Економија
Павел Андреев за патот од градежен инженер до градежник на надеж во PavelAndreev.ORG

Во ова интервју, ќе ве запознаеме со Павел Андреев, основачот на PavelAndreev.ORG. Ќе разговараме за импресивните резултати постигнати од платформата за краткото време во Македонија, како и за тоа како срдечноста на Македонците придонесува за успешни кампањи. Павел Андреев зборува за тоа како платформата им помага на луѓето на кои им е потребна транспарентно, како се развива во регионот и зошто е толку важно да се помогне!
Г-н Андреев, кажете ни со неколку зборови на нашите читатели. Како се роди идејата за платформа за собирање донации?
Здраво, јас сум Павел Андреев, имам 33 години.
Пред 4-5 години, имав голема желба да направам нешто корисно за општеството – да создадам социјален проект. Во тоа време немав јасна идеја, но таа желба беше доволно силна сама по себе. Ова вклучува организирање мали кампањи за собирање средства помеѓу мене и неколку пријатели, обично за време на празниците. Така им помогнавме на постарите, на пример, купувајќи им храна. Но, рачното собирање на средства, управувањето со трошоците и одговорноста се покажаа како тежок процес. Потоа решив дека може да стане нешто големо-општествено значајно.
Јас ангажирав лице кое го создаде софтверот и веб-страницата за мене. Платформата не беше јавно достапна и беше достапна само преку врска, користејќи ја помеѓу пријателите и семејството. Меѓутоа, еден ден една жена случајно налетала на страницата (можеби преку познаник кој и испратил линк) и сакала да ја искористи. Така ја започнавме нашата прва кампања, за две деца чии родители починаа за време на пандемијата Ковид. Ние покренавме околу 5-6 илјади лева за поддршка на бабите и дедовците на децата. Кампањата беше успешна – парите се собраа, а ние купивме ваучери за храна и облека.
По оваа успешна кампања, се повеќе луѓе почнаа да комуницираат кои посакуваа да започнат свои кампањи. Потребата за платформа за собирање средства беше толку јасно формирана – тоа беше мојот мотивирачки почеток!
Што значи „да се биде мотор на општествени промени”. Дали Вие се чувствувате како таков?
– Во различни фази од развојот на платформата, иако со една заедничка цел, слушнав различни дефиниции за мојата работа, вклучително и “моторот на општествените промени”. Навистина се надевам дека е така! Чувствувам дека со мојот пристап, можам да го сменам целиот социјален сектор на подобро, особено кога станува збор за кампањи за собирање средства. Верувам дека поставувам пример за собирање средства со нагласување на транспарентноста. Нашата работа е професионална, транспарентна и точна – и за донаторите и за оние кои започнуваат кампањи. Ако се што опишав може да се нарече “мотор на општествени промени”, целосно ги прифаќам овие зборови за себе!
Платформата се воспостави како сигурен партнер за сите земји, и благодарение на ова, го менувам целиот сектор. Така да, можам да бидам наречен “мотор на промени”.
Што ве мотивира повеќе – идејата да им помогнете на луѓето на кои им е потребна или можноста да изградат меѓународна заедница што ќе ги направи промените одржливи?
– Кога го имате вистинскиот поттик, нема исцрпеност. Во првата година од постоењето на платформата, успеавме да собереме околу 250.000 евра, да изградиме и структурираме тим кој работи како добро подмачкана машина. Отсекогаш сум се борел за успешни кампањи, и финансиски успешни и успешни во однос на лекувањето. За жал, не можеме директно да влијаеме на второто, освен за собирањето на средства и финансирањето на лекувањето, но сето ова ме мотивира.
Во моментов, најголем поттик за мене е да оставам позитивен белег врз општеството, како во секторот во кој работам, така и на глобално ниво. Кога ќе им помогнете на оние на кои им е потребно поврзување со донатори и обезбедување транспарентност на услугата, оставате отпечаток и на луѓето на кои сте им помогнале во тешки времиња и на оние кои сакале да помогнат и да го направат тоа преку вас. Кога тоа се случува во голем обем, задоволството е огромно. Затоа сум мотивиран да ги постигнам овие цели во многу други држави.
Вашата платформа работи во Македонија од околу девет месеци. Како ја стекнувате довербата на локалната заедница?
– Градиме доверба насекаде – било тоа во Македонија или некоја од 70-те земји каде успешно организираме и спроведуваме кампањи. Јас лично посегнувам до дарителите и корисниците во текот на целиот процес на организација на кампањата. Платформата е целосно транспарентна – нема скриени услови, сѐ е јасно опишано. Комуницирам директно со дарители и луѓе кои водат кампањи. Покрај моето име, дејствувам и како лице, давам интервјуа и го промовирам мојот бизнис, достигнувајќи широка и разновидна публика.
Дали постојат разлики во донацијата низ културите и како ги надминувате?
– Се разбира, постојат разлики. За жал, злоупотребите и лажните кампањи се вообичаени во Балканските земји, што доведе до зголемена недоверба кај донаторите и корисниците. Ние работиме на поинаков начин – транспарентно собираме средства за оние на кои им е потребна, и тие се целосно искористени за лекување на засегнатата личност, без да ни должат ништо.
Што мислите, што е поважно за успехот на доброволната кампања-добро раскажана приказна или ефективен маркетинг?
– Успешната кампања се заснова на висококвалитетни фотографии и фотографски материјали што се прикачени на неа. Текстот исто така игра клучна улога – дарителот мора добро да ја запознае приказната. Покрај тоа, користењето на докажана платформа како што е нашата, која обезбедува професионално собирање средства, значително ги зголемува шансите за успех во кампањата.
Како да изберете во кои земји да работите? Во кој момент сфативте дека таква услуга е потребна во Македонија?
– Како што споменав претходно, една од главните работи што ми дава сила и емоционална мотивација да работам континуирано е можноста да ја зајакнам платформата во што е можно повеќе земји за да им помогнам на повеќе луѓе.
Македонците какви дарители се?
– Еден од најемпатичните луѓе и донатори! Не го велам ова од учтивост – не сакам да звучи така, но со текот на годините се сретнав со секакви случаи – вклучително и кампања за дете болно од рак, кое не доби ниту една донација и не беше поддржано ниту од неговото блиско семејство, иако направивме се што можевме! Во Македонија луѓето се срдечни и сочувствителни – тоа го докажуваат неколку успешни кампањи во краток временски период! Ви благодариме!
Што би сакале да им посакате на нашите читатели на крајот од интервјуто?
– Јас секогаш велам: „Секоја кауза вреди“. Сигурен сум дека секој од вас ќе најде причина блиску до вашето срце на нашата платформа и ќе ја поддржи!
ПР
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
Божиновска: Новата ТС Охрид го поврзува Балканот и европскиот пазар на електрична енергија

Министерката за енергетика, рударство и минерални суровини, Сања Божиновска, денес изврши теренска посета на градилиштето за изградба на новата трансформаторска станица Охрид (ТС Охрид), дел од проектот за интерконекција Македонија–Албанија. Проектот опфаќа две целини – LOT 1: далноводот Битола – граничен премин со Албанија и LOT 2: изградба на трансформаторската станица Охрид во близина на селото Мешеишта.
Божиновска се запозна со текот на интензивните градежни активности што се одвиваат на површина од 80.000 метри квадратни: изградба на потпорни ѕидови и наклони, градежни работи на командната зграда, комплетирани фундаменти и започната монтажа на челични носачи и опрема во 400 kV постројка.
„Со реализацијата на овој проект, Северна Македонија гради мост кон европските пазари на електрична енергија, создава услови за стабилно и економично снабдување за граѓаните и отвора простор за приклучување на нови производители од обновливи извори – што е наш врвен приоритет, “истакна Божиновска.
Изградбата на новата 400 kV линија е стратешко зајакнување на стабилноста и сигурноста на електроенергетската мрежа на земјава. Со тоа се заокружува електроенергетското поврзување со сите соседи, што овозможува не само зголемена стабилност и доверливост, туку и активно учество на пазарите за балансни и системски услуги и размена на енергија во регионот.
При посетата, таа беше пречекана и детално информирана за напредокот на проектот од страна на проект менаџерот Дарко Докузовски.
Економија
Поставен камен-темелник на новата фабрика на „Чагатај кабло“, инвестиција вредна 6 милиони евра

Поставен е камен-темелник на новата фабрика на „Чагатај кабло“, инвестиција вредна 6 милиони евра и 200 нови работни места, изјави премиерот, Христијан Мицкоски.
„Компанијата ‘Чагатај кабло’ почнува со изградба на нова фабрика во рамките на ТИРЗ Скопје 1. Се работи за инвестиција во вредност од 6 милиони евра. Ќе се изгради објект со површина од 10.000 квадратни метри и ќе се отворат нови до 200 работни места или вкупно, како што рече и претседателот на управниот одбор, ќе дојдеме до бројка од 500 работни места, кои ќе произведуваат овде во производните капацитети на компанијата ‘Чагатај кабло’“, рече Мицкоски.
Тој додаде дека со ова ќе се воведат нови технологии, ќе се прошири капацитетот и ќе се создаде идна вредност што ќе остане овде – во нашата татковина.
Секој ваков почеток не е добар само за компанијата, додаде Мицкоски, туку е добар за локалната заедница, добар за националната економија и добар за иднината на секој млад човек што сака да остане овде.
„Нашата цел е да ја направиме Македонија земја на можности. Земја во која трудот се исплати. Земја во која инвестицијата има смисла. Земја во која институциите се партнери на бизнисот – не пречка, туку поддршка“, рече Мицкоски.
Економија
Инвестиција од 1 милијарда евра на „Казанџи груп“ за изградба на гасни централи, трајно решение за аерозагадувањето, најави ВМРО-ДПМНЕ

Приоритет на Владата предводена од ВМРО-ДПМНЕ е создавање услови за нов циклус на економски раст. Се поттикнува економската слобода на инвеститорите преку креирање на фер услови за сите стопански субјекти. Се враќа довербата на странските инвеститори за своите инвестиции да ги пласираат во државата, да отворат нови или да ги прошират своите капацитети. За разлика од минатото кога имаше недостаток на доверба кај инвеститорите во владата на СДС и ДУИ сега домашните и странските инвеститори имаат партнер во владата на ВМРО-ДПМНЕ, велат од владејачката партија.
Од таму наведуваат дека се официјализираше меморандум за соработка со компанијата „Казанџи груп“ којашто е светски гигант во енергетиката. „Казанџи Холдинг“, е водечка турска компанија со преку 25 години искуство, оперира со инсталиран капацитет од над 3,500 MW во осум држави и е активна во 22 земји на четири континенти.
„Во Македонија „Казанџи груп“ ќе инвестира 1 милијарда евра за изградба на секундарна гасоводна мрежа, топловодна мрежа и когенеративните централи со 500 MW инсталиран капацитет кои произведуваат 4,1 TWh електрична енергија и 720 GWh топлинска енергија на годишно ниво. Освен енергетската стабилност, со градењето на когенеративни гасни централи, трајно се решава загадениот воздух. Со оваа и останатите инвестиции во енергетиката државата ќе стане енергетски независна. Владата предводена од ВМРО-ДПМНЕ има јасна стратегија и план за енергетскиот сектор во служба на граѓаните. За енергетска ефикасност, енергетска стабилност и независност на државата. Ги градиме темелите на промените. Доаѓа времето на Македонија“, велат од ВМРО-ДПМНЕ.