Економија
Хоратиус Радикс именуван за нов комерцијален директор на „Кромберг и Шуберт“ во Битола и Скопје
Кромберг и Шуберт, еден од најголемите работодавачи во Македонија, го најави именувањето на Хоратиус Радикс за нов комерцијален директор на нивната фабрика во индустриската зона Жабени, Битола и Илинден, Скопје. Овој стратешки потег ја потврдува посветеноста на компанијата кон лидерска извонредност и континуиран раст во регионот.

Лидер со докажана историја
Г-дин Радикс ја презема оваа улога, пренесувајќи го своето огромно професионално искуство. Својата кариера ја започнал во Кромберг и Шуберт во 2008 година како менаџер за човечки ресурси во фабриката во Темишвар, Романија, каде што под свое водство надгледува повеќе од 2,500 вработени. Во 2015 година, бил унапреден во комерцијален менаџер на фабриката во Надлаб, Романија, управувајќи со фабрика за производство на кабелски снопови за Шкода со повеќе од 3,000 вработени.
Лидерските способности на г-дин Радикс се дополнително докажани преку неговите одговорностина следните позиции:
Како комерцијален менаџер на фабрика, тој управувал со два производствени капацитети и два компетенциски центри низ Романија, надгледувајќи вкупно 3,200 вработени. Неговата експертиза не била ограничена само на Романија, туку и на различни проекти глобално, вклучувајќи ја Кина
(2012), Мексико (2019), Украина (2021) и Боцвана (2023).

Лидерство и достигнувања
Во текот на својата кариера, Радикс ја има клучната улога во имплементацијата на стратешки иницијативи кои значително ја подобруваат оперативнат ефикасност и продуктивноста. Има искуство во создавање силен и ангажиран менаџерски тим, кој е клучен за успешноста на компанијата. Неговиот стил на лидерство го нагласува ангажманот на вработените, континуираното подобрување и оперативната извонредност.
Г-дин Радикс игра важна улога во скалирањето на операциите за да се задоволат зголемените побарувања, осигурувајќи дека капацитетите под негово управување одржуваат високи стандарди за квалитет и ефикасност. Неговите напори во оптимизацијата на комерцијалните процеси и бизнис операциите резултираат со значителни заштеди на трошоци и подобрена вкупна изведба.

Покрај надгледувањето на производствените капацитети, Радикс управува и со два компетенциски центри, кои се основни центри поврзани со седиштето на компанијата. Овие центри вработуваат над 500 професионалци во различни оддели, вклучувајќи развој, ИТ, инженеринг, квалитет, набавки, логистика,финансии, внатрешна ревизија и човечки ресурси. Оваа сеопфатна надгледност осигурува дека сите оперативни аспекти се усогласени со стратешките цели на Кромберг и Шуберт.
Личен аспект
Покрај неговите професионални достигнувања, Хоратиус Радикс е посветен семеен човек со три деца и страствен љубител на трчањето, често пати учествувајќи на локални натпревари. Неговата посветеност на балансирање помеѓу професионалната кариера и личната благосостојба е вистинска инспирација за неговите колеги.
Континуиран раст и успех
Од Радикс се очекува да ги продолжи и надградува досегашните успеси на германската компанија, која е присутна во Македонија од 2013 година, со отворањето на првата фабрика за производство на кабли за автомобили во индустриската зона Жабени, близу Битола. Оваа фабрика сега вработува над 5,200 вработени во Битола , додека во 2022 година компанијата исто така инвестираше во индустриската зона во Илинден, каде моментално се вработени над 3,000 лица.
Во македонските фабрики на Кромберг и Шуберт се произведуваат кабли и кабелски инсталации за најпознатите автомобилски брендови. Во Битола за „Мерцедес“, „Вито, В-класа“ и комбињата „Спринтер“, како и за „Ауди“, моделот А4, додека во Илинден, во Скопје за „БМВ“, моделот Х1.
Целокупниот кабел се произведува на сите локации и се извезува директно до клиентите на европскиот пазар. Кромберг и Шуберт, според податоците од 2022 година, е на трето место на листата на 100 најголеми извозници од Македонија.
ПР
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
Мицкоски: Буџетот е ликвиден, трезорот нема да се затвори на 15 декември
Премиерот Мицкоски изјави дека Буџетот е ликвиден и сите обврски се извршуваат тековно. Како што појасни Мицкоски, 15 декември не е датум за затворање на трезорската сметка, туку рок до кој институциите е потребно да ги достават сите тековни расходи за навремена исплата.
Според премиерот, и по истекот на овој рок ќе има толеранција и институциите нема да бидат одбиени доколку поднесат налози подоцна. Целта на поставувањето на датумот, вели тој, е подобро планирање и навремено извршување на обврските.
„Јас не реков дека ќе се затвори трезорот, туку го поставивме 15 декември како датум кога сите иснтитуции е добро да ги достават сите оние тековни потреби, расходи и сите средства кои треба да се пренесат до доверителите. Се разбира на тоа додадов дека имаме толеранција. Се разбира дека нема ако некој дојде на 20 декември да речеме клучот е на врата и завршена е работата. Се разбира дека толеранција ќе има, но идејата е да работиме со план, да имаме свесност дека е потребно сето тоа да реализираме со време, да имаме некаква навика и да го почитуваме сето она што ќе го поставиме како план и задачи. Затоа јас ги молам сите институции да дојдат навреме. Не велам дека на 25-ти ако дојде некој со налог нема тоа да се прифати и ќе се одбие, но, навремено да ги испланираме активностите, за да не се случи во 5 до 12 сите да нагрнеме таму и некои од обврските да останат неплатени односно да ги книжиме во следната година. Само тоа е целта, чисто мораме да се навикнеме на некаков ред“, кажа Мицкоски.
Економија
Спектакуларно отворање во Гевгелија: ЏАМБО и ВЕРО станаа новата омилена дестинација во „Gevgelija Mall“
Со огромна посетеност и во празнична атмосфера, овој викенд во Гевгелија и официјално започна со работа новиот, најсовремен ЏАМБО (JUMBO) маркет. Сместен во новоотворениот трговски центар „Gevgelija Mall“, реномираниот бренд ја реализираше својата голема инвестиција во јужниот регион, носејќи светско шопинг искуство за локалното население.
Отворањето помина во знакот на семејната забава и радоста. Најмладите посетители уживаа во целодневната програма исполнета со музика, дружење со маскоти, цртање на лице и игри со сапунени меури, што го претвори првиот работен ден на маркетот во вистински настан за градот.
Новиот објект се простира на површина од 3.000 метри квадратни, дизајниран според највисоките светски стандарди. Купувачите веќе имаат пристап до асортиман од над 20.000 артикли, вклучувајќи производи за домот, играчки, декорации и сезонски изненадувања.
Како значајна новина за купувачите во Гевгелија е интегрирањето на селектиран асортиман од брендот ВЕРО во рамките на самиот маркет. Оваа стратешка синергија им овозможува на потрошувачите на едно место да ги задоволат сите потреби за домаќинството, штедејќи време и уживајќи во квалитетот на двата силни бренда.
Генералниот директор на ВЕРО и ЏАМБО маркетите, Петар Денковски, истакна дека ова отворање е многу повеќе од проширување на продажната мрежа – тоа е исполнување на ветувањето за поддршка на локалната заедница.
„Горди сме што со оваа капитална инвестиција директно влијаеме на економскиот пулс на Гевгелија. Отворивме нови работни места и создадовме силен регионален магнет кој очекуваме да привлекува купувачи не само од градот, туку и од соседството,“ изјави Денковски.
Менаџментот на компанијата потврди дека експанзијата не застанува тука. Успешната приказна продолжува и следната година со најавеното отворање на нов маркет во Струмица, со што ЏАМБО и ВЕРО целосно ќе го заокружат своето присуство во југоисточниот дел на Македонија.
Новиот маркет во Гевгелија веќе работи со полн капацитет, нудејќи креативни решенија и производи за целото семејство, под препознатливиот слоган „За сѐ што ви треба и не сте знаеле дека ви треба“.
(ПР)
Економија
ССКМ ја поздравува одлуката со која данокот од 5 отсто останува при првата продажба на недвижностите
Сојузот на стопанските комори на Македонија ја поздравува одлуката со која данокот од 5 % останува при првата продажба на недвижностите.
„Ја поздравуваме одлуката на Владата за 5 % ДДВ, кој е при првата продажба на станбен простор, ова ги покажува позитивните заложби на бизнис-секторот и ССКМ претставен преку Градежната комора во соработка на Министерството за финасии и Владата. Сојузот на стопанските комори на Македонија смета дека одлуката на државата стапка за првата продажба на новоизградени станови да остане 5 % е оправдана.
Според ССКМ, оправдана е и одлуката на Министерството за продолжување на важноста на повластената стапка од 5 % ДДВ и сметаат дека со нејзиното продолжување најголема корист ќе имаат купувачите на станбени единици, односно населението.
Ивица Јаќимовски, член на управниот одбор при ССКМ, посочува дека со продолжување на данокот за купување станови на 5 %, почнувајќи од 2026 година, се очекува секторот за недвижности да добие нов импулс.
„Оваа повластена стапка на ДДВ има цел да го поддржи пристапот на граѓаните до домување, да ја стимулира градежната активност и да ја зајакне стабилноста на пазарот. Имплементацијата на даночната стапка од 5 % носи неколку важни привилегии и за купувачите и за индустријата: намалувањето на даночната стапка значително ги намалува вкупните трошоци за купување стан правејќи го сопствеништвото на домот подостапно за пошироката популација; се очекува прифатливоста создадена од данокот од 5 % да ја зголеми побарувачката за нови и постојни станови, што може да ги поттикне градежните и недвижните сектори и со поповолна даночна средина, домашните и странските инвеститори може да покажат зголемен интерес за пазарот на домување, што ќе придонесе за економски раст“, вели тој.

