Економија
Компанијата Vivacom во сопственост на United Group е меѓу првите 5 најбрзорастечки даватели на сателитски услуги за компании во светот
Телекомуникациската компанија за првпат влегува во Топ 10 според независниот избор на Светската асоцијација за телепорт (WTA) во 2024 година
Компанијата Vivacom, водечкиот телекомуникациски оператор во Бугарија, кој работи во рамките на United Group, доби уште едно престижно меѓународно признание. Во извештајот за најдобрите телепорт оператори за 2024 година („Top Teleport Operators 2024“), објавен од Светската асоцијација за телепорт (WTA), Vivacom се наоѓа меѓу првите пет светски оператори според растот на приходите од сателитски услуги. Оваа година, за прв пат, Vivacom исто така влезе во независната листа на Топ 10 компании врз основа на вкупните приходи од сите извори.
Викторија Боклаг, генерална извршна директорка на United Group, изјави: „Ова признание од Светската асоцијација за телепорт веќе петта последователна година ја потврдува нашата позиција меѓу водечките даватели на сателитски услуги во светот. Таа исто така покажува дека нашата стратегија – фокусирана на иновации и инвестиции во напредни технологии и инфраструктура – поттикнува одржлив раст и им носи вредност на нашите клиенти на повеќе континенти.“
United Group останува единствената компанија од регионот што е вклучена во ова престижно рангирање. Групацијата продолжува да ги зајакнува своите партнерства со некои од најголемите светски сателитски оператори и провајдери на содржини, вклучувајќи ги Disney, Eutelsat, Viacom, National Geographic Channel, Viasat, Endurosat, Leaf Space и многу други.
Vivacom управува со две модерни терестријални станици за деловни сателитски услуги во Бугарија: Plana Earth Station, кај селото Плана, и Mogila Ground Station, во близина на Стара Загора, која ги поддржува нискоземјините сателитски комуникации на Eutelsat. Дополнително, уште две нови терестријални станици се во изградба како дел од голем меѓународен проект. Plana Teleport има највисока индустриска сертификација – Ниво 4 – што го потврдува нејзиниот статус како врвна станица за сателитски услуги.
Vivacom моментално емитува повеќе од 600 ТВ канали и обезбедува конекција ширум Европа, Африка, Јужна Америка и Азија, вклучително и оддалечените места како Антарктикот. Овие достигнувања дополнително ја потврдуваат нејзината глобална позиција на полето на сателитските услуги.
За Светската асоцијација за телепорт (WTA)
Основана во 1985 година, Светската асоцијација за телепорт (WTA) го поддржува развојот на телепорт операторите ширум светот, застапувајќи се за високи деловни стандарди, технолошки напредок и оперативна извонредност. Асоцијацијата објавува водечки извештаи за индустријата и организира вебинари кои ги истражуваат технолошките промени и нивното влијание на пазарот.
За United Group
United Group е водечката телекомуникациска и медиумска групација во Југоисточна Европа. Работејќи низ осум земји со повеќе од 15.000 вработени, Групацијата остварува годишен приход од над 3 милијарди евра. Во телекомуникацискиот сектор, повеќе од 5.42 милиони домаќинства и повеќе од 7.65 милиони мобилни претплатници ги користат придобивките на најголемата FTTH (Fiber to the Home) мрежа во Југоисточна Европа, на интензивните инвестиции во 5G мрежата на United Group и најсовременото фиксно и мобилно поврзување. Под брендот United Fiber, Групацијата го консолидира своето портфолио на фиксна инфраструктура за дополнително да ги забрза и зајакне своите инвестиции во земјите од ЕУ преку создавање силни синергии и издигнување на своите инвестициски способности на следното ниво. Целокупните инфраструктурни големопродажни активности на United Group, вклучувајќи гласовни, податочни, мобилни и роаминг услуги, се управувани од UGI Wholesale. Внатрешната технолошка компанија и иновативен центар на Групацијата, United Cloud, ги предводи регионалните трансформативни промени во забавата и телекомуникациите со продукти како што е напредната видео платформа EON.
Нејзиниот медиумски огранок, United Media, продуцира и дистрибуира привлечна ТВ-содржина, со значајни спортски, новински и забавни формати, достигнувајќи огромна публика од 40 милиони луѓе преку нејзините водечки free-to-air канали надополнети со привлечно портфолио на Pay-TV канали. Со моментален капацитет за продукција на над 40.000 часа оригинална локална содржина годишно, United Media управува со 60 ТВ канали, 40 веб и доверливи новински портали, повеќе од 10 печатени изданија и радио станици.
За повеќе информации, посетете ја United Group.
ПР
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
Николоски: Се работи на нов просторен план на Македонија, стратешки документ за развој на државата
Изработката на новиот просторен план на Македонија треба да ги даде насоките за просторниот развој на државата со што ќе се овозможат бенефити за целокупното општество. Планот кој го изработува Агенцијата за просторно планирање, а во соработка со надлежни институции треба да понуди нов инфраструктурен концепт за развојот на Македонија, истакна вицепремиерот и министер за транспорт Александар Николоски на настанот по повод 20 години постоење на Агенцијата за просторно планирање.
Како што потенцира тој, Агенцијата има централна улога во обликување на идниот развој на државата.
„Би сакал да ја потенцирам важноста на новиот просторен план од следните причини: Македонија како природна крстосница меѓу Југоисточна и Централна Европа, има геостратешка важност која произлегува од положбата на коридорите Исток–Запад и Север–Југ, односноа Коридорите 8, 10 и 10 – д. Понатаму близината на јужните пристаништа и улогата како транзитна земја за транспорт, енергија и трговијата. Гледаме во овие глобални предизвици колку е важно Македонија енергетски да се поврзува и во таа насока изградбата на интерконекторот кој не поврзува со Грција како и планираниот интерконектор со Србија, ќе значи дека Македонија ќе стане и енергетска раскрсница. А во меѓувреме интензивно се работи и на далноводно поврзување и со Албанија преку далноводот Охрид-Елбасан. Тука се автопатите, железничките поврзувања, логистичките центри, мултимодуларните јазли особено јазолот со вкрстувањето на коридор 10 со коридор 8, подобрување на меѓуграничната поврзанот и др. И затоа сметам дека треба да постои добра соработка со сите институции на изработка на тој документ кој ќе се почитува и со кој ќе се следи развојот на државата”, кажа Николоски.
Тој го потенцира институционалното партнерство со Министерството за транспорт во спроведување на стратешките политики на Владата, а најави дека министерството работи на изработка на софтвер за развој и управување со геопросторни податоци. Вицепремиерот упати честитки за јубилејот на Агенцијата.
Економија
Минт кредит – роденденска акција што носи подарок
Време е за нови можности и убави изненадувања, затоа што Минт Кредит слави роденден, а кога се слави роденден – подароците се задолжителни. Овој пат, Минт Кредит те изненадува со специјален роденденски Mint Store ваучер покрај брзата финансиска поддршка
Избери износ што ти одговара и добиј подарок::
• Кредит до 30.000 МКД – ваучер од 1.000 МКД
• Кредит до 60.000 МКД – ваучер од 2.000 МКД
• Кредит до 300.000 МКД – ваучер од 3.000 МКД
Брзо, едноставно и без компликации:
✔️ Минимум 12 рати рок на отплата
✔️ Онлајн апликација од каде било
✔️ Одобрување за само 10 минути
Искористи ја роденденската акција и добиј повеќе вредност со секоја апликација – финансиска поддршка плус Mint Store ваучер за шопинг.
Минт Кредит – Кога вредноста е двојна, изборот е јасен.
Аплицирај на Минт Кредит За повеќе информации јави се контактирај се на 15 107, или во една од нашите канцеларии.
*Подарокот важи за одобрени и исплатени кредити.
ПР
Економија
Фатих Шахбаз е нов главен извршен директор на Халкбанк АД Скопје
Д-р Фатих Шахбаз е назначен за нов главен извршен директор на Халкбанк АД Скопје. По успешно спроведените законски и регулаторни процедури, Народната банка даде одобрение за назначување на новиот ГИД, кој банката ќе ја води во следниот период. Со оваа одлука Халкбанк продолжува со стратегиски ориентиран и стабилен развој под раководство на искусен професионалец, кој зад себе има повеќе од две децении богато искуство во банкарскиот сектор.
Д-р Шахбаз својата кариера ја градел во рамките на Türkiye Halk Bankası A.Ş., каде последователно извршувал различни значајни функции, од специјалист, внатрешен инспектор, директор и раководител на филијала, до менаџер на оддел и директор на група. На 1 декември 2022 година бил назначен за заменик генерален директор задолжен за Управување со човечки ресурси и Секторот за поддршка, а од 17 јули 2025 година ја извршувал функцијата заменик генерален директор задолжен за Управување со поддршка и Дигитална трансформација.

Неговото академско образование, богато професионално портфолио и долгогодишната експертиза како и искуството во менаџирање со клучни сегменти од банкарското работење, претставуваат силна основа во понатамошниот развој и водење на Халкбанк во Македонија.
Халкбанк АД Скопје е стабилна и високо позиционирана банка на македонскиот пазар, еден од најзначајните двигатели на економијата во државата и стабилен партнер на македонските компании и граѓани, со континуиран раст и силни финансиски показатели. Банката ја заврши 2024 година со актива од 1,852 милијарди евра, кредитно портфолио од 1,17 милијарди евра, депозитна база од 1,325 милијарди евра и нето добивка од над 30 милиони евра. Веќе во вториот квартал од 2025 година активата порасна на 1.922 милиони евра, што е раст за шест месеци од речиси 71 милион евра, депозитната база достигна 1.443 милиони евра, додека кредитирањето вкупно се зголеми за речиси 158 милиони евра, резултати кои ја потврдуваат довербата на клиентите, професионалноста на тимот и стабилната улога на Банката во економијата.
Со поставувањето на Д-р Фатих Шахбаз за Главен извршен директор, Банката продолжува со јасна визија, стратегиски развој и посветеност во унапредувањето на финансиските услуги, дигиталните решенија и поддршката на економскиот раст и развојот на македонскиот пазар.
ПР

