Контакт

Економија

Од „301“ до новиот „308“: 10 генерации на најбогатата серија во историјата на PEUGEOT

Објавено пред

Современ и стилски, новиот PEUGEOT 308 пристигна на францускиот пазар во септември 2021 година, најновото возило во линијата „300 Series“, најкомплетното во историјата на брендот PEUGEOT, инаугурирано во 1932 година со PEUGEOT 301. Од PEUGEOT 301 до новиот PEUGEOT 308 се развиваат 10 генерации и 90 години автомобилска историја и технички напредок. PEUGEOT 303 е единствената генерација што беше прескокната! – единствен исклучок од последователните модели е 309, кој беше издаден помеѓу 305 и 306, две титули за автомобил на годината од 2000 година и забележителни рели натпревари.

dobivaj vesti na viber

Моделите од серијата 300 на PEUGEOT се компактни автомобили од мал saloon до семеен автомобил. Во изминатите 90 години, целото или дел од нивното производство се одвиваше на историската локација на PEUGEOT во Sochaux – освен PEUGEOT 309, кој се произведуваше во фабриката Poissy, и новата генерација, која беше произведена во Mulhouse.

На почетокот на 1930-тите, среде економската криза, PEUGEOT ги исполни барањата на клиентите со лансирање на PEUGEOT 301, кој се продаваше од 1932 до 1936 година како седан, лимузина, купе, кабриолет и roadster. Придвижуван од мотор од 1.465 cm3 со 35 КС, 301 беше произведен во 70.500 единици.

PEUGEOT 302 го наследи во 1936 година, а беа произведени 25.100 примероци до 1938 година. Ова беше време кога производителите на автомобили ја откриваа аеродинамиката, а 302 беше пример за ова: со своите интегрирани предни светла лоцирани зад решетката и својот аеродинамичен преден дел, го носеше стилот познат како „вретеното на Сошо“ инаугурирано со PEUGEOT 402. Овој модел беше голем успех сам по себе, Брендот реши да ја користи истата линија отелотворен од PEUGEOT 302. Овој автомобил можел да достигне брзина од 100 km/h.

Publicité pour une Peugeot 302 signée D. Bellon, et parue dans L’Illustration, 20 mars 1937. Utilisation éditoriale uniquement, nous contacter pour toute autre utilisation

304 Berline de 1979 photographiée en studio en 1982. Utilisation éditoriale uniquement, nous contacter pour toute autre utilisation

Војната го наруши текот на серијата 300 и PEUGEOT 303 никогаш не се појави: оваа серија беше ставена во мирување три децении до доаѓањето на PEUGEOT 304, претставен во 1969 година на саемот во Париз. Беше достапен како седан, купе, кабриолет, караван и комерцијален караван познат како „застаклен караван“. PЕUGEOT 304 имаше за цел да го заземе сегментот со средна големина и ја задржа техничката основа на PEUGEOT 204. Сепак, тој се разликува од 204 по тоа што неговиот преден дел има вертикална решетка, а седанот е подолг за 15 cm (4,14 m во споредба со 3,99 m), но само 2 cm подолго во караван верзијата (3,99 m во споредба со 3,97 m за 204). Од 204, PEUGEOT 304 го задржува меѓуоскиното растојание и централниот дел од каросеријата.

Предниот испуст е подолг. Модернизираната маска, со своите трапезоидни предни светла, е сличена на онаа кај PEUGEOT 504. Тој е импресивно простран, суштински услов за семеен седан.

Помеѓу 1969 и 1979 година беа произведени речиси 1.200.000 единици од 304 и тоа беше голем комерцијален успех. Помеѓу 1970 и 1972 година, PEUGEOT исто така се лансираше Peugeot 304 во САД. Беше премал за американскиот пазар, а продаде само 4.000 модели. Во 1973 година, тој беше рестилизиран, а во 1975 година, купе и кабриолет верзиите исчезнаа. Седанот остана кај дилерите до 1979 година.

304 Berline de 1979 photographiée en studio en 1982. Utilisation éditoriale uniquement, nous contacter pour toute autre utilisation

PEUGEOT 305 беше лансиран во Европа во 1977 година како наследник на PEUGEOT 304. Достапни беа две верзии на каросерија: лимузина со 4 врати и караван со 5 врати, кои исто така доаѓаа со задно седиште што може да се преклопи на половина. Дизајниран во соработка со Pininfarina, овој караван беше достапен во комерцијална верзија.

PEUGEOT 305 претставува чекор напред за платформата PEUGEOT 304 и неговиот бензински мотор од 1,3 литри. Се издвојува од своите конкуренти благодарение на погонот на предните тркала, попречниот мотор и 4-те независни тркала. Со своето држење на патот, неговата огромна внатрешност и неговата удобност достојна за возилата од повисоките сегменти, PEUGEOT 305 брзо се пронајде на пазарот. Беа произведени повеќе од 1,6 милиони единици од сите типови на каросерија.

Prototype Peugeot 305 V6 photographié en studio en 1982. Utilisation éditoriale uniquement, nous contacter pour toute autre utilisation

Седанот PEUGEOT 305 служеше како основа за експерименталната програма VERA, дизајнирана да ја подобри ефикасноста на горивото за идните генерации на автомобили. Првиот прототип VERA 01 откриен во 1981 година имаше 20% намалување на вкупната маса и 30% намалување на аеродинамичниот отпор. Спроведена во текот на 5 години, програмата VERA имаше значително влијание врз развојот на моделите 205, 405 и потоа 605.

Пристигнувањето на PEUGEOT 309 во 1985 година ја забави продажбата на 305, чија кариера заврши во 1989 година. Тоа беше всушност PEUGEOT 405, а не 309, кој го наследи во гамата на PEUGEOT во 1987 година.

Произведен помеѓу 1985 и 1994 година во Поаси, Шпанија и Велика Британија, PEUGEOT 309 беше првиот вистински „компактен“ автомобил: тој повеќе не беше класичен “notchback” со 4 врати како 304 и 305, туку “hatchback”. Со должина од 4,05 m, тој е за 19 cm покомпактен од 305 (4,24 m во неговата седан верзија). Инспириран од Talbot Horizon но со сопствен стил, ги позајмува платформата и вратите на PEUGEOT 205, со издолжени предни и задни делови и стаклен дел што го карактеризира неговиот хечбег.

Лансиран во верзија со 5 врати, 309 дојде и во верзија со 3 врати две години подоцна, во 1987 година. 309 GTI имаше забрзување од 0 до 100 km/h за 8 секунди и достигна максимална брзина од 205 km/h. Во 1989 година, 309 GTI го доби моторот MI16 со 160 КС од PEUGEOT 405: тој стана 309 GTI 16, застрашувачки компактен спортски автомобил почитуван од конкуренцијата. Кариерата на 309 заврши во 1994 година. Продадени се над 1,6 милиони единици.

Peugeot 309 GTI 16 garée sur une route de campagne en 1989. Utilisation éditoriale uniquement, nous contacter pour toute autre utilisation

Брендот го лансираше PEUGEOT 306 во февруари 1993 година. Тој ги заменува PEUGEOT 205 и PEUGEOT 309. Стана бестселер во својата категорија и беше произведен и склопен на не помалку од 9 локации низ светот до 2002 година. Достапен во верзии со 3 и 5 врати од 1993 година, а во гамата му се придружија и верзијата со 4 врати и атрактивниот кабриолет во 1994 година.

Дизајниран и изграден од Pininfarina, последниот беше избран за најубав кабриолет на годината на саемот за автомобили во Женева во

1994 година и за кабриолет на годината во 1998 година. Уште еднаш, патот на PEUGEOT 308 го постави стандардот; тоа беше особено истакнато на спортските верзии: PEUGEOT 306 XSI и PEUGEOT 306 S16. Спектакуларна и незаборавна верзија MAXI со 285 КС го одбележа големото враќање на PEUGEOT на рели трките во 1996 година по 10-годишна пауза. Тој го освои жестоко оспоруваниот француски рели шампионат со Gilles Panizzi во 1996 и 1997 година, и продолжи да победува во некои од асфалтните кругови на светскиот шампионат во рели, предизвикувајќи голема тревога кај многу помоќните светски рели автомобили, како на Корзика во 1997 и 1998 година.

Europe, France, Provence-Alpes-Côte-d’Azur, Alpes-Maritimes. Gilles et Hervé Panizzi dans leur Peugeot 306 Maxi lors du Rallye Grasse-Alpin en 1996. Utilisation éditoriale uniquement, nous contacter pour toute autre utilisation

306 беше рестилизиран во 1997 година, во текот на оваа година се појави и караван верзијата. Производството на верзиите со 3 и 5 врати на 306 беше прекинато во 2001 година, кога беше претставена неговата замена, PEUGEOT 307. Караван автомобилот доживеа својата кариера да заврши во 2002 година. Кабриолетот сè уште беше произведуван од Pininfarina до 2003 година.

Лансиран во 2001 година и избран за автомобил на годината во 2002 година, PEUGEOT 307 беше огромен успех, со над 3,5 милиони примероци произведени ширум светот. Навестува нова полувисока архитектура, обезбедувајќи подобар простор и има изненадувачки големо закосено ветробранско стакло. Достапен во верзии со 3 врати, 5 врати и караван верзија, тој доби дополнителна силуета во летото 2003 година: Coupé Cabriolet (CC), кој го пренесе иновативниот концепт успешно воведен на 206 CC во компактниот сегмент. Со својот тврд покрив што се извлекува и неговите 4 удобни седишта, 307 CC е еден од најпространите кабриолети во тоа време. Тоа беше и основа за спортската верзија која се појави на светското првенство во 2004 и 2005 година, победувајќи 3 пати и појавувајќи се на подиумот 26 пати.

Првата генерација на PEUGEOT 308 го наследи PEUGEOT 307 во 2007 година, која беше заменета со втора генерација во 2013 година, потоа трета, сегашната 308 лансирана во 2021 година.

PEUGEOT 308 I дојде во верзии со 3 врати, 5 врати и SW, поддржан од новата генерација на моделот Coupé Cabriolet CC. Верзијата 308 RCZ Coupé беше претставена на саемот во Франкфурт во 2007 година, а производството беше брзо потврдено, со што се појави PEUGEOT RCZ, привлечно купе 2+2 произведено во 68.000 единици помеѓу 2010 и 2015 година, чија крајна верзија нудеше 270 bhp и забрзување од 0 до 100 km/h за 5,9 секунди.

PEUGEOT 308 II беше лансиран во 2013 година. Како и 307 12 години претходно, тој беше прогласен за автомобил на годината во 2014 година. Неговиот стил и впечатливи и елегантни линии се иновативни, заедно со неговата робустност и уживање во возењето кои се едногласно признати, како и намалената големина и тежина (должина од 4,27 m и основна верзија од 1.200 kg). Патничкиот простор е исто така нов со неговиот PEUGEOT i-Cockpit, кој може да се пронајде кај PEUGEOT 208, и кој ги поставува стандардите: компактниот управувач, кој ја намалува опсегот на движењата, обезбедува неспоредливи чувства при возењето, а истовремено го олеснува возењето во град. Верзијата GTi дополнително ги подобрува возачките квалитети и динамиката на овој 308, кој го носи PEUGEOT во нова ера на успех.

Беа продадени 7 милиони PEUGEOT 308 во текот на првите две генерации, пред да дебитира новиот PEUGEOT 308 III. Произведен во фабриката во Mulhouse, го носи новото лого на PEUGEOT, кое беше претставено кога новиот идентитет на брендот беше претставен во февруари 2021 година. Привлечен, технолошки и ефикасен, тој е еден од финалистите во Европксиот изборот за автомобил на годината за 2022 , чиј резултат ќе биде познат на крајот на февруари 2022 година.

(ПР-текст)

Економија

(Видео) Трипуновски: Министерството заедно со земјоделските здруженија ги креира Програмите за 2025 година

Објавено пред

„Денес на моја иницијатива со повеќе од 30 здруженија се одржува работна средба со единствен дневен ред, а тоа е разгледување на предлог Програмите за субвенционирање за 2025 година, поточно Програмата за директни плаќања и Програмата за рурален развој“, истакна министерот за земјоделство, шумарство и водостопанство, Цветан Трипуновски.

dobivaj vesti na viber

„Темата на овој состанок е заедно со земјоделските здруженија да креираме Програми кои што ќе значат поттикнување и враќање на земјоделското производство во Република Македонија“, појасни министерот.

Министерот Трипуновски додаде дека ова е само еден од состаноците кој што се одржува денес и наредните денови ќе има и со останатите чинители во земјоделскиот сектор.

„Ќе работиме заедно за да донесеме Програми кои што ќе значат развој на македонското земјоделство. Ова што го правиме како активност е отварање во вистинска смисла на зборот вратите на Министерството се со цел заеднички и партнерски да работиме во делот на секторот“, истакна министерот.

Прикажи повеќе...

Економија

СДСМ: Владините мерки немаат ефект, цените не се намалија – граѓаните се ограбени

Објавено пред

Последните податоци на Државниот завод за статистика покажаа дека инфлацијата во декември лани во однос на истиот месец во 2023 година е зголемена за 4, 4 проценти, трошоците на живот се зголемиле за 3,5 отсто, а цените на мало за близу 4 проценти. Со ДПМНЕ на власт животниот стандард на граѓаните се намалува, власта се грижи за елитата и за нивните бизнис партнери а народот е оставен сам на себе, велат од СДСМ.

dobivaj vesti na viber

„Дури и последните најави од власта за некакви контроли за наводно намалување на цените во маркетите се покажуваат како уште една голема лага. СДСМ има детални информации од теренот. Во маркетите реалноста е дека само кај млекото има симболично намалување од неколку денари, додека кај другите производи нема никакво намалување. Зејтинот е се уште со поскапената цена и се движи од 89 до 96 денари а во некои маркети иако се продаваше за 82 денари пред 2 месеци. Јајцата се повторно околу 100 денари, а чинеа 75 денари. Шекерот, кашкавалот, се со поскапени цени, но исто така и леќата (169 денари), гравот (143 денари), оризот (135 денари) грашакот. Кај оние производи кои имаат иста цена пак забележано е намалување на грамажата. Ова е суровата реалнос која секојденевно ја гледаат граѓаните во продавниците, додека се мачат како да врзат крај со крај, како да го поминат месецот, што ќе имаат на масата семејствата за јадење. Политиките на власта со така наречените „кошнички“ доживеа дебакл. Наместо намалување на цените и достапни производи, дестина милиони евра се извлечени од џебовите на народот од страна на големите трговци. Власта дозволи буквално грабеж. Оваа политика на Мицкоски ги турка семејствата во уште поголема економска несигурност и во поголема сиромаштија“, пишува во соопштението на опозициската партија.

Прикажи повеќе...

Економија

Готовината сѐ уште доминантен метод за плаќање при онлајн-нарачки

Објавено пред

Народната банка на Република Северна Македонија ги објави новите податоците за платежната статистика за трите квартали од 2024 година, кои покажуваат постојан тренд на зголемена употреба на дигиталните канали за извршување на плаќањата во земјата. Во трите квартали од 2024 година се забележува  значителен годишен раст кај бројот и вредноста на платежните трансакции на граѓаните во трговијата во земјата. Вкупните трансакции со картички во земјата и во странство издадени од домашните и странски даватели на платежните услуги, пораснале за 11.3% по број и за 13.6% по вредност. Вредноста на трансакциите на места на продажба за е-трговија изнесуваат 522.5 милиони евра и преставува 9.1% од вкупните трансакции и преставува раст од 7.5% во однос на истиот период минатата година. При тоа овој пораст се должи во главно на растот на вредноста на трансакциите направени во странство од домашни иматели на платежни картички кој изнесува 39.7%. Вредноста на направените трансакции кон домашни е-трговци забележува пад од 6.7%.

dobivaj vesti na viber

Ако имаме во предвид дека готовината при достава (Cash on Delivery – CoD) доминира како најчест начин на плаќање во е-трговијата, и тоа според последните податоци на  Findex (2021) 47% од македонските онлајн купувачи се потпираат на плаќање во готово, а кај домашните е-трговци постои опцијата за готовина при доставата, што не е случај кај странските е-трговци, може да се каже дека се уште готовината доминира при онлајн плаќањето.


Асоцијацијата за е-трговија, во своето шесто издание направи анализа на е трговијата во земјите од Западен Балкан („Преглед на е-трговијата во Западен Балкан, 2024 година“, поддржано од НЛБ групацијата) каде што во делот за плаќањето, како една од алките на синџирот на е-трговијата, се согледува дека е слична состојбата и во другите балкански земји во Косово 85%, Албанија 75% и Србија 71%. За споредба, во земји како Австрија и Данска готовината речиси и да не се користи. Македонците, како и балканските купувачи се уште преферираат плаќање со готовина, додека дигиталните плаќања, кои се норма во ЕУ, сè уште се ограничени. 59% од Македонците имаат платежни картички, а 43% од нив ги користат. Уште полоша е состојбата во Албанија, каде што само 8% од популацијата ги користи платежните картички, како и во Косово (21%) и Босна и Херцеговина (23%). Во Србија состојбата е најдобра со 62% иматели на платежни картички и 47% нивно користење. Исто така, користењето на мобилните телефони за плаќање е на ниско ниво. Имено, и покрај тоа што регионот е технолошки добро опремен – мобилната пенетрација е висока, со 95% од населението во Северна Македонија, Србија, Косово и Босна и Херцеговина кои поседуваат мобилен телефон, употребата на мобилни телефони за финансиски трансакции останува ниска – во Македонија само 36% од корисниците на финансиски услуги ги користат мобилните уреди за плаќања.

Според анкетата, која ја спроведе Асоцијацијата за е-трговија, како дел од споменатиот извештај со фокус на плаќањето при онлајн продажбата, 72.5% од е-трговците истакнаа дека готовината при достава е доминантен метод на плаќање за нивните клиенти, а 82.5% одговориле дека токму клиентите ја претпочитаат оваа опција. Клучни причини за оваа доминација според анкетираните е-трговци се: недовербата во онлајн продавниците, стравот дека нарачаните производи нема да бидат доставени, како и чувство на сигурност при плаќање со готовина. Дополнително, навиките и недоволните дигитални вештини за користење на картички играат значајна улога во популарноста на ќеш плаќањата. И покрај тоа, 62.5% од е-трговците изјавиле дека плаќањето со картички е покорисно за нивниот бизнис, а 45% од нив активно го промовираат користењето на картички. Плаќањето со готовина од друга страна, создава големи неефикасности за е-трговците, како што се неуспешни испораки, зголемени оперативни трошоци и ризик од неформални економски практики.

„Вториот најголем предизвик, со кој се соочуваат е-трговците кои учествуваа во анкетата, е нелојалната конкуренција предизвикана од сивата економија. Плаќањето со готовина ја олеснува оваа нелегална пракса, додека преминот кон дигитални плаќања може да придонесе за намалување на овој предизвик, зголемувајќи ја транспарентноста и формалноста на економијата. За да се намали доминацијата на готовината, потребни се насочени активности за подобрување на дигиталната писменост, намалување на трансакциските трошоци и зголемување на довербата во онлајн плаќањата. Преку овие чекори, македонската и регионалната е-трговија може да станат поконкурентни, поттикнувајќи раст и економска стабилност“ изјави преседателката на Асоцијацијата за е-трговија д-р Нина Ангеловска Станков.

Инаку, годишниот извештај од анализата за е-трговија е изработен со поддршка на NLB Group и беше традиционално презентиран на 7-та регионална конференција за е-трговија. Како шесто издание од серијата, оваа публикација за првпат е објавена на англиски јазик и со проширен фокус кој го опфаќа целиот регион на Западен Балкан: Албанија, Босна и Херцеговина, Косово, Црна Гора, Северна Македонија и Србија. Сеопфатниот извештај нуди длабинска анализа на моменталнaта состојба на е-трговијата и трендовите, го прикажува растот на е-трговијата во изминатата година и прави споредба на регионот со поразвиените европски пазари, заснована на секундарни податоци и компаративна анализа. Дополнително, беше спроведено и примарно истражување кое ги анализираше искуствата на е-продавачите во Западен Балкан, со посебен фокус на е-плаќањата, идентификувајќи ги критичните бариери и можности за раст.

Целосниот извештај и повеќе информации за клучните сознанија од анализата се достапни на ликот во продололжение: https://ecommerce.mk/wb-ecommerce-report-2024/.

Прикажи повеќе...

Најново

Македонија3 часа

УХМР издаде портокалов аларм за снежна бура во Македонија – обилен снег и силен ветер од вечерва

Голема промена на времето во Македонија. Управата за хидрометеоролошки работи информира дека денеска во ноќните часови ќе има врнежи кои...

Македонија3 часа

Јавното обвинителство ниту еднаш не дало позитивно мислење и не се согласило со условен отпуст на Сашо Мијалков

Поради интересот на јавноста во врска со условниот отпуст на осуденото лице Сашо Мијалков и неговото право да ја напушти...

Македонија5 часа

(Видео) Шукова: ДПМНЕ нека засука ракави и да не продава демагогии, туку да почне со реализација на мерки за намалување на загадувањето

Борбата против загадувањето мора да стане приоритет на власта која целосно го игнорира и не презема никакви мерки, кажа денеска...

Македонија5 часа

(Видео) Петрушевски: СДС јавно да се извинат за Груби

Од криминалите за Лотарија, преку дуќанот на улица Македонија под цена, до луксузното возило кое демек не е негово, туку...

Економија6 часа

СДСМ: Владините мерки немаат ефект, цените не се намалија – граѓаните се ограбени

Последните податоци на Државниот завод за статистика покажаа дека инфлацијата во декември лани во однос на истиот месец во 2023...

Македонија8 часа

Не поминаа интерпелациите за Меџити, Стоиљковиќ, Тошковски и Исени

Во Собранието на Република Македонија не поминаа интерпелациите за четворицата членови на Владата. Од Европскиот фронт, кој ги поднесе четирите...

Свет8 часа

(Фото) Трамп сака да ја преземе контролата врз Гренланд, Канада и Панамскиот канал

Новоизбраниот претседател на САД, Доналд Трамп, ги сака Гренланд, Канада и Панамскиот канал. Ова е само дел од неговите планови,...

Македонија20 часа

Собранието ја отфрли интерпелацијата за Меџити

Со три гласа „за“, 64 против и без воздржани, Собранието ја отфрли интерпелацијата за првиот вицепремиер и министер за животна...

Македонија20 часа

Даути не е разрешена, интерпелацијата нема правно обврзувачки последици, велат од Кабинетот на Гаши

Кабинетот на претседателот на Собранието преку соопштение нагласува дека гласањето за интерпелацијата нема правно обврзувачки последици за разрешување и нема...

Македонија20 часа

Пренџов: ДУИ немаат јасна визија и став, предлагаат бесмислена интерпелација за Меџити која нема да ја поддржиме

На денешната собраниска седница за интерпелации зеде збор пратеникот од ВМРО-ДПМНЕ, Љупчо Пренџов кој во однос на интерпелацијата за Изет...

Македонија22 часа

Град Скопје: Курто Дудуш фатен како ги труе граѓаните, ќе одговара за 7 кривични дела

Денес на терен инспекторите на градот Скопје со асистенција на интервентна полиција, констатираа нови кривични дела на градоначалникот на Шуто...

Македонија23 часа

Изгласана интерпелацијата за Илире Даути

На првата собраниска седница од годината, владејачкото мнозинство ја поддржа интерпелацијата на Левица за Илире Даути. Интерпелацијата ја образложи Сашко...

Свет24 часа

Судот смета дека Трамп е виновен за плаќањата кон порно актерката Даниелс, но нема да биде казнет

Судот во Њујорк пресуди во случајот на премолчена исплата на поранешниот и идниот претседател Трамп на порно актерката Сторми Даниелс....

Македонија1 ден

Тошковски: Граѓаните ќе се опоменуваат, нема да се казнуваат за возачките дозволи и за личните карти со старото уставно име

Министерот за внатрешни работи Панче Тошковски рече дека полицијата ќе се фокусира на опоменување, а не казнување на граѓаните што...

Свет1 ден

Нови сателитски снимки на Пацифик Палисадес: „Изгледа како да паднала атомска бомба, се плашиме од бројот на загинати“

Бројот на загинати во разорните пожари што беснеат во Лос Анџелес денеска се искачи на десет, а пожарот уништи речиси...

Македонија1 ден

ДУИ реагира: Во очаен обид за политички опстанок СДСМ одлучи да јава на бранот на албанофобијата следејќи го патот на ВМРО-ДПМНЕ

„Во очаен обид за политички опстанок, СДСМ одлучи да јава на бранот на албанофобијата, следејќи го патот на ВМРО –...

Македонија1 ден

Утрово најстудено во Берово, најмногу снег на Попова Шапка

Утрово најстудено било во Берово каде што се измерени -2 степени, 0 било на Попова Шапка и во Крива Паланка,...

Свет1 ден

Сателитските снимки го покажуваат обемот на ужасот во Лос Анџелес, изгоре сè до океанот

Пожарот речиси целосно уништи голем дел од Пацифик Палисадес во Лос Анџелес, покажуваат новите сателитски снимки од Maxar Technologies. Сликите...

Свет1 ден

Трамп: Путин сака да се сретнеме, се договара состанок

Новоизбраниот американски претседател Доналд Трамп изјави дека се договара средба меѓу него и рускиот претседател Владимир Путин. „Тој сака да...

Топ1 ден

Истрага против две лица за изнуда и палење автомобил во Штип

Основното јавно обвинителство Штип донесе Наредба за спроведување истражна постапка против двајца соизвршители на кривични дела – Изнуда од член...