Економија
Во Скопје, брендот Porsche слави успешна приказна: 75 години спортски автомобили

Во 1948 година, Фери Порше го реализираше својот сон за спортски автомобил: со својот тим го произведе првиот Porsche 356 Roadster. Тоа го означи раѓањето на легендарниот бренд и ги постави темелите за успешна приказна, за легендата на Porsche.
Porsche Center Skopje, заедно со членовите на Porsche Club Macedonia и останатите сопственици и ентузијасти на брендот Porsche од Државата, прослави 75 години од брендот Porsche, како и сите успеси постигнати на регионално и на глобално ниво, со отворен ден во пријатен и колоритен амбиент во рамките на Порше Македонија.
Прославата на оваа значајна годишнина низ светот, вклучително и во Скопје, е еден од централните настани на компанијата во 2023 година, кој промовира богато наследство, силни вредности, спортски и луксузни модели и голема заедница на Porsche ентузијасти.
Приказната за успехот на брендот Porsche се основа на остварувањето на сонот на еден човек да го создаде врвниот спортски автомобил, благодарение на своите идеи, визии и пронајдоци. Денес, користејќи ја темата „Driven by Dreams“, изложени беа неколку Porsche класици, како најстарото Porsche во државата – 911 CS Targa од 1979 година, 911 Carrera 3,2 од 1987, 911 Turbo од 1990, 911 Carrera Cabrio-let од 1995, 911 Carrera 4S од 2007 година како и дополнителни 20 модели на 911 во чест на истовременото одбележување на 60 години од моделот 911.
„Со гордост сакаме да го претставиме брендот Porsche во Македонија на иновативен начин, а овој ден го покажува тоа. Прославуваме „75 години од брендот Porsche “, а направивме многу од етаблирањето на брендот Porsche во нашата земја. Движени од Соништата, возилата на брендот Porsche низ годините се во сѐ поголем број, благодарение на високото ниво на квалитет и врвната пост-продажна услуга од страна на нашата компанија. Со оваа прослава, сакаме да фрлиме поглед кон историјата, додека смело гледаме и се движиме кон иднината.“ изјави Генералниот Директор Златко Муцунски.
„75 години Porsche се залага за пионерски дух, страст и соништа. Прославуваме заедно со луѓе кои се инспирирани од соништата. Слоганот „Driven by Dreams“ ја дефинира суштината на брендот. Понатаму, слоганот го одразува пристапот со кој луѓето на Porsche работат секој ден за да ги исполнат соништата на клиентите ширум светот. Горди сме на нашето наследство. Тоа е основа за успешна иднина. Нашето наследство го поврзуваме со иновации и напредок – и постојано додаваме извонредни нови моменти во уникатната приказна на Porsche, изјави Винко Марашевиќ, Бренд Менаџер на Porsche.
Како посебна почит на остварените соништа, новото лого „75 Porsche“ ќе се користи во текот на целата година, чии заматени бои суптилно потсетуваат на темата во соништата.
ПР
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
Кредибилните и конзистентни политики ја поддржуваат стабилноста на денарот и на кредитниот рејтинг на земјата, според „Фич“

Стабилноста на девизниот курс на денарот, која се одржува благодарение на кредибилните и конзистентни политики, е еден од клучните фактори за одржување на кредитниот рејтинг на нашата земја. Ова се посочува во најновиот извештај на агенцијата за кредитен рејтинг „Фич“, во кој рејтингот на земјата повторно е потврден на нивото ББ+ со стабилен изглед.
Во извештајот се посочува дека курсот на домашната валута и натаму е стабилен. Според проекциите на агенцијата за кредитен рејтинг „Фич“, девизните резерви покриваат 4,3 месеци од увозот проектиран за 2025-2026 година, што ја поддржува стабилноста на фиксниот курс на денарот во однос на еврото. Дефицитот на тековната сметка е во согласност со десетгодишниот просек, а приливите на странските директни инвестиции се на највисоко ниво во изминатите седумнаесет години. „Фич“ оценува дека овој извор на финансирање и во следниот период ќе биде соодветен за понатамошно покривање на дефицитот на тековната сметка.
Во однос на банкарскиот сектор, „Фич“ оценува дека тој и натаму е стабилен и профитабилен. Банкарскиот систем е добро капитализиран, високо ликвиден и со квалитетно кредитно портфолио, при што нефункционалните кредити изнесуваат само 2,9 %.
Економија
Стабилно снабдувањето со јајца на домашниот пазар пред велигденските празници

Во врска со актуелната побарувачка на конзумни јајца во периодот пред Велигден, Групацијата за живинарството при Стопанската комора на Северна Македонија ги информира граѓаните дека македонскиот пазар е стабилен и снабден во доволни количини квалитетни и безбедни конзумни јајца.
Како традиционален производ, кој е дел од велигденските обичаи, јајцата се достапни во доволни количини во трговските мрежи, на пазарите и во фармерските продавници.
На 24 март во просториите на Комората се одржа работна средба помеѓу компаниите од овој сектор, членки на Комората и претставници на ресорното министерство предводени од Цветан Трипуновски, министер за земјоделство, шумарство и водостопанство.
„Најголемите производители и извозници на јајца најавија активна соработка со дистрибутерите и трговците, со цел да се задоволи зголемената побарувачка во овој период од годината, а притоа цените да останат на конкурентно ниво, во согласност со пазарните трендови.
Ресорното министерство и надлежните институции ги следат состојбите и се подготвени да преземат мерки доколку се јави потреба од дополнителна стабилизација. Ги потсетуваме потрошувачите да внимаваат при купувањето – да ги проверуваат трајноста и потеклото на јајцата, како и да ги поддржат локалните производители“, соопшти Стопанската комора.
Економија
Нова ера на безбедност: MINT Fintech Group со OneID партнерство

Во дигиталната ера кога брзината е сѐ– довербата станува клучна валута. MINT Fintech Group и OneID објавуваат нова стратешка соработка насочена кон нова заштита на корисниците од финансиски измами и дигитален идентитет кој нуди максимална безбедност.
Преку интеграцијата на OneID – платформа за сигурна дигитална идентификација – корисниците на MINT ќе добијат можност за проверка на идентитет без споделување на чувствителни податоци, преку едноставна и безбедна процедура.
Ова партнерство е повеќе од технолошко решение
„Во време кога измамите стануваат сè попаметни, ние стануваме потемелни. OneID е логичен чекор напред во нашата визија: финансиски услуги кои се не само паметни и брзи, туку и длабоко одговорни,“ изјавуваат од MINT Fintech Group.
Договорот веќе е склучен, а новата заштитна функционалност ќе биде активно достапна наскоро.
Оваа соработка е само дел од пошироката трансформација која ја води MINT: постојано унапредување на корисничкото искуство, фокус на софистицираност во секој детал и развој на платформи што ги надминуваат стандардите – и по функционалност, и по етика.
Од технолошка иновација до емпатична дигитална комуникација, MINT останува посветен на создавање финансиски екосистем кој не е само модерен – туку и хуман.
ПР текст