Економија
„Јунајтед груп“ прави стратешко инвестирање во глобалната OTT-услуга Marquee TV

Јунајтед Груп, водечки снабдувач на телекомуникациски и медиумски услуги во Југоисточна Европа, во вторникот објави дека направи стратешка инвестиција во Marquee TV, глобалната специјализирана услуга за стриминг за уметност и култура.
Инвестицијата е дел од финансирањето од 6,7 милиони фунти во Серија А направено од двајца инвеститори за да се забрза надградбата и глобалното ширење на платформата на Marquee TV. Лансирана во 2018 година и наречена „Netflix for the arts“, Marquee TV е водечка услуга за стриминг на изведувачки уметности во светот со претплатници во над 100 земји.
Инвестициите од холандската Јунајтед Груп и меѓународната медиумска компанија Viasat World ќе бидат искористени за подобрување на понудата на содржината на Marquee TV со повеќе оригинали и ексклузиви, особено за поддршка на најдобрите нови таленти. Marquee TV, исто така, ќе ги надградува своите апликации со нови функции, исполнувајќи го своето ветување дека ќе стане врвен придружник на уметноста.
Marquee TV го вклучува најбогатиот микс на танц, балет, опера, театар, класична музика и документарни филмови – од современи и врвни до класици. Достапно директно од “продавниците за апликации” и на големите ТВ платформи, мисијата на Marquee TV е да ја поврзе глобалната публика со уметноста и културата каде и да се и како и да сакаат да гледаат.
За време на карантинот, Marquee TV се етаблира како задолжителна апликација за љубителите на културата и главен партнер за уметничките организации кои сакаат да се поврзат со публиката преку Интернет. Истражувањата покажуваат дека 60% од
уметничката публика стекнала навика да гледа изведби преку Интернет, а од нив, 90% продолжуваат да гледаат онлајн дури и кога изведбите во живо повторно започнуваат.
Стриминзите со претплата кои се фокусираат на одредена публика или категорија на содржини пораснаа повеќе од двојно, побрзо од играчите на масовниот пазар во последните две години. Со прогнозата за целокупниот пазар за стриминг со претплата да достигне 100 милијарди фунти до 2025 година, а уметничкиот сектор само што ја започнува својата транзиција кон дигитална, Marquee TV е совршено позиционирана да се движи со двата растечки бранови.
Ко-основачот и главен извршен директор на Marquee TV, Сајмон Вокер, искоментира: „Возбудени сме што ќе го собереме овој капитал не од еден, туку од двајца брилијантни стратешки инвеститори. Јунајтед Груп и Viasat World се претприемачки организации кои разбираат што е потребно за да се успее на денешниот пазар на дигитални медиуми. Со нивна поддршка, убеден сум дека можеме да ја забрзаме нашата визија да го донесеме неверојатниот подарок на изведувачките уметности до онлајн публиката ширум светот“.
Викторија Боклаг, извршен директор на Јунајтед Груп, кажа: „Уметноста и културата се една од последните неискористени глобални вертикали на содржина. Marquee TV ги изгради темелите на бренд кој може да ја искористи оваа можност на секој поголем пазар. Воодушевени сме што соработуваме со Сајмон и неговиот тим за да и служиме на оваа извонредно вредна публика на која досега не и се посветуваше доволно внимание“.
Ирина Гофман, претседател и извршен директор на Viasat World, додаде: „Тимот на Marquee TV има вистинска страст за моќта и потенцијалот на уметноста. Viasat World беше ран поддржувач бидејќи нашиот тим ја дели истата визија за изградба на вертикална дигитална содржина од големи размери за љубителите на глобалната уметност и за „љубопитните за културата“. Како еден од најголемите европски агрегатори и куратори на содржини, ние сме идеално поставени да ја поддржиме следната фаза на раст преку партнерства со клучни таленти, водечки меѓународни уметнички организации и големи дистрибутери“.
Сезоната есен/зима 2021 на Marquee TV прикажува над 50 нови изведби со водечки светски оркестри, оперски и танцови компании и мноштво нови таленти, вклучително и ексклузивни филмови и специјални настани со билети – врз основа на нивните долгогодишни партнерства со организации како што се Лондонската филхармонија, Шкотскиот балет и танцовиот филмски фестивал во Сан Франциско, притоа воведувајќи
ексклузивна содржина од Teatro alla Scala и Teatro Real, и обемни колекции од Австралиската опера и Австралискиот балет.
Marquee TV моментално е достапен на апликациите за iOS и Android, Apple TV, Android TV, Amazon Fire, Comcast X1, Cox, Roku и Samsung со редовни лансирања на дополнителни платформи низ целиот свет.
За Јунајдтед Груп
Јунајтед Групацијата која е лоцирана во Холандија, е водечки телекомуникациски и медиумски оператор во Југоисточна Европа. Активна во осум земји, компанијата има повеќе од 11 милиони корисници и приближно 12.500 илјади вработени. Јунајтед Груп има најширока мрежна покриеност во регионот и им нуди на корисниците најатрактивниот избор на ТВ содржини од целиот свет. Значајните инвестиции во дигиталната инфраструктура, содржината и технологијата обезбедуваат совршеност на производите и услугите што ги обезбедува на клиентите. Јунајтед Груп е во мнозинска сопственост на BC Partners, една од најголемите светски инвестициски компании, од март 2019 година.
За Marquee TV
Marquee TV е глобална ТВ услуга за стриминг за танц, опера и театар. Со седиште во Лондон и Њујорк, достапна низ целиот свет, таа е платформа за најдоброто од уметноста и културата. Курирање на богата мешавина од танц, балет, опера, театар и документарни филмови – најголемите светски уметници во нивните најголеми изведби од современите и врвните до класиците. Достапен директно од продавниците за апликации, а исто така и на најдобрите ТВ платформи, Marquee TV е водечка услуга за стриминг на уметност во светот. Marquee TV е веќе достапен на апликациите за iOS и Android, Apple TV, Android TV, Amazon Fire, Comcast X1, Cox, Roku и Samsung со редовни лансирања на дополнителни платформи низ целиот свет.
За Viasat World
Viasat World е водечка меѓународна медиумска компанија со сеопфатен канал и SVOD портфолио што ги опфаќа фактичките, забавните, драмските, филмските и спортските жанрови. Работејќи со 30 платежни ТВ канали и услуги на барање на клучните пазари на три континенти, Viasat World има над 193 милиони претплати. Нивната привлечна содржина од светска класа е достапна на 19 јазици, стручно курирана на 17 брендови на содржини. Родени од огромна библиотека со прославени, современо програмирани, основните брендови за фактичка забава на Viasat World – Viasat Explore, Viasat History и Viasat Nature – обезбедуваат безвременска реална забава, ја оживуваат историјата и раскажуваат сопствени приказни на природата. Експертизата за курирање содржини на Viasat World дополнително се слави преку два канали по сценарио: Epic Drama, водечки предлог за драма достапен низ цела CEE, кој ги спојува најдобрите периодични драмски серии од целиот свет, и ViP серијал во Русија. Портфолиото на Viasat World од девет филмски канали, вклучувајќи ги TV1000, TV1000 Russian Kino и ViP Premiere, ги позиционира како број еден и број два давател на филмови во Русија. Viasat World исто така работи и ViP Play, услуга за стриминг достапна во Русија и CIS, давајќи им на гледачите пристап до нивното портфолио на канали и целосна библиотека со содржини.
(ПР-текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
(Видео) Дебакл на економиските политики на власта: Македонија на дното на Европа, велат од СДСМ

„Согласно последните податоци на Евростат, Македонија денес е претпоследна во Европа по висина на минимална плата, зад нас е само Албанија. Истовремено сме последни по куповна моќ. Ова не се бројки и податоци од некоја црна хроника – ова е нашата реалност со власта на ДПМНЕ. Овие статистики се потрда за реалноста во која платата не им стигнува на граѓаните ниту до 10-ти во месецот“, вели Симона Цветаноски – членка на Извршниот одбор на СДСМ.
„Реалност во која граѓаните мора да кратат и штедат на се додека функционерите на ДПМНЕ се луксузираат, си ги покачуваат платите и продаваат приказни дека сме четврти во Европа.
Ова веќе не е само економска криза, ова свесно и намерно понижување на достоинството на секој граѓанин на Македонија.
Евростат не лаже. Но Владата предводена од ВМРО-ДПМНЕ лаже – лаже кога вели дека „се грижи“, лаже кога зборува дека сме четврта најјака економија во Европа, лаже кога ве убедува дека добро живеете. Сите економски параметри укажуваат на драматично влошување на квалитетот на животот. Инфлацијата оди нагоре, цените повторно се без контрола, платите стагнираат. Во Макеоднија моментално добро живеат само функционерите од власта.
Дуото Трајко Славевски и Христијан Мицкоски ова го прават намерно и осмислено. Целта е јасна, да се држат граѓантие во неизвесност, да се држат платите на минимум додека тие ги спроведуваат своите криминални проекти и задолжувања. Ниту ги интересира состојбата во која живеат луѓето, ниту сакаат да помогнат реално нешто да се смени, ги интересираат само нивните огромни бизнис зделки.
СДСМ и ВМРО-ДПМНЕ не се исти. Што правеше СДСМ? Го зголемивме минималецот од 9.000 на над 20.000 денари. Донесовме закон за автоматско усогласување на платите со трошоците за живот за да не може никој политички да ги уценува граѓаните за растот на платите туку да им следува со закон.
Ги зголемивме платите во приватниот сектор. Инвестиравме 2,6 милијарди евра во економија, помош за граѓаните и стабилизација на струјата.
А што прави ВМРО-ДПМНЕ? Ги одби сите предлози за покачување плати. Ги блокираше мерките за поевтини основни производи. Не вложи ниту денар во поддршка за граѓаните во криза. Си гледа само за себе – за привилегираните бизнис партнери, но не и за народот.
Христијан Мицкоски и Трајко Славески ќе останат запаметени не како реформатори, туку како луѓе што ја згазија економската надеж на оваа земја. Како политичари што ја заборавија работничката рака која го движи оваа држава.
Време е за одговорност. Време е за гласна борба за повисоки плати, за фер услови, за економија во функција на граѓаните, не за бизнис партнерите на ВМРО-ДПМНЕ.
СДСМ нема да молчи. Ќе зборуваме секој ден, за секој човек што живее тешко и заслужува повеќе. Затоа што докажавме со дела што е економски патриотизам и како секој граѓанин е важен. Покажавме дека сме различни и дека државата може да има власт која се грижи за граѓаните а не за сопствените интереси“, изјави Симона Цветаноски – членка на Извршниот одбор на СДСМ.
Економија
Божиновска од МЕФ 2025: Визијата на Македонија е создавање современ и иновативен енергетски модел во интерес на граѓаните и државата

Визијата на Македонија е создавање на современ и иновативен енергетски модел кој ќе овозможи праведна транзиција и ќе стане двигател на економскиот раст, во интерес на граѓаните и државата, истакна министерката за енергетика, рударство и минерални суровини, Сања Божиновска во своето обраќање на денешниот министерски панел за Западен Балкан: „Инвестиции во време на превирања и брзи пазарни случувања: Каде се наоѓа регионот на Западен Балкан?“ во рамките на Македонскиот енергетски форум (МЕФ) 2025, кој оваа година се одржува под мотото „Поддршка за чистата енергетска револуција во Западниот Балкан“.
На Форумот учествуваа врвни експерти и клучни актери од целиот свет кои на дводневниот настан дадоа свои видувања во насока на зајакнување на регионалната соработка и забрзување на зелената транзиција.
Министерката Божиновска, на денешниот настан, зборуваше за важноста на регионалната соработка.
„Заедно со земјите од регионот ги претвораме пречките во можности и придонесуваме Западниот Балкан да се постави на светската енергетска мапа“, потенцираше министерката Божиновска, нагласувајќи дека заедничката соработка ќе придонесе за одржлив енергетски систем.
Во рамките на Македонскиот Енергетски Форум (МЕФ) 2025, министерката за енергетика, рударство и минерални суровини, Божиновска оствари средба со генералниот директор на Меѓународната агенција за обновлива енергија, Франческо Ла Камера.
За време на средбата, министерката Божиновска нагласи дека Македонија е посветена кон спроведување на фер и инклузивна енергетска транзиција во земјата. При тоа, министерката Божиновска истакна дека Македонија мора да ги следи европските и светски трендови за да оди напред и затоа од клучно значење е да се создадат услови за безбедна енергетска и климатска трансформација.
Економија
Народната банка го објави конкурсот за годишната награда за млади истражувачи за 2026 година

Народната банка го објави конкурсот за Годишната награда за млади истражувачи за најдобар труд од областа на макроекономијата и банкарството за 2026 година. Наградата се доделува заради поттикнување на развојот на научната мисла и изработка на трудови од областа на макроекономијата и банките и банкарските системи, како и афирмација на млади и стручни кадри.
Кој може да учествува?
Право за учество на Конкурсот имаат државјаните на Република Северна Македонија на возраст до 35 години. Вработените во Народната банка и членовите на Советот на Народната банка немаат право на учество на Конкурсот.
Што треба да содржи трудот со којшто се конкурира?
Tрудот треба задолжително да содржи и осврт кон македонската економија на соодветната тема. Трудот не смее да надминува 80.000 карактери со празните места (без фуснотите, прилозите, графиконите, табелите, апстрактот, библиографијата, анексите) и препорачливо е да има стандардна структура на научно истражување, коешто ги содржи следниве основни делови:
апстракт;
осврт на консултираната литература од областа којашто се истражува;
опис на методите на истражување коишто се користат во трудот;
анализа;
заклучни согледувања и
библиографија.
Дали може да се конкурира и со труд којшто веќе бил објавен?
Авторите имаат право да конкурираат на Конкурсот за избор на најдобар труд и со труд коишто веќе бил објавен, но не пред 1 јануари 2024 година. При поднесувањето труд којшто веќе бил објавен, авторот треба да наведе кога и каде бил објавен трудот.
Како и каде се поднесуваат трудовите?
Трудовите се поднесуваат до Народната банка со назнака: „За Годишната награда на Народната банка на Република Северна Македонија“, по електронски пат, во формат „word“, на е-адресата: [email protected]. Покрај трудот, авторот треба да достави и биографски податоци. Доставените трудови ќе имаат третман на материјали со доверлив карактер.
Еден автор има право да поднесе само еден труд. Трудовите се поднесуваат на македонски, албански или на англиски јазик.
Според кои критериуми ќе се вреднуваат трудовите?
Релевантност на истражуваното подрачје за македонскиот случај;
Соодветност на освртот на литературата од анализираното подрачје;
Јасност во дефинирањето на проблемот и на целите на истражувањето;
Соодветност на описот на контекстот и информациите (соодветност на анализата на трендовите во анализираното подрачје во Република Северна Македонија);
Соодветност на користениот статистичко-економетриски пристап;
Конзистентност и логичност на тезите во трудот;
Заклучоци и препораки и нивната соодветност.
Кој е крајниот рок за доставување на трудовите?
Краен рок за доставување на трудовите е 1 февруари 2026 година.
Од што се состои Годишната награда?
Наградата е во парична форма, којашто за првонаградениот труд изнесува 130.000 денари, додека втората награда изнесува 65.000 денари.
Каде е објавен конкурсот?
Конкурсот е објавен на следнава врска.