Економија
Најмоќниот „порше каен“ е plug-in хибрид
„Порше“ продолжува да се фокусира на електро-мобилноста, со новиот Cayenne, кој сега нуди и хибриден погон, како и својот претходник. Cayenne Turbo S E-Hybrid и Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé ја нудат моќта од 500 kW (680 КС), преку интелигентната интеракција на четирилитарскиот V8 мотор (404 kW / 550 КС) и интегриран електричен мотор со осумстепениот менувач Tiptronic S (100 kW / 136 КС). Максималниот вртежен момент на системот од 900 Nm е достапен при најмало притискање на педалот за гас. Двата модела забрзуваат од 0 до 100 км на час за 3,8 секунди и достигнуваат максимална брзина од 295 км на час. Оваа исклучителна изведба се совпаѓа со високото ниво на ефикасност: Cayenne Turbo S E-Hybrid и Turbo S E-Hybrid Coupé можат да возат до 40 километри на само електричен погон.
Покрај двата врвни модела, хибридниот опсег од Porsche сега го вклучува и новиот Cayenne E-Hybrid Coupé со системска моќност од 340 kW (462 КС), вртежен момент од 700 Nm и електричен опсег до 43 километри.
Брзини до 135 км на час со само електрична енергија
Како и сите plug-in хибриди на Porsche, новиот модел од највисокиот опсег во семејството Cayenne е исто така едно од најспортските возила во премиум сегментот, токму поради неговиот хибриден погон. Во моделите Cayenne Turbo S E-Hybrid, електричниот мотор се наоѓа помеѓу V8 моторот и осумстепениот менувач Tiptronic S. Двата мотора се меѓусебно поврзани преку спојката за менувачот и хибридниот модул, наведен како „ Electric Clutch Actuator“ (ECA). Во режимот на возење со електрична моќ, електричниот мотор може самостојно да го придвижува возилото до максимална брзина од 135 км на час. Може да се користи и во другите режими за дополнително забрзување. Овие режими можат да бидат избрани преку стандардниот пакет Sport Chrono (хибриден, авто, спорт и спорт плус). Porsche ја презеде оваа стратегија за зајакнување од супер спортскиот автомобил 918 Spyder.
Литиум-јонската батерија е инсталирана под подот на товарниот простор и има капацитет од 14,1 kWh. Високонапонската батерија може да се наполни целосно во рок од 2,4 часа со стандардниот полнач за напојување AC од 7,2 kW кога користите 400-волтска врска со осигурувач од 16 засилувачи. Процесот на полнење трае шест часа од конвенционалниот домашен штекер со рејтинг од 230 волти и 10 засилувачи. Полнењето може и однапред да се закаже и преку управување со комуникација Porsche (PCM) или апликација Porsche Connect (за Android телефони и Apple® Watch).
Стандарден систем за стабилизација, воздушна суспензија и керамички сопирачки
Cayenne Turbo S E-Hybrid и Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé доаѓаат со одлична стандардна опремена опрема како: Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) системот за контрола на шасијата, Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) системот за пренос на моќ преку оските, системот за сопирање со високи перформанси Porsche Ceramic Composite (PCCB), 21-инчни алуминиумски тркала во аеродизајн, вклучително и екстензии на лакот на тркалата во боја на каросеријата, Power Steering Plus и Sport Chrono пакет. Адаптивната воздушна суспензија со три комори, вклучително и управување со суспензијата на Porsche Active Suspension Management (PASM), обезбедува широк спектар на типична динамика на возењето на Porsche и удобно возење. Дополнителни додатоци може да се најдат и до 22-инчнитe алуминиумски тркала и управување на задната оска.
Комплетна поврзаност
Сите модели на Cayenne вклучуваат целосна поврзаност во понудата. Ова овозможува мрежна навигација со информации за сообраќај во реално време, паметна говорна контрола преку интернет и широки услуги на Porsche Connect – вклучително и пребарување на станици за полнење на електрична енергија. Дополнителни опции за сите деривати на Cayenne кога ќе почне новата моделска година вклучуваат безжични Apple CarPlay®, нови порти за USB-C и оддел за складирање на вашиот паметен телефон со функција на индуктивно полнење. Сите хибридни модели од Porsche имаат помошен уред за климатизација како стандардно. Ова може да се контролира преку далечински управувач, директно преку PCM и преку апликацијата Porsche Connect, што овозможува возилото да се загрее или олади дури и кога моторот не е вклучен.
Сите модели на Cayenne имаат LED-предни светла, адаптивен темпомат со функција за ограничување на брзината, заштита на пешаците и Park Assist на предниот и задниот дел – вклучително и систем за камера со поглед на задниот дел. Дополнителните опции вклучуваат LED Matrix предни светла, „Head up“ дисплеј, систем за „Night Vision“ со термичка камера и дигитален копилот Porsche InnoDrive, вклучувајќи систем за асистенција за одржување лента, препознавање на знаци, активни насоки за лента, помошник за спојување во лента и систем за итно сопирање.
Двојно деби: Cayenne Coupé како хибриден V6 и V8
Со Cayenne Coupé, Porsche додаде уште поквалитетна варијанта во својата успешна постава на оваа SUV-постава. Акцентот на Coupé доаѓа од острите линии со уникатен покрив и заден дел, адаптивен заден спојлер, задни седишта со карактеристики на две индивидуални седишта и два различни дизајни на покривот: панорамски фиксиран стаклен покрив како стандарден и опционален карбонски покрив. Како и стандардниот SUV, Cayenne Coupé сега е достапно во две различни хибридни верзии: во комбинација со 4.0-литарскиот V8 битурбо мотор и со 3,0-литарски V6 турбо-мотор. Новиот Cayenne E-Hybrid Coupé има системски излез од 340 kW (462 КС) и системски вртежен момент од 700 Nm. Во комбинација со стандардниот Sport Chrono пакет, тој достигнува 100 км на час за 5,1 секунда и има најголема брзина од 253 км на час. Чисто електричниот опсег е до 43 километри.
(ПР текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
Политиките на Бектеши заслужни за тешката состојба во енергетскиот сектор, велат од ЕСМ
Крешник Бектеши како поранешен министер за економија, во чија надлежност до неодамна беше и енергетиката, наместо да преземе одговорност за затекнатите лоши состојби во оваа дејност, шета по медиуми и критикува за состојби директно создадени од неговите политики, истакнуваат од ЕСМ.
„Тој како кадар на ДУИ и раководителите кои оваа партија ги поставила во рамките на енергетските компании, преку низа погрешни потези, одиграле значајна улога да го доведат АД ЕСМ во незавидна состојба. Факт е дека претходната власт не успеала да реализира ниту еден енергетски проект кој ќе придонесеше кон енергетската независност на Македонија, или барем ќе ја намалеше увозната зависност на земјата од енергија. Наспроти тоа, од некогаш силна компанија во државна сопственост, со нестручно управување создале фирма со милионски долгови и загуби, наследени доспеани долгови, очајна техничко-технолошка подготвеност на производните капацитети, лошо изведени или воопшто непочнати ремонти, празни хидроакумулации и неплански третирани рудници за јаглен“, додаваат во соопштението.
Во однос на проектот Александрополис, Бектеши, како што нагласуваат од ЕСМ, ја изманипулирал јавноста дека Македонија има некакви придобивки, а всушност „има само наследени обврски кои АД ЕСМ, го чинат три милиони евра годишно, односно повеќе од 45 милиони евра за наредните 15 години за закупен капацитет за природен гас во терминалот кој засега нема да биде во можност да го користи. Тој треба да биде доблесен и да и признае на јавноста дека Владата во која тој беше министер влезе во проектот целосно неподготвена без бизнис план и стратегија. Според фактите, ниту НОМАГАС стана сопственик на 10 отсто од гасниот терминал, ниту АД ЕСМ сопственик на 25 отсто од гасната електрана во Александрополис. Бектеши спинува информации во врска и со ослободените количини на капацитетот на интерконекторот Ќустендил-Ждилово и си ги припишува како реализиран успех. Вистината е дека АД ЕСМ и ЕСМ Продажба немале потпишано билатерални договори со Булгартрансгас за ослободување на капацитет на интерконекторот Македонија Ќустендил-Ждилово со кој ќе се гарантира преносот на количини за овие компании, туку ослободените количини биле и се предмет на аукција за кои за гасните години 2023, 2024,2025, 2026, 2027 и 2028 година претходното раководство на АД ЕСМ не ги закупи, иако учествуваше на годинешните и кварталните аукции“, се појаснува во информацијата.
Од компанијата ги истакнуваат и условите за набавка на гас од ЕСМ Продажба и во минатите години.
„Имено, секогаш услов за продавачот, во јавните повици за прибирање понуди за набавка на природен гас, било тој да достави сертификат за квалитет на природниот гас, а не сертификат за потекло. Во овој контекст за споменување е фактот дека државата никогаш немала забрана на увоз на руски гас.
ЕСМ Продажба согласно со законската и подзаконската регулатива за грејната сезона 2024/2025 распиша јавен повик за набавка на гас на јавен и транспарентен начин, овозможувајќи им на сите добавувачи на природен гас кои ги исполнуваат условите од јавниот повик да достават понуди.
Понатаму, Бектеши зборува за увоз на струја, без притоа да објасни кои се причините и потребата од набавка. Целосна лага е дека цената на електричната енергија набавена за втората половина на септември и првата половина на октомври е повисока во однос на средствата издвоени во времето кога тој бил министер. Според фактите, токму во мандат на раководствата во кои учествувала ДУИ во АД ЕСМ се купувала струја по цена и преку 250 евра за мегават-час, а за набавка на овој енергент за потребите на АД ЕСМ, само за 2022 и 2023 година, се потрошени над 298 милиони еврa. Кумулативната набавка на електрична енергија само за минатата 2023 година изнесува 100,3 милиони евра за набавена
електрична енергија од 774.146 MWh“, напоменуваат во напишаното.
Од ЕСМ потсетуваат дека производната цена на електричната енергија на РЕК Битола само во периодот 2022 до 2024 била за повеќе од двојно зголемена од 61,9 евра MWh на 133,79 MWh. Тоа всушност, како што велат, е најдобар показател и доказ колку „домаќински“ се управувало со државните ресурси и колку биле успешни енергетските политики на Бектеши.
Економија
Исплатени се 216.712.603,00 денари на 4.430 млекопроизводители
Исплатени се 216.712.603,00 денари на 4.430 млекопроизводители, посочуваат од Министерството за земјоделство, шумарство и водостопанство.
„Се што се вети, се исполнува. Исплатата е извршена на земјоделските стопанства – производители на кравјо, овчо и козјо млеко регистрирани како одгледувачи на говеда, овци и кози и произведеното млеко го имаат предадено на регистрирани откупувачи на сурово млеко во месеците: август, септември, октомври, ноември и декември 2023 година“, велат од министерството и додаваат:
„Висината на директните плаќања изнесува 5 денари по литар за кравјо млеко и 6 денари по литар за овчо и козјо млеко. Грижата за земјоделците е приоритет на Министерството за земјоделство, шумарство и водостопанство“
Економија
Среќата не се чека, почнуваат Lucky Days во Нептун!
Ви треба клима уред, компјутер, правосмукалка? Истражувате…
Старите слушалки губат контакт… Истражувате…
Машината за алишта веќе не пере како порано… Истражувате…
Имате 1000 прашања и дилеми, не знаете кој уред е најдобар за вас, не сакате да згрешите во изборот, ниту да се покаете дека сте купиле нешто што не вреди за парите…
Толку многу информации на располагање, но се уште не може да донесете одлука?
Од 14.10.2024 почнуваат Lucky Days во Нептун, со огромни попусти, неверојатни заштеди и супер поволности за плаќање до дури 60 рати. Од ХХ.ХХ најголемиот бренд за производи од бела техника, апарати за домаќинство, ТВ/Аудио/Видео, компјутери, телефони, фото апарати и камери, производи за нега и убавина, ладење и греење од над 15 врвни брендови ги отвора своите најдобри понуди и иновативни решенија за домот по извонредно ниски цени.
Lucky Days е периодот кога треба да зачекорите онаму каде што живее техниката, бидејќи никој никогаш до сега не ги победил најдобрите цени во овие „среќни денови“ што се реализираат само неколку пати во годината.
Дополнително, од почетокот на 2024 година, Нептун направи и огромни инвестиции во развој, реновирање и прилагодување на десетина продавници со цел да го подобри квалитетот и корисничкото искуство. Таа стратегија продолжува и во 2025, со цел Нептун секогаш да го понуди најдоброто на своите купувачи.
Затоа, облекувајте патиките за спринт и доаѓајте, бидејќи почнуваат Lucky Days во Нептун! Единствената и уникатна кампања на пазарот која е повеќе од само продажна атракција, затоа што освен најдобрите понуди, огромни попусти, намалување до 55%, можност за плаќање до 60 рати, ќе бидете пречекани и од врвен, способен, едуциран и искусен тим, што ќе ви понуди одлична навигација низ портфолиото на производи, ќе ви овозможи споредба на карактеристики, функционалност и демонстрација на посакуваниот уред.
Никој не прави поголем продажен спектакл од Нептун со своите Lucky Days! Ајде во НЕПТУН!
(ПР)