Економија
Врвна грижа и поддршка: асистенција и наплата на штети со Mint Ins и Inter Domestik

Во Mint Ins не застануваме само на издавање полиси, ние сме тука и кога најмногу Ви требаме. Токму затоа, асистенција и наплата на штети е решение кое го нудиме за да добиете пристап до врвна грижа, поддршка и сигурност во најстресните моменти – кога се соочувате со штета.
Без разлика дали станува збор за сообраќајна несреќа, оштетување на имот или лична повреда, нашето партнерство со реномираната компанија Inter Domestik ви овозможува брз, ефикасен и безбеден процес за наплата на штети, во секој чекор од патот.
Што претставува партнерството помеѓу Mint Ins и Inter Domestik?
Асистенција и наплата на штети е стратешка соработка помеѓу две професионални компании – Mint Ins, како водечки осигурителен брокер со иновативен пристап кон осигурување, и Inter Domestik, специјализирана компанија за асистенција и посредување при наплата на штети.
Членство во Inter Domestik е достапнo за сите клиенти кои имаат осигурување преку Mint Ins, без дополнителни трошоци. Целта е јасна: да го отстраниме товарот од Вашите раменици и да се погрижиме Вашите права да бидат остварени до крај.
Ова партнерство ни овозможува да ви понудиме побрзо решавање на побарувањата, директна комуникација со осигурителната компанија, и експресно одобрување и исплата на штети.
Асистенција и наплата на штети: Како функционира?
Преку партнерството Mint Ins и Inter Domestik, процесот на пријава и наплата на штети е поедноставен, дигитализиран и без непотребна бирократија. Членството во Inter Domestik го става фокусот на клиентот на прво место. Главните придобивки за нашите клиенти вклучуваат:
· Индивидуализирана услуга
· Намален стрес за Вас
· Забрзан процес на обесштетување
· Стручни мислења при обработка на штетите
· Професионално застапување
Ова е совршено решение за сите кои сакаат безгрижно искуство со осигурување и професионална поддршка во клучни моменти.
Зошто оваа услуга е револуционерна?
Оваа соработка е прва од овој вид помеѓу осигурителен брокер и специјализирана компанија за асистенција и наплата на штети. За првпат во Македонија, клиентите на еден осигурителен брокер добиваат автоматска и целосна правна, медицинска и административна поддршка, без скриени трошоци и без компликации.
Други брокери продаваат полиси. Ние нудиме вистинска грижа кога е најпотребна. Оваа услуга важи за сите видови осигурување што ги нуди Mint Ins осигурителен брокер.
Бесплатна и професионална правна поддршка
Нашиот тим заедно со стручњаците од Inter Domestik ви обезбедува:
· Правна проценка на случајот
· Поднесување на барања до осигурителни компании
· Поддршка во административни постапки
· Состанување и застапување во суд (ако е потребно)
Независна медицинска проценка
Доколку сте повредени, добивате:
· Преглед и категоризација на повредата од независен лекар
· Одредување на инвалидитетски степен
· Советување за медицински третман
Објективна проценка на материјална штета
Не се потпирајте само на проценката од осигурителната компанија. Со нас:
· Добивате алтернативна пресметка на материјалната штета
· Помош да се борите за реален надомест
Како да пристапите до услугата асистенција и наплата на штети?
Секогаш кога ќе се соочите со осигурителен настан, било да е во сообраќај, патување, дома или на работа, Inter Domestik асистенција и наплата на штети е тука да Ви помогне веднаш.
1. Посетете ја нашата веб-страница или некоја од нашите филијали ширум државата
2. Контактирајте нè преку телефон (15 107) или е-пошта ([email protected])
3. Користете ја нашата мобилна апликација (Mint App) за брз пристап и следење на статусот
Без разлика каде сте, дома, на пат или во странство, со Mint Ins имате постојана поддршка во секоја ситуација.
Нашата посветеност
Преку членството во Inter Domestik за асистенција и наплата на штети, Mint Ins нуди сигурност, брзина и доверба за сите наши клиенти. Ова е дел од нашата визија да понудиме не само осигурување, туку и вистинска грижа и сигурност во најважните моменти. Изберете Mint Ins, затоа што грижата не завршува со полисата, туку започнува токму кога Ви е најпотребна. Со оваа соработка се стремиме да поставиме нов стандард за тоа што значи да се биде осигурителен брокер што вистински се грижи за своите клиенти.
ПР
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
Инвертер-клими за ранливите семејства – Министерството за енергетика објави оглас

Министерството за енергетика, рударство и минерални суровини објави мерка која ги таргетира ранливите категории население.
Преку јавен оглас, што стапи во сила, Министерството, како што информираат од таму, почнува со распределба на енергетски ефикасни инвертер клима-уреди за 2025 година, со што ќе се подобри квалитетот на живеење и ќе се намалат трошоците за енергија во илјадници македонски домови.
„Мерката се реализира во согласност со Програмата за изменување и дополнување на Програмата за заштита на ранливите потрошувачи на енергија за 2025 година (‘Службен весник на РСМ’ бр. 161/25). Во согласност со јавниот оглас за поддршка на домаќинства што спаѓаат во категоријата ранливи потрошувачи на енергија, со цел унапредување на енергетската ефикасност и подобрување на квалитетот на живеење, домаќинствата што ги исполнуваат условите ќе стекнат право на купен и вграден инвертер клима-уред со моќност од 3,5 kW и енергетска класа од најмалку А+. Овие уреди не само што штедат електрична енергија туку обезбедуваат и висока ефикасност за греење и ладење – токму онаму каде што е најпотребно“.
Како што појаснуваат, рокот за пријавување е 60 дена од денот на објавувањето на огласот во дневен весник.
Повеќе информации, како и потребните обрасци за пријавување, се објавени на веб-страницата на Министерството: www.energy.gov.mk.
Економија
Народната банка со нова иницијатива: проширување на услугите што ќе може да се користат преку платежната сметка со основни функции

Гувернерот Трајко Славески истакна дека иницијативата на Народната банка за намалување на надоместоците за користење на платежните услуги веќе ги даде првите резултати и изрази задоволство од одлуките на банките за намалување на трошоците.
Славески, на денешната конференција за печатот, најави дека Народната банка ќе покрене иницијатива и за измени на сегашното законско решение за платежната сметка со основни функции, со кои ќе се овозможи нејзино помасовно користење од страна на граѓаните за извршување на плаќањата кај сите банки. Со измените на Законот за платежни услуги и платни системи, се предлага отстранување на дел од постојните ограничувања и значително проширување на услугите што граѓаните ќе можат да ги користат преку платежната сметка со основни функции.
Најзначајните новини се: можност за дозволено пречекорување, можност да се поседува платежна сметка со основни функции дури и ако потрошувачот има други сметки, како и проширен сет бесплатни или евтини услуги, којшто покрај интерните, ќе ги вклучи и меѓубанкарските електронски трансфери, издавањето дебитна картичка и до четири подигнувања готовина месечно од банкоматите на други банки во износ до 2.000 денари по трансакција. Во овој сет влегуваат и други услуги коишто и досега можеа да ги користат граѓаните, односно уплатите и подигнувањата готовина на банкоматите и шалтерите на банката, користењето на електронското и мобилното банкарство, како и плаќањата со платежна картичка на физичките продажни места и во интернет-трговијата.
„Предлагаме цената на услугите коишто ќе може да се користат преку платежната сметка со основни функции да биде поврзана со износот на минималната бруто-плата во земјава и да биде утврдена најмногу на 0,1% од неа, па согласно важечката минимална бруто-плата за 2025 година, таа би изнесувала 36 денари на месечно ниво. За граѓаните коишто ѝ припаѓаат на групата законски корисници на права, односно т.н. ранливи категории граѓани, овие услуги ќе бидат целосно бесплатни“, истакна Славески.
Народната банка ќе работи со банките и на воспоставување национална мрежа на банкомати за подобар пристап до готовина низ целата земја. Оваа идеја би се остварила најдоцна до крајот на наредната 2026 година.
Покрај ова, Народната банка ќе предложи и приспособен пакет за микротрговци – најчесто семејни бизниси коишто имаат ограничени ресурси, со цел да се поттикне финансиската вклученост и дигитализацијата на плаќањата. Се очекува дека поповолните услови за користење на платежните услуги ќе бидат достапни за граѓаните и за микротрговците по донесувањето на законските измени, односно дека ќе бидат во примена од почетокот на 2026 година.
Економија
Затворени четири субјекти: триесет отсто од контролираните се со неправилности за фискализација, објави УЈП

Во периодот од 28 јули до 3 август 2025 година Управата за јавни приходи (УЈП) спроведе вкупно 214 теренски контроли за фискализација, насочени кон различни типови деловни субјекти, меѓу кои: ресторани, кафе-барови, шанкови на плажа, слаткарници, колонијали, продавници за облека и накит, хотел, автопревозници, паркинзи и други трговски објекти за продажба на мало.
Контролите беа реализирани во државата во повеќе градови, меѓу кои и туристичките места, каде што во летниот период има зголемена фреквенција на туристи. Од 214 контролирани субјекти, кај 30,8 %, односно кај 66 од контролираните се утврдени неправилности во согласност со Законот за регистрирање на готовинскиот промет.
За утврдените неправилности донесени се 66 прекршочни санкции – глоби, кои ќе бидат одмерени во согласност со големината на субјектот.
За четири, односно три субјекти од Охрид и еден од Струга, поради повторено неиздавање фискални сметки во рок од две години, изречена е мерка за привремена забрана за вршење дејност (запечатување).
„Анализата на спроведените контроли и утврдените неправилности по градови е следна: • Во Скопје извршени се 14 контроли и при истите утврдени се 4 неправилности; • Во Струга, Охрид и Битола извршени се 126 контроли, а утврдени се 29 неправилности од кои 11 неправилности во Струга и 18 во Охрид • Во Прилеп извршени се 7 контроли, a утврдени се 3 неправилности; • Во Тетово, Гостивар извршени се 32 контроли, а утврдени се 14 неправилности од кој 13 во Тетово и една во Гостивар • Во Штип, Неготино, Демир Капија, Кавадарци Велес и Куманово извршени се 35 контроли, а утврдени се 16 неправилности, по една неправилност во Неготино и Кавадарци, 2 во Демир Капија, 3 во Штип, 4 во Велес и 5 неправилности во Куманово“.
УЈП апелира до сите даночни обврзници да постапуваат совесно и согласно законските прописи, со цел да придонесат кон зајакнување на даночната усогласеност и унапредување на даночната дисциплина во државата.
„Управата за јавни приходи врз основа на извршените контроли согласно Закон за регистрирање на готовински плаќања, ќе врши вкрстени проверки со цел да ја провери веродостојноста на искажаните приходи кај даночните обврзници. Издавањето фискални сметки и користењето мобилни фискални апарати не претставуваат само законска обврска – туку и клучен чекор кон правично, транспарентно и одговорно деловно опкружување. Управата за јавни приходи останува цврсто посветена на доследна примена на законите и обезбедување еднаков третман за сите даночни обврзници“.