Економија
Изострен дизајн и иновативни технологии за знаменосецот на Audi: врвниот „A8“

Со изострен дизајн, особено напред и назад, и мноштво на иновативни технологии, Audi обезбедува зголемено присуство и спортска елеганција на A8. Од таа причина, компанијата со четирите прстени уште поинтензивно го разработува самоуверениот и прогресивен карактер на активната луксузна лимузина. Новите врвни фарови и задни светла инспирираат со иновативни функции и го формираат врвот на воспоставеното технолошко портфолио на A8. Знаменосецот на Audi на тој начин создава современо и софистицирано возачко ориентирано искуство – без разлика дали станува збор за патници или за возачи.
Како наследник на Audi V8, A8 е водечка предност на брендот во сегментот на луксузни седани од портфолиото на Audi од 1994 година. Audi A8 е симбол и предводник на статусот и престижот на брендот. Четвртата генерација на луксузната лимузина, која Audi ја претстави во 2017 година, го подигна нивото во однос на моќноста, изгледот и опремата. Како иницијален модел од серијата, A8 го откри идниот дизајнерски јазик по неговото лансирање и следствено, тој во суштина е прогресивното лице на брендот до денес.
Изострениот дизајн заедно со воспоставените технологии и извонредната удобност на задните седишта ја дефинираат премиум концепцијата на Audi во овој сегмент. Седанот на тој начин ја претставува симбиозата на маестрална удобност и спортско управување и затоа целосно го покрива возачкото искуство. Со прецизност во сите детали и многу интелигентни функции, новиот A8 е технолошки пионер со висока вредност во мобилноста насочена кон корисниците.
Уште поголем престиж и авторитет: надворешниот дизајн
Audi A8 е седан што претставува статус и зрачи со авторитет – сега кога е дополнително подобрен, неговата надворешност е уште порепрезентативна, самоуверена и атлетска. Основата на предната Singleframe решетка сега е поширока и хромираните агли кои се зголемуваат во големина од дното кон врвот ја красат нејзината форма. Страничните отвори за воздух се поисправени и исто толку свежо стилизирани како и фаровите, чиј долен раб однадвор создава карактеристична контура. Да резимираме, новодизајнираните и прецизно оркестрирани дизајнерски елементи во предниот дел значително го зголемуваат присуството и авторитетот на A8 и го изоструваат профилот на врвниот модел на Audi.
Од страничен поглед, прогресивниот карактер на луксузната лимузина е особено привлечен. Издолжените линии на каросеријата на автомобилот ја нагласуваат неговата должина, додека широките лакови на тркалата навестуваат стандарден Quattro погон на сите тркала. Во задниот дел доминираат широки хромирани детали, приспособлива анимација на задните светла со дигитални OLED диоди и континуирана, сегментирана светлосна лента. Вметнувањето на дифузорот во браникот е деликатно нагласено и редизајнирано со хоризонтални детали.
Дополнително на стандардната надворешност, Audi нуди хромиран надворешен пакет и, за прв пат во A8, новиот надворешен пакет S-line, кој додава динамиќен допир на предниот дел и го разликува уште повеќе од основниот модел, со карактеристични елементи на страничните отвори за воздух кои го надополнуваат моќниот дизајн напред – на многу сличен начин како кај S8.
Изгледот е уште повеќе дефиниран со дополнителниот Black Optics пакет со црн изглед. Приказот на бои за А8 вклучува единаесет бои, меѓу кои и новата Металик District Зелена, Firmament Сина, Manhattan Сива и Ultra Сина. Исто така новитет кај Audi A8 се пет мат бои – Daytona Сива, Floret Сребрена, District Зелена, Terra Сива и Glacier Бела. Во ексклузивната програма на Audi, автомобилот е достапен со која боја и да посакате.
Редукција како медиум за дизајн
Внатрешноста на A8 може да се спореди со пространа, широко прилагодена дневна соба – нуди отворен простор кој се чувствува многу добро. Неговата архитектура е строго хоризонтално ориентирана за да се нагласи ширината. Формалноста сеуште е воздржана.
Опсегот на седишта и опремата на седиштата во подобрениот A8 е разновидена, многу удобена и зрачи со највисок степен на авторитет – особено за задните седишта, каде што се достапни многу опции. Седиштето за релаксација во A8 L е врвот на понудата. Нуди бројни опции за прилагодување и потпирач за нозе на задниот дел од совозачкото седиште. Патниците можат да го користат за загревање и масирање на долниот дел од стапалата во различни степени. Пакетот за релаксирање на седиштата вклучува масажа на грбот со 18 пневматски перничиња, електрично прилагодливи комфорни потпирачи за глава, континуирана централна конзола – исто така достапна со маси што се преклопуваат – четиризонска луксузна автоматска климатизација и новите екрани во задниот дел.
Висококвалитетната изработка го нагласува карактерот на внатрешноста на А8. Тоа важи за прецизните перфорации во навлаките на седиштата, украсната облога која електрично се отвора и затвора, отворите за вентилација или кадифената кожа во удобните потпирачи за глава. Седиштата се обложени со Valetta кожа уште во стандардната верзија. Алтернативно, Valcona кожа е достапна и како опција со можност за избор на новата боја Cognac Кафена. Ново во програмата е одржливиот микрофибер материјал Dinamica за панелите на вратите, кој може да се користи и за облогите на столбовите или облогата на покривот.
Карактеристично за подобрениот A8 е и широкиот избор на внатрешни конфигурации. Тие вклучуваат избор на дизајн на Audi во Pastel Сребрено и S line внатрешност во Црна, Merlot Црвена или Cognac Кафена. Изборот го заокружуваат неколку пакети за кожна внатрешност и опрема од Audi Exclusive. Опционалниот пакет за квалитет на воздухот вклучува јонизатор и парфем.
Сензитивно и разумно: операција
Концептот за работа на Audi MMI со допир во Audi A8 се основа на два дисплеа (10,1“ и 8,6“) и природна гласовна контрола. Дијалогот започнува со извикување „Еј Audi!“ Целосно дигиталниот виртуелен кокпит на Audi, со опционален head-up дисплеј, го комплетира екранот и концептот на работа и ја нагласува ориентацијата кон возачот. Важните информации се прикажуваат директно во видното поле на возачот.
Новиот знаменосец на Audi – A8 наскоро ќе биде достапен и во салонот на Порше Македонија.
(ПР – текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
Групацијата 4iG именува извршен директор и заменик-извршен директор на OНЕ Македонија

4iG, водечка телекомуникациска и ИТ-групација во Централна и Источна Европа, именува двајца високи извршни директори да ја водат гринфилд инвестицијата во Северна Македонија, OНE Mакедонија Телекомуникации ДООЕЛ. Овој потег претставува важен чекор во подготовката на Групацијата да учествува на националниот тендер за фреквенции и да воведе трет мобилен оператор со целосна услуга на македонскиот пазар.
Брано Ѓуровиќ е назначен за главен извршен директор на OНЕ Македонија. Ѓуровиќ е искусен извршен директор со повеќе од две децении богато искуство во телекомуникацискиот и технолошкиот сектор низ целиот Западен Балкан и пошироко. Како поранешен извршен директор на OНЕ Албанија, тој успешно ја водел трансформацијата на бизнисот по преземањето, обезбедувајќи подобри перформанси, проширена покриеност и дигитално интегрирано корисничко искуство. Претходно, тој бил комерцијален директор во ОНЕ Црна Гора, а пред тоа работел во Ericsson, Microsoft и други регионални даватели на услуги, каде што бил одговорен за стратегиите за дигитализација, B2B менаџмент на регионално ниво и национални инфраструктурни проекти.
„Северна Македонија претставува стратешки важен нов пазар за групацијата 4iG. Растечката побарувачка во земјата, квалификуваната работна сила и дигиталните амбиции се добро усогласени со нашите долгорочни цели. На пазарот не влегуваме со слогани, туку со докажан оперативен модел и силна посветеност на квалитетна услуга. Нашата цел е да направиме модерни, безбедни и инклузивни телекомуникациски услуги достапни за сите, обезбедувајќи конкретни придобивки за секој граѓанин“ – изјави Брано Ѓуровиќ, извршен директор на OНЕ Mакедонија.
Габор Алтман е именуван за заменик-извршен директор на OНЕ Mакедонија. Алтман има повеќе од 25 години искуство во раководење на телекомуникациски компании, развој на инфраструктура и дигитални иновации. Тој имал извршни позиции во неколку големи телекомуникациски компании и системски интегратори, каде што раководел со програми за трансформација, проекти за подготовка за 5G и модернизација на корисничките услуги. Алтман е познат по изградбата на ефикасни организациски структури и проширувањето на гринфилд инвестициите со дисциплиниран и брз пристап, што го прави идеален избор за динамичниот пазар во Северна Македонија. Тој повторно се враќа на македонскиот пазар, носејќи претходно искуство од неговата работа во Македонски Телеком во Скопје, каде што од 2008 до 2012 година извршувал повеќе високи комерцијални позиции.
„Ова е ретка можност, да се дизајнира телекомуникациска компанија од следната генерација од самиот почеток, со целосен локален фокус и стратешка поддршка. Со поддршка од Групацијата 4iG и со почит кон македонскиот пазар и институциите, подготвени сме да започнеме со градење од првиот ден. Исто така, ми претставува особено задоволство што се враќам во Скопје, каде што имав можност да работам пред повеќе од десет години, искуство кое продолжува да ја обликува мојата професионална перспектива“, изјави Габор Алтман, заменик-извршен директор.
Групацијата 4iG веќе има основано локално правно лице и се подготвува да учествува на тендерската постапка за фреквенции, распишана од Агенцијата за електронски комуникации (АЕК). Нивното влегување на пазарот во Северна Македонија не претставува само комерцијална експанзија, туку и долгорочна стратешка инвестиција во дигиталната иднина на земјата.
Работејќи под брендот OНЕ во Албанија и Црна Гора, Групацијата 4iG опслужува над 2,2 милиони индивидуални и 400 000 деловни корисници и активно гради безбедни мрежи со високи перформанси низ целиот Западен Балкан. Со богато искуство во воведување инфраструктура подготвена за 5G и усогласена со ЕУ, компанијата има уникатна позиција да ги поддржи целите на Северна Македонија за поголема конкуренција, инклузија и дигитални иновации.
За 4iG:
4iG Nyrt., со седиште во Будимпешта и во мнозинска сопственост на унгарски акционери, е една од водечките телекомуникациски и инфо-комуникациски корпорации во Унгарија и регионот на Западен Балкан. Како компанија котирана на берзата во Будимпешта, 4iG е препознатлива по свежиот и иновативен пристап. Како водечки унгарски телекомуникациски и ИТ систем интегратор, 4iG е клучен играч во дигиталната трансформација во регионот.
Како сопственик на ОНЕ Црна Гора и ОНЕ Албанија, групацијата 4iG опслужува скоро 2,2 милиони резиденцијални и 400 000 деловни корисници низ целиот Западен Балкан и е лидер на пазарот во телекомуникациските и инфо-комуникациските услуги во регионот. Како членка на O-RAN Alliance, групацијата е посветена на градење мрежи користејќи технологија од веродостојни и сигурни извори во рамките на иницијативата „Чиста мрежа“.
Со повеќе од 8000 високо квалификувани професионалци, 4iG обезбедува телекомуникациски и инфо-комуникациски услуги од највисок ранг, прилагодени на постојано променливите барања на пазарите на кои работи. Динамичната стратегија за проширување на Групацијата ја зацврсти нејзината позиција како значаен играч во телекомуникацискиот сектор и во Унгарија и на Западен Балкан.
ПР
Економија
Димитриеска-Кочоска: Обезбедивме допонителни 600 милиони денари за инвестиции

Собранието денеска ја усвои Предлог одлуката за прераспределба на средства помеѓу буџетските корисници за 2025 година, со која се обезбедени дополнителни 600 милиони денари за инвестициски проекти.
Средствата со Предлог-одлуката се обезбедуваат се наменети за инфраструктурни и капитални проекти за развој на општините, а согласно објавениот повик и утврдени критериуми од страна на надлежните министерства. Со прераспределбата, исто така, се обезбедија 242,3 милиони дополнителни средства во Министерството за социјална политика, демографија и млади за надоместоци за социјална заштита.
„Станува збор за обезбедување средства за реализација на инвестиции во општините што е дел од нашиот концепт за развој, особено развој на локално ниво. Дополнителни 600 милиони денари се ставаат на располагање на општините за инвестиции кои ќе значат подобри услови за живот на граѓаните и подобри услуги од општините. Целта на Владата е поддршка на локалниот развој и истовремено поддршка на економскиот раст. Средствата со Одлуката ги распределуваме во буџетите на надлежните институции од каде ќе се трансферираат средствата кон општините согласно динамиката на реализација на проектите“, рече министерката за финансии Гордана Димитриеска-Кочоска.
Таа појасни дека со донесената Одлука од страна на Собранието средствата се распределуваат во Министерството за социјална политика, демографија и млади каде се дополнуваат 100 милиони денари, во Министерството за образование и наука 361,2 милиони денари, Министерството за спорт 62,4 милиони денари и Министерството за култура 60 милиони денари. Ова е согласно пристигнатите и одобрени проекти на Вториот јавен повик на кој општините доставија проекти за реализација.
Имено, дел од планираните средства за реализација на проектите за локален развој, кои се имплементираат од страна на општините, беа распределени со иницијалниот Буџет за 2025 година во соодветните министерства. Дополнувањето е согласно доставените и прифатени проекти на вториот повик за поддршка на општински проекти.
Економија
Исплатени над 340 милиони денари субвенции за обележани говеда

Денеска се исплатени 341.536.000,00 денари кон 4.144 земјоделци, извести Министерството за земјоделство, шумарство и водостопанство.
Исплатата е извршена по основ на дополнителни директни плаќања за обележани женски грла говеда постари од 12 месеци од Програмата за финансиска поддршка во земјоделството за 2024 година.
Се реализираше исплатата на подмерка 2.2 Дополнителни директни плаќања од подмерки 2.1, 2.4 и 2.5 за обележани женски грла говеда постари од 12 месеци од Програмата за финансиска поддршка во земјоделството за 2024 година.
Корисници на оваа подмерка се земјоделските стопанства кои се корисници на подмерката 2.1. од Уредбата за 2024 година и сопственото производство на млеко го имаат предадено на регистриран откупувач на сурово млеко како корисници на подмерката 2.4. од Уредбата за 2024 година или продале или заклале говеда во преработувачки капацитети запишани во Регистар на одобрени објекти за производство на храна од животинско потекло како корисници на подмерката 2.5. од Уредбата за 2024 година, се наведува во соопштението на МЗШВ.