Економија
Околу 40.000 граѓани ја искористиле услугата преносливост на број

Услугата преносливост на број досега ја искористиле 39.851 граѓани, соопштуваат од Агенцијата за електронски комуникации (АЕК) од септември 2008 година од кога е започната услугата.
Услугата преносливост на број досега ја искористиле 39.851 граѓани, соопштуваат од Агенцијата за електронски комуникации (АЕК) од септември 2008 година од кога е започната услугата.
Од нив 14.207 граѓани го префрлиле бројот од еден во друг мобилен оператор, а 25.644 ја искористиле услугата преносливост на број во фиксната телефонија.
Во првиот квартал од оваа година во мобилната телефонија услугата ја искористиле 7246 лица, а во фиксната телефонија 8.225 граѓани го замениле мобилниот оператор со друг.
Од мобилниот оператор Вип соопштија дека од септември 2008 година во нивната мрежа мигрирале 10.000 корисници, а мрежата ја напуштиле 179 корисници.
„Само во јуни оваа година 2.000 корисници преку оваа услуга го пренеле својот број во мрежата на Вип, а мрежата ја напуштиле двајца корисници, тоа значи дека на секои 1.000 корисници кои мигрирале, си заминал еден корисник“, изјави Никола Љушев главен извршен директор на Вип оператор.
Како причина за преносливост на број од Вип информираат дека граѓаните мигрираат во нивната мрежа поради поволните услови што ги нудат.
Од Т-Мобиле велат дека корисниците го пренесуваат бројот во нивната мрежа поради долгото присуство на пазарот, иновативните услуги, прифатливите цени и грижата кон корисниците, но не откриваат колкав број на корисници заминале, а колку се приклучиле кон нивната мрежа преку оваа услуга.
Од операторот ОНЕ денеска немаа достапни податоци за миграцијата на корисници во и од нивната мрежа.
АЕК во јуни 2009 година донесе одлука дека максималната висина на еднократниот надоместок за услугата преносливост на број за изнесува 200 денари за да можат граѓаните да имаат избор со иста цена за секој мобиле оператор.
Услугата преносливост на број на пазарот стартуваше на 1 септември 2008 година и на корисниците од мобилните и фиксните оператори им овозможува да го префрлат целиот број со префиксот кон посакуваниот оператор.
Агенцијата за електронски комуникации информира дека 67 проценти од домаќинствата во Македонија поседуваат фиксна телефонска линија, а 83 отсто од популацијата во Македонија на возраст од 16 години и постари, користат мобилен телефон./крај/мт
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
Мицкоски: Неколкукратно е зголемена бројката на апликанти за мерката млад земјоделец во вредност од 70 милиони денари

Поради изборните ограничувања, мерката млад земјоделец не можеме да ја промовираме, иако огласот е завршен, филтерот е направен, 117 корисници односно апликанти за околу 70 милиони денари, вели Христијан Мицкоски, претседател на Владата на Република Северна Македонија одговарајќи на новинарско прашање.
Премиерот Мицкоски истакна дека за разлика од 2023 година кога имало само 44 апликанти, односно само 18 корисници, истата денеска е зголемена неколкукратно односно на 117 апликанти.
Можеби бројката 117 не значи многу грандиозно, но ако се има предвид дека во 2023 година од 44 апликанти, само 18 имаме корисници, тогаш станува збор за неколкукратно зголемување. Така што веднаш по завршување на локалните избори кога веќе ќе ги немаме оние законски ограничувања, и формално ќе биде ставена во функција оваа мерка за поддршка на младите земјоделци.
Економија
Во јули годишен раст од 13,0 отсто на вкупните депозити и од 13,0 отсто на вкупната кредитна поддршка

Анализирано на годишно ниво, вкупните депозити бележат раст од 13,0%, којшто во поголем дел се должи на растот на депозитите на секторот „домаќинства“, при помал раст и на депозитите на корпоративниот сектор, извести Народната банка.
На годишна основа, вкупните кредити бележат раст од 13,0%, поради повисоките кредити на двата сектора, со поголем придонес на корпоративниот сектор.
Најновото соопштение за монетарните движења е достапно на линкот
Економија
Халкбанк со намалени тарифи, повеќе придобивки за граѓаните и компаниите

Халкбанк АД Скопје донесе одлука за намалување на дел од своите тарифи, во согласност со променетиот тарифен модел на Народната банка на Република Северна Македонија. Со оваа одлука значително се намалуваат надоместоците за услугите за граѓаните и компаниите, при што клиентите ќе добиваат уште поповолни услови за извршување на финансиските трансакции.
И досега, Халкбанк во многу сегменти нудеше атрактивни услови во однос на тарифите. Така, проверката на состојбата на било која картичка на банкомат била и е бесплатна, а сите приматели на плата или пензија преку Халкбанк со својата мастеркард дебит картичка можат да подигнуваат готовина на банкомати на било која банка во Македонија без провизија. Бесплатно е и повлекувањето готовина од платежна сметка во девизи.
Со новите промени, електронските интерни налози за физички лица отсега наместо 5 денари, ќе бидат бесплатни. Истовремено, цената на електронски, брзи меѓубанкарски плаќања (МИПС) за физички лица, се намалува од 100 на 50 денари, а кај хартиените МИПС налози преку шалтер на банката, новата цена е 80 денари по налог, односно, во овој дел извршено е намалување за 60% од досегашната тарифа.
И за правните лица цената кај електронските, интерни налози се намалува од 11 на 7 денари, како и кај електронските МИПС плаќања од 100 на 80 денари, во зависност од износот. Направена е измена и кај хартиените МИПС налози за правни лица, каде новата цена сега изнесува 200 денари т.е. направено е намалување за 33% од досегашната цена за овие трансфери.
Овие промени ќе имаат директна корист за сите клиенти, особено за оние кои активно користат дигитални канали и електронски плаќања.
Истовремено, на сила остануваат сите поволности кои досега Банката ги нудеше на своите клиенти.
Халкбанк на клиентите им нуди и посебни пакети во рамките на кои се добиваат низа поволности и намалени тарифи. За младите до 24 години е наменет HalkEz пакетот со кој се добива бесплатна трансакциска сметка, мобилно банкарство, картичка и други поволности. За пензионерите, освен што се врши редовна и навремена исплата на пензијата, креиран е и специјален Пакет за пензионери кој е со бројни бенефиции – достапни услуги, бесплатни трансакции и поддршка при секојдневните банкарски потреби. А за оние кои ја примаат својата плата или пензија преку Халкбанк, наменет е и Смарт пакетот кој претставува комплетно банкарско решение кое ги обединува најчесто користените услуги во еден економичен месечен пакет. Тука се вклучени водењето на трансакциска сметка, дебитна картичка, мобилното и електронско банкарство, електронските налози, месечните известувања и подигнување готовина од сите банкомати во земјата. А пакетот нуди и подарок ORYХ Home Аssistance – без надоместок во промотивниот.
Дополнително, од 7 октомври Халкбанк ќе започне со извршување на прекугранични трансфери кон СЕПА (Single Euro Payments Area) системот. Во СЕПА регионот, кој опфаќа 41 земја членка и повеќе од 4.000 учесници, на сите клиенти – физички и правни лица – ќе им биде овозможено да извршуваат и примаат плаќања во евра под исти услови и со иста ефикасност како во рамките на националните граници.
Со ваквите чекори, Халкбанк уште еднаш ја потврдува својата стратегија да биде банка која ги поддржува граѓаните и компаниите со поповолни услови, современи дигитални решенија и интегрираност во европските платежни стандарди.
ПР