Економија
„Опел“ ја зголемува продажбата на лесни комерцијални возила низ Европа

· Силен раст на европскиот пазар
· Vivaro-e е европски лидер во својот сегмент
· Combo и Vivaro-e прогласени за комерцијални возила на годината
· Комплетно портфолио на комерцијални возила со нула емисии
Opel значително ја зголеми продажбата на своите лесни комерцијални возила низ Европа во првите 11 месеци од 2021 година. Во споредба со истиот период минатата година, продажбата порасна за 12,1 % на околу 100.000 единици. Резултатите кај големите пазари како што се Германија (+ 9,0 %), Обединетото Кралство (+8,1 %), Франција (+25,2 %) и Шпанија (+6,0 %) значително придонесоа за овој развој.
Растот на продажбата на електричниот Vivaro-e од Opel и британскиот бренд Vauxhall помеѓу јануари и октомври е особено задоволителен. Во Европа, Vivaro-e води во сегментот D со удел од 21 %.
Во севкупното рангирање на сите електрифицирани комерцијални возила, комерцијалното возило со средна големина е на убедливо трето место – што се должи на високите продажни бројки во Обединетото Кралство.
Таму, Vivaro-e има пазарен удел од речиси 50 % во сегментот. Во Германија, Opel Vivaro-e го достигна трето место на топ-листата. Побарувачката за единствениот неодамна претставен Combo-e е веќе подеднакво добра.
„Нашите лесни комерцијални возила се одржуваат многу успешно на пазарот и во никој случај не го исцрпиле својот целосен потенцијал“, рече извршниот директор на Opel, Uwe Hochgeschurtz. „Сега кога сите наши LCV – Opel Combo-e, Vivaro-e и Movano-e – се достапни за транспорт и без емисии, со што ќе генерираме дополнителен поттик.”
Лесните комерцијални возила на Opel се високо ценети од клиентите и медиумите. На пример, Opel Combo (2019) и Opel Vivaro-e (2021) беа прогласени за „комерцијално возило на годината“ од меѓународно жири составено од експерти.
Друг голем обожавател на електричните комерцијални возила од Rüsselsheim е планинарската легенда Reinhold Messner, кој ги користи Opel Zafira-e Life и Opel Vivaro-e за редовни патувања без издувни гасови и испораки до неговите планински музеи.
Корисниците на гамата во моментов се особено заинтересирани за нула емисиите кај Vivaro-e. Британскиот бренд на Opel, Vauxhall, веќе има потпишано договори за 3.000 возила на електричниот Vivaro-e со British Gas и за дополнителни 655 возила за услужната компанија Mitie. Во Германија, регистрациите на Combo се зголемија за 27 % во споредба со истиот период минатата година, што е најголем раст во гамата на Opel LCV.
(ПР)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
Мицкоски: Имаме раст на извозот, градежништвото и туризмот гарантираат раст на БДП и подобар стандард на граѓаните

Во одговор на новинарско прашање, претседателот на ВМРО-ДПМНЕ, Христијан Мицкоски, истакна дека увозот е многу помал за околу 8% во евра, или за 12-13% во долари, додека пак извозот е во пораст во евра 23%, додека пак во долари е 28%.
„Ако ги споредите првите два месеци април и мај од оваа година, со првите два месеци април и мај од 2024 година, длабоки анализи правиме, ќе видите дека за 80 милиони долари е намален трговскиот дефицит, а тоа е цели 13% и тоа ќе учествува во БДП. Ако на тоа се додаде растот на индустриското производство коешто е во просек за април и мај, првите два месеци од вториот квартал 5,5%, а само во мај 9,4%’’, истакна Мицкоски.
Мицкоски додаде дека растот на туризмот и градежништвото, ќе доведат до зголемување на животниот стандард на граѓаните, но и зголемување на бруто домашниот производ.
„Растот на туризмот повеќе од 20%, инвестициската активност повеќе од 15%, растот и бумот во градежниот сектор, сето тоа нас ни гарантира еден успешен резултат за БДП во вториот квартал којшто очекувам да продолжи и во третиот и четвртиот квартал’’, заклучи Мицкоски.
Економија
Македонската „Green Machines“ ја зацврстува дистрибутивната мрежа во САД

Green Machines на БРАКО, познат по своите иновативни еколошки возила за чистење на јавни површини, бележи сериозен раст на американскиот пазар со мрежа на реномирани дистрибутери низ повеќе од 30 американски сојузни држави.
Најнов партнер е компанијата Mar-co Equipment од регионот на Лос Анџелес, која стана ексклузивен дистрибутер за Јужна Калифорнија.
Моментално, Green Machines има дистрибутери во следниве американски држави:
Owen Equipment – Вашингтон, Орегон, Северна Калифорнија, Невада, Ајдахо, Монтана, Јута, Колорадо, Ново Мексико
Industrial Disposal Supply – Тексас
Mar-co Equipment – Јужна Калифорнија
United Rentals – достапен низ сите држави и територии на САД
Grainger – достапен низ целата територија на САД
Equipment Depot – Луизијана, Мисисипи, Кентаки, Индијана, Охајо, Пенсилванија, Масачусетс, Конектикат, Њу Џерси, Мејн, Вирџинија, Милвоки, Висконсин, Флорида, Орегон, Вашингтон
Van Keppel – Канзас, Арканзас, Илиноис, Висконсин, Ајова
Овој успех претставува уште еден доказ за конкурентноста на македонскиот индустриски производ и неговата технолошка супериорност. Со новите дистрибутерски партнери, Green Machines продолжува да ја шири својата глобална визија за почисти, поеколошки и поефикасни урбани средини.
ПР текст
Економија
Муцунски: Владините политики за извоз даваат резултати – раст од 23,44 отсто во мај

Министерот за надворешни работи и надворешна трговија, Тимчо Муцунски, утрово на социјалните мрежи сподели податоци за кои рече дека го потврдуваат ефектот од економските политики на Владата, при чија реализација значајна улога има и Министерството што го предводи. Статистиката покажува стабилни и позитивни трендови во извозот, дури и во услови на стагнација на европскиот пазар.
Според објавените податоци, македонскиот извоз во мај 2025 бележи раст од 23,44 проценти, додека за првите пет месеци од годината порастот изнесува 3,15 отсто. Во истиот период, увозот е зголемен за само 1 отсто, што упатува на стабилен трговски биланс и позитивно салдо.
„Податоците укажуваат на значително поголем извоз од увоз – што значи повеќе свеж капитал во државата, зајакната девизна позиција и дополнителен поттик за економски раст. Зголемениот извоз отвора нови работни места, го зајакнува домашното производство и ја зголемува конкурентноста на македонските производи“, напиша министерот Муцунски.