Економија
Нов Opel Grandland GSE SUV со високи перформанси

• Динамична комбинација: перформанси на спортски автомобил плус e-AWD тракција и SUV стил
• Уникатно: специфична калибрација на управувачот, ексклузивни пружини и амортизери GSe
• GSe-стил: 19-инчни тркала инспирирани од Manta GSe и уникатен дифузор
Внимателно следејќи ги стапките поставени од Astra GSe и Astra Sports Tourer GSe, доаѓа следниот динамичен модел од новата електрифицирана подмарка на Opel: Opel Grandland GSe.
Перформансите на SUV возилата комбинираат темпо на спортски автомобил со разноврсност и стил. Благодарение на динамиката и погонот на сите тркала овозможуваат возбудливо возење. Во моментов тие најчесто се наоѓаат во премиум сегментот, но со новиот Opel Grandland GSe, SUV изведбите наскоро ќе има премиера во популарниот C-сегмент.
„Новиот Opel Grandland GSe е исклучително динамичен, способен и стилски. Уверени сме дека ќе ги привлече клиентите кои сакаат не само електрификација од нивниот SUV, туку и спортски погон“, изјави извршниот директор на Opel, Флоријан Хуетл.
• Премиера: Opel ги претставува новите перформанси на GSe во сегментот C-SUV
Новиот Grandland GSe комбинира бензински мотор со 1,6 турбо полнач и два електрични мотори – по еден на секоја оска – за силна моќност на системот до 221 kW/300 КС (привремена потрошувачка на гориво WLTP, комбинирана: 1,3 l/100 km; 31-29 g/km CO2). Приклучниот хибриден погон го прави Grandland GSe електрично возило со погон на сите тркала со оптимална влечна сила и водечки во класата уште од самото лансирање. Забрзувањето од нула до 100 km/h се комплетира за 6,1 секунди како спортски автомобил, а максималната брзина се постигнува на 235 km/h (135 km/h со електричен погон).
Како и моделот Astra GSe, предусловите за особено динамичниот и забавен карактер на Opel Grandland GSe лежат во неговата единствена суспензија и калибрација на управувачот. Со потпори McPherson напред и multi-link задна оска, најспортскиот SUV на Opel има поцврсти пружини и амортизери со технологијата KONI FSD (Frequency Selective Damping), која овозможува различни карактеристики на амортизација за управување наспроти удобност. Како резултат на тоа, Grandland GSe реагира веднаш и предвидливо на секое дејство на возачот, додека ја задржува типичната стабилност на Opel при сопирање, во свиоци и на автопат.
Храбриот и чист надворешен дизајн на Grandland со лицето на брендот Opel Vizor е дополнително подобрен со стилските знаци со потписот на GSe: 19-инчни тркала од лесна легура инспирирани од наградуваниот концепт Manta GSe; уникатен заден дифузор; и амблем GSe на задната врата. Како дополнителна карактеристика, Grandland GSe е опционално достапен со црна хауба. Внатре, предните седишта со изведба со AGR сертифицирани со Alcantara се уште една демонстрација на извонредноста на Opel во инженерството на седиштата. Тие гарантираат дека пилотот и совозачот на Grandland GSe можат да уживаат во динамично возење додека нивните шипки имаат корист од дополнителната удобност и поддршка на исклучително ергономските седишта.
ПР
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
Манасиевски: Македонија ќе стане транзитен центар за гас и нето извозник на струја

„Од држава што увезуваше струја и беше енергетски слепо црево, сега стануваме транзитен центар за гас и иднина на извоз на енергија – ова е енергетиката со ВМРО-ДПМНЕ,“ порача денеска Валентин Манасиевски.
Манасиевски го презентираше прегледот на првата година работа на Владата предводена од ВМРО-ДПМНЕ во секторот енергетика, потенцирајќи дека е направен радикален пресврт по, како што рече, „седум години застој и злоупотреби“.
Тој најави дека преку новите гасни интерконектори со Грција и Србија, Македонија ќе стане клучна транзитна точка за пренос на природен гас кон Србија и Средна Европа. Станува збор за гас од ТАП гасоводот и од терминалот во Александропулис, кој ќе поминува низ земјава со капацитет до 3 милијарди нормални метри кубни годишно.
„Ова значи гаранција за енергетска диверзификација на целиот регион и значително зголемување на употребата на неруски гас – американски, азербејџански и друг“, изјави Манасиевски.
„Само за една година поставивме темели за Македонија од нето увозник да стане нето извозник на електрична енергија. Следуваат големи проекти за производство на струја – фотоволтаици, хидро, ветро и нови инвестиции,“ рече Манасиевски.
Тој посочи дека новиот Закон за енергетика го поставува секторот на стабилни нозе, а новиот услов за батериски системи кај фотоволтаичните централи ќе овозможи поефикасна и стабилна мрежа.
Дополнително, тој информираше дека е инсталиран нов 400kV трансформатор во Битола 2, со што се гарантира стабилноста на југозападниот дел од државата. Концесискиот надомест за рудниците, пак, е зголемен два и пол пати, што директно го полни буџетот на државата.
„Одговорна власт значи повеќе пари за државата, не за партиски џебови“, истакна Манасиевски.
Економија
Трет ден хаос со „МојДДВ“, граѓаните револтирани, не можат да скенираат фискални сметки

Апликацијата „МојДДВ“ не функционира веќе трет ден, а револтирани граѓани масовно пријавуваат дека не можат да ги скенираат фискалните сметки и да го остварат своето право на поврат на ДДВ.
Проблемите со апликацијата започнаа уште пред неколку дена, а Управата за јавни приходи (УЈП) вчера официјално потврди дека станува збор за технички проблем и увери дека се работи на негово отстранување.
„Ги информираме корисниците дека, согласно член 6 од Законот за враќање на дел од износот на ДДВ на физичките лица, фискалните сметки можат да се скенираат во рок од 10 дена од датумот на нивното издавање. Тоа значи дека сите сметки, кои се во рамки на овој рок, ќе можат да бидат скенирани веднаш штом апликацијата повторно биде ставена во функција“, велат од УЈП.
Од институцијата не прецизираат кога „МојДДВ“ ќе проработи, а засега корисниците се оставени да чекаат, со надеж дека нема да изгубат право на поврат на средства.
Во меѓувреме, на социјалните мрежи се појавуваат реакции од граѓани кои се жалат дека изгубиле време обидувајќи се безуспешно да ја користат апликацијата. Многумина бараат одговорност и транспарентност од институциите, но и посочуваат дека слични прекини во работата на апликацијата се случуваат сè почесто.
Економија
Скенирањето сметки на апликацијата „МојДДВ“ е со прекини, УЈП извести за технички проблеми

Управата за јавни приходи извести дека мобилната апликација „МојДДВ“ во моментов работи со прекини. Тимот на УЈП интензивно работи на отстранување на проблемот, со цел апликацијата да биде целосно функционална.
„Ги информираме корисниците дека, согласно член 6 од Законот за враќање на дел од износот на ДДВ на физичките лица, фискалните сметки можат да се скенираат во рок од 10 дена од датумот на нивното издавање. Тоа значи дека сите сметки, кои се во рамки на овој рок, ќе можат да бидат скенирани веднаш штом апликацијата повторно биде ставена во функција. Ги молиме сите корисници за трпеливост и разбирање. Тимот на Управата за јавни приходи е целосно ангажиран и работи на надминување на техничките пречки“, соопшти Управата за јавни приходи.
Од таму не откриваат за какви технички проблеми се работи, ниту пак кога очекуваат да бидат надминати.