Економија
Болки во зглобовите? Сите препарати не се исти

Во последно време како компанија се соочуваме со тенденција на зголемена потрошувачка на препарати на колагенска основа.
Како генерални застапници на компанијата „Гелита“ и брендот ЦХ Алпха сакаме да ја информираме јавноста и потрошувачите за неколку елементи со што ќе придонесеме за реално, точно и навремено информирање околу нашиот бренд.
Имено, постојано сме соочени со промена на препаратот водејќи се од максимата, ЕВЕ ВИ ОВА Е ИСТО АМА Е ОД ДРУГА ФАБРИКА.
Ние не сакаме на ниту една компанија да 1 го оспориме правото да се бори на пазарот. Тоа е многу јасен постулат на економска битка на пазарот и тука не можеме ништо. Но тоа не значи дека ние не треба да ги истакнеме фактите, а тие се:
1. ЦХ Алпха е носител на сустанцијата фортигел којашто е оргинатор на компанијата „Гелита„. Друга Гелита нема и друг фортигел и во светот и кај нас нема. И тоа е факт.
2. ЦХ Алпха нема контра препарат кој е ИСТ. Може другиот да е подобар, може да е полош, НО ИСТ НЕ Е. И тоа е факт
3. Тоа што имаат колагенска основа не значи дека се исти. Ако имаме две спортски блузи, од кои едната е од АДИДАС не значи дека и блузата од СПОРТЕКС е иста. Може да е подобра, може да е полоша, НО НЕ Е ИСТА.
4. Играта од типот исто е ама е од друга фабрика нанесува штета и на самата фабрика а највеќе штети на самиот потрошувач. Ние немаме право да оспоруваме некој да продава, но имаме право, користејќи ги јавните медиуми да кажеме дека играта од типот земав ЦХ Алпха од некоја сеоседна земја којашто е иста, а не е иста, немаме само право туку и должност да кажеме дека тоа не е исто.
Се надеваме дека ова многу кратко објаснување ќе се сфати само и само како реална наша обврска да им помогнеме сите потрошувачи кои се одлучиле да користат од нашиот препарат да не бидат изманипулирани со исклучително вешти методи дека користат нешто исто а тоа да е далеку од вистината.
П.С Нам ни е совршено јасно дека една аптека или систем којшто продава сака да понуди нешто што во тој момент смета ДЕКА Е ИСТО, но исто така ни е јасно дека на тоа мораме да реагираме кога некој се служи со ментална игра од типот ЕВЕ ВИ ГО ИСТО Е ОВА Е НАША ЦХ АЛПХА!!!
(Комерцијален текст на „Хелиос медикал“)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
Пуштени во употреба првите 20 клилометри од автопатот Кичево-Охрид

Првите 20 километри од автопатот Кичево – Охрид, на потегот од Врбјани до Ботун, денеска се пуштени во употреба. Овој момент, според Владата, претставува пресвртна точка и симбол на работата, посветеноста и разликата во пристапот кон големите проекти меѓу актуелната и претходната власт.
На свеченоста присуствуваше премиерот Христијан Мицкоски, кој порача дека не се работи само за пуштање на делница, туку за враќање на довербата на граѓаните.
„Само една година откако ја презедовме одговорноста за водење на државата, успеавме да го откочиме еден од најзаглавените инфраструктурни проекти. Овој автопат беше симбол на застој и срам, а денес е симбол на новото време. Секој метар е изграден со напор и волја да се стави крај на неуспесите од минатото“, изјави премиерот.
Тој најави дека веќе следната година автопатот Кичево – Охрид ќе биде целосно завршен и ставен во функција.
„Ова нема да биде случајна победа, туку планиран успех и резултат на секојдневна одговорна работа“, додаде Мицкоски.
Оптимизам за иднината изрази и вицепремиерот и министер за транспорт и врски Александар Николоски, кој оцени дека со оваа делница се отвораат нови можности за граѓаните и туризмот во регионот.
„Ова е автопат кој ги поврзува Кичево, Охрид и Струга со Скопје, Тетово и Гостивар, но и со Албанија. Веќе денес, овие први 20 километри се реалност и корист од нив ќе имаат сите“, нагласи Николоски.
Тој потсети дека проектот бил оставен во заборав и запустен од претходната Влада.
„Ова беше симбол на неспособноста на СДСМ и ДУИ. Немаше ниту работници, ниту инженери, ниту механизација. А денес е доказ за нашата посветеност и тоа е клучната разлика“, рече Николоски, додавајќи дека е симболично што првиот дел се отвора токму во славна Дебарца.
Изградбата на целокупниот автопат, кој е со вкупна должина од 57 километри, треба да биде завршена до крајот на 2026 година.
Економија
Тодор Анѓушев на конференција на Делегацијата на германско стопанство „Децентрализирано снабдување со електрична енергија преку фотоволтаици“

Законските одредби се донесени, и останува да се поставуваат батерии со добра проценка и пресметка за да се постигне најдобра исплатливост, порача Тодор Анѓушев, директор на ЕМС во групацијата Фероинвест, на конференцијата на Делегацијата на германското стопанство во Македонија, на која германски фирми ги претставуваа своите практики, производи и искуства во енергетиката.
„Потребно е да одиме кон што повеќе обновлива енергија, но истовремено дистрибутивниот и преносниот систем треба да се стабилизираат за да може да го поднесат тоа. Треба што побрзо да се работи на поставување батериски системи и на тој начин да се реши дизбалансот што обновливите извори го прават во системот. Но, по инсталирањето многу битен ќе биде и мониторингот на батерискиот систем. Нашата компанија располага со сопствен мониторинг систем, и може да ја програмира, води и управува батеријата ден за ден за инвеститорот да добие оптимални резултати“ – изјави Тодор Анѓушев.
Германските компании на конференцијата ги презентираа своите технолошки решенија и искуства, вклучително и примената на BIPV (building integrated photovoltaics) – технологија која овозможува вградување на фотоволтаици во фасади и кровни елементи без да се наруши естетиката на објектите.
Овие практики покажуваат јасен тренд – иднината припаѓа на децентрализираното, чисто и ефикасно производство на енергија, а Северна Македонија, со усвоените закони и со компании кои веќе нудат современи решенија, има потенцијал да го следи тој пат со забрзан чекор.
Комерцијален текст
Економија
Божиновска: Новата ТС Охрид го поврзува Балканот и европскиот пазар на електрична енергија

Министерката за енергетика, рударство и минерални суровини, Сања Божиновска, денес изврши теренска посета на градилиштето за изградба на новата трансформаторска станица Охрид (ТС Охрид), дел од проектот за интерконекција Македонија–Албанија. Проектот опфаќа две целини – LOT 1: далноводот Битола – граничен премин со Албанија и LOT 2: изградба на трансформаторската станица Охрид во близина на селото Мешеишта.
Божиновска се запозна со текот на интензивните градежни активности што се одвиваат на површина од 80.000 метри квадратни: изградба на потпорни ѕидови и наклони, градежни работи на командната зграда, комплетирани фундаменти и започната монтажа на челични носачи и опрема во 400 kV постројка.
„Со реализацијата на овој проект, Северна Македонија гради мост кон европските пазари на електрична енергија, создава услови за стабилно и економично снабдување за граѓаните и отвора простор за приклучување на нови производители од обновливи извори – што е наш врвен приоритет, “истакна Божиновска.
Изградбата на новата 400 kV линија е стратешко зајакнување на стабилноста и сигурноста на електроенергетската мрежа на земјава. Со тоа се заокружува електроенергетското поврзување со сите соседи, што овозможува не само зголемена стабилност и доверливост, туку и активно учество на пазарите за балансни и системски услуги и размена на енергија во регионот.
При посетата, таа беше пречекана и детално информирана за напредокот на проектот од страна на проект менаџерот Дарко Докузовски.