Контакт

Економија

Нови, врвни модели на Porsche Panamera

Објавено пред

Panamera GTS Комбинирана потрошувачка на гориво: 12,0 – 12,7 l/100 km (WLTP); Комбинирани емисии на CO2: 274 – 288 g/km (WLTP)

dobivaj vesti na viber

Panamera Turbo S E-Hybrid (NWB)

Потрошувачка на гориво* комбинирана (WLTP) 1,4 – 1,6 l/100 km, потрошувачка на гориво* со испразнета батерија комбинирана 10,8 – 11,5 l/100 km, потрошувачка на енергија* комбинирана (WLTP) 27,4 – 29,3 kWh /100 km, комбинирана емисија на CO₂* (WLTP) 31 – 36 g/km, CO2 класа B,
CO2 класа со испразнета батерија G

Спортски и луксузни: новите, врвни модели на Panamera

Panamera Turbo S E-Hybrid и Panamera GTS: динамичен врв

▪ Panamera Turbo S E-Hybrid: со 1.000 Nm вртежен момент

▪ Најбрата лимузина од врвна класа на патеката Nürburgring Nordschleife

▪ Plug-in хибрид со 575 kW (782 КС) и сеопфатен опсег на опрема

▪ Panamera GTS со пуристички V8 битурбо бензинец и 368 kW (500 КС)

Porsche ги лансира своите динамични врвни модели Panamera Turbo S E-Hybrid и Panamera GTS. Panamera GTS се фокусира на перформансите ипоставува нови стандарди кога станува збор за пуризмот и агилноста. Turbo S E-Hybrid, пак, импресионира со опсег од луксузни возни својства до врвни перформанси на тркачката патека.

Штутгарт. Porsche Panamera го редефинира луксузниот сегмент на лимузини. На уникатен начин го комбинира удобното непречено возење со својствата на Porsche спортските автомобили. Сега, во палетата на модели се додадени две особено моќни и спортски варијанти. Ова се автомобили со различни фокуси: Panamera GTS е динамичен спортски изглед кој во преден план го става емотивното возачко искуство. Panamera Turbo S E-Hybrid е позиционирана на
самиот врв на моделската серија како најмоќниот, најбрзиот и најлуксузниот дериват. Овој врвен модел е нов рекордер во официјалното рангирање на автомобили со најбрзи мотори со согорување и хибридни луксузни лимузини на Nürburgring Nordschleife.

Двата модели се управувани од дополнително развиениот 4.0-литарски битурбо V8 мотор кој веќе се користи за напојување на Panamera Turbo E-Hybrid. Овој
моќен мотор е подготвен за строгите барања на стандардот за издувни гасови Euro 7. Промената од турбополнач со двоен отвор во единечен отвор ја скратува
фазата на загревање на неговите катализатори. Температурите на издувните гасови до 1.000°C и поврзаното чисто согорување, како и зголемувањето на средниот врвен притисок до 140 бари во коморите за согорување, ја зголемуваат ефикасноста на погонот, особено во високодинамичниот опсег. 8-брзинскиот менувач со двојна спојка на Porsche (PDK) е фундаментално редизајниран. Со оптимизирани површини за пренос на моќност и поголем капацитет на топлинско оптоварување, тој може да го имплементира огромниот погонски вртежен момент на Panamera Turbo S E-Hybrid.

Најмоќната Panamera: Panamera Turbo S E-Hybrid

Во Porsche, ознаката на моделот Turbo традиционално го претставува врвот на перформансите меѓу моделските варијанти главно наменети за патишта. Во исто
време, логото Turbo означува технолошко лидерство во соодветниот сегмент. Комбинацијата на високоефикасни мотори со согорување и електричен погон
овозможува особено моќен погон и исклучителни перформанси.

Новата Panamera Turbo S E-Hybrid е најмоќната Panamera произведена во серијата досега. Неговиот V8 битурбо мотор има моќност од 441 kW (600 КС), а
моќноста на електричниот мотор целосно интегриран во куќиштето и во системотза ладење на PDK изнесува 140 kW (190 КС). Во споредба со неговиот претходник, моќноста на системот е зголемена за 75 kW (102 КС) на 575 kW (782 КС), а вртежниот момент на системот е зголемен за 150 Nm на 1.000 Nm.
Panamera Turbo S E-Hybrid забрзува од нула до 100 km/h за 2,9 секунди и има максимална брзина од 325 km/h. Ова означува подобрување од 25 km/h и 0,5
секунди.

Во исто време, новата Panamera Turbo S E-Hybrid е ефикасна за возење. Во споредба со претходната генерација, неговиот хибриден погон нуди поголем
електричен опсег, побрзо полнење и поагилна реакција. Со капацитет од 25,9 kWh (бруто), високонапонската батерија складира 45 отсто повеќе енергија отколку батеријата претходник. Ова и дава на најмоќната Panamera електричен досег до 88 km (WLTP EAER City). Со зголемување рекуперацијата на 88 kW, Panamera Turbo S E-Hybrid вози поефикасно од кога било во целосно електричен режим. При соодветен извор на енергија, вградениот AC полнач од 11 kW ја полни батеријата од нула до 100 проценти за околу два часа и 39 минути.

Карактеристичен дизајн на Turbo моделите

Porsche ја нагласува улогата на Turbo варијантите како модели со врвни карактеристики, со препознатлив заден браник и препознатлив преден дел во боја на екстериерот. Назад, хромираните издувни цевки во темна бронза го комплетираат овој изглед. Стандардната опрема за Turbo S E-Hybrid вклучува и керамички кочници – Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) со жолти шепи на сопирачките. Бојата Acid Green е исто така достапна како типична E-Hybrid боја.

Turbonite, елегантниот металик сив тон, е исклучиво резервиран за моделите Turbo. Panamera Turbo S E-Hybrid ја има оваа боја на аеродинамичните лајсни на
предниот дел од автомобилот, на лентата на задниот браник и на 21-инчнитеPanamera Turbo S тркала. Porsche користи и Turbonite во внатрешноста, на пример на украсните лајсни и ремените, контролите во централната конзола и воланот. Контрастните шевови со Turbonite се карактеризираат и на седиштата,
облогата на вратата, контролната табла и патосниците. Поставата на покривот е целосно обложена со Race-Tex велур.

Нов рекорд за Panamera Turbo S E-Hybrid

Уште пред неговото лансирање, новата Panamera Turbo S E-Hybrid постави најдобро време. Тест-возачот на Porsche, Ларс Керн (36) извозе круг на Nürburgring Nordschleife (20,832 километри) за само 7:24.172 минути. Со ова официјално време, Porsche го постави рекордот за најбрза лимузина во топ класата со мотор со согорување и хибриден мотор, на официјалното рангирање на Nürburgring 1927 GmbH & Co. KG. Новата Panamera го собори постоечкиот рекорд во оваа класа на автомобили за 3,62 секунди. Рекордниот круг го возеше Ларс Керн на 12 јули 2024 година. За да го заштити возачот, рекордната Panamera беше опремена со тркачко седиште и безбедносен кафез, но инаку одговараше на сериската верзија.

Ларс Керн веќе постави рекорди во класата Nordschleife во 2016 и 2020 година со Panamera, неодамна во Panamera Turbo S. Ова ново побрзо време на Panamera
Turbo S E-Hybrid е доказ за постојаниот понатамошен развој на спортскиот автомобил со четири врати. Со новото време од 7:24.172, Ларс Керн го подобри
својот рекорд од 2020 година за 5.64 секунди.

Пневматици и Carbon Aerokit за моделите Panamera Turbo

Со овој нов рекорд во класата, новата Panamera покажа на што е способна. Во голема мера, перформансите на автомобилот се должат на новиот Carbon Aerokit
и специјално развиените UHP гуми од Michelin. Aerokit е достапен за моделите на спортските лимузини Panamera Turbo и Turbo S E-Hybrid. Вклучува аеродинамични лајсни, странични прегради и заден карбон дифузор и ја оптимизира аеродинамичната рамнотежа за возење на тркачката патека.

При брзина од 200 km/h, ја подобрува надолната сила за 60 килограми и овозможува постигнување на уште поголеми брзини во предизвикувачки серии на свиоци. Пневматиците Michelin Pilot Sport Cup 2 со ознаката N0 дополнително ја подобруваат влечната сила на автомобилот. Пневматиците Michelin Pilot Sport Cup 2 со димензии 275/35 ZR 21 напред и 325/30 ZR 21 назад беа специјално развиени за Panamera и за динамични ситуации на возење.

Сеопфатен опсег на опрема во Panamera Turbo S E-Hybrid

Porsche го опреми врвниот модел од серијата Panamera со суспензијата Porsche Active Ride како стандард. Оваа иновативна шасија е поврзана со високонапонски систем од 400 V и затоа е технички изводлива само кај моделите на Panamera со E-Hybrid погон. Секој амортизер има хидраулична пумпа со електричен погон која активно генерира сили во насока на враќање или компресија. На овој начин, суспензијата речиси целосно ги компензира движењата на телото и го одржува автомобилот хоризонтално за време на динамични маневри за возење. Технологијата овозможува иновативни функции како што се прекумерна компензација на движењата за отфрлање и тркалање. Исто така, се совпаѓа со распределбата на оптоварувањето на тркалата до нивото на зафат, со што се оптимизира влечната сила. Сеопфатната палета на опрема достапна за Panamera Turbo S E-Hybrid ги вклучува и сите системи за контрола на динамиката на возење, управување на задната оска, Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) со сопирачки дискови од 440 милиметри напред и дијаметар од 380 милиметри на задниот дел, како и звучниот систем Bose®.

Најагилната Panamera: Panamera GTS

GTS е кратенка за Gran Turismo Sport. Автомобилите на Porsche со оваа ознака на моделот нудат дополнителнo спортскo и максимално задоволство при возењето, заедно со висока секојдневна употребливост. Во согласност со оваа филозофија, Panamera GTS се одликува и со шасија наместена за високи перформанси, ексклузивен пакет SportDesign и спортски, висококвалитетен ентериер. Тоа е особено директна и агилна варијанта на овој модел на спортската лимузина од врвната класа. Моќниот, сеопфатно надграден V8 битурбо мотор игра главна улога во особено интензивното возачко искуство во Panamera GTS. Тој нуди линеарна испорака на моќност што е јасно забележлива дури и при брзини на моторот над 6.000 вртежи во минута.

Моторот испорачува 368 kW (500 КС), 20 КС повеќе од погонот што го прикажуваше неговиот претходник. Ова резултира со подобри перформанси и динамика во возењето, па дури и поголема ефикасност. Спортскиот автомобил со четири врати забрзува од нула до 100 km/h за 3,8 секунди и има максимална брзина од 302 km/h. Стандардниот спортски издувен систем во Panamera GTS беше специјално развиен за да создаде моќен, емотивен звук.

Porsche на стандардната воздушна суспензија со два вентили со двојна комора, вклучително и PASM во Panamera GTS, му даде особено спортско подесување. Намалената висина од 10 милиметри и засилените столбови за заштита припревртување обезбедуваат значително подиректно искуство во возењето.Електронски контролираната блокада на диференцијалот PTV Plus обезбедува оптимално распределување на вртежниот момент помеѓу тркалата. Во комбинација, овие мерки обезбедуваат поголема стабилност на каросеријата и намалено забивање и превртување низ целиот опсег на брзина. Оваа дополнителна динамика доаѓа без значително намалување на удобноста.

Ексклузивен дизајн и опрема во стилот на GTS

Како што е случај во сите линии на модели, моделите на Porsche GTS може да се препознаат по нивниот препознатлив спортски дизајн. Црните GTS логоа на
страните и задниот дел на автомобилот, уникатниот преден дел, темните HD Matrix LED светла и задните светла, како и црвените шепи на сопирачките исто така ја прават Panamera GTS непогрешлива. Стандардниот спортски пакет, исто така, вклучува елементи за украсување на каросеријата во satin-matt Black боја.

Porsche ги задржа издувните цевки на спортскиот издувен систем во Dark Bronze за да создаде возбудлив контраст. Дополнителен акцент е додаден со 21 инчните Turbo S тркала Anthracite Grey боја.Во внатрешноста, Porsche е раскошен во користењето на Race-Tex велур. Ја покрива поставата на покривот,потпирачите за раце и панелите на вратите, како и централните панели на прилагодливите спортски седишта со прилагодување во 18 насоки. Porsche нуди и два внатрешни пакети специфични за GTS во Carmine Red или Slate Grey Neo. Декоративните шевови и ремените исто така доаѓаат во бојата на избраното пакување. Достапен е и внатрешен пакет во карбон мат. Стандардната опрема на Panamera GTS вклучува и звучен систем Bose® и пакет Sport Chrono со стоперка и функција за притискање.

Лансирање на пазарот
Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid и Panamera GTS сега се достапни за нарачкаво Porsche Centar Skopje. И двата модели од третата генерација на Panamera
имаат многу нови карактеристики. Тие го вклучуваат концептот за контрола на Porsche Driver Experience и особено далечниот опсег на HD Matrix LED светлото,
сеопфатно проширените функции за поврзување, како што се подлабоката интеграција на Apple CarPlay®, видео стриминг на опционалниот екран за патници и опцијата за паркирање на автомобилот однадвор користејќи апликација за паметен телефон.

ПР

Економија

Buyback гаранција: Како P2P.mk ја претвора неизвесноста во сигурност

Објавено пред

Кога пазарот се менува брзо, а информациите кружат уште побрзо, сигурноста станува најважниот фактор. Инвестирањето во денешниот финансиски свет може да изгледа како пловидба по немирни води, но со механизми како што е нашата “Buyback” гаранција, P2P.mk ја претвора неизвесноста во сигурност за секој инвеститор.
Ваквите заштитни механизми се причината што сe повеќе инвеститори му веруваат на P2P моделот и го гледаат како стабилен начин за создавање пасивен приход.

dobivaj vesti na viber

“Buyback” гаранција – Забрзаната еволуција на инвестициските платформи и улогата на заштитните механизми

Развојот на алтернативните платформи за инвестирање како P2P.mk ја подигна потребата за сериозна заштита на средствата на инвеститорите. Како што овој модел растеше, растеше и очекувањето дека вложените пари мора да бидат заштитени од ризици што инвеститорите не можат да ги контролираат.

“Buyback” гаранцијата е механизам дизајниран за дополнителна заштита на вашите инвестирани средства. Како што P2P.mk се позиционира не само како првата peer-to-peer платформа во Македонија туку и како сигурна и стабилна платформа за инвестирање во потрошувачки кредити, безбедноста на вашиот капитал станува наш најголем приоритет.
Со воведувањето на Buyback гаранција како заштитен механизам, ние им нудиме на нашите инвеститори нова димензија на сигурност, што директно придонесе за огромниот раст на P2P инвестирањето. Oваа гаранција е еден од најстабилните заштитни механизми за секој инвеститор што сака да ги заштити инвестираните средства.

Мисијата на P2P.mk – Buyback гаранција како основа за доверба и сигурност
P2P.mk има јасна мисија: да обезбеди сигурни и безбедни инвестиции за секој кој сака да го стави својот капитал во движење. На платформата се објавуваат кредити што веќе се пласирани од кредитни друштва, а инвеститорите можат да ги откупат и да остварат заработка до 14%.
Тоа значи дека секој инвеститор што вложува на P2P.mk има дополнителен заштитен слој. Buyback гарантира дека финансиските средства се обезбедени дури и во ситуација кога заемопримачот не ги исполнува своите обврски.

Како функционира “Buyback” гаранцијата?
60-дневна заштита за откуп: Ако заемот доцни со плаќање повеќе од 60 дена, кредитното друштво (кредитниот оригинатор) автоматски го откупува кредитот од вас, инвеститорот. Со оваа гаранција, вашите инвестиции се заштитени од потенцијални неплаќања на крајниот заемопримач (лицето кое го земало кредитот)

Целосно покритие: Кредитниот оригинатор ја откупува инвестицијата за номиналната вредност на главницата и каматата што е акумулирана до датумот на откупот.
Тоа е заштитен механизам што ја гради довербата меѓу платформата, кредитните друштва и инвеститорите. Кога постои ваква заштита, инвеститорот знае дека не вложува сам и дека во позадина стои партнер кој има финансиска моќ да преземе одговорност.

Карактеристики и предности на заштитните механизми како “Buyback” гаранција
1. Сигурност и доверба
P2P.mk има мисија да обезбеди сигурни и безбедни инвестиции. Гаранцијата за откуп ги обезбедува вашите инвестиции со 60-дневна заштита, трансформирајќи ја секоја трансакција во јасно и доверливо инвестициско патување.
2. Заштита на капиталот
Најголемиот ризик во P2P инвестирањето е ризикот од неплаќање. Со “Buyback” гаранцијата, овој ризик го презема кредитното друштво, а не вие. Ако заемот доцни, давателот на кредитот ќе го откупи, покривајќи ја и главницата и пресметаната заработка од тој ден.
3. Поголема безбедност
Фактот што како заемодавачи се јавуваат кредитни друштва, а не директно со поединци, веќе нуди поголема стабилност. Дополнително, P2P.mk работи само со проверени и регулирани кредитни друштва, дополнително зајакнувајќи ја сигурноста и довербата кај нашите инвеститори. “Buyback” гаранцијата е дополнителен слој на заштита, кој ја прави платформата привлечна за поширок спектар на инвеститори.
4. Стабилен принос без главоболки
Бидејќи кредитното друштво ја гарантира откупот и заработката, вие како инвеститор можете да се фокусирате на оптимизирање на вашето портфолио и уживање во приносот до 14%, наместо да трошите време и енергија на следење на наплатата на доцнење на потрошувачки кредити. Едноставно, вашата заработка останува постојана и предвидлива.
P2P.mk – Инвестирајте со спокојство
Нашата гаранција за откуп (Buyback Гаранција) гарантира дека вашите средства се сигурни и вашето инвестициско патување е јасно и доверливо. Гаранцијата за откуп го прави P2P.mk модел кој е подготвен за иднината, нудејќи им на сите инвеститори шанса да учествуваат во профитабилни инвестиции со минимизиран ризик.
На P2P.mk оваа гаранција претставува суштински дел од заштитната мрежа што секој инвеститор ја добива уште на првиот ден. Инвестирајте денес и искористете ја моќта на нашата “Buyback” гаранција за сигурна иднина.

 

ПР

Прикажи повеќе...

Економија

Рекордни приходи од концесии: За 9 месеци наплатени 931 милиони денари надоместоци за експлоатација на минерални суровини, известува Министерството за енергетика

Објавено пред

Министерството за енергетика, рударство и минерални суровини информира дека наплатата на надоместоците за експлоатација на минерални суровини во третиот квартал од 2025 година достигна рекордни 384.166.062,00 денари. Ова претставува зголемување за повеќе од два и пол пати во однос на истиот период во 2024 година, кога беа наплатени 147.703.963,00 денари денари.

dobivaj vesti na viber

Овој успех следи по исклучителните резултати од првиот квартал од 2025 година, кога беа наплатени 260.327.223,00 денари, во споредба со 110.576.324 денари во првиот квартал од 2024 година и вториот квартал од 2025 година наплатени беа 286,355,517.00 денари, а истиот период во 2024 година, кога беа наплатени 133 576 534 денари, извести Министерството за енергетика.

Збирно, за деветте месеци од 2025 година, Министерството оствари наплата од над 931.000.000 денари, што е историски успех во управувањето со природните ресурси и претставува зголемување за два и пол пати во однос на истиот период во 2024 година

Министерството очекува оваа бројка да расте со оглед на фактот дека се испратени опомени до концесионерите што се ште не ја регулирале обврската да го сторат тоа во рокот во спротивно ризикуваат со раскин на договори за оние кои не ги почитуваат законите. Владата на предлог на Министерството за енергетика, рударство и минерални суровини во изминатиот период има донесено вкупно 46 одлуки за едностран раскин на Договорот за концесија за експлоатација на минерална суровина а дел од нив се поради неплаќање на концесискиот надоместок согласно утврдениот Тарифник.

Овие резултати се директна последица на посветените активности на Министерството за подобрување на наплатата и зајакнување на контролата врз обврските на концесионерите, вклучувајќи:

· Засилени инспекциски контроли: Редовни и вонредни теренски проверки за обезбедување усогласеност со законските обврски.

· Писмени опомени и санкции: Испратени се предупредувања до концесионерите за навремено подмирување на обврските, со едностран раскин на договори за оние кои не ги почитуваат законите.

· Нов Тарифник од 1 јануари 2025: Воведен е нов Тарифник кој ја зголеми висината на надоместоците до 100%, обезбедувајќи правична вредност за користење на природните ресурси. Овие измени не се однесуваат на енергетските минерални суровини, како јагленот, со цел да се заштитат граѓаните од дополнителен притисок врз цените на електричната енергија.

Зголемената наплата директно придонесува за зголемување на буџетите на општините каде работат концесионерите, како и на државниот буџет. Овие средства се инвестираат во:

· Поголеми буџети за општините,

· Инвестиции во комунална инфраструктура,

· Проекти за енергетска транзиција и одржлив развој.

· Проекти за заштита на животната средина.

Министерството за енергетика, рударство и минерални суровини останува посветено на воспоставување на највисоки стандарди за транспарентно и фер управување со природните ресурси. Овие резултати се доказ за нашата определба да ги зајакнеме економските придобивки од експлоатацијата на минералните суровини, истовремено обезбедувајќи одржлив развој и поддршка за локалните заедници, се додава во соопштението на Министерството за енергетика.

Прикажи повеќе...

Економија

Славески: Народната банка ги засилува активностите за управување со климатските промени

Објавено пред

„Климатските промени сè поинтензивно влијаат врз економиите и финансиските системи, а ризиците поврзани со климатските промени претставуваат значаен фактор кој влијае врз ценовната и финансиската стабилност. Поради тоа, централните банки веќе ги интегрираат овие ризици во аналитичките и супервизорските рамки. Пристапот на Народната банка ги следи меѓународните практики. Планираните активности од усвоениот Среднорочен план на активности за периодот 2023-2025 година се во завршна фаза, супервизорските очекувања се вградени во Насоките за управување со климатските ризици за банките, а климатските ризици се интегрирани во регулаторната рамка за кредитен ризик и регулативата за обелоденување податоци и известување. Анализите за влијанието на климатските ризици врз банкарскиот систем се составен дел од нашиот Извештај за финансиската стабилност, а тековно се работи на развивање климатски сценарија и стрес-тестови“, истакна гувернерот Трајко Славески на отворањето на Конференцијата.

dobivaj vesti na viber

Тој нагласи дека Народната банка во континуитет придонесува за подобрување на расположливоста на податоците поврзани со климатските ризици, пришто од минатата година започна со објавувањето на Преглед на „зелени“ показатели. За да ја согледа подготвеноста на корпоративниот сектор за справување со климатските ризици, Народната банка заедно со Европската инвестициска банка неодамна спроведе истражување кое покажа дека само мал дел (5%) од компаниите имаат планови за справување со климатски ризици, а управувањето со климатските ризици и зелените финансии се во рана фаза.

„Меѓународната заедница предупредува на високите трошоци од задоцнета акција. Декларацијата на меѓународната мрежа за зелени финансиски системи укажува дека тригодишно доцнење во климатската транзиција може повеќе од двојно да ги зголеми глобалните економски трошоци до 2030 година. Свесноста расте и кај регулаторите и кај банкарскиот сектор, но потребни се континуирани и координирани напори. Анализите на ММФ покажуваат дека уделот на приватниот сектор во финансирањето на економиите во развој е потребно да се зголеми од сегашните 40% на 90% до 2030 година, што ја нагласува потребата за силна соработка меѓу владите, меѓународните институции и финансискиот сектор“, додаде Славески, истакнувајќи дека Народната банка ќе продолжи да работи на зајакнување на отпорноста на финансискиот систем и поддршка на одржливиот економски развој.

Прикажи повеќе...

Најново

Свет13 минути

„Донецк и размена на територии“: Целиот транскрипт од разговорот меѓу луѓето на Трамп и Путин

Блумберг објави транскрипт од телефонски разговор помеѓу Стив Виткоф, специјалниот претставник на американскиот претседател Доналд Трамп за мировни мисии, и...

Свет57 минути

Трамп се откажа од ултиматумот за Украина

Американскиот претседател Доналд Трамп вчера се повлече од ултиматумот што ѝ го даде на Украина да го прифати американско-рускиот мировен...

Свет1 час

Претседателот на Тајван: Ќе предложам да потрошиме уште 40 милијарди долари за одбрана

Тајван ќе воведе дополнителни 40 милијарди долари за одбрана за да ја нагласи својата решителност да се брани, изјави претседателот...

Свет1 час

Кина: Ќе ги потиснеме сите странски обиди за мешање во ситуацијата околу Тајван

Кина денес предупреди дека ќе ги „потисне“ сите странски обиди за мешање во ситуацијата околу Тајван, откако Јапонија објави планови...

Свет2 часа

Објавени транскриптите, Виткоф до човекот на Путин: Знам што е потребно за да се постигне договор

Пратеникот на Трамп, Стив Виткоф, по успехот на мировниот договор за Газа, минатиот месец оствари телефонски разговор со висок функционер...

Македонија16 часа

Владата именува повереници за општините Маврово Ростуше, Гостивар, Центар Жупа и Врапчиште

Владата на денешната седница именува повереници за општините Маврово Ростуше, Гостивар, Центар Жупа и Врапчиште во кои што на локалните...

Свет17 часа

Украина се согласи на мировен договор со Русија, тврдат САД

Украина се согласи на договор за прекин на војната со Русија, при што остануваат само мали детали, изјави американски функционер...

Македонија17 часа

Уапсени директори и заменик министер за земјоделство: излажале дека недостасуваат пченица и јачмен вредни 780.000 евра

Полицијата денеска уапси пет лица осомничени за злоупотреба на стоковите резерви, излажале дека недостасуваат пченица и јачмен вредни 780.000 евра....

Македонија18 часа

Откажано утрешното рочиште за „Пулс“: Недостасуваат адреси од оштетени и нивни застапници

Утрешното судење за пожарот во дискотеката „Пулс“ во Кочани, во кој загинаа 63 лица и околу 200 се повредени, е...

Македонија19 часа

Не е работа на бранителот да биде судска достава, забележаа адвокатите и побараа судот да им го достави интегрираното обвинение и на обвинетите за „Пулс“

Место воведни зборови од одбраната и изјаснување дали се чувствуваат виновни обвинетите за пожарот во кочанската дискотека “Пулс”, денешното второ...

Македонија20 часа

Мицкоски: 6.045 пристигнати апликации, најголем интерес за искористување на мерката за самовработување

Како Влада, силно веруваме дека економијата расте тогаш кога граѓаните имаат поддршка да создаваат, да иновираат и да стануваат претприемачи,...

Топ21 час

42-годишник пронајден мртов кај селото Нераште: наредена е обдукција, ќе се вештачат траги најдени на местото

Обвинителството извести дека е извршен увид на лице место, дадени се повеќе насоки и наредби со цел откривање на сторителите...

Македонија22 часа

Голема полициска акција: претреси во Скопје, Куманово и на други локации

Во координација со Основното јавно обвинителство Скопје во тек е полициска акција со претреси во Скопје, Куманово и на други...

Европа23 часа

Зеленски пред тежок избор: планот на Трамп или несигурните Европејци, пишува Политико

Европските претставници вчера воздивнаа со олеснување, верувајќи дека разговорите во Женева вродиле со плод и дека Доналд Трамп ќе ги...

Македонија23 часа

Поради одрон во прекин е сообраќајот на регионалниот пат Ресен- Граничен премин Стење

Денеска од 07:55 часот, поради одрон на патот помеѓу селата Царев Двор и Отешево, во прекин е сообраќајот во двата...

Европа24 часа

Би-би-си: Украинците би можеле да се согласат на изменет мировен план, Русите се друга приказна

Доналд Трамп силно сака мировен договор во Украина. Киев сака мир уште повеќе, но не по секоја цена, пишува Би-би-си...

Свет1 ден

САД преговараат со Русите и Украинците: „Мора да бидеме сигурни дека Русите се согласуваат со ова“

Секретарот на американската армија, Ден Дрискол, пристигна во Абу Даби доцна синоќа на разговори со шефот на украинската воена разузнавачка...

Свет1 ден

Венецуела до авиокомпаниите: Имате 48 часа да ги продолжите летовите или ќе ја изгубите дозволата

Венецуелскиот институт за авијација денес им соопшти на меѓународните авиокомпании дека мора да ги продолжат летовите до земјата во рок...

Свет1 ден

ОН: На секои десет минути жена е убиена од близок човек

ОН вчера соопшти дека минатата година речиси 50.000 жени и девојки биле убиени од интимен партнер, осудувајќи го недостатокот на...

Европа1 ден

(Видео) Зеленски испрати драматично предупредување: неколку часа подоцна, Русите брутално го нападнаа Киев

Русија синоќа започна жесток напад врз Киев и други украински градови, користејќи беспилотни летала „Шахед“ и балистички ракети „Кинжал“. Нападите...