Економија
„Јунајтед груп“ го назначи Кике Вивас за нов потпретседател за маркетинг на групацијата

Водечкиот снабдувач на телекомуникациски услуги и медиуми во Југоисточна Европа – Јунајтед Груп, во чии рамки работи компанијата Тотал ТВ во Република С. Македонија, денес објави дека го назначува Кике Вивас за потпретседател за маркетинг на Групацијата, кој ќе ја преземе функцијата од 20 декември 2022 година.
Кики Вивас во својата улога ќе ја наследи Викторија Боклаг, која успешно ја извршуваше позицијата на потпретседател на Јунајтед Груп за маркетинг и медиуми од 2013 година. Г-ѓа Боклаг ќе се фокусира на нејзината улога како извршна директорка на Групацијата, за дополнително зајакнување на позиционирањето на Јунајтед Груп како водечки оператор во Југоисточна Европа, истовремено обезбедувајќи го нејзиниот стратешки раст.
„Среќна сум што го пречекувам Кике Вивас во Јунајтед Груп. Тој ќе биде одговорен за комерцијалната стратегија за резиденцијални и деловни клиенти и ќе се фокусира на поттикнување на силниот комерцијален моментум на Групацијата на сите осум пазари на кои работиме. Овозможено од иновативни производи, нови технологии и брендови, Кике дополнително ќе ја подобри нашата филозофија насочена кон клиентите“, рече главната извршна директорка на Јунајтед, Груп Викторија Боклаг.
Кике е квалификуван професионалец со над 17 години искуство во телекомуникациите. Тој има одбележано импресивен рекорд во секторот, држејќи различни позиции во области како што се маркетинг, продажба, бренд, операции и стратегија за мобилни, фиксни и ТВ – и во B2B и B2C сегментите. Неговите професионални достигнувања вклучуваат важна улога во промовирањето на Vodafone Групацијата како давател на интегрирани услуги, како и во дигиталната трансформација на нејзиното комерцијално работење. Тој исто така работел како главен комерцијален и стратегиски директор во Vodafone Чешка и како главен комерцијален директор и член на Извршен одбор во Vodafone Грција.
Назначувањето на Кике за нов потпретседател за маркетинг е следниот чекор кон идните напредни достигнувања на Јунајтед Груп.
За Јунајтед Груп
Јунајтед Груп, со седиште во Холандија е водечки телекомуникациски и медиумски оператор во Југоисточна Европа. Активна во осум земји, компанијата има приближно 15 милиони корисници и повеќе од 15.500 вработени. Таа генерира приближно 2,5 милијарди евра годишни приходи. United Group има најширока мрежна покриеност во регионот и им нуди на корисниците најатрактивниот избор на ТВ содржини од целиот свет. Значајните инвестиции во дигиталната инфраструктура, содржината и технологијата обезбедуваат извонредност на производите и услугите што ги обезбедува на клиентите. Јунајтед Груп е во мнозинска сопственост на BC Partners, една од најголемите светски инвестициски компании, од март 2019 година.
За повеќе информации, посетете ја веб страницата: https://united.group
(ПР)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
Трговијата меѓу САД и Кина може да падне за 466 милијарди долари, предупреди Светската трговска организација

Поради се позатегнатите односи меѓу двете најголеми светски економии, трговијата меѓу САД и Кина може да се намали за дури 80 отсто, предупредува Светската трговска организација (СТО). Според минатогодишните податоци, двете земји размениле стоки во вредност од 582,5 милијарди долари, што значи дека потенцијалниот пад на трговската размена би изнесувал околу 466 милијарди долари.
„Таквата постојана конкуренција и одмазднички мерки меѓу САД и Кина – кои заедно сочинуваат околу 3 проценти од светската трговија – имаат далекусежни последици што може сериозно да ги загрозат глобалните економски изгледи“, рече шефот на СТО, Нгози Оконџо-Ивеала. Таа особено посочи дека во конфликтот меѓу двете економски сили, најмногу може да настрадаат посиромашните земји, кои се поранливи на нарушувања во глобалната трговија.
„Ако дојде до поделба на светската економија на два спротивставени блока, долгорочно би можеле да бидеме сведоци на пад на глобалниот БДП од речиси 7 отсто“, предупреди Оконџо-Ивеала.
Во меѓувреме, повеќе од 166 членки на СТО ја повикуваат организацијата поодлучно да ги брани правилата на светската трговија. Во исто време, Кина поднесе нова жалба против американските царини во Женева оваа недела, што предизвика нова фаза од правниот спор во рамките на СТО.
Економија
Скок на берзите по објавата на Трамп за стопирање на царините

Берзите силно растат по објавата на претседателот на САД, Доналд Трамп, за стопирање на царините.
Брз поглед на тоа како некои клучни индекси на Волстрит пораснале:
Dow Jones порасна за 5,76 отсто
S&P 500 порасна за 6,46 отсто
Nasdaq порасна за 8,04 отсто
Од вчерашното затворање на пазарот, омпаниите од S&P 500 изгубија пазарна вредност од 5,8 трилиони долари од објавувањето на тарифите на Трамп минатата среда. Тоа е најдлабоката загуба од четири дена од основањето на индексот во 1950-тите, според податоците на „ЛСЕГ“.
Економија
УЈП: Поднесувањето на МПИН-пресметките завршува утре

Вкупно 59.681 даночни обврзници веќе поднеле МПИН пресметки за месец март. Од нив, 30.090 даночни обврзници веќе ги платиле МПИН пресметките за исплата на мартовската плата. До крајниот законски рок – утре, 10 април, четврток до полноќ, се очекува уште 5.000 даночни обврзници да поднесат пресметки за плата за месец март, соопштија од Управата за јавни приходи.
Од таму потсетуваат даночните обврзници да направат проверка на своите профили на системот „е-Даночни услуги“ и да ги преземат кодовите кои веќе се изработени и се поставени на профилите, а апелираме даночните обврзници кои сè уште немаат поднесено барање за издавање на код за идентификација тоа да го направат преку „е-Даночни услуги“.
Управата за јавни приходи изготви видео-корисничко упатство кое ги објаснува сите чекори потребни за навремено подигнување и инсталирање на кодот за идентификација со кој ќе може да се поднесат пресметките за плата за месец март.
Даночните обврзници кои имаат потреба од поддршка при процесот за инсталирање на кодовите може да се обратат на контакт лицата назначени од Управата за јавни приходи.