Економија
Клучни работи што треба да ги знаете за „Лајконет“ (Lyconet)

Веројатно сте слушнале за Lyconet („Лајконет“), но дали точно знаете за каква всушност компанија станува збор? Од каде потекнува, која е нејзината историја, колкави се заработките во мрежата на Lyconet – се само дел од прашањата што ќе се обидеме да ви ги одговориме за да ја добиете целосната слика.
Lyconet како бренд е за прв прат претставен во 2014 година во Грац, Австрија и во моментов компанијата брои преку 300,000 маркетри, физички и правни лица кои работат како независни агенти. Активна е на 49 пазари ширум светот, како глобална платформа за водење на сопствена лојална програма.
Користејќи „нетворк маркетинг“ како канал и начин на промовирање и продавање на производи тоа им овозможува на своите членови да напредуваат во својата кариера и притоа да остваруваат одлични месечни заработки. Но она што е интересно и за многумина непознато, е дека овие заработки, без разлика во која држава се наоѓаат марктерите, се исти. На пример, исто заработуваат маркетери, да речеме во Германија и во Македонија, а замислете, Lyconet брои дури 300,000 маркетери низ целиот свет кои ја делат оваа предност.
Како се се станува Lyconet маркетер?
Lyconet маркетер се станува со препорака преку друг маркетер, односно преку мрежата на неависните Lyconet маркетери. Зачленувањето како маркетер е комплетно бесплатно! Секој маркетер пред да започне со работа склучува договор за независен Lyconet маркетер и потоа преку достапните алатки во сопствениот профил на вебсајтот lyconet.com/mk, добива онлајн обука и насоки за водење на бизнисот.
Lyconet носи и голема одговорност кога станува збор за бизнис партнерите и секогаш се води по принципите на интегритет, чесност и праведност. Истите вредности писмено се прифатени од секој Lyconet маркетер пред да започне со дејноста со прифаќање на кодот за етика на компанијата.
Како се заработува?
Оваа компанија има две основи по кои ги наградува своите членови и по кои маркетерите можат да го следат својот раст во кариерата. Како прво, тука е „кариерниот програм“ кој претставува патот по кој маркетерите напредуваат во својата кариера и „балансниот програм“ каде се евидентираат шопинг поените остварени на секој маркетер или тим од маркетери кој им носи одреден финансиски надоместок согласно транспарентниот компензациски план.
За да можете да започнете да заработувате, потребни ви се поени со кои ќе напредувате. Едноставно, за да остварувате што поголем број на поени потребни ви се продажби, а за вашите поени уште повеќе да се зголемуваат, можете да изградите сопствен тим од маркетери од кои и вие ќе остварувате дополнителни поени. Поените кои ќе ги остварат маркетерите се пресметуваат неделно и според нив се добива одредена сума на пари која претставува ваша исплата на она што го имате остварено како продажба. Има неколку видови на „баланс програми“: персонален, национален, континентален и интернационален баланс, каде се распоредени сите поени кои ги остаруваат членовите во мрежата, а кои притоа се целосно транспарентни и може секој маркетер да ги следи, сѐ со цел секој член да има увид во својот успех и напредок.
Транспарентност во работењето
Постојат многу компании кои работат на овој принцип на работа и ги наградуваат своите вработени според остварените продажби на производи или слично. Но, она што е специфично кај Lyconet е токму транспарентноста. Покрај тоа што компанијата има изградена силна мрежа на маркетери, таа има и свои јасно истакнати правилата и прописи според кои секој член мора да се придржува, се разбира со цел да се избегнат какви било неправилности во мрежата. Правилата, напредувањата во кариерните нивоа, како и баланс програмите се јавно достапни на нивната веб страна https://www.lyconet.com/mk за секој заинтересиран потенцијален член да може поубаво да се запознае со начинот на работењето на компанијата.
Покрај правилата и начините при работа, целосно транспарентни се и видовите на заработки кои им се пресметуваат на сметките на маркетерите и тие во секое време можат да го следат својот статус. Всушност, како еден од глобалните лидери во „нетворк маркетинг“ индустријата, Lyconet носи и голема одговорност кога станува збор за своите бизнис партнери, па оттука неминовно е и целиот принцип на работа да биде транспарентен.
Lyconet e наменет за претприемачи, расположени да ја користат оваа мрежа како платформа за изградба на сопствениот бизнис и да остварат одлични дополнителни месечни заработки. Компанијата секогаш се води по принципите на интегритет, чесност и праведност, а истите принципи мора да бидат прифатени и од страна на секој Lyconet маркетер.
(ПР-текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
Од полноќ нови цени на горивата

Регулаторната комисија за енергетика, водни услуги и услуги за управување со комунален отпад на Република Северна Македонија (РКЕ) донесе одлука со која се врши намалување на малопродажните цени на нафтените деривати во просек за 0,83 % во однос на одлуката од 6.10.2025 година.
Од 14.10.2025 година од 00:01 часот максималните цени на нафтените деривати ќе изнесуваат:
Моторен бензин ЕУРОСУПЕР БС – 95 73,00 (денари/литар)
Моторен бензин ЕУРОСУПЕР БС – 98 75,00 (денари/литар)
Дизел гориво ЕУРОДИЗЕЛ БС (Д-Е V) 68,00 (денари/литар)
Масло за горење Екстра лесно 1 (ЕЛ-1) 67,50 (денари/литар)
Мазут М-1 НС 36,661 (денари/килограм)
Малопродажните цени на бензините ЕУРОСУПЕР БС-95 и ЕУРОСУПЕР БС-98 се намалуваат за 1,00 ден/лит.
Малопродажните цени на ЕУРОДИЗЕЛ (Д-Е V) и на Екстра лесното масло за домаќинство на (ЕЛ-1) се намалуваат за 0,50 ден/лит.
Малопродажната цена на Мазутот М-1 НС се зголемува за 0,001 ден/кг и сега изнесува 36,661 ден/кг.
Референтните цени на нафтените деривати на светскиот пазар во споредба со претходната пресметка бележат намалување во просек: кај бензините за 3,358% и кај дизелот за 2,566%, кај екстра лесното масло за 2,450% и кај мазутот намалувањето е за 0,645%.
Курсот на денарот во однос на доларот во изминатиот период по кој беа формирани цените со претходната пресметка е повисок за 0,5110%.
Економија
Халкбанк со промотивна понуда за потрошувачки кредит

Халкбанк АД Скопје им овозможува на своите клиенти нова можност да ги реализираат своите желби и планови под поволни услови, преку промотивната понуда за Промо потрошувачки кредит, со фиксна каматна стапка за целиот период на отплата.
Новиот производ на Халкбанк е со максимален износ до 2 500 000 денари, со можност за отплата до 120 месеци, и камата што останува непроменета во текот на целиот период на отплата. За кредити со рок до 95 месеци, каматната стапка изнесува 5% фиксна, а за кредити со рок до 120 месеци – 5,7% фиксна, со вклучено осигурување (CPI или Живот + Незгода).
Кредитната способност за вработени лица изнесува до 50% од месечните примања, додека пензионерите можат да користат кредит до 600 000 денари, по фиксна камата од 5%, со рок на отплата до 120 месеци, и кредитна способност до 40% од износот на пензијата.
Покрај поволните услови, Промо потрошувачкиот кредит овозможува висок степен на заштита и сигурност, благодарение на вклучените осигурителни полиси за случај на несреќа, боледување или невработеност, издадени од Халк Осигурување АД Скопје или Триглав Осигурување – Живот АД Скопје.
Со вкупна стапка на трошок (СВТ) од 5,78% за кредити со рок на отплата до 95 месеци и 6,53% за кредити до 120 месеци, оваа промотивна понуда претставува една од најповолните и најсигурни можности на пазарот за реализација на лични цели и финансиски планови.
Промоцијата е со важност до 30 ноември 2025 година.
(ПР)
Економија
МЗШВ: Во четвртиот квартал од 2025 година ќе биде објавен јавниот повик за претприемачите во прехранбената индустрија

Министерството за земјоделство, шумарство и водостопанство ја информира јавноста дека во четвртиот квартал од оваа година ќе биде објавен Јавниот повик 02/2025 за користење на средства од ИПАРД Програмата 2021-2027, мерка 3 – „Инвестиции во основни средства за преработка и маркетинг на земјоделски и рибни производи”.
Оваа мерка претставува исклучителна можност за македонските претприемачи во прехранбената индустрија да ги унапредат своите капацитети и да станат поконкурентни на домашниот и меѓународниот пазар.
Мерката 3 – „Инвестиции во основни средства за преработка и маркетинг на земјоделски и рибни производи”од ИПАРД Програмата овозможува финансиска поддршка за модернизација на преработувачките капацитети, инвестиции за преработка и маркетинг на земјоделски и рибни производи, како и усогласување со европските стандарди. Преку оваа мерка се поддржува зголемувањето на конкурентноста на земјоделското производство и земјоделско-прехранбениот сектор во целина.
Средствата за оваа мерка се обезбедени преку Инструментот за претпристапна помош за рурален развој на Европската Унија (ИПАРД Програмата за периодот 2021 – 2027 година).
Министерството ги повикува сите заинтересирани да започнат со навремена подготовка на потребната документација и да ги следат официјалните објави на Агенцијата за финансиска поддршка во земјоделството и руралниот развој.