Економија
Новото PEUGEOT 408 – нов сој на PEUGEOT, динамичен, храбар, „неочекуван“ од секој агол
Новиот Peugeot 408 велиме дека е „неочекуван“ бидејќи е различен од сите модели до сега. Ова е првиот модел од овој „вид“ во историјата на Peugeot моделите, а и воопшто во автомобилската индустрија како целина. Со Новиот 408 Peugeot демонстрира креативност, моќ, храброст нудејќи целосно нова силуета во C сегментот.
Овој нововековен PEUGEOT нуди лавовски став и уникатна привлечност, инженерска извонредност фокусирана на ефикасност и интелигентна електрификација, како и емоции што ги обезбедуваат врвните технологии посветени на уживањето во возењето и инстинктивната употреба.
ALLURE. PEUGEOT 408 се издвојува пред се по својата динамична силуета со засечен заден дел и неговиот непогрешлив стил. Неговиот лавовски став е типичен за моделите на брендот. Неговите линии се остри, решетката е во иста боја како и каросеријата за совршено да се вклопи со предниот дел и гордо може да се пофали со новиот амблем на PEUGEOT со глава на лав. Пресекување на задниот браник е неочекувано, додека на профилот му дава моќен изглед. Новиот PEUGEOT 408 е поставен на тркала со дијаметар од 720 mm, а исконските 20-инчни бандажи се карактеризираат со немирен геометриски дизајн. Напред, светлосниот потпис во облик на лавовки заб, совршено го интегрира 408 во семејството на PEUGEOT, како и LED светлата со три канџи одзади.

Со должина од 4,69 m, врз основа на долго меѓуоскино растојание од 2,79 m, новиот PEUGEOT 408 има извонредно простран втор ред, со 188 mm простор за нозете. Багажникот е исто така великодушен, со волумен од 536 литри, што може да се зголеми на 1.611 литри откако ќе се склопат задните седишта. Новиот PEUGEOT 408 е висок 1,48 m со тенка и елегантна силуета. Ова ја подобрува аеродинамичната ефикасност.
EMOTION. И за возачот и за патниците, PEUGEOT 408 ја нуди најновата генерација на PEUGEOT i-Cockpit®, веднаш препознатлив по неговиот компактен управувач посветен на уживањето во возењето и контролираната агилност.
Во пилотската кабина, акцентот е ставен на квалитетот и поврзаноста, со најновите технологии за да се направи искуството на возење и патување поинтуитивно и поекономично.

EXCELLENCE. Напојуван од 6 камери и 9 радари, системите за помош при возење обезбедуваат мир и безбедност. Тие вклучуваат:
• Адаптивна контрола на патувањето со функцијата Stop and Go,
• Night Vision, кое предупредува за животните, пешаците или велосипедистите,
• Мониторинг на слепите точки на долг дострел (75 метри),
• Предупредување за заден сообраќај, кое предупредува на потенцијална опасност при возење наназад.
Палетата на мотори кои го придвижуваат PEUGEOT 408 вклучува две хибридни верзии на полнење со 180 и 225 КС и бензинска верзија со 130 КС. Сите три верзии се со 8-брзински EAT8 автоматски менувач. Неколку месеци подоцна ќе следи целосно електрична верзија.
Ефикасноста беше клучна грижа за дизајнерите на PEUGEOT 408, бидејќи комбинацијата на креативноста во однос на аеродинамиката, намалувањето на тежината (од 1396kg) и моторите со ниска емисија значи дека возилото сега може да се пофали со неверојатно ниска просечна потрошувачка на енергија (по хомологација), како за хибридите така и за бензинската верзија со 130 КС.

Новиот PEUGEOT 408 ќе пристигне на европскиот пазар на самиот почеток на 2023 година. Автомобил со глобална амбиција, прво ќе се произведува во Мулхаус, Франција, за европскиот пазар, а потоа, набргу потоа, во фабриката во Ченгду во Кина. за локалниот пазар.
„Во PEUGEOT, ние веруваме дека животот е подобар со ALLURE. Со својот уникатен изглед, иновативна динамична силуета и нескротлива елеганција, новиот 408 е совршен израз на филозофијата и инвентивноста на брендот PEUGEOT“, вели Линда Џексон, извршен директор на брендот PEUGEOT. „Неочекувано од секој агол, новиот PEUGEOT 408 е дизајниран за љубителите на автомобили и на животот, кои сакаат да се ослободат од традиционалното барајќи безбедно задоволство. Ги отелотворува строгите технолошки стандарди на PEUGEOT – контролирана ефикасност и многу големо искуство – како и интензивните емоции на инстинктивното уживање во возењето“.

ПР – текст
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
Мицкоски: Буџетот е ликвиден, трезорот нема да се затвори на 15 декември
Премиерот Мицкоски изјави дека Буџетот е ликвиден и сите обврски се извршуваат тековно. Како што појасни Мицкоски, 15 декември не е датум за затворање на трезорската сметка, туку рок до кој институциите е потребно да ги достават сите тековни расходи за навремена исплата.
Според премиерот, и по истекот на овој рок ќе има толеранција и институциите нема да бидат одбиени доколку поднесат налози подоцна. Целта на поставувањето на датумот, вели тој, е подобро планирање и навремено извршување на обврските.
„Јас не реков дека ќе се затвори трезорот, туку го поставивме 15 декември како датум кога сите иснтитуции е добро да ги достават сите оние тековни потреби, расходи и сите средства кои треба да се пренесат до доверителите. Се разбира на тоа додадов дека имаме толеранција. Се разбира дека нема ако некој дојде на 20 декември да речеме клучот е на врата и завршена е работата. Се разбира дека толеранција ќе има, но идејата е да работиме со план, да имаме свесност дека е потребно сето тоа да реализираме со време, да имаме некаква навика и да го почитуваме сето она што ќе го поставиме како план и задачи. Затоа јас ги молам сите институции да дојдат навреме. Не велам дека на 25-ти ако дојде некој со налог нема тоа да се прифати и ќе се одбие, но, навремено да ги испланираме активностите, за да не се случи во 5 до 12 сите да нагрнеме таму и некои од обврските да останат неплатени односно да ги книжиме во следната година. Само тоа е целта, чисто мораме да се навикнеме на некаков ред“, кажа Мицкоски.
Економија
Спектакуларно отворање во Гевгелија: ЏАМБО и ВЕРО станаа новата омилена дестинација во „Gevgelija Mall“
Со огромна посетеност и во празнична атмосфера, овој викенд во Гевгелија и официјално започна со работа новиот, најсовремен ЏАМБО (JUMBO) маркет. Сместен во новоотворениот трговски центар „Gevgelija Mall“, реномираниот бренд ја реализираше својата голема инвестиција во јужниот регион, носејќи светско шопинг искуство за локалното население.
Отворањето помина во знакот на семејната забава и радоста. Најмладите посетители уживаа во целодневната програма исполнета со музика, дружење со маскоти, цртање на лице и игри со сапунени меури, што го претвори првиот работен ден на маркетот во вистински настан за градот.
Новиот објект се простира на површина од 3.000 метри квадратни, дизајниран според највисоките светски стандарди. Купувачите веќе имаат пристап до асортиман од над 20.000 артикли, вклучувајќи производи за домот, играчки, декорации и сезонски изненадувања.
Како значајна новина за купувачите во Гевгелија е интегрирањето на селектиран асортиман од брендот ВЕРО во рамките на самиот маркет. Оваа стратешка синергија им овозможува на потрошувачите на едно место да ги задоволат сите потреби за домаќинството, штедејќи време и уживајќи во квалитетот на двата силни бренда.
Генералниот директор на ВЕРО и ЏАМБО маркетите, Петар Денковски, истакна дека ова отворање е многу повеќе од проширување на продажната мрежа – тоа е исполнување на ветувањето за поддршка на локалната заедница.
„Горди сме што со оваа капитална инвестиција директно влијаеме на економскиот пулс на Гевгелија. Отворивме нови работни места и создадовме силен регионален магнет кој очекуваме да привлекува купувачи не само од градот, туку и од соседството,“ изјави Денковски.
Менаџментот на компанијата потврди дека експанзијата не застанува тука. Успешната приказна продолжува и следната година со најавеното отворање на нов маркет во Струмица, со што ЏАМБО и ВЕРО целосно ќе го заокружат своето присуство во југоисточниот дел на Македонија.
Новиот маркет во Гевгелија веќе работи со полн капацитет, нудејќи креативни решенија и производи за целото семејство, под препознатливиот слоган „За сѐ што ви треба и не сте знаеле дека ви треба“.
(ПР)
Економија
ССКМ ја поздравува одлуката со која данокот од 5 отсто останува при првата продажба на недвижностите
Сојузот на стопанските комори на Македонија ја поздравува одлуката со која данокот од 5 % останува при првата продажба на недвижностите.
„Ја поздравуваме одлуката на Владата за 5 % ДДВ, кој е при првата продажба на станбен простор, ова ги покажува позитивните заложби на бизнис-секторот и ССКМ претставен преку Градежната комора во соработка на Министерството за финасии и Владата. Сојузот на стопанските комори на Македонија смета дека одлуката на државата стапка за првата продажба на новоизградени станови да остане 5 % е оправдана.
Според ССКМ, оправдана е и одлуката на Министерството за продолжување на важноста на повластената стапка од 5 % ДДВ и сметаат дека со нејзиното продолжување најголема корист ќе имаат купувачите на станбени единици, односно населението.
Ивица Јаќимовски, член на управниот одбор при ССКМ, посочува дека со продолжување на данокот за купување станови на 5 %, почнувајќи од 2026 година, се очекува секторот за недвижности да добие нов импулс.
„Оваа повластена стапка на ДДВ има цел да го поддржи пристапот на граѓаните до домување, да ја стимулира градежната активност и да ја зајакне стабилноста на пазарот. Имплементацијата на даночната стапка од 5 % носи неколку важни привилегии и за купувачите и за индустријата: намалувањето на даночната стапка значително ги намалува вкупните трошоци за купување стан правејќи го сопствеништвото на домот подостапно за пошироката популација; се очекува прифатливоста создадена од данокот од 5 % да ја зголеми побарувачката за нови и постојни станови, што може да ги поттикне градежните и недвижните сектори и со поповолна даночна средина, домашните и странските инвеститори може да покажат зголемен интерес за пазарот на домување, што ќе придонесе за економски раст“, вели тој.

