Економија
Врвот на бизнис елеганцијата: новиот Audi A6 Sedan

· Прогресивниот и престижен модел од премиум сегментот поставува нови стандарди во дизајнот и аеродинамиката: со првокласен коефициент на отпор од само 0,23.
· Идеален за секојдневно возење и долги патувања: врвни технологии како адаптивна воздушна суспензија и управување на сите тркала, како и одлична звучна изолација.
· Динамичен, комфорен, ефикасен: MHEV plus технологијата со благ хибрид овозможува делумно електрично возење и подобрени перформанси.

Static photo,
Colour: Firmament blue metallic
Audi ја проширува својата A6 гама со класичен бизнис седан кој поставува стандарди во дизајн и аеродинамика, притоа нудејќи иновации и удобност што се чувствуваат во секој детаљ. Со коефициент на отпор од 0,23, ова е најдобрата вредност за модел со мотор со внатрешно согорување во историјата на Audi. Современи бензински и дизел мотори со MHEV plus благa хибридна технологија овозможуваат поголема ефикасност со подобри перформанси. A6 Sedan нуди врвно секојдневно и долготрајно возачко искуство: адаптивната воздушна суспензија и управувањето на сите тркала обезбедуваат совршен баланс помеѓу удобност и агилност.

Static photo,
Colour: Firmament blue metallic
Каросеријата на новиот A6 Sedan е јасна и функционална. Карактеристичниот Audi дизајн ги обединува елеганцијата и спортскиот дух. Закривената горна линија на прозорците ѝ дава на силуетата аеродинамичен карактер. Впечатливиот преден дел, со тенки светла и доминантните Audi прстени, е дефиниран со големата, ниско позиционирана Singleframe маска. Зад неа се крие прецизно разработен систем за проток на воздух, со странични отвори оптимизирани по форма и функција кои придонесуваат за подобра аеродинамика и моќен изглед.
Како и предниот дел, така и задниот – издолжен и благо подигнат – зрачи со престиж. Двете задни светла со прецизни графики и континуирана светлосна линија го прават A6 Sedan моќен.

Static photo,
Colour: Firmament blue metallic
Специфичната форма на задниот дел значително придонесува за аеродинамичките својства на возилото. Остриот свиок на капакот на багажниот простор и вдлабнатата линија пред него создаваат оптимален проток на воздух. Заедно со широкиот дифузер, ова резултира со идеален баланс помеѓу подигнување на задната оска и отпорот, што придонесува за подобра динамика при возењето.
Со опционалната адаптивна воздушна суспензија, A6 Sedan ја усовршува синтезата на спортскиот карактер и удобноста. Освен што ја регулира висината на каросеријата и амортизацијата, овој систем овозможува и подобра аеродинамика: во нормален режим возилото е 20 мм пониско од стандардната верзија, а во динамичен режим се спушта дополнителни 10 мм – за уште поизразено спортско чувство. При високи брзини, автомобилот автоматски го користи најниското ниво на висина за да го намали отпорот.

Cockpit
Опционалното управување на сите тркала овозможува агилно управување и прецизно маневрирање. Во комбинација со прогресивното управување, се постигнува значително подобрена реакција при управувањето. При мала брзина, задните тркала се вртат во спротивен правец од предните, што ја зголемува маневрирачката способност. При голема брзина, сите тркала се вртат во ист правец за постабилно и попрецизно управување.

Interior
Моторите со MHEV plus, блага хибридна технологија, играат клучна улога во извонредното возачко доживување. Покрај 2.0 TDI четири-цилиндарскиот мотор со 150 kW (204 КС), и 3.0 TFSI шест-цилиндарскиот мотор со 270 kW (367 КС) располага со оваа форма на делумна електрификација. Системот MHEV plus го поддржува мотор со внатрешно согорување, ги подобрува перформансите и удобноста и ги намалува CO₂ емисиите. Овозможува целосно електрично паркирање и маневрирање, како и возење на струја при мала брзина – во град, во застој или надвор од урбаната средина. Дополнително, оваа технологија овозможува моментален вртежен момент до 230 Nm и дополнителна моќност од 18 kW (24 КС) при поаѓање или претекнување. При забавување, се регенерираат до 25 kW енергија.

Interior
Изолацијата на звукот во ентериерот е подобрена до 30% во споредба со претходниот модел, што значително ја зголемува удобноста при возењето.
Ново развиените носачи на моторот и менувачот обезбедуваат потивко возење.
Новиот A6 Sedan ќе се произведува во Neckarsulm и ќе се продава ширум светот.
ПР
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
Берзите реагираат бурно на расправијата Трамп-Маск, акциите на „Тесла“ паѓаат

На Вол Стрит, берзанските индекси паднаа, главно поради наглиот пад на цената на акциите на „Тесла“, додека пазарот беше поддржан од веста за разговорот помеѓу американскиот и кинескиот претседател Доналд Трамп и Си Џинпинг. Индексот Дау Џонс падна за 0,25 проценти на 42.319 поени, додека S&P 500 се лизна за 0,53 проценти на 5.939 поени, а индексот Nasdaq падна за 0,83 проценти на 19.298 поени.
Акциите на Тесла паднаа за 14 проценти
Цената на акциите на производителот на електрични автомобили „Тесла“ падна за повеќе од 14 проценти, откако јавната расправија помеѓу извршниот директор Илон Маск и Трамп се интензивираше.
Цената на акциите падна во четири од последните пет трговски дена, откако Трамп и Маск ја започнаа својата вербална војна, за време на која „Тесла“ изгуби околу 150 милијарди долари пазарна вредност.
Маск ги засили критиките кон огромниот закон за даночни стимулации на претседателот во последните денови, додека Трамп тврди дека Маск е вознемирен затоа што законот ги елиминира даночните олеснувања за купување електрични возила.
„Последиците за акциите на ‘Тесла’ се очигледни. Но, не гледам никакви значајни последици за остатокот од пазарот, освен мало влијание врз индексите. Генерално, берзата има многу проблеми, но ‘Тесла’ не е еден од нив“, рече Марк Шпигел, менаџер за портфолио во Stanphyl Capital.
Сепак, пазарот беше поддржан од телефонскиот повик меѓу Трамп и Си. Нема дополнителни информации за разговорите, освен дека тие се поканија еден со друг на официјални посети. И тоа беше оценето како позитивно од пазарот, бидејќи неодамнешниот спор околу клучните минерали се закани да го наруши кревкото трговско примирје меѓу двете најголеми економии во светот.
Економија
АД ЕСМ со најповолна понуда за електрична енергија, соопшти „ЕВН хоме“

ЕВН Хоме како универзален снабдувач на електрична енергија, на тендерот за набавка на електрична енергија за задоволување на потребите на корисниците за периодот јули-декември 2025 доби најповолна понуда од АД ЕСМ со купопродажна цена на електрична енергија од 62 евра за мегаватчас, за покривање на 100% од вкупно планираните количини, соопштија од таму.
Оваа цена, како што појаснуваат, е идентична со претходната која беше добиена на последниот тендер на Универзалниот снабдувач (јануари-јуни 2025), кога АД ЕСМ понуди купопродажна цена од 62 евра за мегаватчас.
„Под комплетен надзор на Регулаторната комисија за енергетика и согласно законските обврски и претходно утврдената методологија, во наредниот период ЕВН Хоме ќе ја пресмета цената на електрична енергија по однапред утврдени влезни параметри.
Како и секогаш, во крајната цена влегуваат: цената по која АД ЕСМ ја продава електричната енергија на ЕВН Хоме, цената на Преносниот систем оператор МЕПСО, цената на Операторот на пазар на електрична енергија МЕМО, како и цената на Дистрибутивниот систем оператор Електродистрибуција“, се истакнува во соопштението.
Економија
„Угостителскиот сектор и градежништвото со најголем раст од 7,1 отсто, зголемувањето на вработеноста, платите и на пензиите ја зголемија потрошувачката“, велат од ВМРО-ДПМНЕ

„Во услови на сериозни економски предизвици во државата и во поширокиот регион, кога земјите од Европската унија се соочуваат со сериозни проблеми во економијата, Македонија покажа како со добро смислени мерки и политики, успешно се надминуваат предизвиците. Од преземањето на одговорноста ВМРО-ДПМНЕ да ја води Владата, македонската економија бележи последователен раст“, велат од ВМРО-ДПМНЕ.
„Растот од 3% на БДП во првиот квартал од годинава е продолжување на трендот на раст на економијата од втората половина на минатата година.
Широкиот опфат на мерки и на поддршка на стопанството и граѓаните кои Владата ги презема и реализира до сега, го даваат својот резултат.
Тоа може да се заклучи и по тоа што растот на БДП, не е само поради раст на само една гранка во стопанството, туку тој се заснова на широка основа во сите стопански гранки.
Двигатели на овој раст се услужниот сектор и градежништвото со по 7,1 проценти, при што со инвестицискиот циклус кој што престои, градежништвото ќе биде главен двигател и во иднина.
Како резултат на досега преземените мерки за раст на вработеноста, на платите и пензиите се зголеми и потрошувачката на граѓаните, која заедно со зголемената побарувачка поттикната од значително зголемување на бруто инвестициите за 18% и на потрошувачката за 1,9%, имаат значителен придонес во растот на БДП.
Значителен раст има и кај стручните и научни технички дејности од 4,8%, информации и комуникации 3,6%, како уметноста, забава и рекреација, како и индустријата од 2,1 проценти и преработувачката индустрија од 3,7%.
Индустријата забележа раст од 2,1 процент во услови на зголемено производство во преработувачката индустрија од 3,7%, а позитивниот тренд на раст продолжи и во земјоделството.
Сиот овој раст не е случаен, туку тој е резултат на посветена работа и на добро проектирани мерки и активности за подобрување на економската состојба во државата.
За таа цел, од почетокот на годината скоро 11 милијарди денари од Буџетот се влезени во економијата преку компаниите коишто работат на изведба на инфраструктурни проекти, близу 500 милиони денари кон компаниите кои работат на општинските проекти, над 125 милиони евра за инвестиции на домашните компании преку Развојната банка.
И овде нема да се застане. Македонија ќе продолжи со засилено темпо да се трансформира, а македонската економија ад расте и да се развива.
Крајната цел на Владата предводена од ВМРО-ДПМНЕ е Македонија да ја направи земја на можности, и во таа насока посветено работи“, соопшти ВМРО-ДПМНЕ.