Економија
Компанијата Vivacom во сопственост на United Group е меѓу првите 5 најбрзорастечки даватели на сателитски услуги за компании во светот

Телекомуникациската компанија за првпат влегува во Топ 10 според независниот избор на Светската асоцијација за телепорт (WTA) во 2024 година
Компанијата Vivacom, водечкиот телекомуникациски оператор во Бугарија, кој работи во рамките на United Group, доби уште едно престижно меѓународно признание. Во извештајот за најдобрите телепорт оператори за 2024 година („Top Teleport Operators 2024“), објавен од Светската асоцијација за телепорт (WTA), Vivacom се наоѓа меѓу првите пет светски оператори според растот на приходите од сателитски услуги. Оваа година, за прв пат, Vivacom исто така влезе во независната листа на Топ 10 компании врз основа на вкупните приходи од сите извори.
Викторија Боклаг, генерална извршна директорка на United Group, изјави: „Ова признание од Светската асоцијација за телепорт веќе петта последователна година ја потврдува нашата позиција меѓу водечките даватели на сателитски услуги во светот. Таа исто така покажува дека нашата стратегија – фокусирана на иновации и инвестиции во напредни технологии и инфраструктура – поттикнува одржлив раст и им носи вредност на нашите клиенти на повеќе континенти.“
United Group останува единствената компанија од регионот што е вклучена во ова престижно рангирање. Групацијата продолжува да ги зајакнува своите партнерства со некои од најголемите светски сателитски оператори и провајдери на содржини, вклучувајќи ги Disney, Eutelsat, Viacom, National Geographic Channel, Viasat, Endurosat, Leaf Space и многу други.
Vivacom управува со две модерни терестријални станици за деловни сателитски услуги во Бугарија: Plana Earth Station, кај селото Плана, и Mogila Ground Station, во близина на Стара Загора, која ги поддржува нискоземјините сателитски комуникации на Eutelsat. Дополнително, уште две нови терестријални станици се во изградба како дел од голем меѓународен проект. Plana Teleport има највисока индустриска сертификација – Ниво 4 – што го потврдува нејзиниот статус како врвна станица за сателитски услуги.
Vivacom моментално емитува повеќе од 600 ТВ канали и обезбедува конекција ширум Европа, Африка, Јужна Америка и Азија, вклучително и оддалечените места како Антарктикот. Овие достигнувања дополнително ја потврдуваат нејзината глобална позиција на полето на сателитските услуги.
За Светската асоцијација за телепорт (WTA)
Основана во 1985 година, Светската асоцијација за телепорт (WTA) го поддржува развојот на телепорт операторите ширум светот, застапувајќи се за високи деловни стандарди, технолошки напредок и оперативна извонредност. Асоцијацијата објавува водечки извештаи за индустријата и организира вебинари кои ги истражуваат технолошките промени и нивното влијание на пазарот.
За United Group
United Group е водечката телекомуникациска и медиумска групација во Југоисточна Европа. Работејќи низ осум земји со повеќе од 15.000 вработени, Групацијата остварува годишен приход од над 3 милијарди евра. Во телекомуникацискиот сектор, повеќе од 5.42 милиони домаќинства и повеќе од 7.65 милиони мобилни претплатници ги користат придобивките на најголемата FTTH (Fiber to the Home) мрежа во Југоисточна Европа, на интензивните инвестиции во 5G мрежата на United Group и најсовременото фиксно и мобилно поврзување. Под брендот United Fiber, Групацијата го консолидира своето портфолио на фиксна инфраструктура за дополнително да ги забрза и зајакне своите инвестиции во земјите од ЕУ преку создавање силни синергии и издигнување на своите инвестициски способности на следното ниво. Целокупните инфраструктурни големопродажни активности на United Group, вклучувајќи гласовни, податочни, мобилни и роаминг услуги, се управувани од UGI Wholesale. Внатрешната технолошка компанија и иновативен центар на Групацијата, United Cloud, ги предводи регионалните трансформативни промени во забавата и телекомуникациите со продукти како што е напредната видео платформа EON.
Нејзиниот медиумски огранок, United Media, продуцира и дистрибуира привлечна ТВ-содржина, со значајни спортски, новински и забавни формати, достигнувајќи огромна публика од 40 милиони луѓе преку нејзините водечки free-to-air канали надополнети со привлечно портфолио на Pay-TV канали. Со моментален капацитет за продукција на над 40.000 часа оригинална локална содржина годишно, United Media управува со 60 ТВ канали, 40 веб и доверливи новински портали, повеќе од 10 печатени изданија и радио станици.
За повеќе информации, посетете ја United Group.
ПР
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
Состојбата со електричната енергија под постојан надзор – координирана акција на клучните институции

На денешниот состанок на ресорската група за енергетика, што се одржа во Министерството за енергетика, рударство и минерални суровини, беа разгледани моменталните состојби со снабдувањето со електрична енергија и тековните активности на главните актери во системот. Групата, која ја сочинуваат сите релевантни институции и компании – АД ЕСМ, МЕМО, МЕПСО, Регулаторната комисија и други партнери од секторот, е формирана по иницијатива на министерката Сања Божиновска и има задача да обезбедува постојана координација и брза реакција при какви било ризици во снабдувањето.
Главна тема на состанокот беше анализата на потрошувачката за време на претходните празници и подготвеноста на системот за следниот викенд за време на првомајските празници. Заклучено е дека мрежата успешно го амортизирала зголемениот притисок, без поголеми нарушувања, а сите капацитети остануваат мобилизирани и за претстојниот период.
Од страна на АД ЕСМ беше посочено дека водостојот, кој на крајот на минатата година беше на критични 11%, сега е стабилизиран над 30%, благодарение на внимателното и штедливо управување со ресурсите. Се работи, како што истакнаа од компанијата, со „домаќински и одговорен пристап“ кој веќе дава резултати.
Се разговараше и за напредокот на тековните енергетски проекти, фазите во кои се наоѓаат и предизвиците со кои се соочуваат. Дел од нив се одвиваат според динамиката, додека за некои се иницирани интерни постапки за надминување на забавувањата. Во фокусот беа и идните планови за инвестиции со кои би се зголемила сигурноста и отпорноста на електроенергетската мрежа.
Според министерката Божиновска, ваквата редовна координација е суштинска:
„Секоја проценка, секоја анализа и секој чекор што го правиме има една цел – стабилно и безбедно снабдување за граѓаните и стопанството. Континуираниот дијалог меѓу институциите е гаранција дека навреме ќе ги адресираме сите можни ризици.“
Ресорската група ќе продолжи со редовни состаноци и известувања до јавноста, со акцент на транспарентност и професионален пристап во управувањето со националниот енергетски систем.
Економија
Мицкоски: Мерките дадоа резултат, цените на храната се намалија дури и според кошничката од синдикатот

Претмиерот Христијан Мицкоски на денешната собраниска седница за пратенички прашања истакна дека цените на храната се намалени дури и по потрошувачката кошничка која ја прави еден од синдикатите и посочи дека таа кошничката која ја спрема владата кога ќе биде готова ќе биде дадена на увид, но ќе ги содржи сезонските производи и просечните цени од повеќе маркети, а не само од скапите.
„Околу потрошувачката минимална кошница која ја објавуваше еден од синдикатите, а минатиот месец отсуствуваше објавата, зошто тие треба да дадат одговор, па овој месец двете ги залепија една со друга, но и тоа покажува дека потрошувачката кошница во делот за прехранбени производи е намалена за 2147 денари, нешто помалку од 9% во месец април споредено со февруари. Зошто е тоа направено претпоставувам поради мерките кои ги усвои владата и кои на 30 април ќе завршат. Очекувам јасна и детална анализа и мониторинг, на пазарот да нема одредени девијации кога некои од трговците ќе се обидат да заработат надвор од она што е пристојно однесување, бидејќи се тешки времиња“, рече Мицкоски.
Потенцираше дека новата потрошувачка кошничка се прави во консултација со низа институции, за што е задолжено министерството за економија и труд со сезонски продукти и каде што репер цена ќе биде онаа која е просечна од неколку маркети, а тоа им е кажано и на синдикатите.
„Сите знаеме има ланци кои се со пониски цени и такви со повисоки цени. Не е готова, ќе биде дадена на јавноста, на синдикатите на мислење и ќе ги опфати оние производи кои се потребни, а не со кои се вулгаризира сето ова. Ние не велиме дека таа кошница ќе ја натсинхронизира таа на синдикатот, но добро е да имаме 2-3 мислења, а граѓаните нека судат“, посочи Мицкоски.
Во врска со дијалогот со синдикатите, тој рече дека има чувство дека голем дел од пораките кои доаѓаат од една од синдикалните организации се повеќе политички отколку синдикални.
„Но во ред и тоа е легитимно. Ова го кажав и на состанокот директно. Ако некој решил сето ова да го сведе на политика нема проблем, ќе водиме политика, но по пат да не се загубиме. Затоа што тешко се живее, за жал како да државата претставува депонија на производи, а не суштински производи со вистински квалитет, и имам чувство дека дел од маркетите и трговците како да изгубиле чувство во која држава стопанисуваат и имаат маржи надвор од нормалните. Не ретко се случуваат и индиции за картелско здружување на одредени субјекти кои диктираат цени и маржи и имајќи го сето ова во предвид анализираме и правиме акција. Покажуваме добра волја за да направиме добро за граѓаните. Донесовме две мерки, ограничување на дистрибутивните и трговски маржи и да ги објават цените“, нагласи Мицкоски.
Зборувајќи за тоа како маркетите ги објавија цените премиерот посочи дека шокирачко е однесувањето на некои трговци и следен пат владата ќе изготви софтвер за нема злоупотреби и на таа мерка.
„Она што го видов се шокирав и следно ќе направиме софтвер, ние ќе го финансираме и такви измени да мора да го користат, затоа што има еден ланец кој објавил 17.000 артикли и само закачил на веб страна листата. Мислевме дека можеме културно да се разбереме, очигледно дека некои мислат дека се над сето ова. Ќе одиме и чекор понапред и апликација за граѓаните да лоцираат маркет и направат споредби на цени. Минималната потрошувачка кошничка се намалува дури и по методологијата на еден од синдикатите, а тој тренд ќе продолжи или да се стабилизира, но доколку има девијантно однесување повторно ќе донесеме мерка“, изјави Мицкоски.
Економија
Директорот на ТИРЗ во посета на компаниите во зоната во Прилеп: со транспарентен и партнерски однос до долгорочен економски раст

Во рамки на концептот на активна и континуирана соработка со сите инвеститори во зоните, денес директорот на Дирекцијата за ТИРЗ, Гоце Димовски, заедно со заменик министерот за економија и труд, Марјан Ристески и градоначалникот на Прилеп, Борче Јовчески оствари официјална посета на Гентерм, ВИК и Инјецтион Моулдинг, компании кои работат во ТИРЗ Прилеп. Посетата опфати координативни средби со раководството на компаниите, како и обиколка низ производствените погони, сѐ со цел да се увидат предизвиците со кои се соочуваат компаниите, да се изнајде решение за наследените проблеми, како и да се разгледаат можностите.
Димовски ја нагласи посветеноста на Дирекцијата која активно работи на подобрување на условите и олеснување на административните процедури со цел создавање поконкурентна деловна клима и поддршка за понатамошен раст на компаниите. Тој истакна дека само со директна комуникација, транспарентен пристап и партнерски однос со инвеститорите може да се постигне долгорочен економски раст и развој.
Од страна на раководството на компаниите беше изразена благодарност за отвореноста и подготвеноста на Дирекцијата за соработка. Тие ги презентираа своите тековни и идни планови, потенцирајќи ја потребата од континуирана институционална поддршка, што директно ќе влијае на работните процеси и подобрување на условите за понатамошни активности.
Заложбите на дирекцијата за ТИРЗ и натаму остануваат во насока на проактивен пристап во соработката со инвеститорите, со цел навремена поддршка при решавање на проблемите, како и согледување на можностите кои се нудат, велат од таму.