Економија
„Јунајтед груп“ го назначи Кике Вивас за нов потпретседател за маркетинг на групацијата

Водечкиот снабдувач на телекомуникациски услуги и медиуми во Југоисточна Европа – Јунајтед Груп, во чии рамки работи компанијата Тотал ТВ во Република С. Македонија, денес објави дека го назначува Кике Вивас за потпретседател за маркетинг на Групацијата, кој ќе ја преземе функцијата од 20 декември 2022 година.
Кики Вивас во својата улога ќе ја наследи Викторија Боклаг, која успешно ја извршуваше позицијата на потпретседател на Јунајтед Груп за маркетинг и медиуми од 2013 година. Г-ѓа Боклаг ќе се фокусира на нејзината улога како извршна директорка на Групацијата, за дополнително зајакнување на позиционирањето на Јунајтед Груп како водечки оператор во Југоисточна Европа, истовремено обезбедувајќи го нејзиниот стратешки раст.
„Среќна сум што го пречекувам Кике Вивас во Јунајтед Груп. Тој ќе биде одговорен за комерцијалната стратегија за резиденцијални и деловни клиенти и ќе се фокусира на поттикнување на силниот комерцијален моментум на Групацијата на сите осум пазари на кои работиме. Овозможено од иновативни производи, нови технологии и брендови, Кике дополнително ќе ја подобри нашата филозофија насочена кон клиентите“, рече главната извршна директорка на Јунајтед, Груп Викторија Боклаг.
Кике е квалификуван професионалец со над 17 години искуство во телекомуникациите. Тој има одбележано импресивен рекорд во секторот, држејќи различни позиции во области како што се маркетинг, продажба, бренд, операции и стратегија за мобилни, фиксни и ТВ – и во B2B и B2C сегментите. Неговите професионални достигнувања вклучуваат важна улога во промовирањето на Vodafone Групацијата како давател на интегрирани услуги, како и во дигиталната трансформација на нејзиното комерцијално работење. Тој исто така работел како главен комерцијален и стратегиски директор во Vodafone Чешка и како главен комерцијален директор и член на Извршен одбор во Vodafone Грција.
Назначувањето на Кике за нов потпретседател за маркетинг е следниот чекор кон идните напредни достигнувања на Јунајтед Груп.
За Јунајтед Груп
Јунајтед Груп, со седиште во Холандија е водечки телекомуникациски и медиумски оператор во Југоисточна Европа. Активна во осум земји, компанијата има приближно 15 милиони корисници и повеќе од 15.500 вработени. Таа генерира приближно 2,5 милијарди евра годишни приходи. United Group има најширока мрежна покриеност во регионот и им нуди на корисниците најатрактивниот избор на ТВ содржини од целиот свет. Значајните инвестиции во дигиталната инфраструктура, содржината и технологијата обезбедуваат извонредност на производите и услугите што ги обезбедува на клиентите. Јунајтед Груп е во мнозинска сопственост на BC Partners, една од најголемите светски инвестициски компании, од март 2019 година.
За повеќе информации, посетете ја веб страницата: https://united.group
(ПР)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
Мицкоски: Имаме раст на извозот, градежништвото и туризмот гарантираат раст на БДП и подобар стандард на граѓаните

Во одговор на новинарско прашање, претседателот на ВМРО-ДПМНЕ, Христијан Мицкоски, истакна дека увозот е многу помал за околу 8% во евра, или за 12-13% во долари, додека пак извозот е во пораст во евра 23%, додека пак во долари е 28%.
„Ако ги споредите првите два месеци април и мај од оваа година, со првите два месеци април и мај од 2024 година, длабоки анализи правиме, ќе видите дека за 80 милиони долари е намален трговскиот дефицит, а тоа е цели 13% и тоа ќе учествува во БДП. Ако на тоа се додаде растот на индустриското производство коешто е во просек за април и мај, првите два месеци од вториот квартал 5,5%, а само во мај 9,4%’’, истакна Мицкоски.
Мицкоски додаде дека растот на туризмот и градежништвото, ќе доведат до зголемување на животниот стандард на граѓаните, но и зголемување на бруто домашниот производ.
„Растот на туризмот повеќе од 20%, инвестициската активност повеќе од 15%, растот и бумот во градежниот сектор, сето тоа нас ни гарантира еден успешен резултат за БДП во вториот квартал којшто очекувам да продолжи и во третиот и четвртиот квартал’’, заклучи Мицкоски.
Економија
Македонската „Green Machines“ ја зацврстува дистрибутивната мрежа во САД

Green Machines на БРАКО, познат по своите иновативни еколошки возила за чистење на јавни површини, бележи сериозен раст на американскиот пазар со мрежа на реномирани дистрибутери низ повеќе од 30 американски сојузни држави.
Најнов партнер е компанијата Mar-co Equipment од регионот на Лос Анџелес, која стана ексклузивен дистрибутер за Јужна Калифорнија.
Моментално, Green Machines има дистрибутери во следниве американски држави:
Owen Equipment – Вашингтон, Орегон, Северна Калифорнија, Невада, Ајдахо, Монтана, Јута, Колорадо, Ново Мексико
Industrial Disposal Supply – Тексас
Mar-co Equipment – Јужна Калифорнија
United Rentals – достапен низ сите држави и територии на САД
Grainger – достапен низ целата територија на САД
Equipment Depot – Луизијана, Мисисипи, Кентаки, Индијана, Охајо, Пенсилванија, Масачусетс, Конектикат, Њу Џерси, Мејн, Вирџинија, Милвоки, Висконсин, Флорида, Орегон, Вашингтон
Van Keppel – Канзас, Арканзас, Илиноис, Висконсин, Ајова
Овој успех претставува уште еден доказ за конкурентноста на македонскиот индустриски производ и неговата технолошка супериорност. Со новите дистрибутерски партнери, Green Machines продолжува да ја шири својата глобална визија за почисти, поеколошки и поефикасни урбани средини.
ПР текст
Економија
Муцунски: Владините политики за извоз даваат резултати – раст од 23,44 отсто во мај

Министерот за надворешни работи и надворешна трговија, Тимчо Муцунски, утрово на социјалните мрежи сподели податоци за кои рече дека го потврдуваат ефектот од економските политики на Владата, при чија реализација значајна улога има и Министерството што го предводи. Статистиката покажува стабилни и позитивни трендови во извозот, дури и во услови на стагнација на европскиот пазар.
Според објавените податоци, македонскиот извоз во мај 2025 бележи раст од 23,44 проценти, додека за првите пет месеци од годината порастот изнесува 3,15 отсто. Во истиот период, увозот е зголемен за само 1 отсто, што упатува на стабилен трговски биланс и позитивно салдо.
„Податоците укажуваат на значително поголем извоз од увоз – што значи повеќе свеж капитал во државата, зајакната девизна позиција и дополнителен поттик за економски раст. Зголемениот извоз отвора нови работни места, го зајакнува домашното производство и ја зголемува конкурентноста на македонските производи“, напиша министерот Муцунски.