Економија
Новата SEAT Arona го освежува сегментот со поцврст изглед и револуционерен ентериер

Од претставувањето во 2017 година, SEAT Arona беше успешен модел, произведувајќи близу 400.000 возила и е поставен како клучен столб во понудата на брендот. Сега, новата SEAT Arona е подготвена да го продолжи успехот на овој модел во време кога пазарот на SUV возила уште повеќе се шири.
Посилниот, поцврстиот, сигурниот и побезбедниот став и изглед е само почеток; кабината на урбаниот SUV е комплетно трансформирана додека новите нивоа на поврзување и системи за помош на возачот ја прават новата SEAT Arona уште покомплетен пакет.
Во сè повеќе дигитализиран свет, SEAT Arona е подготвена да ги внесе поврзаните животи на клиентите во кабината, на целосно интуитивен начин, додавајќи огромен опсег на функционалност, а во комбинација со револуцијата во дизајнот на внатрешноста, внесува зголемено чувство за квалитет, како и просторност благодарение на новиот, ревидиран дизајнерски јазик.
Додадете ја на ова употребата на технологија за осветлување со што се дополнува амбиентот во кабината и вклучувањето на најновите системи за прикажување на информации, се добива јасно чувство за карактер на автомобилот.
Нагласен дизајн
Надворешниот дизајн на SEAT Arona еволуира за да го подобри карактерот и да додаде нов пресврт во личноста на урбаниот SUV: обновената естетика додава нова робусност, поголема перцепција за безбедност и надворешен карактер. Интегрирање на 100% LED технологија на предните светла како стандард, нуди подобра видливост со помала потрошувачка на енергија.
Новата SEAT Arona добива посилен изглед; освежен лик со новодизајниран преден браник вклучувајќи нови светла за магла – нагласувајќи го моќниот изглед, нов заден спојлер и дифузер го истакнуваат спортското чувство, додека изборот на нови дизајни на алуминиумски тркала и името на моделот со рачно испишан фонт на задниот дел заедно со новото лого на SEAT во двобојна хромирана завршница го заокружуваат освежениот изглед.
Револуционерна внатрешност
Во внатрешноста, дизајнерската револуција генерира ново чувство во кабината. Целосно нова мека контролна табла со поголем (за 20%), лебдечки централен инфозабавен систем – сега сместен во покачена положба за подобрување на ергономијата – како и новиот, ергономски мултифункционален волан во Nappa го истакнуваат новиот дизајнерски јазик во внатрешноста со што се заживува кабината додавајќи нов слој на нејзиниот карактер. Тој карактер е дополнително зајакнат со употреба на технологија за осветлување на новодизајнираните отвори за климатизирање.
Поврзани со модерниот живот
SEAT Arona е целосно вмрежана со in-car и out-car конективност: вклучува систем за безжична, целосна врска што ги внесува Android Auto и CarPlay во кабината; поврзувањето надвор од автомобилот е подобрено со SEAT CONNECT. Корисниците можат да комуницираат со новиот инфозабавен систем од 9,2 инчи користејќи природен говор преку искажување на фразата „Hola Hola“.
Врвна безбедност
Новите системи за помош на возачот, како што е Travel Assist, обезбедуваат полуавтоматско возење низ целиот опсег на брзината. Lane Assist системот, заедно со Side Assist, Traffic Sign Recognition и системот за регулирање на светата High Beam Assist, новата Arona e опременa со најновите технологии во поглед на безбедносните системи. Без да се изостави Park Assist системот, кој автоматски го паркира автомобилот без напор.
Создадена во Барселона
Освежениот SEAT Arona е 100% создаден во Барселона: дизајниран, развиен и произведен во Барселона во капацитетите на производниот погон во Марторел.
Погледнете ја новата Arona во вашиот најблизок салон на SEAT.
(ПР-текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
Царината: За 14,5 милиони евра зголемена наплатата на приходи во август

За 14,5 милиони евра е зголемена наплатата на приходи во август во царината во споредба со истиот месец минатата година, што претставува рекорден раст на приходите од 8,9 проценти остварени на месечно ниво годинава, соопшти Царинската управа.
Притоа, најголем раст од 19,5 проценти е остварен во наплатата на акциза, при што по овој основ во август се собрани приходи од 3,78 милијарди денари.
Наплатата на приходи од царина пак, бележи пораст од 7,9 проценти, додека приходите од данокот на моторни возила бележат раст од 7,3 проценти.
„Претходниот месец наплатата на приходите беше зголемена за 10,5 милиони евра, овој месец за 14,5 милиони евра. Ова е новиот систем на вредности во Царинската управа. Систем што генерира повисоки приходи во Буџетот на државата, систем што овозможува повеќе пари за болници, училишта, патишта. Одржлив систем што го разобличува криминалот и ја издигнува економијата на државата”, вели директорот Бобан Николовски.
Кумулативно од почетокот на годината Царинската управа наплати приходи од 86 милијарди денари или 1,4 милијарди евра, што е за 65,5 милиони евра повеќе од лани истиот период.
Економија
Судот ги прогласи царините за незаконски, но Трамп тврди дека остануваат во сила

Американски апелациски суд во Вашингтон пресуди дека поголемиот дел од царините што претседателот Доналд Трамп ги воведе во текот на својот втор мандат се незаконски.
Судот се занимаваше со законитоста на т.н. „реципрочни“ царини кои Трамп ги воведе во февруари против Кина, Канада и Мексико, а во април и кон повеќето други земји ширум светот. Одлуката не се однесува на царините воведени врз основа на други законски овластувања, како што се царините за увоз на челик и алуминиум.
Трамп воведувањето на царините го оправда со Законот за меѓународни вонредни економски овластувања (ИЕЕПА), кој му дава овластувања за справување со „необични и вонредни“ закани за време на национални вонредни состојби. Во април, тој прогласи национална вонредна состојба поради долгогодишниот трговски дефицит, тврдејќи дека увозот надвишува извозот и дека тоа ја поткопува американската индустрија и воената подготвеност.
Апелацискиот суд пресуди во два случаи – еден што го покренаа пет мали американски компании и другиот што го поднесоа 12 американски сојузни држави предводени од демократите. Тие тврдат дека ИЕЕПА не овозможува воведување царини и дека спорното овластување му припаѓа на Конгресот, а не на претседателот.
Други судови, вклучувајќи го и Американскиот суд за меѓународна трговија во Њујорк, веќе пресудија дека Трамп ги надминал своите овластувања со воведувањето на царините. Најмалку осум тужби ја оспоруваат царинската политика на Трамп, вклучувајќи и една од Калифорнија.
По пресудата, Трамп преку социјалните мрежи порача дека царините остануваат во сила, и оцени дека Апелацискиот суд бил „високо пристрасен“ и неточен.
„Сите царини остануваат во сила! Денеска еден високо пристрасен Апелациски суд неточно рече дека нашите царини треба да бидат укинати, но тие знаат дека Соединетите Американски Држави на крајот ќе победат“, напиша Трамп.
Економија
Македонија ќе биде транзитен мост на Балканот и дел од европските коридори, велат од Вреди

Вреди соопшти дека изградбата на Железничкиот Коридор 8 претставува историски чекор, не само за инфраструктурниот развој, туку и за регионалната интеграција и зајакнувањето на позицијата на Албанците во регионот.
„Коридорот 8 не е само железничка линија, тоа е големата артерија што ги обединува Албанците и отвора нови хоризонти за развој на целата земја“, порачуваат од партијата.
Владата во која партиципира и Вреди ја донесе одлуката за спроведување на договорот за грант во износ од 3,7 милиони евра, обезбедени од Европската инвестициска банка. Средствата ќе се искористат за подготовка на нова проектна документација и постапки за тендерирање. Паралелно, Јавното претпријатие за железничка инфраструктура започнува избор на надзор за изградбата, со што се гарантира ефикасност и транспарентност во процесот.
Заменик-министерката за транспорт, Калтрина Зеколи Шаќири, нагласи дека железничките проекти се двигател на економскиот развој и интеграцијата во Европа.
„Нашето целосно залагање е насочено кон тоа железницата да стане мотор на поврзувањето – економски, регионално и национално. Со Коридорот 8 ја градиме иднината на сите граѓани“, изјави таа.
Од Вреди порачуваат дека со оваа динамика, железницата повеќе не е само план, туку реалност што ќе ги поврзе Скопје со Тирана и Драч, правејќи ја Македонија суштински дел од европските транспортни коридори и мост на соработка меѓу Албанците, каде и да живеат.
„Ова е визијата на Вреди, силна држава, економски конкурентна, модерна и неразделно поврзана со Албанија и Европа. Железничките коридори не се само линии на мапа, тие се артерии на развој кои ќе ја хранат иднината на Албанците и на сите граѓани со децении“, стои во соопштението.