Економија
„Јунајтед груп“ прави стратешко инвестирање во глобалната OTT-услуга Marquee TV
Јунајтед Груп, водечки снабдувач на телекомуникациски и медиумски услуги во Југоисточна Европа, во вторникот објави дека направи стратешка инвестиција во Marquee TV, глобалната специјализирана услуга за стриминг за уметност и култура.
Инвестицијата е дел од финансирањето од 6,7 милиони фунти во Серија А направено од двајца инвеститори за да се забрза надградбата и глобалното ширење на платформата на Marquee TV. Лансирана во 2018 година и наречена „Netflix for the arts“, Marquee TV е водечка услуга за стриминг на изведувачки уметности во светот со претплатници во над 100 земји.
Инвестициите од холандската Јунајтед Груп и меѓународната медиумска компанија Viasat World ќе бидат искористени за подобрување на понудата на содржината на Marquee TV со повеќе оригинали и ексклузиви, особено за поддршка на најдобрите нови таленти. Marquee TV, исто така, ќе ги надградува своите апликации со нови функции, исполнувајќи го своето ветување дека ќе стане врвен придружник на уметноста.
Marquee TV го вклучува најбогатиот микс на танц, балет, опера, театар, класична музика и документарни филмови – од современи и врвни до класици. Достапно директно од “продавниците за апликации” и на големите ТВ платформи, мисијата на Marquee TV е да ја поврзе глобалната публика со уметноста и културата каде и да се и како и да сакаат да гледаат.
За време на карантинот, Marquee TV се етаблира како задолжителна апликација за љубителите на културата и главен партнер за уметничките организации кои сакаат да се поврзат со публиката преку Интернет. Истражувањата покажуваат дека 60% од
уметничката публика стекнала навика да гледа изведби преку Интернет, а од нив, 90% продолжуваат да гледаат онлајн дури и кога изведбите во живо повторно започнуваат.
Стриминзите со претплата кои се фокусираат на одредена публика или категорија на содржини пораснаа повеќе од двојно, побрзо од играчите на масовниот пазар во последните две години. Со прогнозата за целокупниот пазар за стриминг со претплата да достигне 100 милијарди фунти до 2025 година, а уметничкиот сектор само што ја започнува својата транзиција кон дигитална, Marquee TV е совршено позиционирана да се движи со двата растечки бранови.
Ко-основачот и главен извршен директор на Marquee TV, Сајмон Вокер, искоментира: „Возбудени сме што ќе го собереме овој капитал не од еден, туку од двајца брилијантни стратешки инвеститори. Јунајтед Груп и Viasat World се претприемачки организации кои разбираат што е потребно за да се успее на денешниот пазар на дигитални медиуми. Со нивна поддршка, убеден сум дека можеме да ја забрзаме нашата визија да го донесеме неверојатниот подарок на изведувачките уметности до онлајн публиката ширум светот“.
Викторија Боклаг, извршен директор на Јунајтед Груп, кажа: „Уметноста и културата се една од последните неискористени глобални вертикали на содржина. Marquee TV ги изгради темелите на бренд кој може да ја искористи оваа можност на секој поголем пазар. Воодушевени сме што соработуваме со Сајмон и неговиот тим за да и служиме на оваа извонредно вредна публика на која досега не и се посветуваше доволно внимание“.
Ирина Гофман, претседател и извршен директор на Viasat World, додаде: „Тимот на Marquee TV има вистинска страст за моќта и потенцијалот на уметноста. Viasat World беше ран поддржувач бидејќи нашиот тим ја дели истата визија за изградба на вертикална дигитална содржина од големи размери за љубителите на глобалната уметност и за „љубопитните за културата“. Како еден од најголемите европски агрегатори и куратори на содржини, ние сме идеално поставени да ја поддржиме следната фаза на раст преку партнерства со клучни таленти, водечки меѓународни уметнички организации и големи дистрибутери“.
Сезоната есен/зима 2021 на Marquee TV прикажува над 50 нови изведби со водечки светски оркестри, оперски и танцови компании и мноштво нови таленти, вклучително и ексклузивни филмови и специјални настани со билети – врз основа на нивните долгогодишни партнерства со организации како што се Лондонската филхармонија, Шкотскиот балет и танцовиот филмски фестивал во Сан Франциско, притоа воведувајќи
ексклузивна содржина од Teatro alla Scala и Teatro Real, и обемни колекции од Австралиската опера и Австралискиот балет.
Marquee TV моментално е достапен на апликациите за iOS и Android, Apple TV, Android TV, Amazon Fire, Comcast X1, Cox, Roku и Samsung со редовни лансирања на дополнителни платформи низ целиот свет.
За Јунајдтед Груп
Јунајтед Групацијата која е лоцирана во Холандија, е водечки телекомуникациски и медиумски оператор во Југоисточна Европа. Активна во осум земји, компанијата има повеќе од 11 милиони корисници и приближно 12.500 илјади вработени. Јунајтед Груп има најширока мрежна покриеност во регионот и им нуди на корисниците најатрактивниот избор на ТВ содржини од целиот свет. Значајните инвестиции во дигиталната инфраструктура, содржината и технологијата обезбедуваат совршеност на производите и услугите што ги обезбедува на клиентите. Јунајтед Груп е во мнозинска сопственост на BC Partners, една од најголемите светски инвестициски компании, од март 2019 година.
За Marquee TV
Marquee TV е глобална ТВ услуга за стриминг за танц, опера и театар. Со седиште во Лондон и Њујорк, достапна низ целиот свет, таа е платформа за најдоброто од уметноста и културата. Курирање на богата мешавина од танц, балет, опера, театар и документарни филмови – најголемите светски уметници во нивните најголеми изведби од современите и врвните до класиците. Достапен директно од продавниците за апликации, а исто така и на најдобрите ТВ платформи, Marquee TV е водечка услуга за стриминг на уметност во светот. Marquee TV е веќе достапен на апликациите за iOS и Android, Apple TV, Android TV, Amazon Fire, Comcast X1, Cox, Roku и Samsung со редовни лансирања на дополнителни платформи низ целиот свет.
За Viasat World
Viasat World е водечка меѓународна медиумска компанија со сеопфатен канал и SVOD портфолио што ги опфаќа фактичките, забавните, драмските, филмските и спортските жанрови. Работејќи со 30 платежни ТВ канали и услуги на барање на клучните пазари на три континенти, Viasat World има над 193 милиони претплати. Нивната привлечна содржина од светска класа е достапна на 19 јазици, стручно курирана на 17 брендови на содржини. Родени од огромна библиотека со прославени, современо програмирани, основните брендови за фактичка забава на Viasat World – Viasat Explore, Viasat History и Viasat Nature – обезбедуваат безвременска реална забава, ја оживуваат историјата и раскажуваат сопствени приказни на природата. Експертизата за курирање содржини на Viasat World дополнително се слави преку два канали по сценарио: Epic Drama, водечки предлог за драма достапен низ цела CEE, кој ги спојува најдобрите периодични драмски серии од целиот свет, и ViP серијал во Русија. Портфолиото на Viasat World од девет филмски канали, вклучувајќи ги TV1000, TV1000 Russian Kino и ViP Premiere, ги позиционира како број еден и број два давател на филмови во Русија. Viasat World исто така работи и ViP Play, услуга за стриминг достапна во Русија и CIS, давајќи им на гледачите пристап до нивното портфолио на канали и целосна библиотека со содржини.
(ПР-текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
За мерката Самовработување се издвоени 2,5 милијарди денари, кажа Мицкоски
Самовработувањето е многу важна мерка и во Буџетот се издвоени средства коишто се од износ отприлика 2,5 милијарди денари, или околу 40 милиони евра, што е за 7,5 милиони повеќе од минатата година. И ова е историски највисока поддршка којашто до сега се случила, кажа претседателот на Владата, Христијан Мицкоски, на денешната седница за поставување на пратенички прашања.
Премиерот Мицкоски истакна дека Оперативниот план за самовработување е доказ дека државата инвестира во младите.
„Со овој план во 2025 година ќе бидат опфатени нешто повеќе од 16.500 лица. Нешто што мислам дека е најголем опфат до сега и јасен доказ дека државата практично инвестира во луѓето, а посебно во младите“, рече Мицкоски.
„До пред една недела издадени се вкупно 2.916 ваучери за изработка на бизнис план и дел од тие ги промовиравме во Владата. Оценети се 2.681, при што 1.140 се за млади до 29 години, 912 за лица над 29 години, а 629 за правни субјекти регистрирани како друштва со ограничена одговорност. Во моментот повеќе од 2.500 лица веќе се во процес на потпишување договори. Финансиската поддршка е значително зголемена: 7.000 евра за лица над 29 години или 14.000 евра ако се здружат во ДОО, и 10.000 евра за млади до 29 години или 20.000 евра ако се здружат во ДОО“, нагласи Мицкоски и додаде дека ова е нешто коешто за прв пат се случува во Македонија.
„Морам да кажам дека ги изненади и нашите очекувања и во годините коишто следат очекувам поддршката којашто е дел од овој Оперативен план за самовработување само да се зголемува, бидејќи ако ние со 40 милиони евра успеавме да анимираме повеќе од 16.500 луѓе, тоа е сериозна бројка и убеден сум дека од тие бизниси ќе излезат многу бизниси старт-ап коишто понатаму ќе донесат додадена вредност во македонската економија“, дециден е Мицкоски.
„Ваква поддршка за младите немало. Генерално зборувам, реконструкција на студентските домови, ваучерите за студентите за електронски уред и кога сето ова ќе се земе во предвид, ценам дека како Влада правиме нешто коешто до сега никој не го направил во независна Македонија за младите“, објасни Мицкоски.
Економија
Божиновска: ЕБОР останува еден од нашите најважни партнери во енергетскиот сектор
Министерката за енергетика, рударство и минерални суровини Сања Божиновска оствари работна средба со претставници на Европската банка за обнова и развој (ЕБОР), на која беше потврден силниот заеднички фокус кон унапредување на енергетската инфраструктура и забрзување на реформските процеси во земјата.
На средбите се разговараше за неколку стратешки проекти што ќе започнат во следната година, меѓу кои и проектот за батериски енергетски систем со капацитет од 300 MWh.
„ЕБОР останува еден од нашите најважни партнери во енергетскиот сектор. На средбата се усогласивме околу финализацијата на неколку стратешки проекти важни за 2026 година, меѓу кои и проектот за батериски енергетски систем на ЕСМ со вкупен капацитет од 300 MWh. Овој проект е клучен за стабилноста и флексибилноста на електроенергетскиот систем,“ истакна Божиновска.
На средбата се разговараше и за следните чекори во подготовката за воведување на ESCO-моделот во земјата. Двете страни ги разгледаа можните области за пилот-проекти и моделот на институционална соработка што ќе обезбеди несметана имплементација.
„ESCO-моделот е нова можност за граѓаните, институциите и целиот систем – модел кој дава реални резултати. Нашата цел е да создадеме јасна рамка, предвидливи процедури и подготвеност за негово постепено воведување,“ додаде министерката.
Министерството за енергетика и ЕБОР договорија во наредниот период да продолжат со заедничка техничка подготовка, со јасен фокус кон обезбедување услови за брза и успешна реализација на проектите што директно ќе ја зајакнат енергетската сигурност на земјата.
Економија
Со цена повисока од претходната до „ЕВН Хоме“ стасала само понудата на ЕСМ за набавка на струја
ЕВН Хоме соопшти дека на тендерот за набавка на струја за задоволување на потребите на корисниците за периодот јануари-декември 2026 добиле само една понуда и тоа од АД ЕСМ, со купопродажна цена на електрична енергија од 65 евра за мегаватчас, за покривање на 100% од вкупно планираните количини.
„Оваа цена е повисока за 4,84 % од претходната која беше добиена на последниот тендер на Универзалниот снабдувач (јуни-декември 2025), кога АД ЕСМ понуди купопродажна цена од 62 евра за мегаватчас.
Под комплетен надзор на Регулаторната комисија за енергетика и согласно законските обврски и претходно утврдената методологија, во наредниот период ЕВН Хоме ќе ја пресмета цената на електрична енергија по однапред утврдени влезни параметри.
Како и секогаш, во крајната цена влегуваат: цената по која АД ЕСМ ја продава електричната енергија на ЕВН Хоме, цената на Преносниот систем оператор МЕПСО, цената на Операторот на пазар на електрична енергија МЕМО, како и цената на Дистрибутивниот систем оператор Електродистрибуција“.

