Економија
Државна лотарија со мерки за заштита на играчите и вработените

Државна лотарија како одговорна компанија ги почитува мерките на Владата но интерно воведува и сет свои мерки за заштита на вработените и добитниците и секојдневно презема потребни активности. Покрај општествената ориентација за помош на најранливите категории граѓани со донацијата за Црвен Крст реализирана минатата недела, Државна лотарија постојано имплементира мерки и решенија за заштита на играчите и добитниците, со посебен акцент за заштита на вработените.
Од тами информираат дека рокот и начинот на подигнување на добивките од игрите на среќа и наградите од наградната игра „МОЈ ДДВ#МОЈА НАГРАДА“, се утврдени со Правилата на игрите на среќа односно со правилата на наградната игра „МОЈ ДДВ#МОЈА НАГРАДА“. Сите добивки од игрите на среќа кои ги приредува Државна лотарија кои се во износ над 5.000 денари се исплатуваат во седиштето на друштвото односно нејзината регионална благајна во Кочани во строго утврден рок рок не подолг од 30 дена од денот на објавување на резулататите.
Согласно одлуката на Владата за мерките за спречување на внесување и ширење на коронавирусот, во друштвото на 16.03.2020 година донесен е Протокол за работа во благајните согласно кој скратено е работното време на благајните за исплата на добивки во седиштето на друштвото и регионалната благајна во Кочани на Акционерското друштво за приредување игри на среќа, Државна лотарија и истите работат од 10 до 14 часот во работните денови.
Преземени се потребнитe активности со кои благајната во седиштето е преселена на приземјето од зградата се со цел добитниците за исплата и подигнување на добивките да не мора да се качуваат на вториот кат од зградата, а со тоа да се намали присутвото на луѓе во просторијата каде се врши исплатата.
Државна лотарија ги презема забрзано сите потребни мерки и активности за отворање на нова благајна за испалта на добивките во центарот на градот поточно во ТЦ Буњаковец со што се очекува намалување на фреквенцијата на добитниците за исплата и подигнување на добивките во седиштето на друштвото.
„Укажуваме дека се преземаат мерки за сите лица кои пристапуваат во просториите на благајните да биде дезинфицирани со антисептички средства и да користат заштитни ракавици. Од страна на друштвото воведена е строго утврдена процедура на постапување согласно која лицето кое пристапило во благајните за исплата на добивка целокупната потребна документација ја потпишува на начин кој обезбедува најголема заштита и со задолжително почитување на пропишаното растојание од повеќе од два метри од вработениот кој ја врши исплатата“, се наведува во соопштението на Државната лотарија.
Исто така од таму велат дека во континуитет преземаат активности за почитување на протоколот за воведување посебен ред за влез и лимитирано присуство на луѓе во благајните и не се дозволува влегување на повеќе од едно надворешно лице во просторијата каде се врши исплатата.
„Работното време на благајните е од 10 до 14 часот секој работен ден. При исплата на добовките постојано укажуваме на потребата за коректност и почит на своето здравје и здравјето на другите. Добитниците е неопходно да доаѓаат со заштитни маски и ракавици, во случај на повеќе од еден добитник или играч пред благајната, молиме за држење на потребно растојание од повеќе од два метри, со давање предност на повозрасните лица“, се нагласува во соопштението.
Играчите на Лото 7 и Џокер се потсетуваат на можноста за онлјн уплата преку веб страната www.loto.mk, при што со креирање кориснички профил се добива можност за онлај уплата, но и онлајн исплата за сите видови добивки, освен премиите за 7-ка и Џокер со 6 погодоци.
За сите потребни информации стои на располагање тимот во контакт центарот – секој работен ден од 8 до 20 часот и во сабота од 09 до 15 часот, на телефонскиот број 02 323 7777 и вибер бројот 076 313 052.
Вработените на Државна лотарија, во овие тешки времиња, ги преземаат сите потребни мерки да не ја оневозможат и запрат можноста за исплатата на добивки и награди и се надеваат на соработка од страна на играчите и ценење на напорите.
Низ игрите на среќа не нудиме само забава и добивки, туку и чувство на надеж и верба, што во овие времиња ни е на сите потребно, велат од Државната лотарија.
(ПР текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
Почнува ESG Adria Самитот: Се гледаме во Тиват!

Во среда, на 9 април, во Порто Монтенегро, во Тиват започнува ESG Adria Самитот – најголемиот регионален настан посветен на темите за одржливост, инвестиции, иновации и економски развој.
Во текот на трите дена на самитот се очекуваат повеќе од 700 учесници, високи претставници, владини функционери, бизнис лидери, носители на одлуки, претприемачи и претставници на меѓународни организации од регионот и светот. Повеќе од 140 светски познати говорници, претставници на над 300 компании и над 60 млади лидери од регионот ќе имаат можност да ги презентираат најдобрите деловни практики и да дискутираат за одржлив развој, иновации и зелена транзиција.
Заменик-претседателот на Владата за економски развој, Ник Гјелошај, по тој повод изјави дека Црна Гора е горда што е домаќин на овој дијалог, затоа што, како што нагласи, „повеќе од кога било досега веруваме дека одржливоста не е само концепт – туку наша реалност, обврска и пат напред“.
Тој порача дека ESG не е список на желби туку оперативна политика, и потсети дека Владата во изминатиот период вложила многу напори во уредување на институционалниот и економскиот систем.
„Кога пред три години го започнавме ESG Adria Самитот, сакавме да отвориме простор за сериозен и конкретен разговор за иднината на регионот. Денес, гледајќи го бројот на учесници, длабочината на темите и квалитетот на дијалогот, сметам дека е јасно оти создадовме нешто што ја надминува класичната форма на конференција“, изјави Билјана Брејтвеит, извршна директорка на Sustineri Partners, организатор на ESG Adria Самитот.
Црна Гора е домаќин на ESG Adria Самитот третa година по ред, а како што истакна Брејтвеит, оваа година учесниците на настанот ќе отворат низа теми – од геополитичката ситуација и нејзиното влијание врз регионот, правната сигурност како клуч за економски просперитет и привлекување странски инвестиции, енергетската транзиција, па сè до вештачката интелигенција и иднината на трудот, одржливиот туризам и, секако, улогата на младите во трансформацијата на регионот.
„Како водечка дестинација на Јадранот, нашата цел е да бидеме предводници во интеграцијата на ESG практиките. Преку оваа конференција сакаме да ги собереме нашите партнери, закупци и клиенти, со цел заеднички да размениме знаења и искуства и дополнително да го унапредиме нашиот пристап кон одржливо работење. ESG повеќе не е само иднина – тој е сегашност и обврска. Нашата улога е да предничиме во одговорно управување со ресурсите и зачувување на природната и општествената средина“, изјави Предраг Лековиќ, директор за односи со влада и управување со имот во Порто Монтенегро.
„Universal Capital Bank со гордост го поддржува ESG Adria Самитот, затоа што веруваме дека одржливоста, одговорното работење и зелената транзиција се клучни за иднината на економијата. Како финансиска институција, свесни сме за нашата улога во обликувањето на одржливо општество и сметаме дека е наша одговорност да бидеме дел од таа промена. Дополнително, Црна Гора како домаќин на самитот испраќа силна порака до инвеститорите за нејзината посветеност на одржливиот развој. Тоа отвора нови можности за развој на пазарот, привлекување инвестиции и зајакнување на економијата“, изјави Милош Павловиќ, претседател на Управниот одбор на Universal Capital Bank, платинумски партнер на ESG Adria Самитот.
ESG Adria Самитот, кој ќе се одржи од 9 до 11 април во Тиват, е организиран од страна на Sustineri Partners и Порто Монтенегро, во партнерство со Владата на Црна Гора и под покровителство на Претседателот на Црна Гора.
ПР
Економија
РКЕ потпиша меморандум за соработка со Регулаторната агенција за енергетика на Црна Гора: Градењето професионални капацитети е приоритет за нас

Регулаторната комисија за енергетика, водни услуги и услуги за управување со комунален отпад на Република Северна Македонија (РКЕ) и Регулаторната агенција за енергетика и водни услуги на Црна Гора (REGAGEN) потпишаа Меморандум за соработка. Методологиите за утврдување на тарифи за електрична енергија и водни услуги, заштита на потрошувачите како и институционалниот развој низ призма на градење на професионални капацитети се дел од интересот на кој се фокусира регулаторната соработка.
„Градењето на професионални капацитети е приоритет за нас регулаторите. Формирањето на цени се чини како едноставен процес, но во суштина бара исклучителна експертиза не само од технички аспект туку и од економски и правен. Цените што ги носиме треба да обезбедат сигурна, стабилна и непречена испорака на енергенси / односно снабдување со вода, но во исто време цената треба да биде прифатлива за потрошувачите, воедно да ги заштити и ранливите категории. За да се реализира успешно овој комплексен процес неопходно е континуирана надоградба и едукација на вработените – и тоа е единствениот правилен пат како се градат професионални регулаторни капацитети“, изјави Марко Бислимоски, претседател на РКЕ.
Регулаторната работилницата е втора по ред која се одржува помеѓу РКЕ и РЕГАГЕН
„Потпишувањето на меморандумот со РКЕ е формализирање на нашата долгогодишна соработка. Пандемијата и енергетската криза ни покажаа дека сите заедно – земјите од регионот се соочуваме со исти предизвици. Синхронизираниот пристап во делувањето се наметна како природен чекор посебно во турбулентно време. Размената на искуства не е само декларативна заложба, има практично влијание во креирање на решенија кои се предуслов за сигурна, стабилна и непречена испорака на електрична енергија и вода“, изјави Бранислав Прелевич, претседател на одборот на РЕГАГЕН.
Претходно, РКЕ потпиша Меморандум за соработка во областите: енергија, вода и отпад и со Грчката регулаторна комисија за енергија, вода и управување со отпад (RAAEY).
Економија
Владата: Обезбедени 550 милиони денари за раст на платите во здравството

Од државниот буџет се обезбедени 550 милиони денари за раст на платите во здравството, соопшти Владата.
За само 6 месеци, велат од таму, здравствените работници, медицински сестри, технички и административен персонал добија второ покачување од 5 проценти, со што платата на докторите е зголемена за 4.815 денари, додека на медицинските сестри за 6.200 денари.
„Дополнително, со Буџетот се издвојуваат околу 4.5 милијарди денари за зголемување на капитациониот бод за матичните доктори од општа медицина и гинекологија од 75 на 100 денари или зголемување од 33 проценти, додека за стоматологија од 61 на 75 денари односно зголемување од 23 проценти. Со ова покажуваме дека никој не е заборавен и изоставен, напротив максимално се трудиме за унапредување и поддршка на здравствениот систем и поттикнување на мотивацијата на матичните лекари“, соопштија од Владата.
Наша цел, додаваат од таму, е до крајот на мандатот, платите во здравството да се покачат за 50 проценти.