Економија
НОВИОТ OPEL GRANDLAND ПРИСТИГНА ВО МАКЕДОНИЈА!

- Новиот Opel Grandland во Македонија, Hybrid, 136КС, Edition ниво на опременост за 32.990 €
- Јубилејна година за генералниот увозник „Еуроимпекс“ . 35 години стабилен раст и развој, со јасна визија за иднината.
Новиот Opel Grandland беше промовиран на македонскиот пазар, во просториите на својата матична куќа – продажниот салон на Opel Македонија на 11.2.2025 година
Овој грандиозен модел претставен во својата промотивна Copper боја, ги пречека присутните со сите свои новитети, гордо истакнувајќи ја новата генерација Vizor маска поставена во 3D, со илуминирано лого пресликана од прототипот “Opel Experimental“. Новитет кој за прв пат е претставен кај Opel и воопшто кај некој модел од целата Стелантис групација, како и илуминирано име на брендот од задната страна давајќи му еден уникатен светлосен потпис во Edge Light технологија.
Пристапувањето кон возилото со Welcome home или оддалечувањето со bye-bye анимација креира wow ефект кој го издвојува од околината.
“Grand” ефектот се постигнува со зголемените пропорции на возилото со +17 cm поголема должина и +11 cm поголемо меѓуосовинско растојание од предходникот кои обезбедуваат поголем простор на задната клупа и 550 литри багажен простор.
Чистиот дизајн пак преовладува по цела должина на возилото, без кровни шини за постигнување на одличен коефициент на аеродинамика од Cx28, ослободен од хром во форма на украсни лајсни или капачиња, со втиснато име на вратата од багажникот.
Присутните одблиску се запознаа со новиот SUV во гамата на опел и воедно ја добија и ексклузивната информација за промотивната цена на Новиот Opel Grandland.
Ние сме навистина горди на овој грандиозен C-SUV модел. Кога велиме грандиозен, не мислиме само на неговите надворешни димензии, грандиозноста се огледува во секој еден детаљ на оваа креација, грандиозен дизајн, чувство на грандиозност при управување, грандиозен стил, а истовремено чист и елегантен. Тоа е новиот Opel Grandland – Изјави Ана Јовановска, Менаџер за медиуми и односи со јавност во Еуроимпекс.Продукт Менаџерот за Опел, во Еуроимпекс – Драган Јовев изјави: „за што се залагаме во Опел во моментот…ние сме прогресивен и возбудлив Германски бренд. Новиот Opel Grandland скока нанапред вон своето време. Сега созреан, просторен и премиум… достоен на своето име. Карактеристиките на моделот се изведени од столбовите на кои е поставен брендот:
– Смел и чист дизајн
– Чисто кокпит искуство
– Германско тежнеење кон извонредност
– Гриновација
И додаде: „Со новиот Grandland целиме во срцето на горниот C-SUV сегмент нудејќи БЕЗБЕДНОСТ на традиционалните купувачи, ПРОСТОР и ФУНКЦИОНАЛНОСТ на семејствата и ТЕХНОЛОГИЈА и СТИЛ на прогресивните купувачи.
На нашиот пазар овој модел ќе го понудиме во хибридна изведба од 1
36КС со Edition ниво на опременост, по одлична цена од 32.990€!“
Ги повикуваме сите заинтересирани да закажат тест возење или да ги посетат продажните места на Opel во Македонија. Нашиот тим стои на располагање, а за повеќе информации посетете ја веб страната www.opel.mk
Повеќе информации за Новиот Opel Grandland>
СМЕЛ И ЧИСТ ДИЗАЈН
Кај Intellilux-LED Pixel технологијата e зголемeн бројот од 86 на 50k светлосни интелигентни пиксели за достигнување на уште повисока дефиниција и модуларната дистрибуција на светлина при патувања во услови на намалена видливост. [Истите се стандард за ниво на опременост GS]
Нема потреба да ја намалувате светлината, светлата не ги заслепуваат другите учесници во сообраќајот и добивате повеќе време да реагирате при опасни ситуации. Не е изненадување дека pixel matrix HD светлата се најдобри во сегментот.
ЧИСТО КОКПИТ ИСКУСТВО
Во внатрешноста повторно доминира Detox филозофијата подредувајќи му се на принципот “Раце на управувачот, погледот на пат”. Доминира широк 16” екран на допир базиран на Snapdragon платформата за врвно визуелно искуство надополнет со 10” екран за возач.
Содржината на обата дисплеја може да се редуцира во “Pure Mode” режимот на основните податоци потребни за безбедно патување без непотребна дистракција на возачот. Секако при рака се физичките команди за брзо пристапување кон основните функции како климатизација. Перфекниот фокус на патот го заокружува интегрираниот Head-up дисплеј во предното ветробранско стакло со 3-D чувство.
AGR ергономските седишта стануваат стандард со последната иновација специјално профилиран канал на седечката површина која го намалува притисокот на телото при долготрајните патувања. Врвот во удобноста и намален стрес при возењето го обезбедуваат AGR адаптивни седишта со електро-пневматски потпори, 5 режими на масажа и вентилација на седишта.
ГЕРМАНСКО ТЕЖНЕЕЊЕ КОН ИЗВОНРЕДНОСТ
Новиот Grandland е првиот модел базиран на STLA-M платформата, првично развиена за BEV возила, во електрична верзија на моделот доаѓа со стандард тракциона батерија од 74 kWh и 82 kWh со досег до 580 km или long range батеријата од 98 kWh за досег до 680 km кој ни доаѓа во третиот квартал на годината. Кај електричните верзии рекуперацијата на батеријата може да се избира во три режими преку палките на управувачот. Врв на германското инженерство е Opel Grandland во GSe опременост со спортско потпирање и калибрирано управување и AWD погон на сите тркала.
Мулти-енергетската STLA- M платформа е искористена и за втората генерација на 1.6 plug-in верзија со 195ks со домет до 86 km во чист електричен режим – и за нашиот пазар најинтересна 48V хибридна верзија од 136ks, двете впарени со автоматска трансмисија со двојна спојка.
Стабилноста при возење на автопат, навалување на каросеријата и подобрена филтрација на нерамни патишта при мали брзини ја обезбедува FSD амортизацијата, кои се стандард кај BEV и Plug-in верзиите.
ГРИНОВАЦИЈА
Понудата на опременост ја сочинуваат нивото Edition (eлеганција, комфор) или GS (динамичност/спорт) а се заокружува со по два опционални пакета Комфорт и Теch. Амбицијата за премиум квалитет во внатрешноста се огледува во обложената централна табла и облоги на вратите со модерна ткаенина и амбиенталното edge light осветлување. Употребената ткаенина е 100% од рециклирани материјали, а батериите можат да се поправат, преправат и ре-употребат и рециклираат со што се намалува јаглеродниот отисок на природата.
Ивана Манчева Михајловска, заменик Извршен директор на Еуроимпекс го зачини овој настан со Гранд најава за 35 годишнината на компанијата Еуроимпекс, воедно информирајќи ги присутните за планот на промовирање со низа активности во текот целата година.„Оваа година, е јубилејна за Еуроимпекс. Станува збор за 35 години стабилен раст и развој; 35 години инвестирање; 35 години успешно опстојување на пазарот.Еуроимпекс има јасна визија. Имаме и јасни цели за иднината. Со ова сакавме да ве информираме дека ни претстои ГРАНД година, во која ќе имаме повеќе најразлични активности во знак на нашиот 35 годишен јубилеј.“Еуроимпекс. Компанијата е основана пред 35 години, точно на 26.јануари.1990 година, со само 3 вработени. Со тоа, по осамостојувањето на Македонија, Еуроимпекс е првата приватна компанија чие работење е насочено кон трговија со автомобили.
Денес, се регионална компанија со 150 вработени (во Скопје и Белград) и ги застапуваат брендовите Peugeot и Opel на пазар кој е поголем од 17,5 милиони жители во 5 земји во регионот (Македонија, Србија, Косово, Албанија и Црна Гора). А, исто така се национални застапници и за TotalEnergies, како и за висококвалитетен и професионален алат, од брендовите: Milwaukee, Bahco и Irimo…
За ЕУРОИМПЕКС
Компанијата Еуроимпекс е основана 1990 година како мала трговска фирма за увоз-извоз. Започнува скромно и по осамостојувањето на Македонија, Еуроимпекс е првата приватна компанија чие работење е насочено кон трговија со автомобили и моторни возила од лесна категорија уште од далечната 1992 година, со првиот увоз на Peugeot автомобили.
Соработката со брендот Opel ја започнува кон крајот на 2020та година со што прераснува во Генерален увозник и дистрибутер на брендот OPEL за Македонија, Србија, Црна Гора, Косово и Албанија; Овој успех го круниса 30 годишниот јубилеј на Еуроимпекс кој беше одбележан истата година.
(ПР)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
Николоски: Голем раст на градежништвото и транспортот

Бруто домашниот производ порасна за 3.4% во април, мај и јуни. Особено ми е драго што секторите градежништвото, транспорт и складирање силно растат! Тие се двигатели на македонската економија! Во вториот квартал секторот градежништво порасна за 7.3%, објави вицепремиерот и министер за транспорт Александар Николоски на својот фејсбук профил.
„Голем раст на градежништвото, транспортот и складирањето.
Премиерот Христијан Мицкоски објави одлични вести за македонската економија – во месеците април, мај и јуни бруто домашниот производ порасна за 3.4% . Особено ми е драго што секторите градежништвото, транспорт и складирање силно растат! Тие се двигатели на македонската економија!
Во вториот квартал секторот градежништво порасна за 7.3%, уште посилен раст од тој во првиот квартал од 7.1%, додека секторот транспорт и складирање порасна за 6.0% .
Со засилената активност во делот на изградба на патишта, инвестиции во железници и проекти од локално значење растот во третиот квартал ќе биде уште посилен благодарение на вредните работници кои работат во секакви временски услови и јасните политики и стратегија на Владата и Министерството за транспорт.
Ја градиме Македонија“, напиша вицепремиерот Николоски.
Економија
Славески од Глобалниот форум на АФИ: Финансиската вклученост е предуслов за одржлив раст и за стабилност

„Секој човек има право на фер и квалитетни финансиски услуги, а финансиската едукација е клучот за стабилен систем и за заштита на граѓаните“ – порача гувернерот на Народната банка, д-р Трајко Славески, на Глобалниот форум за политики на Алијансата за финансиска инклузија (АФИ), којшто се одржува во Намибија.
Во своето воведно обраќање пред регионалната иницијатива за Источна Европа и Централна Азија (ECAPI), гувернерот нагласи дека финансиската вклученост претставува темел на сеопфатниот економски раст и благосостојбата на општествата. „Само финансиски писмени граѓани можат да носат исправни одлуки за штедење, задолжување и за инвестирање, а со тоа придонесуваат и за стабилноста на целиот финансиски систем“, рече Славески.
Тој нагласи дека дигитализацијата и финтек-иновациите отвораат огромни можности за поширок пристап до финансиски услуги, но носат и нови ризици – како што се нови типови измами, злоупотреби на лични податоци и ризик од презадолжување на домаќинствата. „Во дигиталната ера е неопходно развивање ефикасни иницијативи за финансиска едукација и алатки за различни целни групи – од младите до постарите генерации“, истакна гувернерот.
Во обраќањето тој се осврна и на активностите на Народната банка во областа на финансиската вклученост. Посочи дека нашата земја оваа година стана членка на Единствената област за плаќања во евра (СЕПА), што ќе овозможи побрзи, поевтини и посигурни трансакции за граѓаните и за компаниите. Покрај тоа, се работи на воведување основна сметка за плаќање со фиксeн и пристапeн надоместок, наменета особено за ранливите категории граѓани. „Намалувањето на банкарските надоместоци и воведувањето нови механизми за заштита на потрошувачите се важни чекори за повисока вклученост“, нагласи Славески, додавајќи дека во подготовка е и втората Национална стратегија за финансиска едукација и финансиска инклузија.
„Да се биде дел од големото семејство на АФИ за нас претставува и чест и обврска за постојана размена на искуства и знаења. Народната банка и во иднина ќе биде целосно посветена на овој процес“, истакна гувернерот, изразувајќи благодарност за поддршката и соработката со АФИ и со институциите од регионот. На Глобалниот форум, заедно со гувернерот, учествуваат и главната економистка Анета Крстевска и советничката на гувернерот Весна Стојчевска.
Гувернерот Славески учествуваше и во панел-дискусијата на Глобалниот форум за политики на Алијансата за финансиска инклузија (АФИ), посветена на зголемувањето на вклученоста на жените на пазарот на труд. Во своето излагање, Славески нагласи дека сеопфатниот раст е незамислив без родова еднаквост и еднакви економски можности. „Според Глобалниот извештај за родовиот јаз за 2024 г., иако разликите во пристапот до образованието и здравството речиси исчезнаа, најголемиот јаз останува во економската и политичката застапеност на жените“, истакна тој, повикувајќи на проактивни светски политики. Воедно, тој ги претстави активностите на Народната банка во оваа област, меѓу кои и улогата на институцијата како национален координатор за спроведување на Кодексот за финансирање на жените претприемачи (We Finance Code − WeFi Code) – светска рамка за затворање на родовиот јаз во финансирањето на женските бизниси, поддржана од Светската банка, ЕБОР и од други меѓународни партнери.
Членството на Народната банка во Алијансата за финансиска инклузија е со поддршка на Европскиот фонд за Југоисточна Европа (ЕФСЕ) и Европската банка за обнова и развој (ЕБРД).
Економија
Дурмиши: Преку мерката за зелени инвестиции отворени се речиси 400 работни места во приватниот сектор

Министерот за економија и труд, Бесар Дурмиши, заедно со директорот на Агенцијата за вработување, Сељатин Бељули, и постојаниот претставник на УНДП, Армен Григорјан, денеска го посети ресторанот „Ксантика“, кој е еден од успешните примери на зелени инвестиции и создавање нови работни места.
За време на посетата министерот истакна дека преку Мерката 8 – „Создавање нови работни места преку зелени инвестиции“, досега се отворени речиси 400 нови работни места во приватниот сектор.
„Досега 228 компании инвестираа во зелени решенија – фотонапонски панели, енергетска ефикасност и модерна опрема. Компаниите вложија над 200 милиони денари сопствени средства, што е повеќе од државната поддршка. Тоа покажува дека политиката на Владата не е само субвенција, туку катализатор за приватен капитал и за зелена економија,“ рече министерот Дурмиши.