Економија
Од „Донирај компјутер“ повикуваат на нова акција – „3.000 донирани компјутери за Нова година“
![](https://makfax.com.mk/wp-content/uploads/2022/09/thumbnail_image-1.jpg)
Благодарејќи на помошта која ја добиваат од народот и поддршката на големите компании како Нептун, Шпаркасе лизинг, Еко Логистик, Кожувчанка, Европа Гуми, Дади компани, и Македонски Телеком, како дел од Групацијата Дојче Телеком, каде се победници според онлајн заедницата на WhatWeValue платформата. Борче Стаменов и волонтерите на Донирај Компјутер го зголемија рапидно бројот на донации кои се испорачуваат од работилницата во Кавадарци, но тие велат дека сега си поставиле една речиси невозможна мисија: да се заокружи бројот на донации на 3000 до крајот на декември 2022.
„Донирај компјутер“, докажани и незапирливи филантропи, повикуваат на нова акција „3000 донирани компјутери за Нова Година“. Охрабрени од претходните активности и поддршката која ја добиваат, поттикнати од сè поголемиот број деца кои имаат потреба и интерес да ги совладаат компјутерските вештини со цел да си обезбедат поквалитетно образование и успешна иднина, „Донирај компјутер“ ја започнува најновата мисија со следниве цели: повик за волонтери и донации, заради обезбедување на уште 1200 компјутери за деца во семејства од ранливи категории до крајот на 2022 година.
„Целта на филантропската акција е да се намали социјалниот и технолошкиот јаз помеѓу младите, особено во услови кога глобалната пандемија од вирусот Ковид-19 наметна многу долготрајни ограничувања. Да не дозволиме 38.000 деца да останат дигитално неписмени, а со тоа и ускратени од квалитетно образование кое е нивно основно право. Воедно, да го забрзаме остварувањето на тоа нивно право, бидејќи бројката од 40.000 деца без компјутер беше објавена во 2020 година, а веќе 2 години поминаа. Токму заради итноста на оваа состојба, и ние си поставивме сериозен предизвик: да ја заокружиме бројката на донирани компјутери на 3000. Предизвикот е сериозен, 1800 донации се испратија за вкупно 6 години досега, сега ќе се тестираме дали можеме 1200 за само 4 месеци до Нова година„, изјави Борче Стаменов, основачот на Донирај Компјутер.
„Ги повикуваме граѓаните и компаниите масовно да се вклучат во акцијата затоа што таа има длабока хумана мисија. Со донации на компјутери, финансиски средства и волонтерска помош, ќе му дадат шанса на секое дете што сака да стане успешен и независен млад човек, што сака да инвестира во своето знаење и во својата иднина. Економските кризи оставаат трајни социо-економски последици и нашата мисија е да не дозволиме тие да ја загрозат иднината на младите“, порачува Стаменов.
„Ништо од ова немаше да успееме да го направиме да не беа компании како „Бидат Информатика„ кои ни дозволија да си ја направиме базата во нивните простории, како приватната гимназија Алгоритам кои ни ја изработија веб страната и беа пионери во поддршката која потоа ги инспирираше другите компании да се приклучат, а веб страната сега се усовршува заедно со Бреинстер Академијата за веб дизајн. Без помошта на компании како Олимпија Моторс, Шпаркасе Лизинг, Пиксел, E-crowd и многу други кои ни помогнаа да собереме средства за набавка на возило, немаше да биде волкава бројката на донации: од мај од кога ја имаме Донка (автомобилот) досега се донирани 300 компјутери, порано 300 компјутери беше бројката на вкупно донации во една година, а сега
се сработи за 3 месеци. Најголемата помош и поддршка ни дојде од Нептун, добивме национална мрежа за собирање на компјутери, со скоро 30 собирни места каде што имаат продавници, и транспорт на истите до Кавадарци: ова е најбитната помош која некој можеше да ни ја овозможи. Меѓу другото, благодарност и до Кожувчанка кои ни се приклучија и ќе ни помогнат што подобро да го организираме настанот кој го подготвуваме за 3 септември.
За соработката на Нептун и Донирај Компјутер, Горан Цветинов, извршниот директор на Нептун изјави: „Ние сите, како индивидуи, денес го креираме нашето утре. За подобро утре мора сите да бидеме подобра верзија на себе, денес. Да инвестираме во себе, да инвестираме во вредности, во семејствата, во компанијата каде работиме, во тимовите од кои сме дел, во проектите. Само така ќе изградиме свои подобри верзии, а со тоа и подобро утре. Секогаш кога сум во можност поддржувам се што значи подобри можности, за младите особено.
Ние како Нептун не чекавме некој специјален повик за да помогнеме во движењето „Донирај компјутер„: сами се пријавивме и прашавме што можеме да помогнеме. Во тој момент собирните центри и транспортот беа клучен проблем, со задоволство излеговме во пресрет, ги отворивме вратите на сите наши продавници и помагаме во транспортот на компјутерите кои се собираат, што и понатаму ќе продолжиме да го правиме, бидејќи активностите кои се свртени кон децата и нивната добросостојба ни се посебно важни.„ изјави Цветинов.
„Добивме голема поддршка од Македонски Телеком како дел од Групацијата Дојче Телеком со нашата победа на #WhatWeValue, платформа за волонтеризам на генерацијата Z. Поддршката е од суштинско значење и на нашиот тим ќе му овозможи да го зголеми бројот на донации а со тоа да го прошири и процесот на дигитална инклузија . Станува збор за нефинансиска помош во износ од 35.000 евра. Тоа значи дека пари нема да влезат во Донирај компјутер, туку за сè што ни треба, добавувачите испраќаат фактури, и набавките подлежат на детални и темелни проверки. Новата работилница очекуваме да биде опремена кон крајот на септември и почетокот на октомври. Повеќе детали околу ова ќе објавиме наскоро заедно со Македонски Телеком“ изјави Стаменов.
Возилото за Донирај Компјутер се набави со кампања за собирање донации преку E-crowd.mk и Шпаркасе лизинг беа првата компанија која се одзва на повикот со поголема донација. Околу оваа активност тие изјавија:
„Ние во Шпаркасе Лизинг подолго време сме вклучени во голем број општествено
одговорни проекти, но иновативниот пристап на Донирај компјутер со нивната crowd fundingплатформа за набавка на нов автомобил навистина не стави во ситуација да се запрашаме кој да помогне во ситуацијата за набавка на автомобил ако не најголемата лизинг компанија на пазарот.
На тој начин дојде и до комуникација и до соработка со Донирај компјутер и навистина сме задоволни што целиот проект се затвори за краток период и што помогнавме Донирај Компјутер да продолжи уште поуспешно со своите активности, разговараме и за донации
на компјутерите кога ќе ги менуваме наредно, автоматски да бидат предадени во Донирај
Компјутер. “Шпаркасе лизинг“ има отворена рака кон Донирај Компјутер за сите идни проекти, како и се разбира отстапување на користената ИТ опрема во момент кога за тоа ќе се создадат услови„ – изјави Филип Костадиновски, соработник во сектор за ризици во Шпаркасе лизинг„.
За новиот проект наречен „3000 за Нова Година„ од Ecrowd.mk изјавија:
„Со Донирај компјутер ова ни е втор проект, првиот, наменет за собирање донации за возилото беше и првиот 100% успешен проект, во кој за време од 2 месеци се собраа потребните средства. Не се сомневаме дека и вториот ќе биде исто така успешен, платформата прима уплати од било каде, ќе го рашириме линкот од проектот надвор од Македонија и верувам дека ќе се соберат 1200 дискови, или во парични средства или во дискови.
Ние самите го поддржуваме нивниот проект и со промоција и финансиски, бидејќи она што тие го прават е од исклучителна општествена важност, и ние се приклучуваме со радост што ваква иницијатива постои кај нас. Им стоиме на располагање на сите вакви иницијативи како платформа која ќе им го олесни исполнувањето на зацртаните цели„, изјави Љупчо Петковски, еден од основачите на Ecrowd.mk платформата.
Организацијата „Донирај компјутер“е непрофитна организација која веќе шест години врши донации на половни компјутери низ територијата на цела Македонија и има обезбедено компјутер на над 1800 семејства. Дел од компаниите кои имаат донирано компјутери се: Комерцијална Банка АД Скопје, Еко Логистик Сервис, Клими Мк, Ендава, Allocate Software, Quipu, Fx3x, Symphony Solutions, Триглав осигурување, Publikum Invest, Канцеларија на Делегација на ЕУ, Кабинетот на Претседателот на Македонија, Европа Гуми, Олимпија Моторс, Пиксел, и уште многу други.
Во прибирирање на средства за 3000 компјутери потребни се 1.320,000.00 денари, а доколку сакате да помогнете, може да донирате на следниот линк.
ПР
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
![](https://makfax.com.mk/wp-content/uploads/2022/08/makfax_logo_350px.jpg)
Економија
Димитриеска-Кочоска – Гир: Континуитет во поддршката од ЕУ, МФ ќе го искористи искуството за спроведување на реформскиот план
![](https://makfax.com.mk/wp-content/uploads/2024/07/05073.jpg)
Министерката за финансии, Гордана Димитриеска-Кочоска, денеска оствари средба со евроамбасадорот Дејвид Гир, на која соговорниците се осврнаа на реформите што ѝ претстојат на земјата во нејзиниот евроинтегративен процес.
На средбата беа разменети мислења за активностите што ги презема Министерството за финансии како институција, која е координатор во рамките на економско-финансискиот дијалог со ЕУ, како и за реформската агенда на земјата поврзана со новиот план за раст на Западен Балкан, активност што ја реализира Министерството за финансии заедно со Министерството за европски прашања.
„Министерството за финансии ги координира активностите во рамките на Економско-финансискиот дијалог веќе 10 години и во тој процес има континуитет. Тоа искуство ќе се искористи и во рамките на реформскиот процес поврзан со планот за раст на Западен Балкан“, рече министерката.
Таа изрази уверување дека реформите што се поврзани со Министерството за финансии во рамките на тој евроинтеграциски процес ќе бидат во фокусот на работата бидејќи тие значат и унапредување на процесите и приближување на земјата до ЕУ-стандардите.
Како што беше посочено, ЕУ е значаен поддржувач на земјата од нејзината независност и дека таквата поддршка ќе продолжи и во наредниот период.
Економија
Извршниот директор на „Eпсотех“: Отворање 110 работни места претежно во машинската и инженерската гранка
![](https://makfax.com.mk/wp-content/uploads/2024/07/Аламави-05.07.2024.jpg)
Јас сум извршен директор на „Eпсотех Македонија“ и морам да ви кажам дека сакаме да отвориме и да ги прошириме нашите активности со производствени капацитети тука во Скопје, односно да работиме на отворање фабрика и на нови машини. Ние веќе работиме на шест гранки во светот и се надеваме дека ќе ги прошириме нашите активности и дејности и тука, рече извршниот директор на „Eпсотех“, Аламави, за германско-белгиската инвестиција.
„Ние имаме веќе 60 години искуство во овие производствени процеси и со нас носиме многу вештини и се надеваме дека тука ќе отвориме 110 работни места, кои ќе бидат претежно во машинската и инженерската гранка“, рече тој и додаде:
„Во оваа пригода ние би сакале да почнеме со изградба на нова зграда, односно со инвестиција од приближно 20 милиони евра, кои би ги инвестирале тука“.
Економија
„Нептун“ слави 10 години од Happy-програмата за лојалност
![](https://makfax.com.mk/wp-content/uploads/2024/07/PR-happy-card-birthday.jpg)
Наша соговорничка е Зорка Стојанова, Loyalty Program & Customer Finance Manager (Раководител на програмата за лојалност и кредитирање) во Нептун Македонија, со 10 години работно искуство во Нептун и докажана експертиза во малопродажба. Професионалец во сферата на финансиите, со магистерски студии во областа на Монетарна економија, финансии и банкарство на Економскиот факултет во Скопје. Разговаравме за нејзината улога во голема компанија како Нептун Македонија и за креирањето на стратегија за купувачите преку лојалната програма HaPPy, која нуди безброј поволности.
Во Нептун Македонија работите речиси 10 години. За почеток, запознајте нè што подразбира вашата моментална позиција?
Моја задача и клучен фокус е внимателно градење и имплементирање на стратегии засновани на сериозна анализа на купувачите и нивното однесување, како и нивните желби, потреби и очекувања. Во таа смисла, внимателно ја креираме нашата програма за лојалност, со која сакаме да инспирираме повеќе радост и задоволство со секое купување кај нас.
Се обидувам да ги следам и реакциите на сите наши потрошувачи преку социјалните мрежи или грижата за корисници, знаејќи колку овие повратни информации се непроценливи во поглед на креирање на услови што нашите купувачи најмногу ги посакуваат. Во тој контекст, често тргнувам и од себе; што би ме привлекло, што емотивно би ме поттикнало да бидам лојален потрошувач, каква примарна и секундарна вредност може да ми понуди одредена програма… Така, благодарение на анализата на податоците за потребите и очекувањата, ја креираме нашата NEPTUN haPPy автентична приказна со купувачите.
Улогата на НЕПТУН Македонија во вашиот професионален развој?
10 лојални години во Нептун се поколопуваат со 10тиот роденден на програмата за лојалност. Време во кое успеав да се надградам со знаење, да растам со позиција и преминам во менаџер кој е дел од компанија и бренд што навистина го менува животот. Компанија која вложува многу во своите вработени но и компанија која едно купувачко искуство го носи на едно друго повисоко ниво. Кога го велам тоа, не мислам само фигуративно, туку и суштински – со квалитетот на услугата што ја нудиме, иновативноста, корисничкото искуство, достапноста на колегите во продажба, компетенциите и знаењата на нашите вработени што секојдневно помагаат и олеснуваат нечие секојдневие.
Нептун Македонија е компанија што три децении е лидер на пазарот за продажба на бела техника; апарати за домаќинство; телевизиски, аудио и видео апарати; компјутери; смартфони; фото апарати и камери; лична нега и убавина; ладење и греење. Како се обидувате да останете во чекор со сè и да нудите релевантни поволности за купувачите во секое време?
Уникатноста на лојалната програма на Нептун, иако можеби звучи како флоскула, се должи на филозофијата дека ние не ги следиме трендовите, туку ги создаваме. Важно е континуирано да ги поместуваме границите, да го негуваме квалитетот на услугата и односот кон купувачите, но и да воведуваме нови, напредни поволности, удобно и елегантно искуство при пазарување и секако врвна поддршка во целиот процес. Тоа е најдобриот начин да ги наградите лојалните потрошувачи и да им дадете можност да купуваат по посебни, повластени цени, користејќи ваучери, подароци и специјални изненадувања. Само така нашите купувачи се чувствуваат привилегирани, бидејќи програмата за лојалност е креирана токму според нивните потреби и очекувања. Тоа е еден вид ВИП статус наменет токму за нашите најголеми фанови.
Што може купувачите да очекуваат од HaPPy картичката ова лето?
Пред извесно време лансиравме нова, подобрена haPPy програма, која овозможува низа неверојатни поволности и бенефиции; купување по haPPy цени, наградни поени, достава, промоции, поддршка, подароци за купувачите во сите градови и во сите наши продавници, екстра ваучери, а купувачите ова лето ги очекуваат и специјални изненадувања за топ 10 лојални купувачи.
Сите ние знаеме дека не секогаш купуваме само затоа што нешто ни треба, туку и за да го збогатиме секојдневието, да ги израдуваме најблиските со подарок, но и да се израдуваме себеси. Ние сме пресреќни и се чувствуваме привилегирани што сме дел од тие моменти на дарување и споделување, и сакаме да ги почестиме купувачите со нешто посебно, со нешто што нема да го доживеат на друго место, а тоа е тој, наш, автентичен NEPTUN haPPy третман.
ПР текст