Економија
Официјално претставен новиот 911 GT3 со врвната експертиза од Porsche Motorsport

Ланецот е пуштен. Porsche ja ослободи моќта на 911 GT3. Петтата генерација на овој спортски автомобил со високи перформанси беше развиена во тесна соработка со Porsche Motorsport. 911 GT3 jа пренесува чистата тркачка технологија во сериско-производен модел дури и поконзистентно од кога било досега. Суспензијата на предната оска со двојни напречно поставени водилки и софистицираната аеродинамика со задното крило и впечатливиот дифузер потекнуваат од успешниот тркачки автомобил GT 911 RSR, а четири литарскиот боксер мотор од 375 kW (510 кс) со шест цилиндри се базира на погонскиот систем на 911 GT3 R, испробан и тестиран во долгите трки за издржливост (Endurance). Акустично импресивниот мотор со висок вртежен момент се користи практично непроменет во новиот 911 GT3 Cup. Резултатот е брилијантна машина за возење: ефикасна и емотивна, прецизна и со високи перформанси – совршена за тркачките патеки и врвна за секојдневна употреба.
Карактеристичната моќност на 911 GT3 лежи во збирот на неговите карактеристики. Со максимална брзина од 320 км/ч (318 км/ч со PDK) е дури и побрз од претходниот 911 GT3 RS. Забрзува од нула до 100 км/ч за 3,4 секунди. Porsche го нуди и новиот модел со шестстепен мануелен менувач за особено пуристичко возење. Софистицираната аеродинамика произлегува од искуствата стекнати во мотоспортот и генерира значително поголема моќност без забележливо влијание на коефициентот на воздушен отпор. Во позиција на врвни перформанси, мануелно приспособливите елементи на крилото и дифузерот значително го зголемуваат аеродинамичниот притисок за големи брзини во свиоците. Но сепак, ова е резервирано само за возење на тркачки патеки, бидејќи таму 911 GT3 може да ги прикаже сите свои адути. На „Nordschleife“ во Нирбургринг, традиционалниот репер за сите спортски автомобили на Porsche, постави импресивен рекорд: 911 GT3 стана првиот сериски производен модел со атмосферски мотор кој ја скрши бариерата од 7 минути по круг. Возачот кој беше дел од развојот, Lars Kern, постигна време од 6 минути 59 секунди и 927 стотинки за цел круг од 20,8 километри. Пократката патека од 20,6 километри, која претходно служеше како репер, 911 GT3 ја заврши за 6 минути 55 секунди и 2 десетинки. Со дополнително достапните гуми Michelin Pilot Sport Cup 2 R, новиот модел доследно ги прикажуваше своите перформанси во текот на неколкуте круга во стручните раце на амбасадорот на брендот Porsche, Jörg Bergmeister. За Bergmeister, тоа е „убедливо најдобриот автомобил“ кој искусниот професионален возач некогаш го возел на „Зелениот пекол“.
И покрај зголемената ширина на возилото, поголемите тркала и дополнителните технички карактеристики, тежината на новиот GT3 е на исто ниво со претходникот. Со рачен менувач тежи 1,418 килограми, со PDK 1,435 килограми. Предната хауба изработена од зајакната пластика со јаглеродни влакна (CFRP), лесни стаклени прозорци, оптимизирани дискови за сопирање и тркала од лесна алуминиумска легура обезбедуваат врвна дисциплина во тежината. Лесниот спортски издувен систем ја намалува тежината за десет килограми. Со бесконечно електрично прилагодливи издувни клапи, тој обезбедува мошне емотивно звучно искуство.
Неговите тркачки гени се изразени практично во сите детали на новиот 911 GT3. Кокпитот е во согласност со сегашната генерација на модели. Нова карактеристика е екранот за патеката: со притискање на копче, ги намалува дигиталните дисплеи лево и десно од централниот брзинометар, што достигнува до 10.000 вртежи во минута, до информации како што се индикатор за притисок во гумите, притисок на маслото, температура на масло, ниво на резервоар за гориво и температура на водата, информации кои се неопходни при возење на патека. Бројните системи, вклучуваат и асистент за визуелно менување со ленти во боја лево и десно од бројачот на вртежен момент и светло за промена на брзина префрлено директно од Motorsport одделот.
Особено за GT моделите на Porsche, клиентите се повеќе бараат високо ниво на персонализација во изборот на опремата. Поради оваа причина, опсегот на Porsche Exclusive Manufaktur достапен и за новиот 911 GT3 е дополнет со специфични опции за GT3, како што е лесен покрив направен од јаглеродни влакна. Дополнителните елементи вклучуваат капаци на надворешните ретровизори изработени од карбон, затемнети LED Matrix фарови и задни светла со ексклузивен дизајн кој се протега по целата должина на задниот дел. Алуминиумските фелни во Guards Red или Shark Blue боја особено ја зголемуваат персонализацијата на возилото. Во внатрешноста, деталите на опремата, како што се бројачот на вртежи и стоперката на Sport Chrono, сигурносните појаси и останатите елементи во внатрешноста, ги нагласуваат деталите на каросеријата, или бојата по избор на корисникот.
Првиот 911 GT3 беше лансиран во 1999 година. Се засноваше на сериите од моделот 996 и генерираше 265 kW (360 КС) од 3,6 литарскиот мотор. Со Walter Röhrl зад воланот, перфектно прилагодениот GT3 беше првиот спортски автомобил кој заврши круг на патеката во Нирбургринг „Nordschleife“ за помалку од осум минути. Втората генерација на GT3 следуваше во 2006 година. Се засноваше на 911 Type 997 и дебитираше со 305 kW (415 КС). Во 2013 година, наследникот првично започна со 3,8 литри и 350 kW (475 КС). Две години подоцна, моторот се зголеми на 4,0 литри, испорачувајќи 368 kW (500 КС).
(ПР текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
(Видео) Мицкоски: Порано растеа само платите на функционерите, а денес растат платите на работниците

Од последни во Европа по странски инвестиции, минатата година која што беше половина наша година, од наша влада, ја завршивме со рекордно ниво на директни странски инвестиции, од милијарда 255 милиони евра што ја прави државата прва во Европа, по странски инвестиции по глава на жител. Тоа значи прва во регионот, од последни- први за само шест месеци, истакна премиерот и лидер на ВМРО-ДПМНЕ, Христијан Мицкоски на Конференцијата на Унијата на млади сили на партијата што денеска се одржува во Велес.
„Сетете се само на двоцифрените бројки на инфлација. 18-20-22-23 проценти инфлација. За да денес, во март објавиме ниво на инфлација од 2,7% едно од најниските во Европа. Порано растеа само платите на функционерите, а денес растат платите на работниците 9 – 10 проценти на годишно ниво. индустриското производство кое што беше длабоко во минус, денес во март изнесува 5.2 проценти и е најголемо индустриско производство, раст на индустриско производство, не само во регионот туку и во Европа. Од автопат Кичево Охрид кој стагнираше, и беше најважно подизведувачите да се ако кажат оние од Кичевски Зајас или струмичко до автопат кој се гради и кој за една година ќе биде готов. Затоа што нема повеќе тендери во 4 очи, денес има работа, пот , одговорност и посветеност. Тоа е оваа влада на ВМРО-ДПМНЕ. Од руинирани и запустени студентски домови, до студентски домови кои се реновираат, кои се градат. И најавувам изградба на еден таков, нов студентски дом во Штип, по склопот на новата зграда на медицинскиот факултет, по склопот на новиот клинички центар, кој што е го почнеме како резултат на Договорот а стратешко партнерство со Велика Британија, 200 нови најмодерни најсовремени легла за нашите млади, за нашите студенти, за идните доктори. Од срамни и штетни, предавнички договори до договори за стратешко партнерство со Обединетото Кралство. Од одземена и обезличена држава до држава која е повторно ваша, и кажува што сака и за што се бори.“, кажа премиерот.
Економија
„Lucky Days“ во НЕПТУН – Попустите се толку големи што ќе купиш сè што ти треба!

Од 09.06.2025, „Lucky Days“ во НЕПТУН носат промени што ќе го трансформираат вашиот дом! Влегувате по еден производ, а излегувате со сшто ви треба – од ефикасен клима-уред до голем телевизор за домашно кино, сите по цени што ќе ве изненадат!
Летото е тука, а со него и идеалната можност да го освежите домот со уреди што ќе го направат секојдневниот живот поудобен. Попустите се дизајнирани со грижа за вашиот семеен буџет: од клима-уреди што ја победуваат жештината до фрижидери што штедат струја, секој избор е осмислен да ви го олесни животот на долг рок.
Твојата желба е јасна – да добиеш врвен производ по фер цена. Нашите флаери ги прикажуваат најдобрите понуди од врвни брендови. Замислете колку е лесно да изберете уред што ја штеди електричната енергија, а сепак нуди врвни перформанси или да го надоградите вашето работно катче со лаптоп или десктоп што ќе ве чини многу помалку отколку што мислевте.
За да ви ја олесниме вашата шопинг-патека, во последните неколку месеци ги реновиравме и унапредивме дел од нашите најпосетени продажни салони. Ве чека модерен, разубавен простор со пријателска атмосфера, создаден да ја направи вашата посета пријатна и инспиративна.
Нашиот стручен тим секогаш се на располагање да ви помогнат да го најдете токму она што ви треба – без да губите време или да се двоумите дали е вистинска инвестиција.
Твоја е желбата, наше е да ти го понудиме најдоброто! – Нептун
(ПР)
Економија
ВМРО-ДПМНЕ: Две милијарди евра инвестиции во железничкиот сообраќај, брза пруга Табановце-Гевгелија

Се надзираат контурите за почеток на најголемиот инфраструктурен проект во регионот. Формирање на координативното тело во вторник и започнување на постапка за обезбедување на финансиски средства за реализација на проектот брза пруга, велат од ВМРО-ДПМНЕ.
„Проектот брза пруга Табановце-Гевгелија ќе чини од 1,7 до 2 милијарди евра и ќе биде најголем поединечен проект во Македонија.
Новата брза пруга ќе биде со нови возови, локомотиви и целосно модернизирана и реконструирани железнички станица во Скопје и реконструирани станици низ Македонија.
Со брзата пруга предвидено е патнички сообраќај да биде до 160 км на час, а товарниот сообраќај до 120 км на час. Граѓаните ќе можат да патуваат за час и пол до Солун, 4 до 5 часа до Виена.
Со поддршка и следење на британските и европските стандарди овој проект е од големо значење и ќе ја подобри безбедноста во железничкиот сообраќај.
Брз и ефикасен железнички сообраќај од граница на Србија до граница на Грција. Делницата Табановце – Гевгелија ќе се скрати од 235 км што е моментално, влез излез од државата, се планира да биде 200 и под 200 км. Целта е да имаме брза пруга и брз транспорт.
Македонија конечно ќе почне да ја користи добрата местоположба и ќе се впише на мапата на карго Европа. Карго транспортот се предвидува да донесе од 100 – 120 милиони годишен приход од товарниот сообраќај.
Со развојот на железничката и патната инфраструктура се создаваат можности за поврзување, за подобар и поквалитетен живот на граѓаните“, пишува во соопштението на ВМРО-ДПМНЕ.