Економија
Горан Михајловски: „Халк осигурување“ АД Скопје ја постигна целта предвидена во 2021 година
Горан Михајловски, директор на Секторот за осигурување и маркетинг во Халк Осигурување АД Скопје, неодамна ги сподели и ги заокружи постигнатите цели што беа таргет на компанијата за изминатата 2021 година. Како поддржувач на економскиот развој на Северна Македонија и на регионот, ја истакна својата комплетна поддршка за осигурувањето во нашата земја.
Господине Михајловски, како директор на Секторот за прием во осигурување и маркетинг во Халк Осигурување АД Скопје, дали сте задоволен со успесите и дали ја постигнавте целта што ја имавте поставено за 2021 година?
Со преземањето и ребрендирањето на Халк Осигурување АД Скопје во 2019 година и тогашниот капацитет на полисирана премија од само 5,6 милиони евра, во период од две години со континуиран раст од повеќе од 50 % на годишно ниво, полисираната премија ја зголемивме на 13,3 милиони евра. Целта ни беше во 2021 година, со одлучни чекори, да го трасираме патот кон компанија што цврсто го освојува осигурителниот пазар со широка палета на конкурентни, перманентни, стабилни осигурителни производи, наменети и креирани според барањата на клиентите.
Вашето мото како компанија „Најсигурни со нас“ е и основа на вашето работење – оттука и вашите продукти што ги нуди Халк Осигурување АД Скопје. Може ли подетално да ни објасните што вклучува палетата на продукти што ги нуди вашата компанија?
Халк Осигурување АД Скопје, со сите показатели во работењето, се потврди дека е сериозен, стабилен и лојален партнер на граѓаните, стопанството и, генерално, на целото општество во нашата земја. Располагаме со голема палета на производи што опфаќаат различни типови осигурување и нивна комбинација, како што се пакети на осигурување наменети за одредени потреби и за одредени целни групи, и тоа: доброволно приватно здравствено осигурување, осигурување имот и домаќинства, автомобилска одговорност, осигурување од незгода, каско-осигурување, патничко осигурување, осигурување општа и професионална одговорност и многу други. Нашата цел е да развиеме продукти што ќе одговорат на сите потреби на граѓаните и на стопанството.
Која е улогата на вашата полиса „Доброволно приватно здравствено осигурување“?
Како посебен производ за здравствена заштита, кој директно ги засега луѓето и животот, го создадовме пакетот „Доброволно приватно здравствено осигурување“. Оваа полиса е меѓу нашите приоритетни цели како компанија ориентирана кон луѓето. Како дел од осигурителниот пазар, сакавме да покажеме дека стоиме зад секој граѓанин
подготвувајќи специјални кампањи и пакети за потребата што се бара поради распространетата свест за „Здравјето е поважно од сè“ во општеството заедно со пандемијата.
Дополнително, полисата „Доброволно приватно здравствено осигурување“ со својата содржина и своите сегменти на покритија ја подготвивме имајќи ја предвид кризата предизвикана од КОВИД-19, која го зафати светот, од перспектива на осигурител во однос на заштитата и подобрувањето на здравјето на луѓето.
Пандемијата придонесе свеста во општеството да добие еден поинаков и посложен изглед, а со тоа и поинаков пристап до здравствените услуги, и укажа на предноста на полисите за приватно здравствено осигурување.
Господине Михајловски, што точно покрива оваа полиса земајќи предвид дека изминатиот месец беше посветен на женското здравје, додека, пак, овој месец, познат како #Movembar, е посветен на машкото здравје?
Ова е убав момент да се спомене дека ноември е месец на машкото здравје! Иако не треба да постои генерално месец за здравје! Велиме „Здравјето е пред сè“, а мислам дека не преземаме доволно одговорност за него. Кога станува збор за машкото здравје, премногу мажи не зборуваат за тоа и не преземаат ништо. Овој ноември приклучете се на движењето #Movember и подигнете ја свеста за редовни здравствени прегледи. Доброволното приватно здравствено осигурување на Халк Осигурување обезбедува повисок стандард на здравствените услуги. Ја препорачуваме нашата полиса за да се ослободиме од стравот дека нема да бидеме неподготвени за болести што ќе бараат високи трошоци, амбулантски или болнички третман во услови на индивидуален, локален или глобален здравствен проблем што денес ненадејно може да се појави. Секако, тука спаѓа и квалитетното лекување.
Која е целта за 2022 година на Халк Осигурување АД Скопје?
Целта на нашата компанија во иднина е развој на постојните продукти. Работиме на проширување на услугите што ги нудиме, а кои, пред сè, ќе му служат на општеството и ќе му овозможат побезбеден и постабилен живот на секое поле.
(ПР)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
Македонските вина се продаваат во 40 држави во светот, Владата најавува зголемено производство и извоз
Македонија денес се претставува на „Винскa визија на Отворен Балкан“ во Белград.
Оваа година 80 винарски визби се претставуваат на овој саем од кои што 68 се мали семејни винарии и 12 винарски визби кои што се дел од здружението „Wines of Macedonia“, а за првпат имаме и изложувачи на квалитетна македонска традиционална храна.
Министерот за земјоделство, шумарство и водостопанство, Цветан Трипуновски, рече дека ова е одлична можност македонските квалитетни вина да бидат промовирани на саемот.
Тој посочи дека е зголемена продажбата на македонското вино надвор од границите на државата.
„Република Македонија е на 22 место во светот по производство на вино, а се наоѓа на 29-то место по извоз на вино во светот“, заклучи министерот.
Трипуновски додаде дека Владата има за цел да се зголеми производството на вино во државата со што ќе се зголеми и извозот на истото во светот. Девизен прилив од извоз на вино за 2023-та година изнесуваше над 57 милиони евра.
„Нашите вина се продаваат во преку 40 држави во светот. А, најголем дел се пласира овде во регионот, односно на Балканот“, истакна тој.
„Како Влада продолжуваме посветено да работиме во делот на секторот винарство бидејќи е втора најзначајна гранка во Република Македонија по извоз и девизен прилив“, нагласи министерот Трипуновски.
Економија
Илон Маск го сруши сопствениот рекорд на богатство, има 347,8 милијарди долари
Богатството на американскиот тајкун Илон Маск достигна рекордни 347,8 милијарди долари во петокот, поттикнато од континуираните добивки во акциите на „Тесла“ и новата рунда на финансирање откако неговиот стартап со вештачка интелигенција беше проценет на 50 милијарди долари.
Многу компании на Маск забележаа пораст на нивната вредност откако изборната победа на Доналд Трамп го круниса со политичко внимание.
Акциите на Тесла пораснале за 3,8 отсто во петокот, продолжувајќи да го поттикнува оптимизмот дека плановите на тимот на Трамп за автономни возила и субвенции за електрични возила ќе и дадат предност на компанијата на Маск пред конкуренцијата.
Маск, најбогатиот човек на светот, сега го собори сопствениот рекорд од 340,4 милијарди долари поставен во ноември 2021 година, според индексот на милијардери на „Блумберг“.
Економија
BLACK FRIDAY во СЕТЕК со попусти и до 70 отсто
Акцијата BLACK FRIDAY во СЕТЕК ги носи најголемите попусти и до 70 проценти.
На едно место бирајте сè што ви е потребно од најпознатите светски брендови за бела техника, телевизори, ИТ, мобилни уреди, апарати за домаќинство и уште многу други останати производи за домот и деловниот простор.
Искористете ја можноста да купите најмногу техника со најниски цени за BLACK FRIDAY во сите салони на Сетек и онлајн на www.setec.mk .
Сетек и оваа година, со радост ве очекува во сите салони полни со вашите омилени производи и уникатно шопинг искуство.
Акцијата трае oд 25 ноември до 2 декември 2024.
Има зошто сите купуваат во СЕТЕК.
Сетек – сè од техника е помеѓу водечките во трговијата со техника.
Не пропуштајте, сè што е најдобро – сега е и достапно: бела техника, апарати за домаќинство, уреди за ладење и греење, телевизори, мобилни телефони, гејминг опрема и ИТ уреди.
Сетек континуирано, повеќе од 30 години ја развива својата мрежа и стратегија за блискост со купувачите. Со застапеност на 32 различни локации и модерни салони, вклучувајќи ја и онлајн продавницата, Сетек е достапен до секој миленик на современата техника.
Воедно Компанијата нуди и и многу помошни улуги како лојална програма, кешбек, премиум достава, можности за кредитирање, рати без камата и многу експертски услуги за правилен избор и корисна употреба.
(ПР текст)