Контакт

Економија

Новото Audi Q5: трета генерација на докажаниот SUV

Објавено пред

  • Новиот Audi Q5 SUV: динамичен дизајн, висока варијабилност, нова инфозабава и модерен оперативен концепт
  • Прв SUV модел кој се базира на Premium Platform Combustion (PPC) со ефикасни, делумно електрифицирани мотори со внатрешно согорување
  • Гернот Долнер, извршен директор на AUDI AG: „Како втор модел од нашата нова генерација високоефикасни мотори со согорување, ова ново издание на успешниот модел го означува следниот важен чекор во подмладувањето на нашето портфолио“

dobivaj vesti na viber

Audi Q5 SUV повеќе од 15 години е еден од најпопуларните теренци во сегментот со средна големина во Германија и Европа. Audi сега ја претставува најновата генерација на бестселерот Q5, кој е уште помодерен и подинамичен. Тој е првиот SUV базиран на PPC и се придвижува од бензински и дизел мотори кои станаа уште поекономични благодарение на технологијата MHEV plus. Q5 импресионира со модерен и инфозабавен систем и концепт за работа, приспособливи дигитални светлосни потписи и модерни системи за помош на возачот. Спортскиот Audi SQ5 ја надополнува новата серија модели на својата премиера. Во иднина, моделите со plug-in хибридна технологија ќе го прошират семејството на модели. Новите Audi Q5 SUV и Audi SQ5 SUV ќе бидат лансирани во Германија и многу други европски земји во првиот квартал 2025 година.

Гернот Долнер, претседател на Управниот одбор на AUDI AG, го гледа новиот Audi Q5 SUV како гаранција за успех: „ Audi Q5 повеќе од 15 години е нашиот најуспешен и најважен SUV модел во класата со средна големина. Новото издание е дополнителен развој на неговите докажани карактеристики“, вели Гернот Долнер. „Како втор модел во нашата нова генерација на високоефикасни мотори со согорување, тој го означува следниот важен чекор во подмладувањето на нашето портфолио. Сигурен сум дека новиот Audi Q5, како спортски сеопфатен автомобил со динамичен SUV дизајн, ќе продолжи со својата успешна приказна“.

Со новиот Q5, Audi ја лансира третата генерација на својот успешен модел. Првата генерација на теренецот со средна големина беше лансирана во 2008 година и оттогаш доминира во сегментот на премиум брендовите. Новиот Audi Q5 ја продолжува оваа успешна приказна.

Како втор модел во портфолиото, Q5 се базира – како и новите модели на Audi A5 – на Premium Platform Combustion (PPC). Платформата му овозможува на Audi да лансира модели со голем волумен со високи технички стандарди во различни сегменти.

Флексибилноста на PPC му помага на Audi на идните модели да им даде уникатен карактер.

Audi Q5 поставува нови стандарди во сегментот на премиум SUV возила со средна големина: спортскиот, технолошки ориентиран дизајнерски јазик кој исполнува голема варијабилност и докажан за секојдневна употреба. Ефикасните и моќни мотори со технологијата MHEV plus, а подоцна и plug-in хибридите, го претставуваат патот на Audi да стане провајдер на премиум мобилност доказ за иднината. Со електронската архитектура E³ 1.2, Audi ги интегрира модерните и идните карактеристики за поврзување и дигитализација во сите нови модели.

Практично: концепт на простор и варијабилност

Последната генерација на новиот Audi Q5 се здоби со клучните атрибути на производот – и патниците можат да го почувствуваат тоа. Во комбинација со новиот внатрешен концепт, резултатот е удобно чувство со доволно простор за главата и нозете.
Особено практична карактеристика на Audi Q5 е целосно прилагодливото задно седиште. Може да се поместува надолжно и да се навалува, со што се зголемува волуменот на багажникот или удобноста за задните патници, по потреба. Во исто време, три лица можат удобно да седнат на задната клупа. Со склопување на задните седишта, транспортниот волумен се зголемува до 1.473 литри, во зависност од варијантата на моделот. Капакот на багажниот простор може да се смести во специјално дизајниран простор под подот на багажниот простор. Ова обезбедува уште повеќе простор за багаж и безбедно место за капакот.

Други практични карактеристики вклучуваат уште поголема преграда за складирање под централниот потпирач за рака во споредба со претходниот модел, бројни помали места за складирање очила за сонце, клучеви и други секојдневни предмети, во предната централна конзола индуктивна фиока со ладење за полнење со 15 вати моќност, две USB-C порти напред и две во задниот дел. Како опција, USB-портите напред можат да поддржуваат капацитети за полнење до 60 вати; Задните порти можат да поддржат дури и капацитети за полнење до 100 вати. Ова значи дека поголемите уреди како лаптопите можат безбедно да се напојуваат со струја додека возите.

Пуризам и динамика: надворешен дизајн

Третата генерација на SUV моделите Q5 стана уште поспортска и нуди совршени пропорции. Затегнатата и висока линија на рамениците создава моќна силуета, ги поврзува предните и задните светла и прави возилото да изгледа подолго. Над прагот, линијата на издигнување поминува преку лакови на тркалата и во задниот браник, давајќи му на возилото динамичен изглед дури и кога е во мирување.

Предниот дел е самоуверен, бидејќи сите дефинитивни елементи на дизајнот се позиционирани едно ниво повисоко отколку во моделот претходник. Спортската, широка Singleframe седи високо и е опкружена со вертикални, функционални воздушни завеси.
Задниот дел на Q5 има исклучително јасен дизајн благодарение на максималното намалување на линиите. Од задното стакло до долниот раб на тродимензионалната светлосна лента, има мазна површина, дефинирана со светлосна лента со остар пресек по целата ширина на возилото. Просторот помеѓу светлосната лента и браникот се одржува елегантен и му дава на SUV спортска елеганција. Дифузерот е интегриран во подигнатите браници како остров. Поставувањето и обликот на функционалните издувни цевки зависи од моторот: двојна квадратна издувна цевка под дифузерот на левата страна (за сите дизел мотори) или правоаголни издувни цевки надесно и лево (за сите бензински мотори). Моделот S се одликува со четирите иконски двојни кружни издувни цевки во нов, заострен дизајн.

Три верзии и единаесет бои

Достапни се три верзии: основна, напредна надворешност и S-line надворешност. Покрај тоа, моделот S добива независен надворешен изглед. Во надворешноста на S линијата и моделот S, предните доводи за воздух се поголеми и дизајнирани како аеро цевки во форма на крила L. Дифузeрот одзади е значително поспортски. Црниот надворешен пакет е достапен и за надворешната линија S и моделот S.

Има избор од единаесет бои за новите модели на Audi Q5, вклучително и Arkona White. Glacier White, Mythos black, Floret Silver, Navarra Blue, Grenadine Red, District Green и новата боја Tambora Grey се достапни како металик бои. Ultra Blue metallic, Daytona Grey pearl effect и новиот Sakhir Gold metallic се достапни исклучиво за моделите S или возилата со надворешна S линија. За моделите Q5 во зависност од желбите на купувачот достапни се и особено квалитетните бои од Audi Exclusive.

Чисти линии и пријатен амбиент: внатрешен дизајн

Дизајнот на внатрешноста на новиот Audi Q5 се заснова на четирите основни карактеристики на дизајнот на ентериерот на Audi. Прво, внатрешноста е дизајнирана да биде „human-centric“, т.е., постојано насочена кон потребите на неговите корисници.
Јасниот распоред на ентериерот дава преглед и ја формира втората основна карактеристика, „ visual clarity “. Функционалноста и естетиката се комбинирани до последниот детаљ. Овој јасен дизајнерски пристап е очигледен во хоризонталната структура на контролната табла: апликација направена од висококвалитетен материјал се протега како крило низ целата ширина на контролната табла и се крева на премините кон вратите. Контролната табла ја формира основата за „Digital Stage“ и за вградените отвори за проветрување што одговараат на формата.

10,9-инчниот MMI Passenger Display може да се нарача како дополнителна опрема. Благодарение на Active Privacy Mode со технологија на бленда, патниците можат непречено да го користат инфозабавниот систем без визуелно одвлекување на вниманието на возачот. Во исто време, нуди можност за помош на возачот со задачите за навигација.
Со својот „Material Driven Design“, новиот Audi Q5 ја задоволува побарувачката за чувство на просторност со високо ниво на удобност. Како противтежа на дигиталните и техничките области, таканаречениот елемент за мека обвивка се протега од врата до врата низ целата ширина на контролната табла. Заедно со панелите од ткаенина во вратата и потпирачите за раце, ова создава домашен амбиент.

Динамично интеракциско светло

Во темнината се истакнува и јасно дизајнираната внатрешност на Q5. Контурното светло во контролната табла и вратите ја нагласуваат ширината на внатрешноста, додека индиректното светло под закривениот панорамски дисплеј на Audi MMI и во централната конзола создава визуелен лебдечки ефект. Висококвалитетните материјали во вратите се осветлени со одличен ефект. Додадено на ова е динамичното интеракциско светло (IAL), кое ја опфаќа целата ширина на внатрешноста како LED светлосна лента и ја поддржува интеракцијата на патниците со возилото. Од една страна, IAL служи за прикажување на внатрешноста и нуди, на пример, функција за добредојде или покажува кога возилото е заклучено и отклучено. Од друга страна, обезбедува поддршка кога станува збор за безбедноста: на пример, се визуелизира динамичното индикаторско светло.

Импресивен дење и ноќе: дизајн на осветлување

Со новиот Audi Q5, Audi не само што ја нагласува својата водечка улога во дизајнот и технологијата на осветлување, туку оди и чекор понатаму. Задните светла имаат тродимензионален дизајн, спектакуларно ги спојуваат физичките и дигиталните светови во комбинација со светлосната лента, која ја опфаќа целата ширина на возилото.

Назад, впечатливо дизајнираните дигитални OLED задни светла од втората генерација и проекциското светло во спојлерот над задното стакло, користени за прв пат во Европа, обезбедуваат зголемена безбедност. Проектира графика во горниот дел од задното стакло, а со тоа ја зголемува областа на стоп светлото. Исто така е интегриран во сцената Coming Home and Leaving Home при напуштање и отклучување на возилото. Во случајот на втората генерација дигитални OLED комбинирани задни светла, шесте дигитални OLED панели со вкупно 266 сегменти создаваат нова слика користејќи специјално развиен алгоритам.
Активниот дигитален светлосен потпис, исто така, ја означува иднината на технологијата за осветлување на Audi. На предната страна, активниот дигитален светлосен потпис се создава со интеракцијата на алгоритмот со петнаесет сегменти кои се затемнуваат нагоре и надолу. Поединечните светлосни сегменти комуницираат на таков начин што целокупниот изглед на светлосниот потпис не се разликува во однос на интензитетот на светлината. „Во Audi Q5, ние го дизајнираме не само обликот на светлото во возилото од сериско производство, туку и целото негово движење. Благодарение на симбиозата помеѓу нашиот дизајн на осветлување и новата технологија, светлото на Q5 изгледа поживо од кога било досега. На светлосниот потпис му дадовме сопствена личност, а на дигиталниот свет своја естетика во исто време“, објаснува Цезар Мунтада, раководител на одделот за дизајн на осветлување.

Ултра модерни мотори со внатрешно согорување со MHEV plus

Новото Audi Q5 SUV семејство се заснова на Premium Platform Combustion (PPC), архитектура на платформа за возила со конвенционален погон со надолжно инсталирани мотори со внатрешно согорување. Сите модели од серијата Q5 на пазарот се опремени со високо ефикасна технологија MHEV plus.

Новиот систем MHEV плус со електричен систем од 48 волти го поддржува моторот со внатрешно согорување, ги намалува емисиите на CO2 и во исто време ги зголемува перформансите и удобноста при возењето. Во ограничен обем е можно и чисто електрично маневрирање и паркирање.

Генераторот на погонската единица (PTG) генерира дополнителен погонски вртежен момент до 230 њутн метри и моќност до 18 kW (24 КС). Системот од 48 волти овозможува и користење на електричен компресор за климатизација. Ова ја нуди предноста што дури и кога моторот е исклучен системот за климатизација продолжува да работи со целосна моќност и ја одржува внатрешноста на удобна температура.

Литиум-јонската батерија на возилата со MHEV plus е базирана на хемија на литиум железо фосфат (LFP) и има капацитет за складирање од 1,7 киловат часови. Главните задачи на генераторот за стартување на ременот се да го запали моторот и да снабдува електрична енергија на батеријата. Новиот генератор на погонски склоп (PTG) овозможува електрично возење, го олеснува моторот со согорување и помага да се намали потрошувачката на гориво. При забавување, генераторот на погонската единица (TSG) враќа до 25 kW енергија назад во батеријата (рекуперација). PPC овозможува постепено електрификација во форма на благи хибриди. Подоцна во животниот циклус на новиот Audi Q5, ќе следат и plug-in хибриди со голема батерија и опција за надворешно полнење.

Три верзии на мотори

Во Европа, Audi Q5 SUV моделите ќе бидат лансирани со три верзии на мотори, а ќе следат понатамошни погонски варијанти. При лансирањето на пазарот, сите варијанти ќе бидат опремени со технологија MHEV plus, која може да обезбеди до 18 kW (24 PS) дополнителна моќност за кратки периоди. Сите модели користат 7-степен S tronic менувач со двојна спојка.

Моторот на почетно ниво е 2.0 TFSI. Испорачува 150 kW (204 КС), 340 Њутн метри максимален вртежен момент и е опремен со погон на предните тркала. Како опција, достапен е и погон на сите тркала quattro.

Audi Q5 е достапен со 2.0 TDI во генерацијата EA288 evo. Испорачува 150 kW (204 КС) и вртежен момент од 400 њутн метри и е достапен само со погон на сите тркала quattro.

Audi го нуди Audi SQ5 како врвен модел во серијата на пазарот. V6 TFSI со зафатнина од три литри произведува 270 kW и има максимален вртежен момент од 550 њутн метри.

 

ПР

Економија

Битиќи: Јавниот долг веќе изнесува 70 проценти од БДП

Објавено пред

Пратеникот на СДСМ Фатмир Битиќи од собраниската говорница истакна дека предлог законот за изменување и дополнување на Законот за јавен долг, по скратена постапка, е обид на Владата на мала врата да изврши импровизации и да ги коригира сопствените пропусти и грешки поврзани со реализацијата на кредитот од Унгарија.

dobivaj vesti na viber

Парите се повлекоа, провизиите се платија, каматата почна да тече. 500 и повеќе милиони евра стојат на сметка. Се изнаслушавме за историски најниска камата, но реалноста е поинаква, таа не функционира. Не постои институционален капацитет за нивно ефектуирање, ниту кон стопанството, ниту кон било кој друг. Постои само капацитет за ефектуирање на провизии. Дозволете ми да бидам и малку саркастичен, оваа задолжување е спроведено како некој на кредит да купил луксузен автомобил без да знае да вози. Го плативме автомобилот, плаќаме и за гаражата, но тој стои неподвижен, истакна Битиќи.

Тој рече дека кога беше изгласан законот за задолжувањето претставниците на Владата, како и пратениците од владејачкото мнозинство емотивно зборуваа и аргументираа дека овие пари ќе бидат насочени кон инфраструктурен развој на општините, развој на стопанството итн.

„Но, до ден денес банкарските критериуми за пласирање не само што не се објавени, туку се чини дека не се ни дефинирани, оставајќи го стопанството во состојба на неизвесност и финансиска нестабилност. Компаниите, кои се двигател на економијата, се оставени на милост и немилост, без јасна поддршка од институциите кои треба да ги штитат нивните интереси. Доцнењето на повратот на ДДВ, кое сега достигнува рекордни суми, е само врвот на ледениот брег. Средствата предвидени со Законот за финансиска поддршка на инвестициите се намалија“, нагласи Битиќи, додавајќи дека Владата најавуваше дека средствата од првата транша од 250 милиони евра ќе бидат ефектуирани до крајот на 2024 година.

„Ќе потсетам на еден став на Владата од 25 ноември 2024 година, кога самоуверено најави дека „до крајот на неделата“ 250-те милиони евра од унгарскиот заем ќе бидат достапни на стопанството. Денес е 17 јануари 2025 година, и парите сè уште се мистерија. Очигледно, во Владата календарите функционираат по некоја друга временска зона или можеби овие 250 милиони евра се само мит, приказна“, рече Битиќи.

Тој нагласи дека со предложените измени, владејачкото мнозинство, решило да разоткрие уште една „историска“ димензија поврзана со овој кредит, а тоа е воведувањето на механизмот препозајмување, како нов законски инструмент за финансирање на долгот на јавните претпријатија и на трговските друштва кои се во целосна или во доминантна сопственост на државата, општините, општините во градот Скопје и градот Скопје.

„Она што не се зборува во образложението, а што е прикриена намера со овие измени, е создавање на можност дел од долговите на јавните претпријатија, кои се проценуваат на околу една милијарда евра, да се покријат со нереализираните средства од унгарскиот кредит. Се отвора пат за Владата само да ги префрла долговите од една каса во друга. Оваа политика не е ништо друго освен „финансиско перење раце“ на грбот на граѓаните, кои на крајот ќе го сносат товарот на каматите и скриените трошоци“, порача Битиќи.

Битиќи истакна дека додека парите од унгарскиот кредит стојат, Владата не стои, туку неодамна се задолжи со 128 милиони евра преку државни записи и обврзници, претходно кон крајот на октомври 2024 година, кај домашните кредитори се задолжи со 73,7 милиони евра.
Овде се отвора прашањето за финансиската транспарентност и капацитетот на Владата за управување со јавните пари. Сега е јасно зошто веб страницата „Отворени финансии“, која функционираше како алатка за транспарентност, сега е со нарушена функционалност. Уште поскандалозно е што делот за Јавниот долг – клучен елемент за јавен увид – е целосно исклучен. Овие технички проблеми не се ништо друго освен обид да се сокрие вистината: јавниот долг веќе изнесува над 70% од БДП, со тенденција за дополнително зголемување, рече Битиќи.

Тој нагласи дека ако вратата за влез на корозивен капитал беше подотворена, сега со овие измени таа е ширум отворена.

„Пред нас е обид да се легитимира задолжувањето кое беше извршено во „четири очи“ со Унгарија, без јавна дебата, и да се создаде дополнителна законска рамка која нема да го заштити јавниот интерес, туку ќе штити странските влијанија. Парите од унгарскиот кредит, стануваат алатка за подлабока институционална зависност. Ова е класичен пример за корозивен капитал – финансиски средства кои на површината изгледаат како помош, но всушност создаваат институционална ерозија. Корозивниот капитал е тивок напаѓач на демократските институции, и неговото присуство во економијата значи дека секој граѓанин ќе ја плаќа цената на коруптивните зделки. Но, очигледно, оваа Влада реши да ни покаже како изгледа „одржлив ризик“ – ризик кој ќе го плаќаат идните генерации, истакна пратеникот на СДСМ Фатмир Битиќи од собраниската говорница.

Прикажи повеќе...

Економија

НБРМ: Краен рок за пријавување на трудовите за годишната награда за млад истражувач е 1 февруари

Објавено пред

Народната банка ги потсетува младите истражувачи дека наближува крајниот рок за доставување на трудовите за Конкурсот за Годишната награда за најдобар труд од областа на макроекономијата и банките и банкарските системи за 2025 година.

dobivaj vesti na viber

Сите заинтересирани млади истражувачи можат да поднесат свој труд, согласно условите и критериумите на јавниот повик, до 1 февруари 2025 година.

Право на учество имаат сите државјани на земјава на возраст до 35 години, кои не се вработени во Народната банка и не се членови на Советот. Авторите имаат право да конкурираат на Конкурсот за избор на најдобар труд и со труд што веќе бил објавен, но не пред 1 јануари 2023 година. Трудовите се поднесуваат до Народната банка по електронски пат на е-адресата: [email protected]

Годишната награда на Народната банка за прворангираниот труд изнесува 130.000,00 денари. Но, доколку Одборот за оценување процени дека второрангираниот труд е исто така со квалитет близок до прворангираниот, Народната банка може да додели и втора награда, во износ од 65.000,00 денари. По оцена на Одборот, може да биде доделена и само втора награда или воопшто да не биде доделена Годишната награда, доколку се утврди дека ниеден од трудовите не ги исполнува потребните услови.

Низ годините, Народната банка постојано ја поттикнува научно-истражувачката мисла од областа на макроекономијата и банкарството. Покрај Клубот на истражувачите, каде што истражувачите имаат можност да ги презентираат своите трудови, Годишната награда за млади истражувачи е дополнителна алатка на централната банка за мотивирање на младата популација за унапредување и развој на истражувачката и аналитичката работа во областа на економијата, истакнуваат од НБРМ.

Прикажи повеќе...

Економија

„Енергетската мрежа се проширува“: Божиновска и амбасадорот Касијев го интензивираат енергетското партнерството меѓу Македонија и Азербејџан

Објавено пред

Министерката за енергетика, рударство и минерални суровини, Сања Божиновска, оствари работна средба со амбасадорот на Република Азербејџан за Република Северна Македонија, со седиште во Белград, Н.Е. г. Камил Касијев. На средбата беше разговарано за унапредување на соработката меѓу двете земји, со акцент на енергетиката како клучна област од заеднички интерес.

dobivaj vesti na viber

На средбата се разговараше за тековните активности на Македонија за зголемување на енергетската независност. Министерката Божиновска истакна дека земјата активно работи на создавање нови услови за снабдување со природен гас по конкурентни цени и е подготвена да ги истражи можностите за продлабочување на енергетската соработка со Азербејџан, кој се смета за значаен партнер во регионот.

Амбасадорот на Азербејџан ја потенцираше подготвеноста на неговата земја за продлабочување на соработката со Македонија, нагласувајќи дека државниот врв, вклучувајќи го министерот за енергетика и претседателот на Азербејџан, активно поддржуваат иницијативи во енергетскиот сектор.

Во текот на разговорите, беше изразена подготвеност за олеснување на директни контакти и средби на највисоко ниво, со цел реализација на проекти од заемен интерес. Дополнително, беше нагласено дека оваа година во Азербејџан ќе се одржат неколку значајни средби и форуми од областа на енергетиката, при што овие настани ќе претставуваат можност за зацврстување на соработката.

Средбата се надоврзува на неодамнешните активности за зајакнување на билатералната соработка. Во ноември минатата година, на Самитот за климатски промени КОП29 во Баку, министерката Божиновска и претседателката Гордана Сиљановска Давкова остварија средба со претседателот на Азербејџан, Илхам Алиев, кој ја изрази подготвеноста на неговата земја за соработка на инфраструктурни проекти, особено во делот на гасификацијата на Македонија.

Дополнително, во истиот период, ЕСМ и СОКАР, државна компанија од Република Азербејџан, потпишаа Меморандум за разбирање со кој се отвораат можности за подобрување на достапноста на природен гас и обезбедување стабилно снабдување по конкурентни цени.

Азербејџан игра значајна улога во енергетскиот сектор на регионот, со снабдување на природен гас преку различни интерконектори. Бугарија добива гас од Азербејџан преку интерконекторот со Грција, што значително ја менува енергетската карта на Европа. Србија, исто така, потпиша договори за снабдување со азербејџански гас, со планови за испорака на 400 милиони кубни метри гас годишно до 2026 година.

Министерството за енергетика останува посветено на градење партнерства со цел да обезбеди стабилност и одржливост во енергетскиот сектор, како во земјата, така и во регионот.

Прикажи повеќе...

Најново

Топ24 минути

Во животно загрозувачка состојба е пешакот кој беше удрен од автобус на ЈСП

Во животно загрозувачка состојба е пешакот кој вчера беше удрен од автобус на ЈСП во Скопје кај Транспортниот центар. Од...

Македонија1 час

Мицкоски патува на инаугурацијата на Трамп, Владата објави кој ќе го придружува

Претседателот на Владата Христијан Мицкоски од утре па во наредните неколку дена ќе присуствува во САД. Премиерот коj ќе биде...

Свет2 часа

Америка подигa бодликава жица на границата со Мексико пред инаугурацијата на Трамп

Агентите на американската гранична патрола вчера подигнаа бодликава жица меѓу градот Ел Пасо во Тексас и неговиот мексикански сосед Сиудад...

Свет2 часа

„Тик-ток“: Утре се гаснеме во Америка

„Тик-ток“ синоќа предупреди дека ќе биде принуден да престане со работа во САД утре, освен ако не добие јасна изјава...

Свет2 часа

Израел ќе ослободи 737 палестинци во замена за заложниците

Израел ќе ослободи 737 палестински затвореници во замена за првите израелски заложници, што е првата фаза од договорот за прекин...

Свет2 часа

Мелони ќе присуствува на инаугурацијата на Трамп, Орбан не доаѓа

Италијанската премиерка Џорџа Мелони во понеделник ќе присуствува на инаугурацијата на новоизбраниот американски претседател Доналд Трамп, соопштија синоќа претставници од...

Спорт16 часа

Ракометарите загубија од Холандија – Холанѓаните се пласираа во втората фаза

Фото/ facebook.com/rfmofficial Македонските ракометари загубија од Холандија 32:37 (15:18), во второто коло на 29.Светско првенство во ракомет. Избраниците на Кирил...

Македонија18 часа

Големи гужви попладнево на повеќе скопски улици – сообраќајот закочен

Огромни гужви има попладнево во повеќе делови од главниот град, а граѓаните се жалат дека се заглавени во своите автомобили...

Македонија21 час

Николоски: Ја пуштаме за сообраќај новата пруга Куманово-Бељаковце, за две-три недели ќе имаме и нова железничка линија

Само со посветенот и одговорност, за две недели можат да се пуштат во употреба три крупни капитални проекти. Денеска ја ...

Македонија1 ден

Штрајк и тужби за државата се можни доколку Владата не го продолжи дијалогот со административците, кои бараат 30 отсто поголема плата

Вработените во неколку министерства и државни институции, кои и денес, четврти ден по ред, излегоа на протест за 30 отсто...

Македонија1 ден

Починаа две новороденчиња близначиња: трагедија во Прилепско

Две новороденчиња, близначиња, на околу 20 дена старост починале вчера околу пладне, а јавен обвинител од основното јавно обвинителство од...

Топ1 ден

Обвинение против 10 лица, членови на организираната криминална група, за посредување при проституција, перење пари и трговија со дрога

По завршувањето на истражната постапка која ја водеше Основното јавно обвинителство за гонење на организиран криминал и корупција, а во...

Европа1 ден

(Видео) Институтот за проучување на војната: Борбите се брутални, сите Севернокорејци во Курск би можеле да бидат уништени за 3 месеци

Целиот севернокорејски контингент од околу 12.000 војници во моментов во рускиот регион Курск би можел да биде убиен или ранет...

Македонија1 ден

Груби крадеше додека на чело на МВР беше Оливер Спасовски, а обвинители и судии се избираа во Зајас и Струмица, вели ВМРО-ДПМНЕ

„СДС и Филипче месец дена се препелкаат во лавиринтот на сопствените лаги за криминалот на Груби. Артан Груби направи милионски...

Македонија1 ден

Најстудено во Берово, најмногу снег на Попова Шапка

Утрово најстудено било во Берово каде што се измерени -9 степени, -8 било на Попова Шапка, -6 во Дебар, -5...

Регион1 ден

Потрагата по тригодишното дете во Сава во Загреб продолжува: уапсена мајката, сослушан е и сопругот

Потрагата по детето кое исчезна во Сава во Загреб продолжува и денеска. Во четвртокот, спасувачките служби го напуштија местото на...

Европа1 ден

Зеленски до Фицо: Пукаа во тебе зошто не прости?

„Словачката влада игра многу опасна игра критикувајќи ја воената поддршка на Западот за Украина и приближувајќи се кон Русија“, изјави...

Регион1 ден

(Видео) Илјадници студенти протестираа во Подгорица

Неколку илјади демонстранти се собраа вчера во Подгорица барајќи оставка од лидерите на црногорската влада кои раководат со безбедносниот сектор,...

Свет1 ден

Канцеларијата на Нетанјаху го потврди договорот за ослободување на заложниците

Кабинетот на израелскиот премиер Бенјамин Нетанјаху објави дека „постигнал договор за ослободување на заложниците“ кои се држат во Појасот Газа,...

Свет1 ден

Пронајдени пердуви и крв во моторите на авионот во кој загинаа 179 луѓе

Истражителите пронашле птичји пердуви и крв во двата мотори на авионот Jeju Air што се урна во Јужна Кореја на...