Економија
Тест возење со новиот „пежо рифтер“ по мавровскиот предел
На 30-ти ноември, Еуроимпекс го претстави најновиот модел во гамата, модуларниот Peugeot Rifter. Aвтомобилските новинари кои имаа можност да тестираат 2 различни мотори и ниво на опременост: Peugeot Rifter 1.5 Blue HDi 100 КС Active и Peugeot Rifter 1.5 Blue HDi 130 КС ЕАТ8 GT Line.
За време на возењето секој од лицата учесници имаше можност во одредени стоп точки да ја промени својата позиција во возилото со цел да ги почувствува перформансите на моделот во улога на возач, совозач или пак патник на задната клупа, каде подот е целосно рамен, па дури и да се наоѓа во средишна позиција, патникот има целосно чувство на комфор.
Почнувајќи од надворешниот дизајн, превземајќи ги кодовите на SUV сегментот, целосно новиот ентериер со Peugeot i-Cockpit, новите моторите, новата технологија со 19 функции за помош при возење, Новиот Peugeot Rifter одлично се покажа во Мавровскиот предел.
„Во сегментот во кој спаѓа новиот Peugeot Rifter, брендот бележи успех повеќе од 20 години со Peugeot Partner. Peugeot Rifter е конструиран под паролата „квалитет без компромис“ изработен е на нова EMP2 платформа, има нови мотори,
робусен и елегантен, со видлив квалитет на изработка и е генијално модуларен.“ – изјави Ивана Манчева Михајловска, регионален Маркетинг Директор во Еуроимпекс.
„Новиот Peugeot Rifter е сосема ново возило. Тој не е СУВ, не е моноволуменец. Тој е сосема нов предлог даден од Peugeot, затоа и имаме ново име. Самото име е кратко и веднаш потсеќа на движење вон градска средина, на робустност, модуларност, авантура…
На дизјанот од новиот Rifter имаат работено 30 дизајнери.
Точно е дека дизајнот на овој модел е повеќе агресивен и модерен, сепак ќе кажеме дека секое возило има свој стил, дизајн и своја потенцијална клиентела за која е наменет“ – изјави Ана Николоска, Менаџер за медиуми и односи со јавност во Еуроимпекс
Томислав Нафидов, Регионалниот директор на продажба во Еуроимпекс, издвои неколку од елементите по кои е препознатлив Новиот Peugeot Rifter:
-Неговиот изглед содржи линија на SUV возила (иако повторно ќе потенцираме дека овој модел не е SUV возило)
-Робусен, афирмативен и елегантен
-Предната страна: капакот на моторот е значително покус / дизајнот на решетката е по новите кодови на Брендот / препознатливиот светлосен LED потпис / а во долниот дел штитникот од кал е обложен со алуминиум.
-Странично до израз доаѓаат интегрирани во возилото кровните носачи / накосеното ветробранско сталкло / странична заштита од пластика/ големите тркала / повисок клиренс 18 cm.
-Задната страна – добро препознатливи LED стоп светла во форма на лавовски канџи / во зависност од изведбата задниот дел може да има 5-та врата со стакло на отворање или двокрилна врата.
-Внатрешноста располага со прочистен дизајн / инструмент таблата е повисоко поставена /располага со i-Cockpit / 8’’ екран на допир / компактен управувач кој има рамни делови / висока централна конзола / располага со многубројни места за одлагање на предмети во внатрешноста / во зависност од изведбата овој модел поседува и Zenith кров со електрични завеси кој дава поголема прегледност и осветленост во кабината /
-Zenith кровот има повеќе фунцкии, покрај поголемата осветленост во кабината, нуди простор за одлагање на предмети во својот централно поставен свод, потоа нуди дополнително амбиентално осветлување при ноќно патување.
-Во внатршноста, задната клупа е склоплива и тоа секое седиште засебно со можност за демонтирање на истите. Со преклопување на седиштата се добива рамен под и капацитетот на багажникот од 1414 литри (775 литри без преклопување на седиштата)
Што се однесува до моторите, новиот Peugeot Rifter располага со најновата генерација на Euro 6.2 мотори кои се веќе спремни за WLTP хомологација. Мотори од кои:
-2 бензински PureTech агрегати: со 110 и 130 КС (110=5 степен мануелен менувач / 130 = 6 степен мануелен или автоматски 8-степен EAT8)
-3 дизелски BlueHDi мотори: со 75, 100 и 130 КС (75 и 100 КС = 5 степен мануелен менувач, 130 КС = 6 степен мануелен или автоматски 8-степен EAT8)
(Платена ПР-објава)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
Мицкоски: Буџетот е ликвиден, трезорот нема да се затвори на 15 декември
Премиерот Мицкоски изјави дека Буџетот е ликвиден и сите обврски се извршуваат тековно. Како што појасни Мицкоски, 15 декември не е датум за затворање на трезорската сметка, туку рок до кој институциите е потребно да ги достават сите тековни расходи за навремена исплата.
Според премиерот, и по истекот на овој рок ќе има толеранција и институциите нема да бидат одбиени доколку поднесат налози подоцна. Целта на поставувањето на датумот, вели тој, е подобро планирање и навремено извршување на обврските.
„Јас не реков дека ќе се затвори трезорот, туку го поставивме 15 декември како датум кога сите иснтитуции е добро да ги достават сите оние тековни потреби, расходи и сите средства кои треба да се пренесат до доверителите. Се разбира на тоа додадов дека имаме толеранција. Се разбира дека нема ако некој дојде на 20 декември да речеме клучот е на врата и завршена е работата. Се разбира дека толеранција ќе има, но идејата е да работиме со план, да имаме свесност дека е потребно сето тоа да реализираме со време, да имаме некаква навика и да го почитуваме сето она што ќе го поставиме како план и задачи. Затоа јас ги молам сите институции да дојдат навреме. Не велам дека на 25-ти ако дојде некој со налог нема тоа да се прифати и ќе се одбие, но, навремено да ги испланираме активностите, за да не се случи во 5 до 12 сите да нагрнеме таму и некои од обврските да останат неплатени односно да ги книжиме во следната година. Само тоа е целта, чисто мораме да се навикнеме на некаков ред“, кажа Мицкоски.
Економија
Спектакуларно отворање во Гевгелија: ЏАМБО и ВЕРО станаа новата омилена дестинација во „Gevgelija Mall“
Со огромна посетеност и во празнична атмосфера, овој викенд во Гевгелија и официјално започна со работа новиот, најсовремен ЏАМБО (JUMBO) маркет. Сместен во новоотворениот трговски центар „Gevgelija Mall“, реномираниот бренд ја реализираше својата голема инвестиција во јужниот регион, носејќи светско шопинг искуство за локалното население.
Отворањето помина во знакот на семејната забава и радоста. Најмладите посетители уживаа во целодневната програма исполнета со музика, дружење со маскоти, цртање на лице и игри со сапунени меури, што го претвори првиот работен ден на маркетот во вистински настан за градот.
Новиот објект се простира на површина од 3.000 метри квадратни, дизајниран според највисоките светски стандарди. Купувачите веќе имаат пристап до асортиман од над 20.000 артикли, вклучувајќи производи за домот, играчки, декорации и сезонски изненадувања.
Како значајна новина за купувачите во Гевгелија е интегрирањето на селектиран асортиман од брендот ВЕРО во рамките на самиот маркет. Оваа стратешка синергија им овозможува на потрошувачите на едно место да ги задоволат сите потреби за домаќинството, штедејќи време и уживајќи во квалитетот на двата силни бренда.
Генералниот директор на ВЕРО и ЏАМБО маркетите, Петар Денковски, истакна дека ова отворање е многу повеќе од проширување на продажната мрежа – тоа е исполнување на ветувањето за поддршка на локалната заедница.
„Горди сме што со оваа капитална инвестиција директно влијаеме на економскиот пулс на Гевгелија. Отворивме нови работни места и создадовме силен регионален магнет кој очекуваме да привлекува купувачи не само од градот, туку и од соседството,“ изјави Денковски.
Менаџментот на компанијата потврди дека експанзијата не застанува тука. Успешната приказна продолжува и следната година со најавеното отворање на нов маркет во Струмица, со што ЏАМБО и ВЕРО целосно ќе го заокружат своето присуство во југоисточниот дел на Македонија.
Новиот маркет во Гевгелија веќе работи со полн капацитет, нудејќи креативни решенија и производи за целото семејство, под препознатливиот слоган „За сѐ што ви треба и не сте знаеле дека ви треба“.
(ПР)
Економија
ССКМ ја поздравува одлуката со која данокот од 5 отсто останува при првата продажба на недвижностите
Сојузот на стопанските комори на Македонија ја поздравува одлуката со која данокот од 5 % останува при првата продажба на недвижностите.
„Ја поздравуваме одлуката на Владата за 5 % ДДВ, кој е при првата продажба на станбен простор, ова ги покажува позитивните заложби на бизнис-секторот и ССКМ претставен преку Градежната комора во соработка на Министерството за финасии и Владата. Сојузот на стопанските комори на Македонија смета дека одлуката на државата стапка за првата продажба на новоизградени станови да остане 5 % е оправдана.
Според ССКМ, оправдана е и одлуката на Министерството за продолжување на важноста на повластената стапка од 5 % ДДВ и сметаат дека со нејзиното продолжување најголема корист ќе имаат купувачите на станбени единици, односно населението.
Ивица Јаќимовски, член на управниот одбор при ССКМ, посочува дека со продолжување на данокот за купување станови на 5 %, почнувајќи од 2026 година, се очекува секторот за недвижности да добие нов импулс.
„Оваа повластена стапка на ДДВ има цел да го поддржи пристапот на граѓаните до домување, да ја стимулира градежната активност и да ја зајакне стабилноста на пазарот. Имплементацијата на даночната стапка од 5 % носи неколку важни привилегии и за купувачите и за индустријата: намалувањето на даночната стапка значително ги намалува вкупните трошоци за купување стан правејќи го сопствеништвото на домот подостапно за пошироката популација; се очекува прифатливоста создадена од данокот од 5 % да ја зголеми побарувачката за нови и постојни станови, што може да ги поттикне градежните и недвижните сектори и со поповолна даночна средина, домашните и странските инвеститори може да покажат зголемен интерес за пазарот на домување, што ќе придонесе за економски раст“, вели тој.

