Триподи, заменичка министерка за надворешни работи и меѓународна соработка на Република Италија.
На средбата беше изразено заедничко задоволство од сè поинтензивната економска и политичка соработка меѓу двете земји, особено во доменот на енергетиката, каде што постои значаен интерес од италијански компании за инвестирање во зелени и одржливи технологии.
Министерката Божиновска ја информираше соговорничката за тековните проекти што ги спроведува Министерството, како и за новите можности за странски инвестиции во обновливи извори на енергија, енергетска инфраструктура и складирање на енергија. Таа истакна дека Северна Македонија станува стабилен и предвидлив партнер за големи енергетски проекти, со јасна регулаторна рамка и амбициозни цели во енергетската транзиција.
Од страна на г-ѓа Триподи беше изразена поддршка за енергетските реформи што ги спроведува земјата и интерес за продлабочување на билатералната соработка преку конкретни проекти и партнерства, како на институционално, така и на деловно ниво.
Двете соговорнички се согласија дека енергетиката претставува стратешко поле за понатамошно поврзување на Северна Македонија и Италија, со можност за заеднички проекти во контекст на регионалната поврзаност, транзицијата кон чисти извори и развој на модерна енергетска мрежа.