Економија
Компанијата Vivacom во сопственост на United Group е меѓу првите 5 најбрзорастечки даватели на сателитски услуги за компании во светот
Телекомуникациската компанија за првпат влегува во Топ 10 според независниот избор на Светската асоцијација за телепорт (WTA) во 2024 година
Компанијата Vivacom, водечкиот телекомуникациски оператор во Бугарија, кој работи во рамките на United Group, доби уште едно престижно меѓународно признание. Во извештајот за најдобрите телепорт оператори за 2024 година („Top Teleport Operators 2024“), објавен од Светската асоцијација за телепорт (WTA), Vivacom се наоѓа меѓу првите пет светски оператори според растот на приходите од сателитски услуги. Оваа година, за прв пат, Vivacom исто така влезе во независната листа на Топ 10 компании врз основа на вкупните приходи од сите извори.
Викторија Боклаг, генерална извршна директорка на United Group, изјави: „Ова признание од Светската асоцијација за телепорт веќе петта последователна година ја потврдува нашата позиција меѓу водечките даватели на сателитски услуги во светот. Таа исто така покажува дека нашата стратегија – фокусирана на иновации и инвестиции во напредни технологии и инфраструктура – поттикнува одржлив раст и им носи вредност на нашите клиенти на повеќе континенти.“
United Group останува единствената компанија од регионот што е вклучена во ова престижно рангирање. Групацијата продолжува да ги зајакнува своите партнерства со некои од најголемите светски сателитски оператори и провајдери на содржини, вклучувајќи ги Disney, Eutelsat, Viacom, National Geographic Channel, Viasat, Endurosat, Leaf Space и многу други.
Vivacom управува со две модерни терестријални станици за деловни сателитски услуги во Бугарија: Plana Earth Station, кај селото Плана, и Mogila Ground Station, во близина на Стара Загора, која ги поддржува нискоземјините сателитски комуникации на Eutelsat. Дополнително, уште две нови терестријални станици се во изградба како дел од голем меѓународен проект. Plana Teleport има највисока индустриска сертификација – Ниво 4 – што го потврдува нејзиниот статус како врвна станица за сателитски услуги.
Vivacom моментално емитува повеќе од 600 ТВ канали и обезбедува конекција ширум Европа, Африка, Јужна Америка и Азија, вклучително и оддалечените места како Антарктикот. Овие достигнувања дополнително ја потврдуваат нејзината глобална позиција на полето на сателитските услуги.
За Светската асоцијација за телепорт (WTA)
Основана во 1985 година, Светската асоцијација за телепорт (WTA) го поддржува развојот на телепорт операторите ширум светот, застапувајќи се за високи деловни стандарди, технолошки напредок и оперативна извонредност. Асоцијацијата објавува водечки извештаи за индустријата и организира вебинари кои ги истражуваат технолошките промени и нивното влијание на пазарот.
За United Group
United Group е водечката телекомуникациска и медиумска групација во Југоисточна Европа. Работејќи низ осум земји со повеќе од 15.000 вработени, Групацијата остварува годишен приход од над 3 милијарди евра. Во телекомуникацискиот сектор, повеќе од 5.42 милиони домаќинства и повеќе од 7.65 милиони мобилни претплатници ги користат придобивките на најголемата FTTH (Fiber to the Home) мрежа во Југоисточна Европа, на интензивните инвестиции во 5G мрежата на United Group и најсовременото фиксно и мобилно поврзување. Под брендот United Fiber, Групацијата го консолидира своето портфолио на фиксна инфраструктура за дополнително да ги забрза и зајакне своите инвестиции во земјите од ЕУ преку создавање силни синергии и издигнување на своите инвестициски способности на следното ниво. Целокупните инфраструктурни големопродажни активности на United Group, вклучувајќи гласовни, податочни, мобилни и роаминг услуги, се управувани од UGI Wholesale. Внатрешната технолошка компанија и иновативен центар на Групацијата, United Cloud, ги предводи регионалните трансформативни промени во забавата и телекомуникациите со продукти како што е напредната видео платформа EON.
Нејзиниот медиумски огранок, United Media, продуцира и дистрибуира привлечна ТВ-содржина, со значајни спортски, новински и забавни формати, достигнувајќи огромна публика од 40 милиони луѓе преку нејзините водечки free-to-air канали надополнети со привлечно портфолио на Pay-TV канали. Со моментален капацитет за продукција на над 40.000 часа оригинална локална содржина годишно, United Media управува со 60 ТВ канали, 40 веб и доверливи новински портали, повеќе од 10 печатени изданија и радио станици.
За повеќе информации, посетете ја United Group.
ПР
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
Андоновски: Е-трговијата веќе не е алтернативен, туку доминантен економски модел
Владата на Република Македонија ја потврдува својата посветеност кон унапредување на електронската трговија како двигател на економијата, преку спроведување на јасна стратегија за дигитална трансформација, зајакнување на интероперабилноста и намалување на административните пречки за граѓаните и компаниите, изјави министерот за дигитална трансформација, Стефан Андоновски, на отворањето на 8-та Регионална Е-комерц конференција во Скопје.
Тој истакна дека е-трговијата веќе не е алтернативен, туку доминантен економски модел, кој бара силна поддршка од државата преку модерни дигитални платформи, регулаторна предвидливост и иновации ориентирани кон пазарот.
„Интероперабилноста што ја бесплатно ја овозможивме за повеќе од 76 институции и компании – со повеќе од 2.6 милиони безбедни трансакции месечно и раст од 260% – претставува не само успех на администрацијата, туку можност за приватниот сектор. Таа отвора простор за дигитални услуги, безбедна размена на податоци, брз пристап до потребните административни податоци и нови бизнис-модели што ја поврзуваат државата и компаниите во еден заеднички дигитален екосистем“, изјави министерот Андоновски.
Во рамки на поддршката за мали и средни претпријатија, Министерството за дигитална трансформација преку Европскиот дигитален иновациски хаб – INNOFEIT EDIH, им овозможува на компаниите пристап до лаборатории, дигитални алатки и експертска поддршка за тестирање нови технологии пред инвестирање. Овој хаб нуди и обуки за дигитални вештини во областа на вештачка интелигенција, сајбер-безбедност, автоматизација и интернет на нештата, со цел да ја зголеми конкурентноста на домашните компании на европскиот пазар.
Во истата насока, Националниот центар за вештачка интелигенција – Везилка, развива АИ решенија применливи и во приватниот сектор, со што создава услови електронската трговија да стане поефикасна, попаметна и побезбедна.
„Намалувањето на бирократијата и отворањето на податоците за бизнис-заедницата се клучни за модерна држава. Владата создава инфраструктура каде иновацијата е во центарот, а граѓаните и компаниите се вистинските корисници на дигиталната трансформација“, додаде Андоновски.
Тој најави дека во следниот период Владата ќе продолжи да инвестира во дигитална инфраструктура, унапредување на екосистемот за иновации, како и во програми за поддршка на стартапи и претприемачи во дигиталната економија.
Економија
„Виз Ер“ воведува евтина „бизнис класа“, можете да платите за да го задржите средното седиште празно
Нискобуџетната унгарска авиокомпанија „Виз Ер“ ќе започне со тестирање на таканаречената „основна бизнис класа“ на одредени летови од декември оваа година, нудејќи малку повеќе удобност во рамките на својата стандардна услуга без додатоци. Оваа нова функција ќе биде воведена на пет рути, вклучувајќи летови до Лондон, Рим и Будимпешта.
Концептот е едноставен – во првиот ред од авионот, средното седиште ќе биде оставено празно за да им се обезбеди на деловните патници повеќе простор и да се олесни качувањето. Мајкл Делехант, виш комерцијален и оперативен директор, нагласи дека цената нема да биде драстично повисока.
„Што се однесува до цените на билетите, таа никогаш нема да биде повеќе од цената на купување дополнително седиште“, изјави тој на прес-конференција.
Иако билетите за овие специјални седишта ќе бидат поскапи, патниците сепак ќе бидат третирани исто како и сите други.
„Повеќе се работи за ефикасноста на патувањето и малку дополнителен простор во авионот“, рече Делехант.
Воведувањето премиум услуги е тренд што го следат и американските нискобуџетни превозници за да се натпреваруваат со големите превозници.
Делехант забележа дека сè уште има силна побарувачка за нискобуџетни летови во Европа, но дека пазарот треба да се развива.
Економија
Поскапуваат бензините и дизелот
Бензините и дизелот од ноќеска на полноќ ќе поскапат за половина и за еден денар, соопшти Регулаторната комисија за енергетика, водни услуги и услуги за управување со комунален отпад на Република Северна Македонија (РКЕ).
Од 4.11.2025 година од 00:01 часот максималните цени на нафтените деривати ќе изнесуваат:
Моторен бензин ЕУРОСУПЕР БС – 95 74,00 (денари/литар)
Моторен бензин ЕУРОСУПЕР БС – 98 76,00 (денари/литар)
Дизел гориво ЕУРОДИЗЕЛ БС (Д-Е V) 71,00 (денари/литар)
Масло за горење Екстра лесно 1 (ЕЛ-1) 69,50 (денари/литар)
Мазут М-1 НС 36,913 (денари/килограм)
Малопродажните цени на бензините ЕУРОСУПЕР БС-95 и ЕУРОСУПЕР БС-98 се зголемуваат за 0,50 ден/лит.
Малопродажната цена на ЕУРОДИЗЕЛ (Д-Е V) се зголемува за 1,00 ден/лит.
Малопродажната цена на Екстра лесното масло за домаќинство на (ЕЛ-1) не се менува.
Малопродажната цена на Мазутот М-1 НС се зголемува за 0,856 ден/кг и сега ќе изнесува 36,913 ден/кг.

