Економија
„Јунајтед груп“ прави стратешко инвестирање во глобалната OTT-услуга Marquee TV

Јунајтед Груп, водечки снабдувач на телекомуникациски и медиумски услуги во Југоисточна Европа, во вторникот објави дека направи стратешка инвестиција во Marquee TV, глобалната специјализирана услуга за стриминг за уметност и култура.
Инвестицијата е дел од финансирањето од 6,7 милиони фунти во Серија А направено од двајца инвеститори за да се забрза надградбата и глобалното ширење на платформата на Marquee TV. Лансирана во 2018 година и наречена „Netflix for the arts“, Marquee TV е водечка услуга за стриминг на изведувачки уметности во светот со претплатници во над 100 земји.
Инвестициите од холандската Јунајтед Груп и меѓународната медиумска компанија Viasat World ќе бидат искористени за подобрување на понудата на содржината на Marquee TV со повеќе оригинали и ексклузиви, особено за поддршка на најдобрите нови таленти. Marquee TV, исто така, ќе ги надградува своите апликации со нови функции, исполнувајќи го своето ветување дека ќе стане врвен придружник на уметноста.
Marquee TV го вклучува најбогатиот микс на танц, балет, опера, театар, класична музика и документарни филмови – од современи и врвни до класици. Достапно директно од “продавниците за апликации” и на големите ТВ платформи, мисијата на Marquee TV е да ја поврзе глобалната публика со уметноста и културата каде и да се и како и да сакаат да гледаат.
За време на карантинот, Marquee TV се етаблира како задолжителна апликација за љубителите на културата и главен партнер за уметничките организации кои сакаат да се поврзат со публиката преку Интернет. Истражувањата покажуваат дека 60% од
уметничката публика стекнала навика да гледа изведби преку Интернет, а од нив, 90% продолжуваат да гледаат онлајн дури и кога изведбите во живо повторно започнуваат.
Стриминзите со претплата кои се фокусираат на одредена публика или категорија на содржини пораснаа повеќе од двојно, побрзо од играчите на масовниот пазар во последните две години. Со прогнозата за целокупниот пазар за стриминг со претплата да достигне 100 милијарди фунти до 2025 година, а уметничкиот сектор само што ја започнува својата транзиција кон дигитална, Marquee TV е совршено позиционирана да се движи со двата растечки бранови.
Ко-основачот и главен извршен директор на Marquee TV, Сајмон Вокер, искоментира: „Возбудени сме што ќе го собереме овој капитал не од еден, туку од двајца брилијантни стратешки инвеститори. Јунајтед Груп и Viasat World се претприемачки организации кои разбираат што е потребно за да се успее на денешниот пазар на дигитални медиуми. Со нивна поддршка, убеден сум дека можеме да ја забрзаме нашата визија да го донесеме неверојатниот подарок на изведувачките уметности до онлајн публиката ширум светот“.
Викторија Боклаг, извршен директор на Јунајтед Груп, кажа: „Уметноста и културата се една од последните неискористени глобални вертикали на содржина. Marquee TV ги изгради темелите на бренд кој може да ја искористи оваа можност на секој поголем пазар. Воодушевени сме што соработуваме со Сајмон и неговиот тим за да и служиме на оваа извонредно вредна публика на која досега не и се посветуваше доволно внимание“.
Ирина Гофман, претседател и извршен директор на Viasat World, додаде: „Тимот на Marquee TV има вистинска страст за моќта и потенцијалот на уметноста. Viasat World беше ран поддржувач бидејќи нашиот тим ја дели истата визија за изградба на вертикална дигитална содржина од големи размери за љубителите на глобалната уметност и за „љубопитните за културата“. Како еден од најголемите европски агрегатори и куратори на содржини, ние сме идеално поставени да ја поддржиме следната фаза на раст преку партнерства со клучни таленти, водечки меѓународни уметнички организации и големи дистрибутери“.
Сезоната есен/зима 2021 на Marquee TV прикажува над 50 нови изведби со водечки светски оркестри, оперски и танцови компании и мноштво нови таленти, вклучително и ексклузивни филмови и специјални настани со билети – врз основа на нивните долгогодишни партнерства со организации како што се Лондонската филхармонија, Шкотскиот балет и танцовиот филмски фестивал во Сан Франциско, притоа воведувајќи
ексклузивна содржина од Teatro alla Scala и Teatro Real, и обемни колекции од Австралиската опера и Австралискиот балет.
Marquee TV моментално е достапен на апликациите за iOS и Android, Apple TV, Android TV, Amazon Fire, Comcast X1, Cox, Roku и Samsung со редовни лансирања на дополнителни платформи низ целиот свет.
За Јунајдтед Груп
Јунајтед Групацијата која е лоцирана во Холандија, е водечки телекомуникациски и медиумски оператор во Југоисточна Европа. Активна во осум земји, компанијата има повеќе од 11 милиони корисници и приближно 12.500 илјади вработени. Јунајтед Груп има најширока мрежна покриеност во регионот и им нуди на корисниците најатрактивниот избор на ТВ содржини од целиот свет. Значајните инвестиции во дигиталната инфраструктура, содржината и технологијата обезбедуваат совршеност на производите и услугите што ги обезбедува на клиентите. Јунајтед Груп е во мнозинска сопственост на BC Partners, една од најголемите светски инвестициски компании, од март 2019 година.
За Marquee TV
Marquee TV е глобална ТВ услуга за стриминг за танц, опера и театар. Со седиште во Лондон и Њујорк, достапна низ целиот свет, таа е платформа за најдоброто од уметноста и културата. Курирање на богата мешавина од танц, балет, опера, театар и документарни филмови – најголемите светски уметници во нивните најголеми изведби од современите и врвните до класиците. Достапен директно од продавниците за апликации, а исто така и на најдобрите ТВ платформи, Marquee TV е водечка услуга за стриминг на уметност во светот. Marquee TV е веќе достапен на апликациите за iOS и Android, Apple TV, Android TV, Amazon Fire, Comcast X1, Cox, Roku и Samsung со редовни лансирања на дополнителни платформи низ целиот свет.
За Viasat World
Viasat World е водечка меѓународна медиумска компанија со сеопфатен канал и SVOD портфолио што ги опфаќа фактичките, забавните, драмските, филмските и спортските жанрови. Работејќи со 30 платежни ТВ канали и услуги на барање на клучните пазари на три континенти, Viasat World има над 193 милиони претплати. Нивната привлечна содржина од светска класа е достапна на 19 јазици, стручно курирана на 17 брендови на содржини. Родени од огромна библиотека со прославени, современо програмирани, основните брендови за фактичка забава на Viasat World – Viasat Explore, Viasat History и Viasat Nature – обезбедуваат безвременска реална забава, ја оживуваат историјата и раскажуваат сопствени приказни на природата. Експертизата за курирање содржини на Viasat World дополнително се слави преку два канали по сценарио: Epic Drama, водечки предлог за драма достапен низ цела CEE, кој ги спојува најдобрите периодични драмски серии од целиот свет, и ViP серијал во Русија. Портфолиото на Viasat World од девет филмски канали, вклучувајќи ги TV1000, TV1000 Russian Kino и ViP Premiere, ги позиционира како број еден и број два давател на филмови во Русија. Viasat World исто така работи и ViP Play, услуга за стриминг достапна во Русија и CIS, давајќи им на гледачите пристап до нивното портфолио на канали и целосна библиотека со содржини.
(ПР-текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
МЗШВ: Во четвртиот квартал од 2025 година ќе биде објавен јавниот повик за претприемачите во прехранбената индустрија

Министерството за земјоделство, шумарство и водостопанство ја информира јавноста дека во четвртиот квартал од оваа година ќе биде објавен Јавниот повик 02/2025 за користење на средства од ИПАРД Програмата 2021-2027, мерка 3 – „Инвестиции во основни средства за преработка и маркетинг на земјоделски и рибни производи”.
Оваа мерка претставува исклучителна можност за македонските претприемачи во прехранбената индустрија да ги унапредат своите капацитети и да станат поконкурентни на домашниот и меѓународниот пазар.
Мерката 3 – „Инвестиции во основни средства за преработка и маркетинг на земјоделски и рибни производи”од ИПАРД Програмата овозможува финансиска поддршка за модернизација на преработувачките капацитети, инвестиции за преработка и маркетинг на земјоделски и рибни производи, како и усогласување со европските стандарди. Преку оваа мерка се поддржува зголемувањето на конкурентноста на земјоделското производство и земјоделско-прехранбениот сектор во целина.
Средствата за оваа мерка се обезбедени преку Инструментот за претпристапна помош за рурален развој на Европската Унија (ИПАРД Програмата за периодот 2021 – 2027 година).
Министерството ги повикува сите заинтересирани да започнат со навремена подготовка на потребната документација и да ги следат официјалните објави на Агенцијата за финансиска поддршка во земјоделството и руралниот развој.
Економија
Издадени првите лиценци за батериски систем за складирање на електрична енергија од обновливи извори

Регулаторната комисија за енергетика, водни услуги и услуги за управување со комунален отпад (РКЕ) ги издаде првите лиценци за батериски систем за складирање на електрична енергија од обновливи извори на компанијата ЕНЕРГО СОЛАР СИСТЕМИ.
Станува збор за два батериски системи со вкупна инсталирана моќност од 2 600 kW, што се инсталирани во склоп на две различни фотонапонски електроцентрали кои се веќе изградени и во функција.
„Издавањето на овие лиценци во кои се вклучени батериски системи за складирање на електрична енергија, всушност го означува почетокот на еден нов инвестициски циклус во енергетиката. Воведувањето на батериите во пракса значи забрзана енергетска транзиција преку создавање на одржлив, ефикасен и еколошки енергетски систем во земјава. Во РКЕ очекуваме голем број сопственици на ФЕЦ да поднесат барање за инсталирање на “сториџи“, но исто така очекуваме интерес да појават и компании кои би биле самостојни оператори на складишта само со батериски системи. Употребата на батериите ќе придонесе за сигурно и доверливо функционирање на системите, а едновремено и за економски посигурен и поефикасен енергетски пазар. Истите можат да даваат услуги на операторот на електропреносниот систем за балансирање на истиот, како и одржување на одредени параметри на мрежата во пропишани граници. Складирањето на енергија во периоди кога има вишок и нејзино користење во периоди кога потребите од електричната енергија се зголемуваат се очекува дека ќе влијае и врз намалување на вкупните трошоци во системот.“ посочи Марко Бислимоски, претседател на РКЕ.
Условите, постапката и потребната документација за добивање на лиценца за складирање на електрична енергија се уредена во Законот за енергетика и Правилникот за лиценци, .
Економија
Владата усвои измени: Се укинува ослободувањето од ДДВ за онлајн пратки во вредност до 22 евра

Со цел зајакнување на домашната економија, поддршка на локалните компании и создавање нови работни места, Владата усвои измени и дополнувања на Законот за данок на додадена вредност, со кои се укинува ослободувањето од ДДВ за онлајн пратки во вредност до 22 евра. Законските измени веќе се во собраниска процедура, а нивното спроведување се очекува да има директни позитивни ефекти врз економијата и работењето на домашните компании.
Со оваа мерка, околу 4 милиони денари месечно, колку што во одредени периоди изнесува прометот кон странските онлајн платформи, ќе се пренасочат кон домашното стопанство. Овие средства ќе придонесат за развој на локалните компании, отворање нови работни места и исплата на повисоки плати на вработените.
Ова претставува значаен чекор во заштита и поддршка на домашната економија, особено во услови на зголемена глобализација и дигитална трговија.
Дополнително, измените ќе помогнат во намалување на сивата економија, имајќи предвид дека досегашниот систем овозможуваше злоупотреби – односно увоз на стоки ослободени од данок кои понатаму се продаваат на домашниот пазар.
Со оваа измена, државата испраќа јасен сигнал на поддршка за домашните компании кои создаваат додадена вредност и вработуваат граѓани во земјата, велат од Министерството за финансии.