Контакт

Економија

Нови, врвни модели на Porsche Panamera

Објавено пред

Panamera GTS Комбинирана потрошувачка на гориво: 12,0 – 12,7 l/100 km (WLTP); Комбинирани емисии на CO2: 274 – 288 g/km (WLTP)

dobivaj vesti na viber

Panamera Turbo S E-Hybrid (NWB)

Потрошувачка на гориво* комбинирана (WLTP) 1,4 – 1,6 l/100 km, потрошувачка на гориво* со испразнета батерија комбинирана 10,8 – 11,5 l/100 km, потрошувачка на енергија* комбинирана (WLTP) 27,4 – 29,3 kWh /100 km, комбинирана емисија на CO₂* (WLTP) 31 – 36 g/km, CO2 класа B,
CO2 класа со испразнета батерија G

Спортски и луксузни: новите, врвни модели на Panamera

Panamera Turbo S E-Hybrid и Panamera GTS: динамичен врв

▪ Panamera Turbo S E-Hybrid: со 1.000 Nm вртежен момент

▪ Најбрата лимузина од врвна класа на патеката Nürburgring Nordschleife

▪ Plug-in хибрид со 575 kW (782 КС) и сеопфатен опсег на опрема

▪ Panamera GTS со пуристички V8 битурбо бензинец и 368 kW (500 КС)

Porsche ги лансира своите динамични врвни модели Panamera Turbo S E-Hybrid и Panamera GTS. Panamera GTS се фокусира на перформансите ипоставува нови стандарди кога станува збор за пуризмот и агилноста. Turbo S E-Hybrid, пак, импресионира со опсег од луксузни возни својства до врвни перформанси на тркачката патека.

Штутгарт. Porsche Panamera го редефинира луксузниот сегмент на лимузини. На уникатен начин го комбинира удобното непречено возење со својствата на Porsche спортските автомобили. Сега, во палетата на модели се додадени две особено моќни и спортски варијанти. Ова се автомобили со различни фокуси: Panamera GTS е динамичен спортски изглед кој во преден план го става емотивното возачко искуство. Panamera Turbo S E-Hybrid е позиционирана на
самиот врв на моделската серија како најмоќниот, најбрзиот и најлуксузниот дериват. Овој врвен модел е нов рекордер во официјалното рангирање на автомобили со најбрзи мотори со согорување и хибридни луксузни лимузини на Nürburgring Nordschleife.

Двата модели се управувани од дополнително развиениот 4.0-литарски битурбо V8 мотор кој веќе се користи за напојување на Panamera Turbo E-Hybrid. Овој
моќен мотор е подготвен за строгите барања на стандардот за издувни гасови Euro 7. Промената од турбополнач со двоен отвор во единечен отвор ја скратува
фазата на загревање на неговите катализатори. Температурите на издувните гасови до 1.000°C и поврзаното чисто согорување, како и зголемувањето на средниот врвен притисок до 140 бари во коморите за согорување, ја зголемуваат ефикасноста на погонот, особено во високодинамичниот опсег. 8-брзинскиот менувач со двојна спојка на Porsche (PDK) е фундаментално редизајниран. Со оптимизирани површини за пренос на моќност и поголем капацитет на топлинско оптоварување, тој може да го имплементира огромниот погонски вртежен момент на Panamera Turbo S E-Hybrid.

Најмоќната Panamera: Panamera Turbo S E-Hybrid

Во Porsche, ознаката на моделот Turbo традиционално го претставува врвот на перформансите меѓу моделските варијанти главно наменети за патишта. Во исто
време, логото Turbo означува технолошко лидерство во соодветниот сегмент. Комбинацијата на високоефикасни мотори со согорување и електричен погон
овозможува особено моќен погон и исклучителни перформанси.

Новата Panamera Turbo S E-Hybrid е најмоќната Panamera произведена во серијата досега. Неговиот V8 битурбо мотор има моќност од 441 kW (600 КС), а
моќноста на електричниот мотор целосно интегриран во куќиштето и во системотза ладење на PDK изнесува 140 kW (190 КС). Во споредба со неговиот претходник, моќноста на системот е зголемена за 75 kW (102 КС) на 575 kW (782 КС), а вртежниот момент на системот е зголемен за 150 Nm на 1.000 Nm.
Panamera Turbo S E-Hybrid забрзува од нула до 100 km/h за 2,9 секунди и има максимална брзина од 325 km/h. Ова означува подобрување од 25 km/h и 0,5
секунди.

Во исто време, новата Panamera Turbo S E-Hybrid е ефикасна за возење. Во споредба со претходната генерација, неговиот хибриден погон нуди поголем
електричен опсег, побрзо полнење и поагилна реакција. Со капацитет од 25,9 kWh (бруто), високонапонската батерија складира 45 отсто повеќе енергија отколку батеријата претходник. Ова и дава на најмоќната Panamera електричен досег до 88 km (WLTP EAER City). Со зголемување рекуперацијата на 88 kW, Panamera Turbo S E-Hybrid вози поефикасно од кога било во целосно електричен режим. При соодветен извор на енергија, вградениот AC полнач од 11 kW ја полни батеријата од нула до 100 проценти за околу два часа и 39 минути.

Карактеристичен дизајн на Turbo моделите

Porsche ја нагласува улогата на Turbo варијантите како модели со врвни карактеристики, со препознатлив заден браник и препознатлив преден дел во боја на екстериерот. Назад, хромираните издувни цевки во темна бронза го комплетираат овој изглед. Стандардната опрема за Turbo S E-Hybrid вклучува и керамички кочници – Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) со жолти шепи на сопирачките. Бојата Acid Green е исто така достапна како типична E-Hybrid боја.

Turbonite, елегантниот металик сив тон, е исклучиво резервиран за моделите Turbo. Panamera Turbo S E-Hybrid ја има оваа боја на аеродинамичните лајсни на
предниот дел од автомобилот, на лентата на задниот браник и на 21-инчнитеPanamera Turbo S тркала. Porsche користи и Turbonite во внатрешноста, на пример на украсните лајсни и ремените, контролите во централната конзола и воланот. Контрастните шевови со Turbonite се карактеризираат и на седиштата,
облогата на вратата, контролната табла и патосниците. Поставата на покривот е целосно обложена со Race-Tex велур.

Нов рекорд за Panamera Turbo S E-Hybrid

Уште пред неговото лансирање, новата Panamera Turbo S E-Hybrid постави најдобро време. Тест-возачот на Porsche, Ларс Керн (36) извозе круг на Nürburgring Nordschleife (20,832 километри) за само 7:24.172 минути. Со ова официјално време, Porsche го постави рекордот за најбрза лимузина во топ класата со мотор со согорување и хибриден мотор, на официјалното рангирање на Nürburgring 1927 GmbH & Co. KG. Новата Panamera го собори постоечкиот рекорд во оваа класа на автомобили за 3,62 секунди. Рекордниот круг го возеше Ларс Керн на 12 јули 2024 година. За да го заштити возачот, рекордната Panamera беше опремена со тркачко седиште и безбедносен кафез, но инаку одговараше на сериската верзија.

Ларс Керн веќе постави рекорди во класата Nordschleife во 2016 и 2020 година со Panamera, неодамна во Panamera Turbo S. Ова ново побрзо време на Panamera
Turbo S E-Hybrid е доказ за постојаниот понатамошен развој на спортскиот автомобил со четири врати. Со новото време од 7:24.172, Ларс Керн го подобри
својот рекорд од 2020 година за 5.64 секунди.

Пневматици и Carbon Aerokit за моделите Panamera Turbo

Со овој нов рекорд во класата, новата Panamera покажа на што е способна. Во голема мера, перформансите на автомобилот се должат на новиот Carbon Aerokit
и специјално развиените UHP гуми од Michelin. Aerokit е достапен за моделите на спортските лимузини Panamera Turbo и Turbo S E-Hybrid. Вклучува аеродинамични лајсни, странични прегради и заден карбон дифузор и ја оптимизира аеродинамичната рамнотежа за возење на тркачката патека.

При брзина од 200 km/h, ја подобрува надолната сила за 60 килограми и овозможува постигнување на уште поголеми брзини во предизвикувачки серии на свиоци. Пневматиците Michelin Pilot Sport Cup 2 со ознаката N0 дополнително ја подобруваат влечната сила на автомобилот. Пневматиците Michelin Pilot Sport Cup 2 со димензии 275/35 ZR 21 напред и 325/30 ZR 21 назад беа специјално развиени за Panamera и за динамични ситуации на возење.

Сеопфатен опсег на опрема во Panamera Turbo S E-Hybrid

Porsche го опреми врвниот модел од серијата Panamera со суспензијата Porsche Active Ride како стандард. Оваа иновативна шасија е поврзана со високонапонски систем од 400 V и затоа е технички изводлива само кај моделите на Panamera со E-Hybrid погон. Секој амортизер има хидраулична пумпа со електричен погон која активно генерира сили во насока на враќање или компресија. На овој начин, суспензијата речиси целосно ги компензира движењата на телото и го одржува автомобилот хоризонтално за време на динамични маневри за возење. Технологијата овозможува иновативни функции како што се прекумерна компензација на движењата за отфрлање и тркалање. Исто така, се совпаѓа со распределбата на оптоварувањето на тркалата до нивото на зафат, со што се оптимизира влечната сила. Сеопфатната палета на опрема достапна за Panamera Turbo S E-Hybrid ги вклучува и сите системи за контрола на динамиката на возење, управување на задната оска, Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) со сопирачки дискови од 440 милиметри напред и дијаметар од 380 милиметри на задниот дел, како и звучниот систем Bose®.

Најагилната Panamera: Panamera GTS

GTS е кратенка за Gran Turismo Sport. Автомобилите на Porsche со оваа ознака на моделот нудат дополнителнo спортскo и максимално задоволство при возењето, заедно со висока секојдневна употребливост. Во согласност со оваа филозофија, Panamera GTS се одликува и со шасија наместена за високи перформанси, ексклузивен пакет SportDesign и спортски, висококвалитетен ентериер. Тоа е особено директна и агилна варијанта на овој модел на спортската лимузина од врвната класа. Моќниот, сеопфатно надграден V8 битурбо мотор игра главна улога во особено интензивното возачко искуство во Panamera GTS. Тој нуди линеарна испорака на моќност што е јасно забележлива дури и при брзини на моторот над 6.000 вртежи во минута.

Моторот испорачува 368 kW (500 КС), 20 КС повеќе од погонот што го прикажуваше неговиот претходник. Ова резултира со подобри перформанси и динамика во возењето, па дури и поголема ефикасност. Спортскиот автомобил со четири врати забрзува од нула до 100 km/h за 3,8 секунди и има максимална брзина од 302 km/h. Стандардниот спортски издувен систем во Panamera GTS беше специјално развиен за да создаде моќен, емотивен звук.

Porsche на стандардната воздушна суспензија со два вентили со двојна комора, вклучително и PASM во Panamera GTS, му даде особено спортско подесување. Намалената висина од 10 милиметри и засилените столбови за заштита припревртување обезбедуваат значително подиректно искуство во возењето.Електронски контролираната блокада на диференцијалот PTV Plus обезбедува оптимално распределување на вртежниот момент помеѓу тркалата. Во комбинација, овие мерки обезбедуваат поголема стабилност на каросеријата и намалено забивање и превртување низ целиот опсег на брзина. Оваа дополнителна динамика доаѓа без значително намалување на удобноста.

Ексклузивен дизајн и опрема во стилот на GTS

Како што е случај во сите линии на модели, моделите на Porsche GTS може да се препознаат по нивниот препознатлив спортски дизајн. Црните GTS логоа на
страните и задниот дел на автомобилот, уникатниот преден дел, темните HD Matrix LED светла и задните светла, како и црвените шепи на сопирачките исто така ја прават Panamera GTS непогрешлива. Стандардниот спортски пакет, исто така, вклучува елементи за украсување на каросеријата во satin-matt Black боја.

Porsche ги задржа издувните цевки на спортскиот издувен систем во Dark Bronze за да создаде возбудлив контраст. Дополнителен акцент е додаден со 21 инчните Turbo S тркала Anthracite Grey боја.Во внатрешноста, Porsche е раскошен во користењето на Race-Tex велур. Ја покрива поставата на покривот,потпирачите за раце и панелите на вратите, како и централните панели на прилагодливите спортски седишта со прилагодување во 18 насоки. Porsche нуди и два внатрешни пакети специфични за GTS во Carmine Red или Slate Grey Neo. Декоративните шевови и ремените исто така доаѓаат во бојата на избраното пакување. Достапен е и внатрешен пакет во карбон мат. Стандардната опрема на Panamera GTS вклучува и звучен систем Bose® и пакет Sport Chrono со стоперка и функција за притискање.

Лансирање на пазарот
Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid и Panamera GTS сега се достапни за нарачкаво Porsche Centar Skopje. И двата модели од третата генерација на Panamera
имаат многу нови карактеристики. Тие го вклучуваат концептот за контрола на Porsche Driver Experience и особено далечниот опсег на HD Matrix LED светлото,
сеопфатно проширените функции за поврзување, како што се подлабоката интеграција на Apple CarPlay®, видео стриминг на опционалниот екран за патници и опцијата за паркирање на автомобилот однадвор користејќи апликација за паметен телефон.

ПР

Економија

Битиќи: Јавниот долг веќе изнесува 70 проценти од БДП

Објавено пред

Пратеникот на СДСМ Фатмир Битиќи од собраниската говорница истакна дека предлог законот за изменување и дополнување на Законот за јавен долг, по скратена постапка, е обид на Владата на мала врата да изврши импровизации и да ги коригира сопствените пропусти и грешки поврзани со реализацијата на кредитот од Унгарија.

dobivaj vesti na viber

Парите се повлекоа, провизиите се платија, каматата почна да тече. 500 и повеќе милиони евра стојат на сметка. Се изнаслушавме за историски најниска камата, но реалноста е поинаква, таа не функционира. Не постои институционален капацитет за нивно ефектуирање, ниту кон стопанството, ниту кон било кој друг. Постои само капацитет за ефектуирање на провизии. Дозволете ми да бидам и малку саркастичен, оваа задолжување е спроведено како некој на кредит да купил луксузен автомобил без да знае да вози. Го плативме автомобилот, плаќаме и за гаражата, но тој стои неподвижен, истакна Битиќи.

Тој рече дека кога беше изгласан законот за задолжувањето претставниците на Владата, како и пратениците од владејачкото мнозинство емотивно зборуваа и аргументираа дека овие пари ќе бидат насочени кон инфраструктурен развој на општините, развој на стопанството итн.

„Но, до ден денес банкарските критериуми за пласирање не само што не се објавени, туку се чини дека не се ни дефинирани, оставајќи го стопанството во состојба на неизвесност и финансиска нестабилност. Компаниите, кои се двигател на економијата, се оставени на милост и немилост, без јасна поддршка од институциите кои треба да ги штитат нивните интереси. Доцнењето на повратот на ДДВ, кое сега достигнува рекордни суми, е само врвот на ледениот брег. Средствата предвидени со Законот за финансиска поддршка на инвестициите се намалија“, нагласи Битиќи, додавајќи дека Владата најавуваше дека средствата од првата транша од 250 милиони евра ќе бидат ефектуирани до крајот на 2024 година.

„Ќе потсетам на еден став на Владата од 25 ноември 2024 година, кога самоуверено најави дека „до крајот на неделата“ 250-те милиони евра од унгарскиот заем ќе бидат достапни на стопанството. Денес е 17 јануари 2025 година, и парите сè уште се мистерија. Очигледно, во Владата календарите функционираат по некоја друга временска зона или можеби овие 250 милиони евра се само мит, приказна“, рече Битиќи.

Тој нагласи дека со предложените измени, владејачкото мнозинство, решило да разоткрие уште една „историска“ димензија поврзана со овој кредит, а тоа е воведувањето на механизмот препозајмување, како нов законски инструмент за финансирање на долгот на јавните претпријатија и на трговските друштва кои се во целосна или во доминантна сопственост на државата, општините, општините во градот Скопје и градот Скопје.

„Она што не се зборува во образложението, а што е прикриена намера со овие измени, е создавање на можност дел од долговите на јавните претпријатија, кои се проценуваат на околу една милијарда евра, да се покријат со нереализираните средства од унгарскиот кредит. Се отвора пат за Владата само да ги префрла долговите од една каса во друга. Оваа политика не е ништо друго освен „финансиско перење раце“ на грбот на граѓаните, кои на крајот ќе го сносат товарот на каматите и скриените трошоци“, порача Битиќи.

Битиќи истакна дека додека парите од унгарскиот кредит стојат, Владата не стои, туку неодамна се задолжи со 128 милиони евра преку државни записи и обврзници, претходно кон крајот на октомври 2024 година, кај домашните кредитори се задолжи со 73,7 милиони евра.
Овде се отвора прашањето за финансиската транспарентност и капацитетот на Владата за управување со јавните пари. Сега е јасно зошто веб страницата „Отворени финансии“, која функционираше како алатка за транспарентност, сега е со нарушена функционалност. Уште поскандалозно е што делот за Јавниот долг – клучен елемент за јавен увид – е целосно исклучен. Овие технички проблеми не се ништо друго освен обид да се сокрие вистината: јавниот долг веќе изнесува над 70% од БДП, со тенденција за дополнително зголемување, рече Битиќи.

Тој нагласи дека ако вратата за влез на корозивен капитал беше подотворена, сега со овие измени таа е ширум отворена.

„Пред нас е обид да се легитимира задолжувањето кое беше извршено во „четири очи“ со Унгарија, без јавна дебата, и да се создаде дополнителна законска рамка која нема да го заштити јавниот интерес, туку ќе штити странските влијанија. Парите од унгарскиот кредит, стануваат алатка за подлабока институционална зависност. Ова е класичен пример за корозивен капитал – финансиски средства кои на површината изгледаат како помош, но всушност создаваат институционална ерозија. Корозивниот капитал е тивок напаѓач на демократските институции, и неговото присуство во економијата значи дека секој граѓанин ќе ја плаќа цената на коруптивните зделки. Но, очигледно, оваа Влада реши да ни покаже како изгледа „одржлив ризик“ – ризик кој ќе го плаќаат идните генерации, истакна пратеникот на СДСМ Фатмир Битиќи од собраниската говорница.

Прикажи повеќе...

Економија

НБРМ: Краен рок за пријавување на трудовите за годишната награда за млад истражувач е 1 февруари

Објавено пред

Народната банка ги потсетува младите истражувачи дека наближува крајниот рок за доставување на трудовите за Конкурсот за Годишната награда за најдобар труд од областа на макроекономијата и банките и банкарските системи за 2025 година.

dobivaj vesti na viber

Сите заинтересирани млади истражувачи можат да поднесат свој труд, согласно условите и критериумите на јавниот повик, до 1 февруари 2025 година.

Право на учество имаат сите државјани на земјава на возраст до 35 години, кои не се вработени во Народната банка и не се членови на Советот. Авторите имаат право да конкурираат на Конкурсот за избор на најдобар труд и со труд што веќе бил објавен, но не пред 1 јануари 2023 година. Трудовите се поднесуваат до Народната банка по електронски пат на е-адресата: [email protected]

Годишната награда на Народната банка за прворангираниот труд изнесува 130.000,00 денари. Но, доколку Одборот за оценување процени дека второрангираниот труд е исто така со квалитет близок до прворангираниот, Народната банка може да додели и втора награда, во износ од 65.000,00 денари. По оцена на Одборот, може да биде доделена и само втора награда или воопшто да не биде доделена Годишната награда, доколку се утврди дека ниеден од трудовите не ги исполнува потребните услови.

Низ годините, Народната банка постојано ја поттикнува научно-истражувачката мисла од областа на макроекономијата и банкарството. Покрај Клубот на истражувачите, каде што истражувачите имаат можност да ги презентираат своите трудови, Годишната награда за млади истражувачи е дополнителна алатка на централната банка за мотивирање на младата популација за унапредување и развој на истражувачката и аналитичката работа во областа на економијата, истакнуваат од НБРМ.

Прикажи повеќе...

Економија

„Енергетската мрежа се проширува“: Божиновска и амбасадорот Касијев го интензивираат енергетското партнерството меѓу Македонија и Азербејџан

Објавено пред

Министерката за енергетика, рударство и минерални суровини, Сања Божиновска, оствари работна средба со амбасадорот на Република Азербејџан за Република Северна Македонија, со седиште во Белград, Н.Е. г. Камил Касијев. На средбата беше разговарано за унапредување на соработката меѓу двете земји, со акцент на енергетиката како клучна област од заеднички интерес.

dobivaj vesti na viber

На средбата се разговараше за тековните активности на Македонија за зголемување на енергетската независност. Министерката Божиновска истакна дека земјата активно работи на создавање нови услови за снабдување со природен гас по конкурентни цени и е подготвена да ги истражи можностите за продлабочување на енергетската соработка со Азербејџан, кој се смета за значаен партнер во регионот.

Амбасадорот на Азербејџан ја потенцираше подготвеноста на неговата земја за продлабочување на соработката со Македонија, нагласувајќи дека државниот врв, вклучувајќи го министерот за енергетика и претседателот на Азербејџан, активно поддржуваат иницијативи во енергетскиот сектор.

Во текот на разговорите, беше изразена подготвеност за олеснување на директни контакти и средби на највисоко ниво, со цел реализација на проекти од заемен интерес. Дополнително, беше нагласено дека оваа година во Азербејџан ќе се одржат неколку значајни средби и форуми од областа на енергетиката, при што овие настани ќе претставуваат можност за зацврстување на соработката.

Средбата се надоврзува на неодамнешните активности за зајакнување на билатералната соработка. Во ноември минатата година, на Самитот за климатски промени КОП29 во Баку, министерката Божиновска и претседателката Гордана Сиљановска Давкова остварија средба со претседателот на Азербејџан, Илхам Алиев, кој ја изрази подготвеноста на неговата земја за соработка на инфраструктурни проекти, особено во делот на гасификацијата на Македонија.

Дополнително, во истиот период, ЕСМ и СОКАР, државна компанија од Република Азербејџан, потпишаа Меморандум за разбирање со кој се отвораат можности за подобрување на достапноста на природен гас и обезбедување стабилно снабдување по конкурентни цени.

Азербејџан игра значајна улога во енергетскиот сектор на регионот, со снабдување на природен гас преку различни интерконектори. Бугарија добива гас од Азербејџан преку интерконекторот со Грција, што значително ја менува енергетската карта на Европа. Србија, исто така, потпиша договори за снабдување со азербејџански гас, со планови за испорака на 400 милиони кубни метри гас годишно до 2026 година.

Министерството за енергетика останува посветено на градење партнерства со цел да обезбеди стабилност и одржливост во енергетскиот сектор, како во земјата, така и во регионот.

Прикажи повеќе...

Најново

Спорт10 часа

Ракометарите загубија од Холандија – Холанѓаните се пласираа во втората фаза

Фото/ facebook.com/rfmofficial Македонските ракометари загубија од Холандија 32:37 (15:18), во второто коло на 29.Светско првенство во ракомет. Избраниците на Кирил...

Македонија13 часа

Големи гужви попладнево на повеќе скопски улици – сообраќајот закочен

Огромни гужви има попладнево во повеќе делови од главниот град, а граѓаните се жалат дека се заглавени во своите автомобили...

Македонија15 часа

Николоски: Ја пуштаме за сообраќај новата пруга Куманово-Бељаковце, за две-три недели ќе имаме и нова железничка линија

Само со посветенот и одговорност, за две недели можат да се пуштат во употреба три крупни капитални проекти. Денеска ја ...

Македонија18 часа

Штрајк и тужби за државата се можни доколку Владата не го продолжи дијалогот со административците, кои бараат 30 отсто поголема плата

Вработените во неколку министерства и државни институции, кои и денес, четврти ден по ред, излегоа на протест за 30 отсто...

Македонија20 часа

Починаа две новороденчиња близначиња: трагедија во Прилепско

Две новороденчиња, близначиња, на околу 20 дена старост починале вчера околу пладне, а јавен обвинител од основното јавно обвинителство од...

Топ21 час

Обвинение против 10 лица, членови на организираната криминална група, за посредување при проституција, перење пари и трговија со дрога

По завршувањето на истражната постапка која ја водеше Основното јавно обвинителство за гонење на организиран криминал и корупција, а во...

Европа21 час

(Видео) Институтот за проучување на војната: Борбите се брутални, сите Севернокорејци во Курск би можеле да бидат уништени за 3 месеци

Целиот севернокорејски контингент од околу 12.000 војници во моментов во рускиот регион Курск би можел да биде убиен или ранет...

Македонија21 час

Груби крадеше додека на чело на МВР беше Оливер Спасовски, а обвинители и судии се избираа во Зајас и Струмица, вели ВМРО-ДПМНЕ

„СДС и Филипче месец дена се препелкаат во лавиринтот на сопствените лаги за криминалот на Груби. Артан Груби направи милионски...

Македонија22 часа

Најстудено во Берово, најмногу снег на Попова Шапка

Утрово најстудено било во Берово каде што се измерени -9 степени, -8 било на Попова Шапка, -6 во Дебар, -5...

Регион22 часа

Потрагата по тригодишното дете во Сава во Загреб продолжува: уапсена мајката, сослушан е и сопругот

Потрагата по детето кое исчезна во Сава во Загреб продолжува и денеска. Во четвртокот, спасувачките служби го напуштија местото на...

Европа23 часа

Зеленски до Фицо: Пукаа во тебе зошто не прости?

„Словачката влада игра многу опасна игра критикувајќи ја воената поддршка на Западот за Украина и приближувајќи се кон Русија“, изјави...

Регион24 часа

(Видео) Илјадници студенти протестираа во Подгорица

Неколку илјади демонстранти се собраа вчера во Подгорица барајќи оставка од лидерите на црногорската влада кои раководат со безбедносниот сектор,...

Свет24 часа

Канцеларијата на Нетанјаху го потврди договорот за ослободување на заложниците

Кабинетот на израелскиот премиер Бенјамин Нетанјаху објави дека „постигнал договор за ослободување на заложниците“ кои се држат во Појасот Газа,...

Свет1 ден

Пронајдени пердуви и крв во моторите на авионот во кој загинаа 179 луѓе

Истражителите пронашле птичји пердуви и крв во двата мотори на авионот Jeju Air што се урна во Јужна Кореја на...

Свет2 дена

Израел сè уште нема да објави прекин на огнот во Газа поради условите што ги поствил Хамас

Израел нема да објави официјален крај на непријателствата во Појасот Газа додека Хамас не ги повлече условите наметнати во последен...

Македонија2 дена

Даути поднесе оставка по интерпелацијата

Претседателката на Комисијата за социјална политика, демографија и млади, Илире Даути, на која ѝ беше изгласана недоверба, денеска поднесе оставка...

Македонија2 дена

За повеќе oд три пати зголемен бројот на заболени од грип за една недела

За повеќе од три пати е забележано зголемување кај бројот на заболени од грип во споредба првата недела од јануари,...

Македонија2 дена

Мицкоски: И Апелација докажа дека СДСМ е лажно клеветничка партија

Апелациониот суд како неоснована ја одби жалбата на СДСМ во случајот во кој партијата беше тужена од премиерот Христијан Мицкоски...

Македонија2 дена

Во најдолгиот месец од годината 988 вработени во инспекторатите сè уште немаат плата, Деаноски го обвини Министерството за финансии

Вработените во сите инспекторати во државата сè уште чекаат плата иако измина законски предвидениот рок за исплата. За доцнењето на...

Македонија2 дена

Владата да сакаше дијалог, денес немаше да сме на улица, рече Деаноски на третиот ден од протестите за повисоки плати на административците

Трет ден по ред вработените во неколку министерства и државни институции излегоа на получасовен протест за 30 отсто поголема плата...