Економија
Новите академии на Brainster – прозорец до професиите на иднината

Живееме во време кога на пазарот на труд му недостасува кадар што треба да ги пополни најбараните работни позиции, а образовните системи не успеваат истиот да го произведат. Овој тренд е толку распространет што е порелевантно брзо да се развијат специфични вештини, отколку да се поминат неколку години на факултет и да се дипломира во некоја од споменатите професии.
Оваа идеја потекнува од неодамна објавената статија на Forbes, што сугерира дека би било поефикасно доколку бизнисите се фокусираат на доусовршување на вработените за „специфични задачи и активности, а не за цели работни места“. Ова подразбира дека процесот на подготвување на вработените за нова или постоечка вештина е пократок, што пак заштедува време и пари за секого. Тука на сцена стапи EdTech секторот.
Веќе некое време компаниите од овој сектор нудат решение за овој проблем со тоа што создаваат работна сила подготвена да се справи со потребите на современиот пазар на труд. Дополнително, учењето од далечина им овозможи на EdTech компаниите да работат во различни земји и да не бидат ограничени само на една локација.
Пет години од основањето, Brainster со сигурност се движи по патот кој носи големи достигнувања. До денес, близу 10.000 алумни од 4 различни земји поминаа низ академиите и курсевите на Brainster. Оваа компанија забележа и импресивна стапка на вработеност од 80% на своите дипломирани студенти.
Минатиот месец ја постигнаа и нивната најнова цел – лансирање на 5 нови Brainster академии: Дигитален маркетинг и Full-stack Web програмирање за интернационалниот пазар;: Full-stack HR, Project & Product Management за македонскиот пазар; како и Business Intelligence (и за македонскиот и за интернационалниот пазар).
Моделот на учење на овие академии е новост во Brainster, што значи дека тие нудат флексибилно и структурирано образовно искуство за студентите. Методот на работа на Brainster е базиран на постојано подобрување, а овие подобрувања се направени врз основа на длабински анализи на искуството на студентите, чии барања се сфаќаат многу сериозно.
Една од главните грижи за некои од нив беше распоредот на предавањата. Многумина од студентите мораат да ја балансираат работата и приватниот живот со учењето на нови вештини. Затоа, новите академии воведуваат флексибилно искуство за учење, што е најнова иновација на Brainster, во обидот да се издигне процесот на учење на ново ниво. Академиите се организирани во модули кои се состојат од курсеви за учење со самостојно темпо и часови во живо.
Модулите им овозможуваат на студентите флексибилност, односно следење на предавањата по самостојно темпо секогаш кога тоа се вклопува во нивниот распоред во текот на работната недела, а во исто време ја одржуваат структурата на програмата, бидејќи на крајот на секоја недела предвиден е и час во живо кој ги сумира самостојно научените лекции и се состои од директна интеракција во живо со инструкторите на Brainster.
Во однос на практичната работа, овие академии ќе им овозможат на студентите да научат нови вештини работејќи на реални проекти за реални компании кои се партнери за ко-иновација на Brainster, а сето тоа под менторство на докажани инструктори кои нудат совети, насоки и поддршка за како најдобро студентите да ги совладаат предизвиците кои произлегуваат на секоја од академиите.
На овие академии предвиден е и посебен модул каде што студентите ќе можат да добијат кариерни совети од експерти за човечки ресурси и кариерни советници. Тие ќе учат: како да го подготват своето CV, како да поминат низ процесот на апликација, како да се подготват за интервју, и како да ги покажат своите технички, но и меки вештини стекнати од академиите. Идејата е да им се обезбеди на студентите целосно и подобрено искуство во Brainster – од првиот ден, па сè до нивното вработување во компаниите.
Покрај тоа, новата платформа за Co-innovation & Hiring овозможува постојан контакт со повеќе од 300 локални и интернационални компании со цел да обезбеди искуства од реалниот сектор и вработување за студентите на Brainster.
Дознајте повеќе за новите академии на Brainster овде.
(ПР текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
Премиерот Мицкоски го посети логистичкиот центар на Лидл – инвестиција од 115 милиони евра

Премиерот Христијан Мицкоски денеска го посети Регионалниот дистрибутивен центар на Лидл Северна Македонија во Речица, Куманово, кој е во завршна фаза на изградба и се очекува да отпочне со работа во пролет 2026 година.
Инвестицијата е вредна 115 милиони евра, ќе овозможи отворање на 230 нови работни места, а во изградбата Лидл соработува со над 75 македонски компании.
Покрај премиерот Мицкоски на настанот присуствуваа и вицепремиерот и министер за транспорт Александар Николоски, министерот за економија и труд Бесар Дурмиши и заменик министерот Марјан Ристески, директорот на Царинската управа Бобан Николовски, директорот на Агенцијата за храна и ветеринарство Оливер Миланов и градоначалникот на Куманово, Максим Димитриевски.
Милена Драгијска, извршна претставничка на Лидл, изрази благодарност за соработката со Владата, во кои, како што рече гледаат големи партнери.
„Овој логистички центар подразбира свежи производи за македонските потрошувачи во секоја продавница, секој ден. Ова е можност и за македонските производители да ги намалат трошоците, односно да ги складираат своите производи овде како централна локација, а дополнително ние располагаме со механизми за контрола на квалитет, бидејќи гарантираме за свежината и за квалитетот на производите“, изјави Драгијска.
Со површина од 170 000 м2 и оперативна површина од 63 000 м2, ова е најголемиот логистички центар во Северна Македонија. Преку иновативната технологија, стандардите на градба, енергетската ефикасност и начин на работа, со логистичкиот центар се поставуваат нови стандарди за логистичка инфраструктура во Северна Македонија.
Лидл е дел од групацијата „Шварц“, со седиште во Некарзулм, Германија, и е еден од водечките трговци на мало со храна во Германија и Европа. Лидл моментално управува со околу 12.600 продавници и повеќе од 230 дистрибутивни и логистички центри во 31 земја и вработува над 382.400 луѓе.
ПР
Економија
Мицкоски: Трговијата во индустријата е зголемена за 13-14 отсто во јули, споредено со истиот месец лани

Премиерот Христијан Мицкоски денеска одговарајќи на новинарско прашање во однос на тоа дека економијата се опоравува и какви се макроекономските показатели во индустријата, изјави:
„Државниот завод за статистика објави параметар вчера, во којшто вели дека трговијата во индустријата е зголемена за 13-14% во јули, споредено со истиот месец претходната година. И тоа е тренд кој што нѐ следи цела година, но она кое што за мене е забележливо, е фактот што таа трговија во индустријата, во делот на размена со странство е дури и повеќе зголемена, отколку трговијата во индустријата дома.
Кога зборувам повеќе надвор, зборувам за повеќе од 15% и тоа е единствен резултат во Европа каде што имаме толку силна, зголемена трговија во индустријата. И тоа е добар показател, бидејќи јули е првиот месец од третиот квартал. Во првиот квартал имавме 3,2% раст на БДП, во вториот квартал 3,4 иако номиналниот е 7,8. Очекувам во третиот и четвртиот квартал тој раст да продолжи до крајот на годината. Така што ова се сѐ индикатори коишто ние со години наназад, не сме биле ни блиску да ги постигнеме, а камо ли пак да ги коментираме.“
Економија
Дурмиши на „Бизнис Лидер“: Владата и стопанството се партнери во градење на модерна и одржлива економија

Министерот за економија и труд, Бесар Дурмиши, денеска се обрати како почесен гостин на најголемата бизнис конференција во земјава – „Бизнис Лидер“, која ги обединува најуспешните претприемачи, визионери и компании што ја движат македонската економија напред.
Во своето обраќање, министерот истакна дека оваа конференција претставува симбол на волјата, капацитетот и одговорноста за зајакнување на темелите на економијата и за создавање подобра иднина за граѓаните.
„Нашата визија е јасна – Македонија да стане зелена, дигитална и иновативна економија, со силно претприемништво и со култура на иновации во секоја компанија. Само преку партнерство помеѓу јавниот и приватниот сектор можеме да обезбедиме стабилен раст, нови работни места и подобар животен стандард за сите граѓани“, рече Дурмиши.