Економија
Новото PEUGEOT 408 – нов сој на PEUGEOT, динамичен, храбар, „неочекуван“ од секој агол
Новиот Peugeot 408 велиме дека е „неочекуван“ бидејќи е различен од сите модели до сега. Ова е првиот модел од овој „вид“ во историјата на Peugeot моделите, а и воопшто во автомобилската индустрија како целина. Со Новиот 408 Peugeot демонстрира креативност, моќ, храброст нудејќи целосно нова силуета во C сегментот.
Овој нововековен PEUGEOT нуди лавовски став и уникатна привлечност, инженерска извонредност фокусирана на ефикасност и интелигентна електрификација, како и емоции што ги обезбедуваат врвните технологии посветени на уживањето во возењето и инстинктивната употреба.
ALLURE. PEUGEOT 408 се издвојува пред се по својата динамична силуета со засечен заден дел и неговиот непогрешлив стил. Неговиот лавовски став е типичен за моделите на брендот. Неговите линии се остри, решетката е во иста боја како и каросеријата за совршено да се вклопи со предниот дел и гордо може да се пофали со новиот амблем на PEUGEOT со глава на лав. Пресекување на задниот браник е неочекувано, додека на профилот му дава моќен изглед. Новиот PEUGEOT 408 е поставен на тркала со дијаметар од 720 mm, а исконските 20-инчни бандажи се карактеризираат со немирен геометриски дизајн. Напред, светлосниот потпис во облик на лавовки заб, совршено го интегрира 408 во семејството на PEUGEOT, како и LED светлата со три канџи одзади.

Со должина од 4,69 m, врз основа на долго меѓуоскино растојание од 2,79 m, новиот PEUGEOT 408 има извонредно простран втор ред, со 188 mm простор за нозете. Багажникот е исто така великодушен, со волумен од 536 литри, што може да се зголеми на 1.611 литри откако ќе се склопат задните седишта. Новиот PEUGEOT 408 е висок 1,48 m со тенка и елегантна силуета. Ова ја подобрува аеродинамичната ефикасност.
EMOTION. И за возачот и за патниците, PEUGEOT 408 ја нуди најновата генерација на PEUGEOT i-Cockpit®, веднаш препознатлив по неговиот компактен управувач посветен на уживањето во возењето и контролираната агилност.
Во пилотската кабина, акцентот е ставен на квалитетот и поврзаноста, со најновите технологии за да се направи искуството на возење и патување поинтуитивно и поекономично.

EXCELLENCE. Напојуван од 6 камери и 9 радари, системите за помош при возење обезбедуваат мир и безбедност. Тие вклучуваат:
• Адаптивна контрола на патувањето со функцијата Stop and Go,
• Night Vision, кое предупредува за животните, пешаците или велосипедистите,
• Мониторинг на слепите точки на долг дострел (75 метри),
• Предупредување за заден сообраќај, кое предупредува на потенцијална опасност при возење наназад.
Палетата на мотори кои го придвижуваат PEUGEOT 408 вклучува две хибридни верзии на полнење со 180 и 225 КС и бензинска верзија со 130 КС. Сите три верзии се со 8-брзински EAT8 автоматски менувач. Неколку месеци подоцна ќе следи целосно електрична верзија.
Ефикасноста беше клучна грижа за дизајнерите на PEUGEOT 408, бидејќи комбинацијата на креативноста во однос на аеродинамиката, намалувањето на тежината (од 1396kg) и моторите со ниска емисија значи дека возилото сега може да се пофали со неверојатно ниска просечна потрошувачка на енергија (по хомологација), како за хибридите така и за бензинската верзија со 130 КС.

Новиот PEUGEOT 408 ќе пристигне на европскиот пазар на самиот почеток на 2023 година. Автомобил со глобална амбиција, прво ќе се произведува во Мулхаус, Франција, за европскиот пазар, а потоа, набргу потоа, во фабриката во Ченгду во Кина. за локалниот пазар.
„Во PEUGEOT, ние веруваме дека животот е подобар со ALLURE. Со својот уникатен изглед, иновативна динамична силуета и нескротлива елеганција, новиот 408 е совршен израз на филозофијата и инвентивноста на брендот PEUGEOT“, вели Линда Џексон, извршен директор на брендот PEUGEOT. „Неочекувано од секој агол, новиот PEUGEOT 408 е дизајниран за љубителите на автомобили и на животот, кои сакаат да се ослободат од традиционалното барајќи безбедно задоволство. Ги отелотворува строгите технолошки стандарди на PEUGEOT – контролирана ефикасност и многу големо искуство – како и интензивните емоции на инстинктивното уживање во возењето“.

ПР – текст
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
Нема промени во делот на наплата на ДДВ при прием на пратки од „Тему“ со измените на Законот за ДДВ, извести МФ
Министерството за финансии информира дека усвоените измени и дополнувања на Законот за ДДВ нема да влијаат на начинот на кој граѓаните ги преземаат своите пратки од странство, вклучително и оние нарачани преку платформата ТЕМУ.
Пратките кои граѓаните ги порачуваат од ТЕМУ и досега имаа пресметан ДДВ во цената на производот. Истата практика продолжува и по измените на законот – ДДВ ќе остане вкалкулиран во цената на производот, како и досега.
Тоа значи дека граѓаните нема да плаќаат ништо дополнително при прием на пратката, ниту ќе има нова обврска за уплата.
ДДВ кој е веќе пресметан во цената кон државата го уплаќа овластениот шпедитер или поштенскиот оператор со кој платформата има договор.
Министерството за финансии уште еднаш потенцира дека со законските измени не се менува начинот на прием и царинење на пратките.
Собранието ги изгласа измените и дополнувањата на Законот за данок на додадена вредност, со кои се укинува ослободувањето од ДДВ за онлајн пратки со вредност до 22 евра.
Целта на овие законски измени се зајакнување на домашната економија, поддршка на локалните компании и создавање нови работни места.
Оваа измена претставува значаен чекор во заштитата и развојот на домашната економија, особено во услови на интензивна глобализација и раст на дигиталната трговија и ќе придонесе за намалување на сивата економија.
Досегашниот систем дозволуваше можни злоупотреби – увоз на стоки ослободени од ДДВ кои понатаму се продаваа на домашниот пазар. Новите законски решенија ја спречуваат оваа пракса и обезбедуваат фер и контролирана пазарна средина.
Со усвојувањето на измените, државата испраќа јасна порака за поддршка на компаниите што создаваат додадена вредност, инвестираат во развој и отвораат нови работни места во земјата.
фото: принтскрин
Економија
ЧЕКАШЕ И ДОЧЕКА – студентските ваучери и официјално се реализираат
По успешно завршената кампања за предрезервации „Не се нервирај – предрезервирај“, компанијата „Анхоч“ ја продолжува својата поддршка за студентите со новата кампања „Чекаше и дочека“, со која и официјално почнува реализацијата на студентските ваучери за 2025 година.
Изминатиов период беше особено предизвикувачки, со најавени над 50.000 студентски ваучери и големи очекувања од младите, ИТ секторот се најде пред сериозен предизвик да обезбеди доволно избор, брза услуга и стабилен процес.
Анхоч уште еднаш се покажа како лидер во технолошката поддршка на студентите, прв ја воведе системската предрезервација на уреди, а сега го стартува процесот на реализација.
Од предрезервација до реализација, студентите конечно дочекаа!
Со активирањето на ваучерите, студентите можат да го одберат својот уред директно од широката понуда на лаптопи, таблети и десктоп компјутери. Понудата е креирана врз основа на анкетата во која учествуваа илјадници студенти, а фокусот е ставен на уреди кои ги покриваат различните академски, креативни и професионални потреби:
· Лаптопи: Од практични модели за предавања и запишување белешки, до моќни машини за програмирање, видео-обработка и гејминг.
· Таблети: Идеални за читање, дигитални белешки, онлајн предавања и мобилна продуктивност.
· Десктопи: За сите оние кои бараат стабилност, можност за надградба и перформанси кои ќе одговорат на сите
Совршено организиран процес, брзо, едноставно и без гужви
Студентите кои предрезервирале уред ја имаат загарантирана цената, независно од пазарните промени, уште една потврда дека компанијата стои зад ветувањето за коректност и достапност.
„Чекаше и Дочека“ – порака за студентите кои долго го очекуваа овој момент
„Знаевме колку долго студентите ги чекаа информациите за ваучерите и затоа сакавме кампања која го одразува нивниот реален момент – олеснување, мотивација и чувство дека конечно можат да го направат својот избор. ‘Чекаше и Дочека’ е токму тоа: симбол на трпението на студентите и нашата подготвеност да ги поддржиме,“ велат од Анхоч.
Достапност за секој буџет и секоја потреба
Уредите се поделени во три јасни категории за да им се олесни изборот на студентите:
· Без доплата – уреди што ја покриваат целата вредност на ваучерот.
· Со мала доплата – Моќни модели со подобри перформанси за покомплексни задачи и мултитаскинг.
· Со поголема инвестиција – Врвни машини за гејминг, дизајн или програмирање со максимален перформанс. За сите детали и комплетната понуда посетете ја www.anhoch.com
ПР
Економија
Mint Store – новото лице на паметното купување во Македонија
Во време кога онлајн купувањето стана секојдневие, домашниот пазар има играч кој ја подига летвичката на повисоко ниво. Mint Store се позиционира како прва специјализирана e-commerce платформа во Македонија што нуди паметно, поблиско и пофлексибилно искуство на купување.
Целосно нов пристап кон онлајн трговијата
За разлика од класичните интернет-продавници, Mint Store гради интегриран модел кој ја комбинира удобноста на дигиталниот шопинг со сигурноста на традиционалната услуга. Платформата нуди широка палета на производи — од бела техника, електроника и мали апарати, до спорт, рекреација, мода и lifestyle категории — и станува вистински дигитален дом на современиот потрошувач.
Флексибилност што ја менува навиката на купување
Еден од клучните елементи што го издвојуваат Mint Store на пазарот е можноста за купување на рати до 36 месеци, без долги процедури и скриени трошоци. Покрај тоа, корисниците можат да изберат плаќање при достава или со платежна картичка, а целата трансакција е заштитена со највисоки стандарди за онлајн безбедност.
„Нашата идеја е едноставна – да им понудиме на потрошувачите повеќе избор, повеќе доверба и повеќе вредност за нивното време,“ велат од тимот на Mint Store. „Онлајн купувањето треба да биде искуство, не обврска.“

Купување за новото време
Во период кога времето станува највредната валута, Mint Store ја разбира потребата на модерниот човек да живее поефикасно. Платформата не е само уште една продавница, туку интелигентен систем за купување што го спојува најдоброто од технологијата, практичноста и довербата.
Со својот јасен концепт, транспарентен пристап и ориентација кон клиентот, Mint Store покажува дека дигиталната трговија во Македонија е подготвена за следниот чекор – кон паметно купување што штеди време, пари и енергија.
Mint Store – затоа што новото време заслужува нов начин на купување.
https://mintstore.mk/
ПР

