Економија
Интервју со Александар Манев од „Кроација осигурување“: Заврши ерата на евтино задолжително осигурување

Пред неколку години Александар Манев го прифати предизвикот да биде на чело на „Кроација осигурување“, Друштво за неживотно осигурување во земјата. Благодарение на неговото долгогодишно деловно искуство и знаење, но и на одличната репутација и релации во деловните кругови, „Кроација осигурување“ за краток период ја подобри својата пазарна позиција и имиџ.
Компанијата го зголеми бројот на клиенти, воведе иновации во работењето, ја исплати најголемата осигурителна штета досега исплатена од оваа компанија во нашата земја, изгради репутација на стабилна и компактна компанија, во која секој поединец може да се развива и да гради успешна кариера.
„Кроација осигурување“ се наметна како сигурен и професионален осигурителен партнер на компаниите во Македонија овозможувајќи им непречен раст и развој во услови кога ќе настанат непланирани штети и несакани случувања, кои значајно го погодуваат нивниот бизнис. За граѓаните понуди сигурност, која значително го подобрува квалитетот на нивниот живот.
„Kроација осигурување“ како лидер на пазарот отвори многу прашања во нашето општество поврзани со осигурувањето, за прениската цена на автоосигурувањето, за скапите здравствени услуги во земјата, за другите предизвици со кои се соочува осигурителната индустрија. На тема како да се надминат овие предизвици во иднина и зошто е важно осигурувањето разговараме со г. Александар Манев, генерален директор на „Кроација осигурување“, Друштво за неживотно осигурување во земјата.
Кој е клучот за растот и развојот на „Кроација осигурување“ во земјата?
Манев: Довербата е клучот! Додека персоналниот однос и почитта кон клиентите е она што дополнително прави разлика. Компанијата ја зголеми својата транспарентност и маркетинг активностите, ја покажа својата хумана страна поддржувајќи различни општествено одговорни проекти, ги задржа квалитетните вработени, но и привлече нови и амбициозни млади луѓе.
Се разбира поддршката од Групацијата е клучна алка во целиот овој процес на раст и развој овие години. Ги следиме и трендовите во осигурителниот бизнис, се трудиме да бидеме партнери и консултанти на своите клиенти, активно вклучени во нивниот развој и бизнис, да бидеме многу повеќе од само осигурителна компанија. Тоа направи разлика во овие години!
Кои се предизвиците на индустријата?
Maнев: Осигурителната индустрија се соочува со низа предизвици кои веќе значително влијаат на целокупниот иден развој на оваа гранка. Цените на осигурување со години се непроменети и можам да кажам дека нашите граѓани имаат достапност за осигурување по најниски цени во регионот.
Посебно е ниска цената на авто осигурувањето која не е променета 15 години, а од друга страна растат цените на резервните делови и цените на услугите на сервисите. Тоа ја доведува во прашање издржливоста и оправданоста за осигурителните компании да го нудат овој продукт.
Исто така сакам да истакнам дека енормниот пораст на цените на здраствените услуги во услови на замрзнати цени на осигурителни продукти нѐ доведува во уште потешка позиција.
Актуелната економска состојба, инфлацијата дополнително влијаат на индустријата.
Како индустрија тешко може да планираме иден раст и развој, а истовремено да бидеме атрактивни за привлекување на талентирани млади луѓе.
Расте бројот на осигуреници, која е основната причина?
Maнев: Професионалноста, транспарентноста, брзината на решавање на штетите и директниот однос со клиентите е основа за зголемената доверба која ја добиваме изминативе години.
Отворени и транспарентни сме во комуникацијата со корисниците, со цел да им помогнеме во процесот на одлука, и да им ги дадеме најдобрите совети. Кроација осигурување има продукти кои се флексибилни, приспособливи и кои одговараат на потребите и на можностите на осигурениците. Ги следиме и трендовите. Кроација осигурување одлучи да воведе нови поволности за граѓаните кои се однесуваат одговорно кон животната средина. Овие поволности доаѓаат во форма на промотивни акции – Еко Дом и Еко Каско- за корисници кои користат обновливи извори на енергија во своите домови или имаат инвестирано во електрични или хибридни возила.
Да си осигуран значи една грижа помалку! Нашите задоволни осигуреници кои ни ја даваат довербата со години се нашата најдобра алка и препорака за зголемување на бројот на нови клиенти. А тие соработуваат со нас поради брзата услуга, осигурителните покритија и достапноста.
Минатата година 2023 е успешна година за Кроација. Успеавте да ја стабилизирате компанијата. Покажавте дека успешно може да се носите со сите тешкотии и предизвици. Остваривте одлични финансиски резултати, ја исплативте најголема одштета до сега…
Maнев: Го следиме пулсот на бизнис заедницата и на пазарот, како и на индивидуалните осигуреници. Креираме продукти според нивните потреби. За секој поединец или компанија од непроценливо значење е да може да ѝ верува на својата осигурителна компанија, пред сѐ поради искуството и знаењето на луѓето кои таму работат и доверливост која е обезбедена. Денес осигурителните компании треба да се визионери, да поддржуваат иновативни проекти, зелени одржливи проекти, да придонесуваат кон севкупниот општествено социјален развој во една земја. Тоа е основата на функционирање и на Кроација осигурување. Токму таа наша визија и начин на работа прави разлика, а клиентите тоа го препознаваат. Создадовме еден квалитетен и сплотен тим на врвни професионалци, кои ја сакаат својата професија, и тоа се одрази позитивно на нашето работење. Дел сме од еден регионален систем, што исто така придонесува кон локалната репутација и начин на работа.
Неодамна се преселивте во нов делевон објект и ја отворивте новата филијала. Што тоа значи за вас и за потенцијалните корисници?
Maнев: Новиот деловен објект е вистинска слика за брендот Кроација, но тоа што е побитно и за мене најважно е дека вработените, целиот тим на Кроација има услови за работа по светски стандарди. Горд сум на одлуката за нови канцеларии, а тоа веќе се чувствува по ентузијазмот и енергијата која вработените ја имаат во новиот објект.
Новата филијала отворена во Скопје се наоѓа во самиот центар на градот, на ул. Железничка, веднаш до трговскиот центар Diamond Mall. Во неа клиентите ќе можат да се осигураат од повеќе видови на ризици, да го заштитат својот живот, дом, возило и здравје или да земат некој од осигурителните пакети за патување. За нас, таа претставува потврда на добрата работа и сѐ поголемиот интерес за нашите услуги. А пак, за потрошувачите тоа претставува уште едно место каде можат да дознаат повеќе и да ги добијат сите осигурителни услуги.
Кои се најголемите трендови во осигурителниот бизнис?
Maнев: Како што поминуваат годините, станува јасно дека дигитализацијата е трендот кој го следат сите поголеми гранки и индустрии, а ништо поинаку не е ниту во осигурителниот бизнис. Модерниот корисник сака да има дигитален пристап до услугите кои му се потребни и ги преферира давателите на услуги кои му го овозможуваат тоа. Па така, модернизацијата на технолошкиот дел од бизнисот не е само инструмент за побрза и полесна работа, туку и економски логична одлука која може да придонесе со поголеми приходи.
Безбедноста и понатаму е приоритет кај корисниците, па се смислуваат нови начини и алатки преку кои се обезбедува побезбеден тек на услугите. Што се однесува до трендовите кои ги засегаат корисничките навики, се забележува раст кај свесноста на корисниците за еколошките и социјално одговорните елементи кај давателот на услуги, па компаниите соодветно се адаптираат на тоа и прифаќаат некои нови норми, принципи и начини на работење. Покрај логистичкото олеснување на пристап до нашите услуги, ние постојано се обидуваме и да го подобриме, надградиме и осовремениме корисничкото искуство, така што ги следиме трендовите и ги имплементираме во Кроација Осигурување на начин кој сметаме дека ќе овозможи најголема корист за нашите корисници.
Што би порачале за 2024 година?
Maнев: Посакувам 2024 година да биде спокојна година! Задоволни вработени, клиенти и акционери. Помалку штети, а повеќе осигуреници.
Ви посакувам на сите добро здравје и повеќе време за најблиските, а „Кроација осигурување“ е секогаш тука за вас!
(ПР)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
ВМРО-ДПМНЕ: Една година нема проблем со откуп и со висина на откупна цена на земјоделски производи

ВМРО-ДПМНЕ реагира на прес-конференцијата на Трајан Димковски, претседател на Комисијата за земјоделство, шумарство и водостопанство на СДСМ.
„СДС имаше неисплатени субвенции од 2021 година па навака. Кога дојде ВМРО-ДПМНЕ на власт, ги исплати сите заостанати субвенции и продолжи со редовна исплата.
За разлика од времето на СДС, сега субвенциите се исплаќаат редовно и завршуваат кај вистинските земјоделци.
Веќе една година нема проблем ниту со откупот ниту со висината на откупната цена, напротив, имаме досега највисоки откупни цени и за тутунот и за грозјето и за пченицата и за раноградинарските култури.
Пченицата се откупува сега за 12 денари, а министерството ќе покрие и други трошоци на земјоделците.
Откупните цени на винското грозје за 2025 година, поконкретно за Вранец се 21.3 денари, а за Смедеревка 18.9 денари.
МЗШВ нема скратено средства за земјоделците. Тоа е одлика на СДС, кога не им ги исплаќаа субвенциите и ги оставаа со празни раце, па си делеа тендери и фотелји меѓу нив.
Земјоделците јасно го имаа искажано револтот кон СДС, а го искажаа и сите останати граѓани“, стои во реакцијата на ВМРО-ДПМНЕ.
Економија
(Видео) Мицевски: Обезбедени се средства од двата повици на Владата за Крива Паланка, ВМРО-ДПМНЕ се грижи за сите општини и сите граѓани

Координаторот на пратеничката група на ВМРО-ДПМНЕ, Никола Мицевски, денеска од Крива Паланка изјави дека преку двата повици на Владата, за општината се обезбедени вкупно 3,3 милиони евра. Тој истакна дека токму тоа е доказ дека новата влада се грижи подеднакво за сите општини и сите граѓани.
„Во последната година, со централна власт од ВМРО-ДПМНЕ и коалицијата, обезбедени се 800 илјади евра од првиот повик за општините и уште 2,5 милиони евра од вториот повик – само за Крива Паланка“, рече Мицевски.
Тој ја критикуваше актуелната локална самоуправа, посочувајќи дека во изминатите три години биле реализирани капитални инвестиции од само 3 милиони евра, што, според него, е резултат на „безидејноста“ на градоначалникот.
„Денеска разговараме со граѓаните за сите проблеми, нереализирани проекти и лажни ветувања кои ги добиваа со години“, изјави Мицевски.
Во својата изјава тој потенцираше дека „Крива Паланка има потреба од промени“ и најави дека ВМРО-ДПМНЕ и коалицијата ќе понудат ново раководство кое ќе одговори на потребите на граѓаните.
Економија
(Видео) Димковски: Со 10 денари за откуп на пченица ВМРО-ДПМНЕ го закопа македонското земјоделство

Се случува хаос во земјоделието, земјоделците се оставени сами на себе едвај да преживуваат во тешки услови, кажа денеска на прес-конференција, Трајан Димковски, претседател на Комисијата за земјоделство, шумарство и водостопанство на СДСМ.
Димковски вели дека ВМРО-ДПМНЕ и Цветан Трипуновски не знаат да креираат вистински политики за развој на земјоделството.
„Лажeа пред избори дека ќе донесат нови мерки, дека ќе има повеќе пари за субвенции. Реалноста на терен е сè посурова, а македонското земјоделството тоне секој ден. Оваа година, откупната цена на пченицата падна драстично, само 12 денари за килограм, па дури и помалку. 25.000 земјоделци кои произведуваат пченица на 70.000 хектари се директно засегнати. И овие 12 денари што Трипуновски сака да ги преставува како висока откупна цена, на терен се пониски. По 12 денари за килограм ќе биде откупен само еден мал дел или околу 20%, а другото од околу 80% ќе биде откупено по цена од 10 денари“, кажа Димковски.
Тој истакна дека во времето на СДСМ, пречницата се продавала и по 17 денари за килограм.
„За да им помогне, СДСМ заедно со земјоделците поднесе и амандман за поддршка од 5 денари по килограм за предадена пченица. Но власта немаше слух. Не е само проблемот со откупот на пченицата и ниските цени. Власта скрати пари за земјоделците, 478 милиони денари помалку има со новиот ребаланс. Од вкупниот годишен буџет за субвенции кој во моментот е 7,2 милијарди денари се крати на 6,7 милијарди денари. Само за споредба во 2024 година се исплати 8,4 милијарди денари од овие бројки се гледа дека буџетот за субвенции е намален за близу 30 милиони евра. Лозарите и ова година повторно беа превеслани од Трипуновски. Според Законот за вино обврската на министерството е да објави производна цена најдоцна до 15 јули на двете најзастапени сорти грозје – „вранец“ и „смедеревка“. Тоа не се случи. Бидејќи рокот е поминат го повикуваме Трипуновски веднаш да ја објави. Во интерес на јавноста, лозарите и откупувачите на грозје треба да се знае дека по објавување на производната цена се формира продажна цена а таа треба да е зголемена за 25% од производната. Очајно е тоа што оваа година Трипуновски како историска цена се обиде да ја прикажува откупната цена од 21,3 денари за вранец и 18,9 денари за смедеревка. Замислете за „историската цена“ се зборува која е зголемена само за 50 дени. Срамно и понижувачко“, рече Димковски на прес-конференцијата.