Економија
Новото „пежо 2008“ го освои престижното италијанско признание „Ауто Европа“

Триумф за новото „пежо 2008“! Најновиот модел на брендот Peugeot е избран за „Ауто Европa 2021“ од страна на UIGA, Италијанскиот сојуз на автомобилски новинари.
Имено ова е 6-ти модел на PEUGEOT кој ја освои оваа престижна награда, откако „пежо 207“ беше крунисан во 2007 година, 3008 во 2010 година, 208 во 2013 година, 2008 во 2014 година и 308 во 2015 година. Денес оваа награда е доделена на новата генерација на „пежо 2008“, модел кој е исто така многу успешен на италијанскиот пазар каде веќе освои над 20.000 клиенти.
За првпат, покрај членовите на UIGA, на гласањето учествуваа одреден број инфлуенсери, но и јавноста, кои овозможија да се одберат најдобрите од седумте финалисти. Наградата „Ауто Европа“ е наменета за водечки автомобил што е предодреден да стане еден од најголемите играчи на италијанскиот пазар за следната година избран меѓу 15 кандидати, произведен во Европа во најмалку 10.000 примероци.
Новото „пежо 2008“ се истакнува со својот особено иновативен и впечатлив стил. Неговото технолошко ниво достојно за повисоките сегменти и новиот иновативен PEUGEOT i-Cockpit® 3D, го развиваат уште повеќе возачкото искуство. Подеднакво иновативен е и концептот „Power of Choice“, благодарение на кој е можно да се избере помеѓу 100% електричен мотор или од опцијата со внатрешно согорување.
Салваторе Интернуло, Бренд Менаџер на Peugeot во Италија:
„Оваа награда уште еднаш ја потврдува прецизноста на индустрискиот проект на PEUGEOT, кој, со своите платформи и наметлив дизајн, потекнува од новиот автомобилски концепт. Тој е остар автомобил со врвен квалитет, но пред сè со многу високо ниво на технолошка иновација, исто така поврзан со 100% електричен мотор.
Во Италија, за само неколку месеци, 20.000 клиенти веќе го избраа новото „пежо 2008“. Со оваа нова фаза, брендот PEUGEOT значително го зголемува својот имиџ и пазарен удел на италијанскиот пазар“.
(ПР-текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
Мицкоски: Имаме раст на извозот, градежништвото и туризмот гарантираат раст на БДП и подобар стандард на граѓаните

Во одговор на новинарско прашање, претседателот на ВМРО-ДПМНЕ, Христијан Мицкоски, истакна дека увозот е многу помал за околу 8% во евра, или за 12-13% во долари, додека пак извозот е во пораст во евра 23%, додека пак во долари е 28%.
„Ако ги споредите првите два месеци април и мај од оваа година, со првите два месеци април и мај од 2024 година, длабоки анализи правиме, ќе видите дека за 80 милиони долари е намален трговскиот дефицит, а тоа е цели 13% и тоа ќе учествува во БДП. Ако на тоа се додаде растот на индустриското производство коешто е во просек за април и мај, првите два месеци од вториот квартал 5,5%, а само во мај 9,4%’’, истакна Мицкоски.
Мицкоски додаде дека растот на туризмот и градежништвото, ќе доведат до зголемување на животниот стандард на граѓаните, но и зголемување на бруто домашниот производ.
„Растот на туризмот повеќе од 20%, инвестициската активност повеќе од 15%, растот и бумот во градежниот сектор, сето тоа нас ни гарантира еден успешен резултат за БДП во вториот квартал којшто очекувам да продолжи и во третиот и четвртиот квартал’’, заклучи Мицкоски.
Економија
Македонската „Green Machines“ ја зацврстува дистрибутивната мрежа во САД

Green Machines на БРАКО, познат по своите иновативни еколошки возила за чистење на јавни површини, бележи сериозен раст на американскиот пазар со мрежа на реномирани дистрибутери низ повеќе од 30 американски сојузни држави.
Најнов партнер е компанијата Mar-co Equipment од регионот на Лос Анџелес, која стана ексклузивен дистрибутер за Јужна Калифорнија.
Моментално, Green Machines има дистрибутери во следниве американски држави:
Owen Equipment – Вашингтон, Орегон, Северна Калифорнија, Невада, Ајдахо, Монтана, Јута, Колорадо, Ново Мексико
Industrial Disposal Supply – Тексас
Mar-co Equipment – Јужна Калифорнија
United Rentals – достапен низ сите држави и територии на САД
Grainger – достапен низ целата територија на САД
Equipment Depot – Луизијана, Мисисипи, Кентаки, Индијана, Охајо, Пенсилванија, Масачусетс, Конектикат, Њу Џерси, Мејн, Вирџинија, Милвоки, Висконсин, Флорида, Орегон, Вашингтон
Van Keppel – Канзас, Арканзас, Илиноис, Висконсин, Ајова
Овој успех претставува уште еден доказ за конкурентноста на македонскиот индустриски производ и неговата технолошка супериорност. Со новите дистрибутерски партнери, Green Machines продолжува да ја шири својата глобална визија за почисти, поеколошки и поефикасни урбани средини.
ПР текст
Економија
Муцунски: Владините политики за извоз даваат резултати – раст од 23,44 отсто во мај

Министерот за надворешни работи и надворешна трговија, Тимчо Муцунски, утрово на социјалните мрежи сподели податоци за кои рече дека го потврдуваат ефектот од економските политики на Владата, при чија реализација значајна улога има и Министерството што го предводи. Статистиката покажува стабилни и позитивни трендови во извозот, дури и во услови на стагнација на европскиот пазар.
Според објавените податоци, македонскиот извоз во мај 2025 бележи раст од 23,44 проценти, додека за првите пет месеци од годината порастот изнесува 3,15 отсто. Во истиот период, увозот е зголемен за само 1 отсто, што упатува на стабилен трговски биланс и позитивно салдо.
„Податоците укажуваат на значително поголем извоз од увоз – што значи повеќе свеж капитал во државата, зајакната девизна позиција и дополнителен поттик за економски раст. Зголемениот извоз отвора нови работни места, го зајакнува домашното производство и ја зголемува конкурентноста на македонските производи“, напиша министерот Муцунски.