Економија
Запознајте го тимот за човечки ресурси во ФЛЕКС КРЕДИТ

Одделот за човечки ресурси е еден од клучните сектори кој што потпомага при реализација на компаниската стратегија за раст и развој и е составен дел на секоја современа организација. Покрај регрутација на вработени и управување со бенефиции, HR секторот исто така е одговорен и за заштита на благосостојбата на вработените, како и за обликување и зајакнување на културата на компанијата и создавањето позитивна работна средина со фокус на вредностите на компанијата.
Човечките ресурси отсекогаш биле неопходни, но изминативе години покажаа дека се инструмент за одржување на бизнисот.
Денес го одбележуваме Меѓународниот ден на човечки ресурси, во продолжение проследете ги интервјуата на колешките од Секторот за човечки ресурси.
Која е Софија? Што најмногу сакаш во својата работа, особено овде?
Амбициозна, одговорна и истрајна личност насочена кон личен и професионален развој. Претходното работно искуство во областа на човечки ресурси го стекна во надворешна компанија специјализирана за хедхантинг и менаџмент-консултантски услуги. Освен желбата и интересот во областа на човечки ресурси, дополнително е ангажирана во областа на психологијата и советувањето. Голем љубител е на планините, па секое слободно време го користи за планинарење и патување .
Во Флекс Кредит сум веќе 5 месеци, за релативно краток период имав можност да бидам дел од големи корпоративни промени и предизвици следејќи го растот и развојот на компанијата. Динамичната средина е секојдневието во Флекс Кредит, а тоа ми овозможува уште поголема мотивираност и насоченост кон поголеми успеси.
Можноста за развој, тимскиот дух и креативноста во работата е она што ми се допаѓа во компанијата.
Иако сите области од човечки ресурси се важни и значајни за една компанија сепак сметам дека изборот на вработени и одржувањето на мотивацијата на вработените се клучните работи за бизнисот.
Омилен дел во работата ми е креирање и имплементација на стратегии за мотивација на вработени како и регрутација на нови таленти и планирање на нивен кариерен развој.
Која е Ивана? Кој процес од работата во човечки ресурси најмногу те исполнува и сметаш дека е твоја екпертиза?
Одговорна, принципиелна, фокусирана кон остварување на целта, како на приватен така и на професионален план. По завршување на породилно отсуство, се враќа со нови сили во пресрет на секојдневните предизвици. Во Флекс Кредит сум уште од самите почетоци како постои компанијата, на позиција Административен Асистент.
Самата експанзија донесе екстремен и брз раст, а со тоа и многу нови колеги и предизвици. Денес сум горда што сум дел од секторот за Човечки Ресурси на Флекс Кредит. Работам во супер динамична средина, следејќи ги светските трендови како и новитетите кои ги носат новите генерации.
Со моето повеќегодишно работно искуство во секторот на Човечки ресурси, научив дека најдобар начин да се постигне успехот е да се мотивираат вработените и да се создаде позитивна клима во компанијата. Омилен дел ми е регрутација и откривање на нови таленти.
Која е Лилјана?
Лилјана има повеќегодишно искуство од областа на човечки ресурси и работи како Менаџер за човечки ресурси во Флекс кредит Македонија веќе 1 година, доаѓајќи со искуство од финансиски институции и ИТ компанија. Сопруга и мајка на 2 деца, креативна и динамична личност, некој кој што ужива во тоа што го работи. Покрај професионалните обврски, Лилјана слободното време го користи за прошетки во природа.
Како е да се работи во Флекс кредит и кои се идните планови и цели на компанијата?
Компанијата имаше голема експанзија со самото тоа работниот процес е многу динамичен со регрутации и запознавање на нови лица, што е јасен показател за растот на компанијата, кој ќе продолжи во иста насока и во ист дух. Наш приоритет ќе остане задржувањето и мотивирањето на вработените.
Човечките ресурси опфаќаат многу работи – од ефективна комуникација, трпеливост, способност да се анализираат и гледаат работите од различни агли до планирање и мултитаскинг. Она што е најважно за мене, а истовремено и најголем предизвик е воспоставувањето одлични конекции и соработка со вработените.
Компанијата е успешна колку што се успешни и нејзините луѓе, а тимот за човечки ресурси е задолжен за создавање и одржување на професионален и успешен тим. Секторот за човечки ресурси помага да се регрутираат и задржат врвни таленти. Како и организацијата на настани и
активности, Годишна конференција, тимски дружби и натпревари, програми за лојалност и бенефиции. Инвестирањето во човечки капитал е приоритет на оваа компанија.
Доколку сакате да работите во компанија која е фокусирана на подобрување на искуството на вработените во секоја фаза од животниот циклус на вработените, ве охрабруваме да ги проверите нашите отворени позиции и да ни се приклучите.
ПР
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
МЗШВ: Во четвртиот квартал од 2025 година ќе биде објавен јавниот повик за претприемачите во прехранбената индустрија

Министерството за земјоделство, шумарство и водостопанство ја информира јавноста дека во четвртиот квартал од оваа година ќе биде објавен Јавниот повик 02/2025 за користење на средства од ИПАРД Програмата 2021-2027, мерка 3 – „Инвестиции во основни средства за преработка и маркетинг на земјоделски и рибни производи”.
Оваа мерка претставува исклучителна можност за македонските претприемачи во прехранбената индустрија да ги унапредат своите капацитети и да станат поконкурентни на домашниот и меѓународниот пазар.
Мерката 3 – „Инвестиции во основни средства за преработка и маркетинг на земјоделски и рибни производи”од ИПАРД Програмата овозможува финансиска поддршка за модернизација на преработувачките капацитети, инвестиции за преработка и маркетинг на земјоделски и рибни производи, како и усогласување со европските стандарди. Преку оваа мерка се поддржува зголемувањето на конкурентноста на земјоделското производство и земјоделско-прехранбениот сектор во целина.
Средствата за оваа мерка се обезбедени преку Инструментот за претпристапна помош за рурален развој на Европската Унија (ИПАРД Програмата за периодот 2021 – 2027 година).
Министерството ги повикува сите заинтересирани да започнат со навремена подготовка на потребната документација и да ги следат официјалните објави на Агенцијата за финансиска поддршка во земјоделството и руралниот развој.
Економија
Издадени првите лиценци за батериски систем за складирање на електрична енергија од обновливи извори

Регулаторната комисија за енергетика, водни услуги и услуги за управување со комунален отпад (РКЕ) ги издаде првите лиценци за батериски систем за складирање на електрична енергија од обновливи извори на компанијата ЕНЕРГО СОЛАР СИСТЕМИ.
Станува збор за два батериски системи со вкупна инсталирана моќност од 2 600 kW, што се инсталирани во склоп на две различни фотонапонски електроцентрали кои се веќе изградени и во функција.
„Издавањето на овие лиценци во кои се вклучени батериски системи за складирање на електрична енергија, всушност го означува почетокот на еден нов инвестициски циклус во енергетиката. Воведувањето на батериите во пракса значи забрзана енергетска транзиција преку создавање на одржлив, ефикасен и еколошки енергетски систем во земјава. Во РКЕ очекуваме голем број сопственици на ФЕЦ да поднесат барање за инсталирање на “сториџи“, но исто така очекуваме интерес да појават и компании кои би биле самостојни оператори на складишта само со батериски системи. Употребата на батериите ќе придонесе за сигурно и доверливо функционирање на системите, а едновремено и за економски посигурен и поефикасен енергетски пазар. Истите можат да даваат услуги на операторот на електропреносниот систем за балансирање на истиот, како и одржување на одредени параметри на мрежата во пропишани граници. Складирањето на енергија во периоди кога има вишок и нејзино користење во периоди кога потребите од електричната енергија се зголемуваат се очекува дека ќе влијае и врз намалување на вкупните трошоци во системот.“ посочи Марко Бислимоски, претседател на РКЕ.
Условите, постапката и потребната документација за добивање на лиценца за складирање на електрична енергија се уредена во Законот за енергетика и Правилникот за лиценци, .
Економија
Владата усвои измени: Се укинува ослободувањето од ДДВ за онлајн пратки во вредност до 22 евра

Со цел зајакнување на домашната економија, поддршка на локалните компании и создавање нови работни места, Владата усвои измени и дополнувања на Законот за данок на додадена вредност, со кои се укинува ослободувањето од ДДВ за онлајн пратки во вредност до 22 евра. Законските измени веќе се во собраниска процедура, а нивното спроведување се очекува да има директни позитивни ефекти врз економијата и работењето на домашните компании.
Со оваа мерка, околу 4 милиони денари месечно, колку што во одредени периоди изнесува прометот кон странските онлајн платформи, ќе се пренасочат кон домашното стопанство. Овие средства ќе придонесат за развој на локалните компании, отворање нови работни места и исплата на повисоки плати на вработените.
Ова претставува значаен чекор во заштита и поддршка на домашната економија, особено во услови на зголемена глобализација и дигитална трговија.
Дополнително, измените ќе помогнат во намалување на сивата економија, имајќи предвид дека досегашниот систем овозможуваше злоупотреби – односно увоз на стоки ослободени од данок кои понатаму се продаваат на домашниот пазар.
Со оваа измена, државата испраќа јасен сигнал на поддршка за домашните компании кои создаваат додадена вредност и вработуваат граѓани во земјата, велат од Министерството за финансии.