Економија
(Видео) „Бекутан“ прослави 45-годишен јубилеј; Мукаетов: Генерации, не само во Македнија, туку и во регионот, израснаа со овој бренд

Брендот „Бекутан“ на компанијата „Алкалоид“, прослави 45 години постоење. Генералниот директор и претседател на Управниот одбор на „Алкалоид“, Живко Мукаетов кажа дека од 1978 година до денеска, произведени се околу 60 милиони теглички со кремот „Бекутан“. Педијатарот Марина Поп-Лазарова се заблагодари на компанијата за квалитетот, безбедноста, традицијата – додавајќи дека од непроценлива важност е нивната секојдневна примена при грижа за децата. Од годинава, со секој продаден продукт од течната линија на „Бекутан“, дел од средствата ќе бидат донација за СОС Детско село. Мукаетов обраќајки се како родител, посочи дека линијата „Бекутан“ се продукти со кои растел тој и неговата сестра, како и неговите деца.
„Сакам да ви се обратам, но не како менаџер на компанијата ‘Алкалоид’ туку како човек кој е родител, татко на четири деца. Да се биде родител е веројатно една од најважните и најодговорни работи кои можат да му се случат на човек во животот. Тоа е посветеност, секојдневно живеење со некој што покрај вас расте и се развива, а треба да порасне во здрава личност, што знаеме дека во денешното општество не е едноставно да се постигне. Од многу непроспиени ноќи, до изборот која да биде храната која нашите најмили ќе ја добијат, што да бидат суплементите, па секако и што да биде козметиката кое едно бебе ќе ја добие, моите родители во она време го користеа кремот ‘Бекутан’, јас и мојата сестра исто така. Денеска јас како родител заедно со мојата сопруга и децата го користиме ‘Бекутан’ преку многу форми на портфолиото, на производите кои ги има. За ваша информација, од март 1978 година, до денеска, откако постои кремчето ‘Бекутан’, произведени се околу 60 милиони теглички. Тоа е уште еден доказ за квалитетот, традицијата, доказ дека е тоа производ на кој може да му се верува. Генерации, не само во Македнија, туку и во регионот, израснаа со овој бренд. Можеме да се пофалиме дека брендот континуирано расте. Нашите најмили живеат во свој сопствен свет, ние сме тука да им помогнеме, да им го разубавиме тој свет и да застанеме зад нив. Како што ние стоиме зад нив, така треба да бидеме благодарни, што го имаме овој бренд. Среќни сме што сите ние сме дел од брендот ‘Бекутан’.
Педијатарот Марина Поп-Лазарова, посочи дека како доктор, „Бекутан“ секогаш ѝ е партнер кога во прашање се децата.
„Секогаш кога правиме анализа на повеќедецениската соработка и партнерство со ‘Бекутан’, не можам, а да не кажам дека кога ќе се спомене овој бренд, асоцира на традиција, квалитет, безбедност, сигурност, ефикасност. Асоцира на иновативност. Грижата за децата е наш заеднички фокус. Многу често имаме прилика да видиме колкави грижи можат да бидат ситуации како затнато носе, грчеви во стомачето, состојби каде децата имаат иритација на кожата како пеленската регија. Секогаш кога зборуваме за вакви ситуации, за портфолиото на ‘Бекутан’, ефикасно користат за решавање на заедничките проблеми“, рече Марина Поп-Лазарова.
Годинава одреден процент од продажбата на течната линија, на колекцијата „Бекутан“ ќе се донира на СОС Детско село.
„Грижата за децата нѐ спои со СОС Детско село. ‘Бекутан’ најдобро и најквалитетно се грижи за нашите најмили – децата, а СОС Детско село веќе 22 години гради семејства за секое дете да расте со љубов и со припадност на одредено семејство. За нас е важно потрошувачите на ‘Бекутан’ да знаат за нашата поврзаност. Со оваа кампања и потрошувачите се дел од грижата за децата“, рече Силвија Браевиќ, претставник на СОС Детско село.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
Мицкоски: Неколкукратно е зголемена бројката на апликанти за мерката млад земјоделец во вредност од 70 милиони денари

Поради изборните ограничувања, мерката млад земјоделец не можеме да ја промовираме, иако огласот е завршен, филтерот е направен, 117 корисници односно апликанти за околу 70 милиони денари, вели Христијан Мицкоски, претседател на Владата на Република Северна Македонија одговарајќи на новинарско прашање.
Премиерот Мицкоски истакна дека за разлика од 2023 година кога имало само 44 апликанти, односно само 18 корисници, истата денеска е зголемена неколкукратно односно на 117 апликанти.
Можеби бројката 117 не значи многу грандиозно, но ако се има предвид дека во 2023 година од 44 апликанти, само 18 имаме корисници, тогаш станува збор за неколкукратно зголемување. Така што веднаш по завршување на локалните избори кога веќе ќе ги немаме оние законски ограничувања, и формално ќе биде ставена во функција оваа мерка за поддршка на младите земјоделци.
Економија
Во јули годишен раст од 13,0 отсто на вкупните депозити и од 13,0 отсто на вкупната кредитна поддршка

Анализирано на годишно ниво, вкупните депозити бележат раст од 13,0%, којшто во поголем дел се должи на растот на депозитите на секторот „домаќинства“, при помал раст и на депозитите на корпоративниот сектор, извести Народната банка.
На годишна основа, вкупните кредити бележат раст од 13,0%, поради повисоките кредити на двата сектора, со поголем придонес на корпоративниот сектор.
Најновото соопштение за монетарните движења е достапно на линкот
Економија
Халкбанк со намалени тарифи, повеќе придобивки за граѓаните и компаниите

Халкбанк АД Скопје донесе одлука за намалување на дел од своите тарифи, во согласност со променетиот тарифен модел на Народната банка на Република Северна Македонија. Со оваа одлука значително се намалуваат надоместоците за услугите за граѓаните и компаниите, при што клиентите ќе добиваат уште поповолни услови за извршување на финансиските трансакции.
И досега, Халкбанк во многу сегменти нудеше атрактивни услови во однос на тарифите. Така, проверката на состојбата на било која картичка на банкомат била и е бесплатна, а сите приматели на плата или пензија преку Халкбанк со својата мастеркард дебит картичка можат да подигнуваат готовина на банкомати на било која банка во Македонија без провизија. Бесплатно е и повлекувањето готовина од платежна сметка во девизи.
Со новите промени, електронските интерни налози за физички лица отсега наместо 5 денари, ќе бидат бесплатни. Истовремено, цената на електронски, брзи меѓубанкарски плаќања (МИПС) за физички лица, се намалува од 100 на 50 денари, а кај хартиените МИПС налози преку шалтер на банката, новата цена е 80 денари по налог, односно, во овој дел извршено е намалување за 60% од досегашната тарифа.
И за правните лица цената кај електронските, интерни налози се намалува од 11 на 7 денари, како и кај електронските МИПС плаќања од 100 на 80 денари, во зависност од износот. Направена е измена и кај хартиените МИПС налози за правни лица, каде новата цена сега изнесува 200 денари т.е. направено е намалување за 33% од досегашната цена за овие трансфери.
Овие промени ќе имаат директна корист за сите клиенти, особено за оние кои активно користат дигитални канали и електронски плаќања.
Истовремено, на сила остануваат сите поволности кои досега Банката ги нудеше на своите клиенти.
Халкбанк на клиентите им нуди и посебни пакети во рамките на кои се добиваат низа поволности и намалени тарифи. За младите до 24 години е наменет HalkEz пакетот со кој се добива бесплатна трансакциска сметка, мобилно банкарство, картичка и други поволности. За пензионерите, освен што се врши редовна и навремена исплата на пензијата, креиран е и специјален Пакет за пензионери кој е со бројни бенефиции – достапни услуги, бесплатни трансакции и поддршка при секојдневните банкарски потреби. А за оние кои ја примаат својата плата или пензија преку Халкбанк, наменет е и Смарт пакетот кој претставува комплетно банкарско решение кое ги обединува најчесто користените услуги во еден економичен месечен пакет. Тука се вклучени водењето на трансакциска сметка, дебитна картичка, мобилното и електронско банкарство, електронските налози, месечните известувања и подигнување готовина од сите банкомати во земјата. А пакетот нуди и подарок ORYХ Home Аssistance – без надоместок во промотивниот.
Дополнително, од 7 октомври Халкбанк ќе започне со извршување на прекугранични трансфери кон СЕПА (Single Euro Payments Area) системот. Во СЕПА регионот, кој опфаќа 41 земја членка и повеќе од 4.000 учесници, на сите клиенти – физички и правни лица – ќе им биде овозможено да извршуваат и примаат плаќања во евра под исти услови и со иста ефикасност како во рамките на националните граници.
Со ваквите чекори, Халкбанк уште еднаш ја потврдува својата стратегија да биде банка која ги поддржува граѓаните и компаниите со поповолни услови, современи дигитални решенија и интегрираност во европските платежни стандарди.
ПР