Економија
Винарницата „Сковин група“ продолжува да ја пишува својата 41-годишна успешна приказна

Винарницата „Сковин група“ продолжува да ја пишува својата 41-годишна успешна приказна, изјави генералниот директор на винарницата „Сковин група“, Александар Тренчевски, на денешната презентација по повод новите предизвици на винаријата.
„Винарницата ‘Сковин група’ продолжува да ја пишува својата 41-годишна успешна приказна. Македонија се протега на медитеранскиот појас за кој легендите, летописите и митовите велат дека е татковина на виното. Овде овој божествен напиток кој го бодрел духот и на античките божества, и на народните херои, и на поетите, се произведува повеќе од пет илјади години. Нему и сладострасниците и научниците со право му припишуваат цела дузина не само хранливи, гозбени и лековити вредности, туку и некои таинствени својства, способности да ги развие креативните сили на човековиот дух. Виното ги вдахнува даровите на природата и некои импулси на својата фантазија, култура и човечност. На територијата на Македонија се менувале кралства и империи, доминирале или се провлекувале разни религии и цивилизации, но култот спрема виното никогаш не ја губел својата постојаност, трајност и привлечност. Плодовите на таа традиција живеат и денес. Оваа македонска приказна за квалитетното македонско вино ја препознаа и нашите пријатели од Сингапур, кои решија да инвестираат во овој божествен напиток. За таа цел е формирана ‘Балкан холдингс’ ПТЕ.ЛТД. во Сингапур, којашто пред една година го купи асетсот и правата на брендот Сковин продолжувајќи ја вековната традиција на производство на вино од скопското виногорје, традиција која датира уште од древниот Рим“, рече Тренчевски.
Тој кажа дека „Сковин“ во моментов е во период на интензивно развивање и унапредување.
„Винарницата ‘Сковин група’, како најголема скопска винарница, е винарска визба со капацитет од 17,5 милиони литри вино, коe гo пласира на 18 светски пазари, на 5 континенти. Вината на винарницата ‘Сковин група’ имаат добиено 53 меѓународни награди и признанија за квалитет на многубројни вински саеми и фестивали, а годинава винарницата ‘Сковин група’ се стекна и со признанието Супербренд на Македонија. Најголем дел од своето вино винарницата ‘Сковин група’ го пласира во регионот и на пазарот на Европската Унија. Други знaчајни пазари на винарницата ‘Сковин група’ се и оние на Далечниот Исток, како Русија, Јапонија и Кина, со кои има воспоставено долгорочна соработка, а извезеното количество во овие земји од година во година сè повеќе се зголемува. Вината на винарницата ‘Сковин група’ можат да се најдат и во прекуокеанските земји, како Австралија, Канада, Сингапур и САД“, изјави генералниот директот на винарницата ‘Сковин група’.
Една од главните карактеристики и предности на винарницата „Сковин група“, додаде тој, се сопствени лозови насади кои овозможуваат да се контролира квалитетот на грозјето Македонија.
„Македонија е земја која е позната по квалитетот на црното грозје, а виновите насади на Сковин се простираат на 575 хектари од кои најголемиот дел се лоцирани во регионот на Маркова Сушица, на југозападната падина на Водно, а другиот дел се лоцирани во Тиквешкиот Регион, во месностите Сопот и Сирково. Квалитетот на нашите производи е наша голема грижа, како што е наша грижа и развојот на компанијата. Но грижа на винарницата ‘Сковин група’ се и нашите вработените, чија заслуга е растот на компанијата и палетата нови производи. Новите сопственици задржаа 45 вработени од ‘Сковин’ АД. И покрај кризата поради Ковид-19, со која се соочува не само нашата земја туку и целиот свет, успеавме не само да ги задржиме сите вработени, туку и да го зголемиме нашиот тим за уште 30 нововработени и во моментов броиме вкупно 75 вработени. Веруваме дека ќе расте компанијата, ќе се зголемува нашиот тим и дека Македонија ќе ја препознае нашата искрена намера да ја продолжиме вековната традиција. Очекуваме и веруваме во фер натпревар со нашите конкуренти. Знаеме дека уште долго ќе уживаме во вкусот на овој божествен напиток. Најдобрите вина се оние што ги пиеме заедно со луѓето кои ги сакаме. Да наздравиме со винарницата ‘Сковин група’ во име на традицијата, пријателството, љубовта. Да наздравиме за животот“, изјави генералниот директор на винарницата ‘Сковин група’, Александар Тренчевски.
Главниот енолог и директор на производство, Венера Гелебешева-Крстиќ, кажа дека со цел да се задоволат различнте вкусови на потрошувачите, винарницата ‘Сковин група’ има широка палета производи, повеќе од 24 различни типови и категории на вина и два типа на ракии.
„Во делот на вината застапена е со различни типови на квалитет на вина, почнувајќи од трпезни вина, вина со стандарден квалитет наменети за пошироката публика и, секако, она што е круна, е палетата на висококвалитетни и врвни вина. Цел ни е оваа палета на висококвалитетни и врвни вина сè повеќе да ја прошируваме. Тука би ги издвоила најпрепознатливите и први врвни вина воопшто на македонскиот пазар, а тоа се вранецот Марков Манастир и Скупи куве. Најнови висококвалитетни вина се Кратошија, Пино ноар и Санџовезе.
Во делот на ракиите продолжуваме со двата наши најпознати бренда Жолта ракија Сковин, која во многу скоро време ќе се ребрендира во Жолта ракија Скупи и секако дел од нашата програма е добро познатата ракијата Марков манастир. Ги унифициравме етикетите, шишињата, тапите – Сковин добива препознатлива амбалажа, вино со проверен квалитет. Палетата нови производи, како и старите познати вина, со сега уште подобар вкус и квалитет веќе неколку месеци можат да се најдат на македонскиот пазар, како и на пазарот од ексјугосовенските земји, земјите од Западен Балкан и Азија и во Јапонија. Развојот не завршува овде. Постојаното развивање е основната идеја околу која винарницата ‘Сковин група’ ги води сите активности па во следниот период можете да очекувате уште многу новитети од вашата омилена винарска визба ‘Сковин’“, кажа Гелебешева-Крстиќ.
(ПР текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
ВМРО-ДПМНЕ: Заврши времето на матни тендери во енергетиката, СДС да се помири дека државата оди напред

ВМРО-ДПМНЕ испрати реакција на прес-конференцијата на Методија Илиевски, потпретседател на СДСМ.
„Заврши времето на матни тендери во енергетиката, СДС да се помири дека државата оди напред.
Ветерниот парк во Штип, Карбинци и Радовиш е најголема енергетска инвестиција од осамостојувањето до денес. 500 милиони долари ќе влезат во државата, а СДД наместо да се радува лее солзи.
Многу скоро од денес, Македонија од увозник на струја, ќе стане извозник.
Владата ја обезбедува енергетската сигурност на државата.
Иднината во Македонија ќе биде сигурна, сите ќе живееме во држава која ги има сите придобивки на 21-от век. А, СДС слободно може да останат со реториката во минатиот век, народот тоа го гледа и ќе ги избрише на следните избори“, стои во реакцијата на ВМРО-ДПМНЕ.
Економија
(Видео) Илиевски: Има ли „Алказар Енерџи“одобрение за градба или не, каков е бизнис интересот на Божиновска и Мицкоски?

Владата на ВМРO-ДПМНЕ прави класична распродажба на националните ресурси од македонската енергетика, кажа денеска на прес-конференција, Методија Илиевски, потпретседател на СДСМ.
„Иако Владата го претставува ветерниот парк на „Алказар“ како историска инвестиција – фактите говорат нешто сосема поинаку. Моделот на „Алказар Енерџи“ е јасен: развиј, изгради и продади. Токму тоа се случи со нивниот прв фонд – проектите развиени на Блискиот Исток беа продадени 100% на кинески државен конзорциум“, вели Илиевски.
Според него, „прашањето не е дали ветерниот парк ќе биде продаден, туку кога и на кого“.
„Кој е вистинскиот бизнис интерес на Мицкоски? Дали тука се вклучени и контроверзни имиња од регионот, добро познати од трговијата со струја? Дали со нив соработувал тандемот Мицкоски – Божиновска? Пред една година од ВМОР-ДПМНЕ тврдеа дека паркот ќе обезбеди струја за 100.000 граѓани. Сега Мицкоски смени лента, од собраниска говорница најавува дека странска компанија ќе ја откупува струјата. Па, кого навистина ќе снабдува овој проект – народот или приватниот купувач? Зошто бизнис модел кој се темели на продажба се претставува како долгорочно стратешко партнерство?“ истакна меѓудругото потпретседателот на СДСМ, Илиевски.
На прес-конференцијата регираше ВМРО-ДПМНЕ.
„Заврши времето на матни тендери во енергетиката, СДС да се помири дека државата оди напред. Ветерниот парк во Штип, Карбинци и Радовиш е најголема енергетска инвестиција од осамостојувањето до денес. 500 милиони долари ќе влезат во државата, а СДД наместо да се радува лее солзи. Многу скоро од денес, Македонија од увозник на струја, ќе стане извозник. Владата ја обезбедува енергетската сигурност на државата. Иднината во Македонија ќе биде сигурна, сите ќе живееме во држава која ги има сите придобивки на 21-от век. А, СДС слободно може да останат со реториката во минатиот век, народот тоа го гледа и ќе ги избрише на следните избори“, стои во реакцијата на ВМРО-ДПМНЕ.
Економија
„Најголемиот пораз од 1515 година“ – високите царини од САД за Швајцарија ќе остават без работа илјадници луѓе

Иако швајцарската претседателка Карин Келер-Сатер го напушти мајскиот состанок со американскиот министер за трговија Скот Бесант со насмевка, уверена дека постигнала договор за воведување царина од 10 проценти наместо најавените 31, Вашингтон сепак воведе многу повисока царина за Женева, дури 39 проценти. Оваа царинска стапка ја рангира Швајцарија на четврто место во светот по нивото на американските царини, веднаш зад Сирија, Лаос и Мјанмар.
Непосредно пред 1 август, крајниот рок за завршување на трговските преговори со САД, претседателката се обиде да го спречи овој исход преку директен разговор со Трамп, но без успех.
Швајцарскиот весник „Блик“ ја нарече оваа царинска мерка „најголемиот швајцарски пораз од Битката кај Марињано во 1515 година“. Мислењата во земјата се поделени, додека некои веруваат дека Швајцарија била премногу строга во преговорите, додека други ја критикуваат дека е премногу попустлива. Третите, од друга страна, ладнокрвно наведуваат дека Швајцарија е едноставно премногу мала за да го склучи големиот договор со Трамп на кој се надеваше.
Новиот трговски поредок што го воведуваат САД, според Би-Би-Си, никому не му носи добри вести.
Американскиот претседател со години се обидува да ги корегира трговските дефицити што САД ги имаат со одредени земји преку царини, иако повеќето економисти не се согласуваат со ова. Тој верува дека царините ги штитат домашните производители и работните места, особено во секторите кои со децении се соочуваат со жестока странска конкуренција.
Трговскиот дефицит на САД со Швајцарија изнесуваше 47,4 милијарди долари во 2024 година. Кога ќе се вклучат услугите, тој се намалува на 22 милијарди. Швајцарија најмногу извезува фармацевтски производи, златен накит, часовници и машински алати во САД.
Во обид да се намали нерамнотежата, швајцарската влада ги укина царините за американските индустриски производи, додека големи компании најавија повеќемилионски инвестиции во производствени капацитети во Соединетите Американски Држави.
Денес, Швајцарија е шестиот најголем странски инвеститор во САД, а нејзините компании директно вработуваат околу 400.000 луѓе во таа земја.
Швајцарските фирми сега предупредуваат дека десетици илјади работни места би можеле да бидат изгубени ако царината од 39 проценти остане во сила, откако ќе се примени на 7 август.
Би-Би-Си наведува дека Женева има многу малку простор за контрамерки и веќе им понудила на САД речиси сè што има.
Единствената преостаната опција би можела да предизвика сериозна трговска војна: повлекување на најавените инвестиции, воведување реципрочни царини и откажување на нарачките за американски борбени авиони.
Карин Келер-Сатер испрати јасна порака во петокот: одговорноста за трговската криза е кај – Доналд Трамп.