Контакт

Економија

Пристигна комплетно новиот SANDERO STEPWAY

Објавено пред

Комплетно новиот SANDERO STEPWAY е веќе изложен во официјалниот салон на брендот DACIA.

dobivaj vesti na viber

Кога станува збор за промовирање на ‘паметно инвестирање’ и разумна форма на потрошувачка брендот Dacia e предводник и усогласена со реалните очекувања на своите клиенти. Нуди едноставни, пространи, безбедни и робусни возила по најдобра цена на пазарот.

Брендот ја обнови својата понуда со нов градски автомобил кој го олицетворува ДНК – то на DACIA, а тоа е комплетно новиот Dacia Sandero Stepway- авантуристичката верзија на Sandero која  претставува 65% од целата продажба на моделот со продадени повеќе од 1,3 милиони автомобили во Европа. 

ПОВЕЌЕ НАГЛАСЕН ДИЗАЈН ЗА АВАНТУРИСТИЧКИ ИЗГЛЕД

Подигнато растојание од земјата, Sandero Stepway е разноврсен авантурист во  семејството на Dacia. Уникатниот ентериер и моќниот надворешен дизајн се смела изјава за бегство и авантура. Зголемената диференцијација  го  издвојува од потполно новиот Sandero и ја зајакнува репутацијата на кросовер во ДНК-та на новиот Sandero Stepway.

Мускулно развиен надворешен дизајн

Потполно новиот Sandero Stepway е веднаш препознатлив по предниот дел,  уникатниот преден дел, хромираното лого на Stepway под предната решетка и заоблените браници над светлата за магла. Предните и задните браници вклучуваат метална лизгачка плоча во боја на каросеријата, дизајнирана да ја заштитува оригиналната боја од секојдневните гребнатини.

Карактеристики на моќен кросовер

Потполно новиот Sandero Stepway се карактеризира со основни дизајнерски елементи на  кросоверите – подигнато растојание од земја од 174 mm (пораст од 41 mm во споредба со Sandero, пред се од поголем дијаметар на пневматиците), држачи на кровот со  испис на логото, специјално текстурирано и армирано дно на вратите.

Flex фелни

Стандардните верзии се опремени со 16-инчни flex фелни чии што прецизно дизајнирани облоги ги реплицираат оние на „вистинските“ алуминиумски тркала, како опција се достапни и ексклузивните фелни со дијамантски пресек од 16-инчи на верзијата Stepway, со цел да го подобри изгледот на кросоверот.

Mодуларни кровни држачи

Кровните држачи на Sandero Stepway  се доста визуелно привлечни, но исто така се и прилагодливи. Со користење на клуч кој е сместен во совозачката фиока, тие можат лесно да се расклопат за само неколку секунди и да се претворат во држач за кровот со носивост од 80 килограми, што е исто како и стандардните кровни држачи. Овој софистициран и патентиран систем е пример за сè што Dacia застапува: паметни, практични, едноставни и безбедни системи.

Уникатен внатрешен дизајн

Навлаката во ентериерот е со логото Stepway, додека панелите на вратите како и инструменталната таблата има портокалови шевови и вметнати украсни детали.

Mултимедиjални системи: Tри системи кои одговараат на сите потреби

Новиот Sandero Stepway нуди три различни мултимедијални системи: Media Control, Media Display и Media Nav.

Со Media Control, паметниот телефон може да се постави на паметната поддршка пред возачот,  далечинскиот мултимедијален систем се поврзува преку новата бесплатна апликација Dacia Media Control и Bluetooth или USB конекција. Системот овозможува лесен пристап до: радио, музика, повици, пораки, сателитски апликации и многу други одлики како што се препознавање на глас на Siri и Android. Контролите се на дофат на рака на управувачот (за радиото) или зад него (sat nav) за да се обезбеди побезбедно возење.

Без паметен телефон кој би бил поврзан на Media Control, достапни се радио и репродукција на датотеки преку USB порт.

Опремата вклучува:  два звучници, Bluetooth и USB конекција и 3,5-инчен TFT дигитален дисплеј помеѓу командите, каде што се прикажуваат и поставките за радио.

Media Display конзолата се одликува со голем 8-инчен екран на допир позициониран на горниот дел. Во патничкиот простор има четири звучници. Екранот е малку навален кон возачот со цел  поголема видливост и ергономија. Дизајнот е елегантен, а интуитивниот лесен за употреба, компатибилен со Bluetooth и системите Android Auto и Apple CarPlay за паметни телефони.

Media Nav, мултимедијалниот систем сега располага со навигација и безжична конекција за Apple CarPlay и Android Auto. Звучниот систем не е без помалку од шест звучници.

Безбедност

Иновативни карактеристи за безбедност

Со модуларната платформа CMF и иновативниот електронски дизајн новиот Sandero Stepway ви овозможува безбедност со  најновите системи за помош и асистенција на возачот (ADAS) и безбедносните карактеристики.

Зголемена пасивна сигурност

Новиот Sandero Stepway е меѓу првите модели на Dacia кој има корист од модуларната платформа CMF, нудејќи супериорна цврстинa, ја зголемува заштитата во случај на судaр. Kонструкцијата е засилена кaj моторот и во патничкиот простор, нови сензори за притисок на вратата и акцелерометарот кои можат да откријат рани судари на страничен удар, овозможувајќи им на новата завеса и страничните воздушни перничиња брзо да се активират и да ве заштитат.

Sandero Stepway ги вклучува следниве стандардни карактеристики: шест воздушни перничиња, ограничувачи на оптоварување на безбедносните ремени, предни и задни безбедносни ремени и систем за итни повици (SOS копче кoe се наоѓа веднаш до светлото на куполата).

Подобрена структурна рамка на новите предни седишта, потпирачи за глава за да се обезбеди подобра заштита.

Ефикасна активна безбедност

Прегледност

Новиот Sandero Stepway  има стандардни автоматски предни светла и во зависност од нивото на опремата автоматски бришачи. LED светлата ја подобруваат видливоста, ја зголемуваат должината на светлосното зрачење за 37% (110 м) и ширината за 9% (24 м) во споредба со фаровите со зрак со зрачење со халогени од претходната верзија на Sandero.

Асистенција за помош на возачот (ADAS)

Покрај ограничувачот на брзината и најновиот ESP како стандардни карактеристики и прекинувачот за контрола на крстарењето монтиран на управувачот (опцијата зависи од trim level),  Sandero Stepway е  одличен кога е во прашање помошта и асистенцијата на возачот.

  • Помош за сопирање во итни случаеви: Активни помеѓу 7 и 170 км / ч (од 4 до 106 км / ч) радарски сензор лоциран на предниот дел од возилото, го идентификува растојанието до автомобилот пред (запрен или во движење), сензор за звучно и визуелно предупредување доколку постои ризик од судар со возилото пред вас:

– зголемување на силата на сопирачката ако возачот, доколку сопрел, но сепак постои ризик од судар;

– автоматски активирајте го или применете го посилно системот за сопирање ако возачот не сопира доволно силно или доволно брзо.

  • Предупредување за мртов агол”: ова е активно од 30 км / ч до 140 км / ч (87 км / ч) и го предупредува возачот за ризик од судaр со друго возило сместено покрај или зад возилото, за време на маневрите на промена на сообраќајната лента, ултразвук систем – кој се состои од четири сензори (два назад, два напред) открива какви било објекти кои се во движење, вклучувајќи автомобили и мотори. Во областа на слепата точка на возачот, сензорите детектираат возило или некој кој таму се наоѓа, во тој случај, трепка LED светло кои е  лоцирано на соодветниот ретровизор.
  • Асистенција при паркирање: овој систем се состои од четири радарски сензори напред и назад, камера со заден поглед и динамички водечки линии и предизвикува звучни и визуелни предупредувања за да им помогне при маневрирањето.
  • Асистенција при стартување на нагорнина: ова спречува возилото да се тркала на назад и тоа повеќе од две секунди, во моментот кога возачите ја креваат ногата од педалата за сопирање за да ја притиснат педалата за гас.

ПЛАТФОРМИ И МОТОРИ

Подобрена ефикасност и управување

Со новата модуларна платформа, со подобрени мотори за ефикасност на гориво и привлечен аеродинамичен дизајн, потполно новиот Sandero Stepway комбинира зголемена удобност при возење со помали емисии на CO₂.

платформа

Новата модуларна платформа CMF комбинира поголема отпорност и цврстина со помала тежина, ги намалува емисиите на загадувачки материи притоа почитувајќи ги построгите барања за проверка  и контрола на загадувањето на животната средина.

возење

Sandero Stepway e опремен со нова предна оска со (правоаголни) потпирачки краци кои овозможуваат ефикасна апсорпција на удари и подобро управување. Подобрено е меѓуоскиното растојание со подобрена стабилност во свиоците. Подобрен е и нов држач на мотор  за да се минимизираат вибрациите во патничкиот простор.

ранг на Euro 6D-Full

Овие мотори се во согласност со стандардот Еuro 6d-full:

  • TCe 90: турбополнет 1-литарски трицилиндричен апарат во комбинација со шестстепен мануелен менувач или CVT автоматски менувач.
  • ECO-G 100: нов LPG двогоривно турбо полнење – цилиндар со 1 литар, во комбинација со шестстепен мануелен менувач.

Бензин, LPG и два типа на мотори со Dacia ECO-G

Dacia е единствениот производител на автомобили што предлага LPG и два типа на мотор бензин низ целиот спектар на патнички автомобили преку ECO-G етикетa.

Интеграцијата на оваа технологија се случуваше во фабриките на Dacia, испробана и тестирана на ECO-G 100 мотор која ја гарантира неговата безбедност и сигурност. Гарантен рок на производителот, трошоците за сервисирање и фреквенцијата како и капацитетот на багажникот се како оние на бензинската верзија (резервоарот за LPG се наоѓа таму каде што би се наоѓало резервното тркало), потполно новиот Sandero ECO-G ослободува во просек 11% помалку емисии на CO₂ од еквивалентниот бензински мотор, исто така, има работен опсег од повеќе од 1.300 км со два резервоари: 50 литри за резервоарот за LPG, што е зголемување за осум литри во однос на претходната генерација на LPG Sandero (капацитетот е ограничен на 40 литри, бидејќи полнењето е ограничено од безбедносни причини ) и 50 литри за резервоарот за бензин.

Dacia LPG ги комбинира возењето и удобноста со ниски емисии на CO₂ и голем опсег на возење.

CVT и Автоматска Трансмисија

Со новиот автоматски менувач CVT (континуирано варијабилен менувач), промените на степенот на пренос се незабележливи, а возачкото искуство со подобро забрзување. Oвој менувач го замени easy’r и кога е комбиниран со моторот ТCe 90, ја намалува потрошувачката на гориво (благодарение на полесниот менувач и подобро управување со моторот) и емисиите на CO₂ (намалување на 4% за потполно новиот Sandero Stepway).

Stop&Start

Stop & Start е достапен за сите мотори, исклучувањето на моторот кога автомобилот е запрен, или со употреба на педалата за сопирање со автоматски менувач или префрлување во неутрална положба со рачен менувач, спречува какво било празнење и загадување, вибрации и бучава. Моторот се рестартира  веднаш. Stop & Start може да се оневозможи рачно преку копче во центарот на контролната табла.

Зад управувачот

ДИНАМИЧНИ НЕПРОЦЕНЛИВИ ПЕРФОРМАНСИ

Зад управувачот, Sandero Stepway е дефинитивно подобрен: попрецизен управувач, поефикасни мотори и подобрена акустична удобност. Верен на духот на Dacia  нуди лесно и удобно возење во сите околности. 

ВОЗАЧКО задоволство 

Новата модуларна платформа CMF на Sandero Stepway овозможува три големи подобрувања: првoто е акустично: со полесна и поцврста каросерија, преден блок и структура на каросеријата, намалени вибрации.. второто се однесува на приклучоците кон земјата: проширувањето на патеките за 41 милиметар на Sandero и 29 милиметри на Sandero Stepway соодветно го подобрува управувањето и однесувањето на патот. Последното, третото се однесува на пасивната и активна безбедност, со интеграција на најновата генерација на системи за помош при возењето (ADAS).

На страната кај подвозјето, новите поставувања против удари му овозможува на Sandero Stepway да се движи стабилизирано. Овие поставки нудат вистинско уживање во возењето. Управувачот е 100% електричен, нуди 36% помалку напор во споредба со претходниот Sandero, покрај тоа,  тој е опремен со варијабилна помош според брзината на возилото, нудејќи прецизно чувство на предната оска, што обезбедува подобро управување na автопатот и леснотија на маневрирање при паркирање.

Eфикасност

Сите достапни мотори на комплетно новиот Sandero Stepway се во согласност со новиот Еuro 6dfull стандард, заедно со два нови, полесни менувачи кои ги вметнуваат најновите механички достигнувања во однос на триењето: 6-степен мануелен менувач и автоматски CVT тип.

Kaj рачниот менувач, односите на менувачот се подобрени за да се одржи задоволително ниво на вртежен момент во текот на целиот опсег на употреба. Kaj 6-та брзина, тие се продолжени за да се добие подобрена потрошувачка на гориво додека возите на автопат.

Со цел да се подобри потрошувачката на гориво, аеродинамиката на автомобилот е подобрена, особено каросеријата (дефинирана линија на кровот, покривот е спуштен за 10 мм)  под шасијата (подвижни подлоги и предни контролирани клапи), коефициентот на влез на воздух (наречен SCx)  зголемен за 8-10%.

Моторите, новите менувачи, аеродинамичките подобрувања, намалувањето на триењето (сопирачка, тркалање и пневматици) и намалената потрошувачка на енергија (LED фарови, алтернатор со висока ефикасност) Sandero Stepway ja намали потрошувачката на гориво за најмалку 6 %, притоа нудејќи поголемо задоволство и идентична изведба.

Споделено задоволство

За да бидеме сигурни кај Sandero Stepway особено внимание е посветено на акустиката и третманот за елиминирање на аеродинамичкиот шум. Благодарение на цврстината на платформата CMF, преносот на цврсти вибрации во кабината е намален, намалувајќи го во просек од 3 до 4 db.

Воздушниот шум што се забележува од кабината е намален со употреба на „врамени“ врати (елиминирање на празнините помеѓу вратите и каросеријата) и редизајнирани ретровизори со заптивка на нивната основа.

Подобрена изолацијата на возилото со зголемување на абсорбентните површини во моторниот простор од 12% на 48% и со намалување на акустичното истекување. на пример, во одделот за патници, бучавата во позадина е намалена за 3 до 5 db помеѓу 50 км / ч и 130 км / ч.

Дознајте повеќе за моделот и закажете тест возење во официјалниот салон на брендот DACIA како и прочитајте повеќе на следниот линк: https://www.dacia.mk/_STEPWAY_SANDERO/index.html

(ПР текст)

Економија

„Идни инженери на своите први работни задачи во Министерството за енергетика“, Божиновска ги посети студентите на нивните практикантски позиции

Објавено пред

Студентите од Факултетот за електротехника и информациски технологии (ФЕИТ) ја започнаа студентската практикантска настава во Министерството за енергетика, рударство и минерални суровини.Веќе се распределени по сектори и започнаа со практична работа во рамки на Министерството и органите во негов состав.

dobivaj vesti na viber

Министерката Сања Божиновска денес ги посети младите практиканти на нивните работни позиции, при што лично се запозна со нивните ангажмани, задачите што им се доделени и областите во кои се вклучени.

„Гордост е да се види енергијата и мотивацијата што овие млади луѓе ја носат со себе. Веќе од првиот ден, тие не се тука само како набљудувачи – туку активно се вклучени во конкретни процеси, подготвуваат материјали, истражуваат и дискутираат. Ова е таа нова генерација која сакаме да ја задржиме во земјата и да ѝ дадеме можност да се развива тука – во институциите каде што се градат јавните политики,“ изјави министерката Божиновска.

Во разговорот со студентите, министерката упати порака на поддршка и охрабрување: „Потребни ни се луѓе што разбираат технологија, енергетика и современи предизвици. Но уште повеќе ни се потребни луѓе што сакаат да направат разлика. Вие сте тука не само за да учите, туку и да донесете нова перспектива. Ќе ве поддржиме во секој чекор.“

Студентите се распределени според нивната стручна насоченост во одделенијата за енергетика, обновливи извори, енергетска ефикасност, минерални суровини, стратешко планирање и дигитализација. Со нив работат ментори од редовите на администрацијата, со цел да добијат реален увид во функционирањето на институцијата и активна улога во тековните задачи.

Програмата се реализира врз основа на Меморандумот за соработка меѓу Министерството и ФЕИТ, како дел од заложбата за поддршка на млади инженери и нивно вклучување во развојот на енергетските политики. Министерството најавува продолжување и проширување на оваа програма и во иднина, со цел создавање континуитет во градење на домашен стручeн кадар и обезбедување генерации експерти подготвени да ја водат енергетската транзиција.

Прикажи повеќе...

Економија

Министерството за финансии достави барање до 22 меѓународни финансиски институции и банки за финансирање на брзата пруга

Објавено пред

Министерството за финансии денеска испрати до 22 меѓународни финансиски институции и странски комерцијални банки барање за покажување интерес за финансирање на проектот за изградба на брза пруга долж Коридорот 10.

dobivaj vesti na viber

Станува збор за финансиски институции од Европа, САД, Јапонија и Обединетото Кралство, од кои дел се институции со коишто земјата и претходно соработувала на одредени проекти.

Поконкретно барањето е доставено до Светска банка, Европската банка за обнова и развој, Европската инвестициска банка, Фондот за меѓународен развој на ОПЕК, Француската развојна агенција, КФВ Развојната банка, Италијанската развојна банка, Јапонската агенција за меѓународна соработка, германската ДЗ Банка, Морган Стенли, Уни Кредит Банка Австрија, Сити банк, ЏП Морган, Дојче Банк, Сосиете Женерал, Рајфајзен банк, ЕРСТЕ банк, Банка ИМИ, британската Стандард чартерд, Банка на Америка, јапонската МУФГ Банка, како и американската Голдман Сакс. Износот кој се бара за реализација на проектот е 1,91 милијарда евра.

Согласно испратеното барање, одговорот за пројавување интерес меѓународните финансиски институции и странските комерцијални банки треба да го достават до крајот на овој месец, со можност за продолжување на рокот по барање на банките.

Имено, Министерството за финансии го испраќа барањето за пројавување интерес со меѓународните финансиски институции врз основа на Заклучок на Владата и врз основа на законските прописи, односно Законот за јавен долг. Заедно со барањето Министерството за финансии испраќа до меѓународните финансиски институции и банките и образложение за проектот подготвено од Министерството за транспорт и врски и МЖ Инфраструктура, а кое исто така е разгледано од страна на Владата.

Прикажи повеќе...

Економија

(Видео) Дебакл на економиските политики на власта: Македонија на дното на Европа, велат од СДСМ

Објавено пред

„Согласно последните податоци на Евростат, Македонија денес е претпоследна во Европа по висина на минимална плата, зад нас е само Албанија. Истовремено сме последни по куповна моќ. Ова не се бројки и податоци од некоја црна хроника – ова е нашата реалност со власта на ДПМНЕ. Овие статистики се потрда за реалноста во која платата не им стигнува на граѓаните ниту до 10-ти во месецот“, вели Симона Цветаноски – членка на Извршниот одбор на СДСМ.

dobivaj vesti na viber

„Реалност во која граѓаните мора да кратат и штедат на се додека функционерите на ДПМНЕ се луксузираат, си ги покачуваат платите и продаваат приказни дека сме четврти во Европа.

Ова веќе не е само економска криза, ова свесно и намерно понижување на достоинството на секој граѓанин на Македонија.

Евростат не лаже. Но Владата предводена од ВМРО-ДПМНЕ лаже – лаже кога вели дека „се грижи“, лаже кога зборува дека сме четврта најјака економија во Европа, лаже кога ве убедува дека добро живеете. Сите економски параметри укажуваат на драматично влошување на квалитетот на животот. Инфлацијата оди нагоре, цените повторно се без контрола, платите стагнираат. Во Макеоднија моментално добро живеат само функционерите од власта.

Дуото Трајко Славевски и Христијан Мицкоски ова го прават намерно и осмислено. Целта е јасна, да се држат граѓантие во неизвесност, да се држат платите на минимум додека тие ги спроведуваат своите криминални проекти и задолжувања. Ниту ги интересира состојбата во која живеат луѓето, ниту сакаат да помогнат реално нешто да се смени, ги интересираат само нивните огромни бизнис зделки.

СДСМ и ВМРО-ДПМНЕ не се исти. Што правеше СДСМ? Го зголемивме минималецот од 9.000 на над 20.000 денари. Донесовме закон за автоматско усогласување на платите со трошоците за живот за да не може никој политички да ги уценува граѓаните за растот на платите туку да им следува со закон.

Ги зголемивме платите во приватниот сектор. Инвестиравме 2,6 милијарди евра во економија, помош за граѓаните и стабилизација на струјата.

А што прави ВМРО-ДПМНЕ? Ги одби сите предлози за покачување плати. Ги блокираше мерките за поевтини основни производи. Не вложи ниту денар во поддршка за граѓаните во криза. Си гледа само за себе – за привилегираните бизнис партнери, но не и за народот.

Христијан Мицкоски и Трајко Славески ќе останат запаметени не како реформатори, туку како луѓе што ја згазија економската надеж на оваа земја. Како политичари што ја заборавија работничката рака која го движи оваа држава.

Време е за одговорност. Време е за гласна борба за повисоки плати, за фер услови, за економија во функција на граѓаните, не за бизнис партнерите на ВМРО-ДПМНЕ.

СДСМ нема да молчи. Ќе зборуваме секој ден, за секој човек што живее тешко и заслужува повеќе. Затоа што докажавме со дела што е економски патриотизам и како секој граѓанин е важен. Покажавме дека сме различни и дека државата може да има власт која се грижи за граѓаните а не за сопствените интереси“, изјави Симона Цветаноски – членка на Извршниот одбор на СДСМ.

Прикажи повеќе...

Најново

Македонија39 минути

Арсовска: Не биди ѓубре, не биди криминалец, не биди Јулијана

Ако се прашувате зошто со месеци и години има проблеми со собирање на комуналниот отпад низ Скопје, одговорот е поради...

Македонија2 часа

Евакуирани првите македонски државјани од Израел

Министерството за надворешни работи и надворешна трговија информира дека првата група македонски државјани кои побараа евакуација од територијата на Израел,...

Македонија2 часа

МОН го зголемува бројот на ученици во средните стручни училишта

МОН го зголемува бројот на упис на ученици во средните стручни училишта. Од речиси 28.000 места во учебната 2025/2026 година...

Македонија2 часа

Мицкоски: Сите функционери во нашата партија мора да бидат свесни дека ова што го работиме не е лична игра, туку служба

ВМРО-ДПМНЕ е продолжение на историското ВМРО, основано во 1893 година, кога нашиот народ, иако под туѓи потчинувања и под притисоци,...

Македонија15 часа

Уште еден случај на семејно насилно – скопјанец со возило се обидел да ја прегази сопругата, па ја истепал

Уште еден случај на семејно насилство во Скопје, сопруг се обидел да ја прегази сопругата со автомобил, кога не успеал,...

Свет15 часа

Трамп: Нема да го убиеме иранскиот лидер, барем не засега

Претседателот на САД, Доналд Трамп, објави низа пораки на социјалните мрежи во врска со Иран, вклучувајќи една во која бара...

Свет18 часа

Кремљ: Руската понуда сè уште е на маса, но Израел засега не е заинтересиран за мирно решение

Кремљ изјави дека гледа дека Израел не сака посредништво во конфликтот со Иран, кој влегува во својот петти ден по...

Македонија19 часа

40-годишен скопјанец ја истепал мајка си: со тупаници ја удирал по лицето и телото и ја гризел, предложен притвор

Основното јавно обвинителство Скопје поведе постапка против 40-годишен скопјанец за кого постои основано сомнение дека извршил кривично дело – Телесна...

Свет20 часа

Шефицата на американската разузнавачка служба: Иран не гради нуклеарно оружје; Трамп: Не ме интересира што кажала

На летот при враќањето од самитот на Г7 во Канада американскиот претседател Доналд Трамп повторно инсистира дека Иран е многу...

Свет20 часа

Опасна најава од Израел: „Ќе видите некои изненадувања што операцијата со пејџерите ќе ви се чини едноставна“

Израел сè уште има некои изненадувања во ракавот во борбата против Иран, изјави израелскиот амбасадор во САД, Јехиел Лајтер. Тој...

Македонија21 час

Истепал и влечел девојче по улица, кога дошла полицијата, се заканил дека ќе ги нападне со секира и тесла: предложен притвор за 23-годишен велешанец

Основното јавно обвинителство Велес поведе постапка и предложи определување мерка притвор за едно лице осомничено за кривично дело – Насилство...

Македонија22 часа

(Видео) Ако Обвинителството не отвори постапка за Филипче за луксузниот џип, ќе докаже дека работи под негов диктат, вели Мицевски

„Ако ЈО не отвори постапка за Филипче за луксузниот џип, ќе докаже дека работи под негов диктат. Филипче добил луксузен...

Македонија22 часа

Мицкоски очекува на 24 јуни Бугарите да го повлечат барањето пред македонскиот јазик и идентитет да стои „сегашен“: Ете им прилика на дело да го покажат она што го зборуваат

Премиерот Христијан Мицкоски нема голема верба во она што го зборуваат Бугарите за спорот околу идентитетот и јазикот оти од...

Македонија22 часа

„Граѓаните да не креваат паника, лисиците не се опасни и не напаѓаат луѓе“, апелираат од „Анима мунди“

Во последните неколку дена се појавија видеа за присуство на лисици во подножјето на Водно, во населбата Козле (мајка со...

Македонија23 часа

Данела Арсовска до Орце Ѓорѓиевски: Дај одговори им на скопјани зошто се криеш и лажеш за надлежностите за „Усје“

„Добро утро, Орце Ѓорѓиевски. Незгодно ми е што ти досаѓам, гарант ќе ти преседне утринското кафе со Хрисафов од ‘Усје’,...

Македонија23 часа

Бислимоски ќе побара цената на водата да ја одредува РКЕ место советите на општините за да се намали загубата, која сега изнесува 64 отсто

За да се намали загубата на водата за пиење, која на национално ниво во просек изнесува речиси 64 отсто, неопходно...

Македонија24 часа

Седум години од потпишувањето на договорот од Преспа

На денешен ден, 17 јуни, 2018 година, Скопје и Атина го потпишаа договорот од Преспа, со кој се затвори долгогодишниот...

Свет1 ден

Иран најави нов напад со дронови

Иран предупреди дека бран беспилотни летала ќе го погоди Израел во наредните часови. Висок воен командант најави дека нападите ќе...

Македонија1 ден

Уште еден земјотрес синоќа почувствуван во Охрид и во Струга

Земјотрес со јачина од 2,5 степена според Рихтер синоќа по полноќ го погоди Охридскиот Регион. Потресот е регистриран во 00.48...

Македонија2 дена

Злоупотреба на правото на вето, идентитетски условувања и историски ревизионизам – Сиљановска-Давкова во Тирана за проширувањето на ЕУ

Претседателката Гордана Сиљановска-Давкова се обрати на Самитот на шефови на држави и влади на учесниците на Процесот за соработка во...