Економија
„Шампион за шампиони“ – спортските ѕвезди ја слават новата „Opel Astra“
![](https://makfax.com.mk/wp-content/uploads/2022/11/01_opel_520648-636cc69c6a33b.jpeg)
- Златен шампион: Новата Opel Astra ja доби наградата „Златен управувач за 2022“
- Семеен шампион: Новата Astra Sports Tourer е „СЕМЕЕН АВТОМОБИЛ на годината“ во Германија
- Спортски шампиони: Jürgen Klopp, Gina Lückenkemper и Niklas Kaul ja претставуваат новата Astra во масовната кампања на социјалните мрежи
Што имаат заедничко двократниот светски тренер на годината Jürgen Klopp, двократната европска шампионка Gina Lückenkemper, како и светскиот и европски шампион во декатлон, Niklas Kaul со новата Opel Astra? Карактер, автентичност, пристапност и гени на сериски победник! Токму затоа трите спортски ѕвезди ја сакаат најновата генерација на бестселерот од компактната класа од Rüsselsheim. Така, тие се идеална актерска екипа за новата кампања на Opel Astra. Автомобил кој инспирира, тројцата шампиони се согласуваат со свежо крунисаниот победник „Златен управувач за 2022“ – и директно влегуваат во новите Astra и Astra Sports Tourer. Бидејќи – а тоа е и тврдењето на кампањата на социјалните мрежи – Astra е: „Шампион за шампиони“.
„Новата Opel Astra е предизвикувач – и освои престижни награди уште од самиот почеток, што го прави вистински шампион. Исто како и нашите високо успешни амбасадори на брендот и кампањата, автомобилот се залага за емоции и карактер. Тој е совршен натпреварувачки авт0омобил и мотото за нашата нова кампања на социјалните медиуми беше очигледно“, изјави Albrecht Schäfer, Маркетинг менаџер на Opel Германија.
Како херои на социјалните мрежи, Klopp, Lückenkemper и Kaul се присутни во новата кампања на Astra – автентична, пристапна и гламурозна. Понатамошните видеа со спортистите, како и постовите на социјалните мрежи и видеата од зад сцената, ја надополнуваат кампањата.
„Одлично, Opel“: Шампион кој го слават (не само) шампионите
„Леле, тука е!“ Двократниот светски „тренер на годината“ Jürgen Klopp беше возбуден за неговата нова Opel Astra Plug-in Hybrid на почетокот на септември – тоа беше неговото „деби во електричната мобилност“. На местото херој за новата кампања на социјалните мрежи за Astra, Gina Lückenkemper, која годинава го освои златото на Европското првенство во трката на 100 метри и штафетата 4×100 метри, како и најмладиот светски шампион во декатлон на сите времиња. – а од летото и европски шампион – Niklas Kaul, исто така се зближи со новата Астра. Како и Klopp, и двајцата спортисти се воодушевени: „Каков спринт“, вака најбрзата жена во Европа го оценува забрзувањето на Astra Plug-in Hybrid со моќност од 133 kW/180 КС и вртежен момент од 360 Newton метри (комбинирана потрошувачка на гориво/ емисија според WLTP: 1,1-1,0 l/100 km; емисија на CO2 24-23 g/km). Niklas Kaul заклучува на типичен декатлонски начин: „Едноставно шампион во сите дисциплини“. А Lückenkemper со насмевка додава: „Убав управувач – но не треба да е всушност златен?“
Така мислеа и читателите на AUTO BILD и BILD am SONNTAG, како и стручното жири – и ги прогласија новата Astra со пет врати и Sports Tourer за „Златен управувач“ како и „Најдобар автомобил до 50.000 евра“. Тоа е трет „Златен управувач“ по ред за Opel. Како вистински „шампион“, сепак, новата генерација на Astra не останува само на една титула. Независното жири на GCOTY составено од експерти на „German Car Awards“ неодамна ја изгласа Astra за „Компактен автомобил во Германија за 2023 година“. И Astra Sports Tourer, караванот веќе го пробива својот пат до дилерите и клиентите како „СЕМЕЕН АВТОМОБИЛ на годината“.
Постојат бројни причини за многуте признанија на новата генерација на Astra: новите Astra и Astra Sports Tourer се подинамични од кога било досега – со елегантен и смел дизајн вклучувајќи го лицето на брендот Opel Vizor – додека остануваат практични за Вашите секојдневни патувања. Најсовремените технологии, како што се интуитивниот, целосно дигитален cockpit Pure Panel или адаптивните Intelli-Lux LED® Pixel светла без сјај, го прават возењето попријатно и побезбедно – исто како и ергономските активни седишта со AGR сертификат (Aktion Gesunder Rücken e.V.) за возачот и совозачот. Последно, но не и најмалку важно, клиентите на Astra имаат широк избор на алтернативи за возење: Astra со пет врати и Sports Tourer не се достапни само со високоефикасни мотори со внатрешно согорување, туку и, за прв пат, како електрифицирани plug-in хибриди и со тоа локално без емисија на штетни гасови.
Следната година ќе следи верзија со електрична енергија на батерии. Jürgen Klopp го прикажува тоа на свој начин во кампањата: „Одлично, Opel! “
За ЕУРОИМПЕКС
Компанијата Еуроимпекс е основана 1990 година како мала трговска фирма за увоз-извоз. Започнува скромно и по осамостојувањето на Македонија, Еуроимпекс е првата приватна компанија чие работење е насочено кон трговија со автомобили и моторни возила од лесна категорија уште од далечната 1992 година, со првиот увоз на Peugeot автомобили.
Соработката со брендот Opel ја започнува кон крајот на 2020та година со што прераснува во Генерален увозник и дистрибутер на брендот OPEL за Македонија, Србија, Црна Гора, Косово и Албанија; Овој успех го круниса 30 годишниот јубилеј на Еуроимпекс кој беше одбележан истата година.
(ПР)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
![](https://makfax.com.mk/wp-content/uploads/2022/08/makfax_logo_350px.jpg)
Економија
ТООП проценти 6,6 отсто – Халкбанк со промотивен период за аплицирање за картичките Visa Vita или Mastercard Credit Contactless
![](https://makfax.com.mk/wp-content/uploads/2024/07/N_Top_Procenti_MK-2.jpg)
Во тек е промотивниот период за аплицирање за кредитните платежни картички Visa Vita или Mastercard Credit Contactless на Халкбанк А.Д. Скопје.
Во периодот од 01.05.2024 до 31.12.2024, сите нови Visa Vita или Mastercard Credit Contactless кредитни платежни картички се со промотивна каматна стапка од 6,6%. Поволностите на промотивниот период во однос на каматната стапка може да ги користат клиентите кои се приматели на плата во Халкбанк АД Скопје. од 5% и плаќање до 60 рати без камата кај над 800 партнери на банката.
Најголемите предности на Visa Vita и Mastercard Credit Contactless се: можноста за повлекување готовина без провизија последните седум денови од секој месец од банкоматите на Халкбанк АД Скопје и добивање на 10% пониски цени при купување на полиси за доброволно осигурување од Халк Осигурување.
При плаќање со кредитните картички на Халкбанк на ПОС терминали на Халкбанк, добивате можност да собирате и бонус поени во пре-дефинирани периоди на различни типови продажни места – објавени од страна на Банката. Собраните поени може да се искористат при идни плаќања во мрежата на Пос терминали од Халкбанк, при што 1 бонус поен е еднаков на 1 денар.
Во текот на промотивниот период првите 1000 апликации за овие картички поднесени во филијала добиваат 1000 бонус поени, додека пак првите 500 апликации преку е-банкинг добиваат 2000 бонус поени.
Картичките се меѓународни, поддржуваат интернет плаќања без провизија за трансакции на домашни и странски интернет страни и за истите добивате мејл известување за секоја направена трансакција.
Покрај тоа, ги поседуваат највисоките стандарди за безбедност во интернет плаќањата (3D Secure – Verified by Visa – VbV и MC Secure Code).
Постои можност за online аплицирање за картичките преку Електронско банкарство или Мобилната апликација.
ПР
Економија
„Реплек“ со раст на приходите од продажба од 20 отсто во првата половина од 2024
![](https://makfax.com.mk/wp-content/uploads/2024/07/Foto.jpg)
„Реплек АД“ продолжува да бележи позитивни резултати од своето работење. Во првите шест месеци од годината вкупните остварени приходи од продажба во сегментот фармација изнесуваат 13,6 милиони евра, што е за 20% повеќе во однос на приходите остварени во истиот период минатата година. Растот на приходите од продажба е со нагорен тренд и на домашниот и на странските пазари. Во овој период компанијата оствари раст на приходите од продажба на домашниот пазар од 2,97 милиони евра, што е за 46% повисоко во однос на лани. На странските пазари компанијата реализираше продажба во вредност од 10,6 милиони евра, што е за 15% повисоко во однос на истиот период минатата година.
Растот на продажбата се должи на континуираните инвестиции во зајакнување на пазарните позиции, освојување на нови пазари и унапредување на квалитетот на портфолиото на компанијата особено во сегментот фармација.
„Нашата стратегија која е фокусирана на неколку клучни столба – инвестиции и модернизација, унапредување на задоволството на вработените и градење на силно портфолио кое е конкурентно на пазарите, дава резултати. Ние направивме многу промени во компанијата, бидејќи тоа беше неопходно за да ја реализираме нашата визија, а тоа е силна компанија, препознатлива на пазарите, со која ќе се гордеат вработените. Иако промените не се лесни докажавме дека со посветеност, јасен концепт и храброст можеме да го реализираме нашиот сон. Реплек се трансформираше во една нова успешна и динамична приказна која дава сериозни резултати за македонската економија и силно ги гради своите позиции на пазарите, поместувајќи ги границите. Продолжуваме во истата насока, градејќи нови можности за нашите вработени, акционерите и за сите наши партнери “ истакна Душан Пецовски, главен и извршен директор на „Реплек АД“.
Растот на приходите од продажба во првата половина на 2024 година ја прави извесна реализацијата на предвидувањата за очекуваните приходи на продажба кои според финансискиот план се очекува да изнесуваат околу 31 милион евра на годишно ниво, со што ќе се оствари раст од 23,5% во однос на 2023 година. „Реплек АД“ пред извесен период креираше долгорочна развојна стратегија која се темели на зголемување на продажбата на странските и на домашниот пазар, на иновациите во портфолиото на производи, како и на значителни вложувања во технолошкиот напредок и во развојот и добросостојбата на своите вработени. Компанијата во континуитет работи на освојување на нови пазари.
„Реплек АД“ минатата година за прв пат објави и предлог среднорочна дивидендна политика, која се темели на остварување годишна профитабилност на друштвото во распон од 60% до 150% од последниот тригодишен просек, континуирано намалување на релативното ниво на задолженост и проширување и осовременување на работењето преку инвестирање. Преку овој стратешки акт се овозможува поголема предвидливост на исплатата на дивидендата на подолг временски период, што ќе обезбеди и поголем прилив на свеж капитал во компанијата, правејќи ги акциите на компанијата атрактивни за инвеститорите.
„Реплек АД“ пласира 75% од своето портфолио на повеќе од 25 пазари во светот. Производите на компанијата се присутни на пазари во земји членки на ЕУ, Адрија регионот, во земјите на Блискиот исток, во Африка, Југоисточна Азија, како и на пазарите во ЗНД.
ПР
Економија
Министерот Дурмиши оствари средба со претставници на СКСЗМ: Преку блиска соработка со бизнис секторот заеднички ќе креираме политики за поддршка на компаниите
![](https://makfax.com.mk/wp-content/uploads/2024/07/besar-durmishi1.jpg)
Министерот за економија и труд, Бесар Дурмиши денеска оствари состанок со претседателот на Стопанската комора на Северозападна Македонија (СКСЗМ), Менди Ќура.
На состанокот присуствуваа и дел од членовите на Управниот одбор и претставници на компаниите – членки на комората.
Целта на средбата беше прво запознавање на министерот Дурмиши со деловните субјекти членки на оваа комора, како и презентација на мерките, инструментите и активностите предвидени во Буџетот на Министерството за економија и труд до крајот на годината.
Министерот Дурмиши на состанокот истакна дека главниот фокус на Министерството за економија и труд од сега ќе биде блиска соработка со бизнис секторот преку која ќе се креирааат јасни политики за поддршка на компаниите.
Министерот на претставниците од Стопанската комора на Северопзападна Македонија им порача дека Владата и Министерството за економија и труд ќе ги поддржат сите иницијативи кои доаѓаат од страна на Стопанските комори, иницијативи кои што ќе значат пообрување на економскиот амбиент во државата, како и подобрување на животните услови на сите граѓани во Северна Македонија, односно додадена вредност во квалитетот на нивниот живот.
Како што потенцираше Дурмиши, соработката на Министерството за економија и труд со претставници на коморите во иднина ќе се одвива во сите фази на изготвување на закони, програми, стратешки документи и слично. Оваа соработка вклучува земање во предвид и вградување на нивни сугестии, предлози и укажувања во сите документи и законски акти кои се изработуваат.
Министерот Дурмиши изрази надеж и сигурност дека во иднина ќе има интензивна соработка со бизнис заедницата, бидејќи бизнисот и економијата се најважен двигател во функционирањето на една држава.
Во дискусијата со претставниците од Комората на Северозападна Македонија беа разменети мислења и за предизвиците и проблемите со кои се соочува бизнис заедницата со оглед на актуелните економски и политички случувања, како и за потребата од поголема вклученост во подготовка на законските решенија коишто директно го засегаат бизнис секторот.