Контакт

Економија

24 часа Le Mans: тимот Peugeot TotalEnergies е подготвен за големoт предизвик на 24 часа Le Mans

Објавено пред

Тимот Peugeot TotalEnergies ќе се натпреварува со два PEUGEOT 9X8 хиперавтомобили на 92-то издание на „24 часа Le Mans“.

dobivaj vesti na viber

Целта е да се има максимална доверливост и да се прикажат перформансите кај PEUGEOT 9X8 2024

Дваесет и три прототипи ќе се натпреваруваат во елитната категорија на хиперавтомобили, а се очекуваат повеќе од 320.000 фанови и посетители за време на лудилото што се нарекува „недела на Le Mans“.

Откако минатогодишното издание привлече рекордна толпа од 325.000 фанови, „24 часа Le Mans“ оваа година е повторно распродаден. Билетите за настанот во оваа 2024 година, беа буквално распродадени за неколку дена.

during the 2024 TotalEnergies 6 Hours of Spa-Francorchamps, 3rd round of the 2024 FIA World Endurance Championship, from May 8 to 11, 2024 on the Circuit de Spa-Francorchamps in Stavelot, Belgium – Photo Florent Gooden / DPPI

Да се соочиме со тоа, љубителите на трките ги имаат сите причини да дојдат. Тие можат да очекуваат многу возбуда на патеката „Circuit de la Sarthe“, со дваесет и три прототипи и девет престижни производители на автомобили, кои се натпреваруваат во елитната класа на хиперавтомобили. Оваа 24-часовна тркачка патека е најдолгата (13.626 km) и најбрзата (просечна брзина поголема од 240 km/h) патека на светскиот шампионат на издржливост на FIA.

„Le Mans е вкоренет вo ДНК кодот на брендот PEUGEOT. Сеќавањата и емоциите што се чувствуваат на овој култен настан се протегаат низ генерациите“, изјави Jean-Marc Finot, Потпретседател на Stellantis Motorsport и додаде: „Ентузијазмот што го видовме на Le Mans во 2023 година, покажа колку силно фановите го поддржуваатPEUGEOT. Оваа година се враќаме порешителни од кога било. Тимот работеше неуморно повеќе од една година за да се пласира на стартната линија на 15 јуни. Овогодинешната трка ќе биде историјска во однос на големината и квалитетот на натпреварот. „24 часа Le Mans“ е уникатна авантура за човекот“.

Тимот Peugeot TotalEnergies во трката влезе со две верзии на PEUGEOT 9X8 2024. Тимот има намера да ја покаже доверливоста на автомобилот и придобивките од перформансите направени во овој радикално изменет хиперавтомобил, кој го имаше своето натпреварувачко деби на „6 часа Imola“ на почетокот на април, по само десет месеци развој.

Peugeot TotalEnergies pit stop during the 2024 TotalEnergies 6 Hours of Spa-Francorchamps, 3rd round of the 2024 FIA World Endurance Championship, from May 8 to 11, 2024 on the Circuit de Spa-Francorchamps in Stavelot, Belgium – Photo Julien Delfosse / DPPI

„Навистина сме задоволни што успеавме да го возиме овој автомобил за прв пат на Imola“, истакна Olivier Jansonnie, технички директор на Peugeot Sport. „Да се развие хиперавтомобил кој е за 90% нов во однос на каросеријата и тоа за само десет месеци, со сѐ времето за производството за делови и алати е навистина импресивно достигнување. Овој подвиг возможен го направи тимската работа на екипата на Peugeot TotalEnergies“.

На своето натпреварувачко деби, PEUGEOT 9X8 2024 ги обезбеди првите бодови на WEC за тимот во оваа сезоната со деветтото место на „6 часа Imola“. И покрај тоа што се соочи со многу силна конкуренција, три недели подоцна PEUGEOT 9X8 2024 постигна уште еден пласман да заврши помеѓу првите десет на листата на „6 часа Spa-Francorchamps“.

FINOT Jean-Marc (fra), Director of Stellantis Motorsport, portrait during the 2024 TotalEnergies 6 Hours of Spa-Francorchamps, 3rd round of the 2024 FIA World Endurance Championship, from May 8 to 11, 2024 on the Circuit de Spa-Francorchamps in Stavelot, Belgium – DPPI

Справување со сите моменти за време на трката и придобивките од перформансите беа во согласност со нашите очекувања и она што го забележавме за време на зимските тестирања“, потврди Olivier Jansonnie. „Сепак, нема сомнеж дека сè уште треба да се подобриме. Со околу дваесет хиперавтомобили на патеката, видовме како ѝ најситните детали можат да ја направат разлика. Во Imola и Spa, благодарение на одличната стратегија и напорната работа на сите во тимот, трката ја завршивме пред побрзите болиди. Доколку ги погледнете перформансите на болидот, очигледно е дека ние го подобривме исходот, иако реално сеуште не го достигнуваме резултатот на кој се надевавме.
Историски гледано, Le Mans е една од најуникатните трки“, објасни Olivier Jansonnie. „Се разбира тука е автомобилот, неговата брзина и сигурност, но се работи и за подготовка на тимот, стратегија за трката и тн. Нашите подготовки започнаа во јули 2023 година, откако темелно го разгледавме 91-то издание, гледајќи што функционира добро, каде би можеле да се подобриме и сл. Минатата година беше нашиот прв пат да се вратиме на Le Mans по долго време и оваа година дефинитивно ќе бидеме подобро подготвени. Минатата година, во во 2023 времето беше многу променливо и тимот Peugeot TotalEnergies успеа максимално да ги искористи незгодните услови. 94 PEUGEOT 9X8 ја водеше трката цели 34 круга среде ноќ и двата болида ја поминаа целната линија на најголемата трка во светот!
Оваа година реално не размислуваме на резултатот. Нашиот единствен фокус е кон тоа да обезбедиме трката да минува без проблеми и да обезбедиме максимална сигурност. Ќе имаме појасна идеја за тоа каде стоиме во однос на перформансите по тест денот и соодветно ќе го прилагодиме нашиот пристап кон трката“
.

JACKSON Linda (gbr), Peugeot Chief Executive Officer, portrait during the 2024 TotalEnergies 6 Hours of Spa-Francorchamps, 3rd round of the 2024 FIA World Endurance Championship, from May 8 to 11, 2024 on the Circuit de Spa-Francorchamps in Stavelot, Belgium – Photo Florent Gooden / DPPI

Денот за тестирање треба да се одржи во недела на 9 јуни. Тимовите и возачите ќе имаат шест часа време за да ја искусат патеката “24 Heures du Mans“ (13.626 km). Три тренинзи и квалификации ќе се одржат во среда на 12 и четврток на 13 јуни. Потоа ќе следи “Hyperpole“ каде ќе се натпреваруваат осумте најдобри хиперавтомобили. 92-тото издание на „24 часа Le Mans“ официјално ќе започне во сабота на 15 јуни во 16 часот од страна на победникот на Светскиот куп во 1998 година, Zinédine Zidane.

„24 часа Le Mans“ е огромна мотоспорт забава која ги обединува навивачите, семејствата и љубителите на трките од целиот свет. PEUGEOT верува дека овој настан ќе биде одличен спортски фестивал. Во фан зоната на PEUGEOT, фановите ќе имаат можност да се соберат, да ја следат трката, да уживаат во забавата и да танцуваат на музика. Тоа ќе биде можност за фановите да се дружат додека навиваат за PEUGEOT.

Linda Jackson, Извршен директор на брендот PEUGEOT

PEUGEOT втора година по ред се натпреварува на „Le Mans“ трката која е дел од светскиот шампионат за издржливост на FIA.
Минатата година, кога се вративме на Le Mans, една работа се истакна над сè друго… фановите на PEUGEOT, нашите „Лавови“! Атмосферата и поддршката што ја почувствувавме од PEUGEOT фан зоната беше неверојатна и ние сме многу благодарни за тоа. Исто така, нè потсети дека „Le Mans“ е за славење и споделување на нашата страст за мотоспортот и трките на издржливост со нашите клиенти и фанови.
Тимот Peugeot TotalEnergies неуморно работеше на развојот на 9X8 2024. Ние сме обединет тим, решени да се претставиме и да се истакнеме. Беше фантастично да се види напредокот постигнат на трките на кои присуствував до “Le Mans“ минатата година, а особено да се види ентузијазмот и возбудата околу откривањето на PEUGEOT 9X8 2024. PEUGEOT има одличен рекорд во трките на издржливост, со три директни победи на “Le Mans“ (1992, 1993 и 2009 година). Очигледно, нашата цел е да победиме овде, се разбира, ѝ да додадеме четврта титула на оваа серија победи!
„FIA WEC“и „24 часа Le Mans“ продолжуваат да обезбедуваат фантастична арена во која ќе ја прикажеме иновативната работа што ја правиме во PEUGEOT. Горди сме што се вративме на „24 часа Le Mans“ во Франција и едвај чекам да го споделам ова искуство со фановите“
.

Fan zone Peugeot TotalEnergies atmosphere during the free practices and qualifying sessions of the 24 Hours of Le Mans 2023 on the Circuit des 24 Heures du Mans on June 7, 2023 in Le Mans, France – Photo Damien Saulnier / DPPI

Paul di Resta (бр. 94 PEUGEOT 9X8)
„Мислам дека хиперавтомобилите се создадени за да се тркаат на „Le Mans“. Ова е местото каде што тие навистина можат да се изразат. Со верзијата од 2024 година, мислам дека можеме да се натпреваруваме со големите натпреварувачи. Тоа секако ќе се обидеме да го направиме. Мислам дека клучната работа ќе биде да имаме мирна трка, да останеме во истото темпо со лидерот, да продолжиме да се бориме и да ја покажеме нашата одлучност до крај. Едвај чекам да излезам таму и да ги доживеам посебните моменти во кои уживавме минатата година: адреналинот што го имавте како тим, емоциите на крајот од трката и чувството дека постигнавме перформанси што ги надминаа нашите надежи и очекувања. Знаеме дека ќе биде многу, многу тешко, но ќе дадеме сѐ од себе. Тешко е да се изрази што би значело да се освои “Le Mans“, но да се освои „Le Mans“ со француски производител мора да е неверојатно“.

Loïc Duval (бр. 94 PEUGEOT 9X8)
„Моето најголемо сеќавање од 2023 година беше тоа што видов солзи во очите на сите откако ја минавме целната линија и исто така, фактот дека во 3 часот наутро, сè уште бевме помеѓу првите три позиции. Тоа беше огромен подвиг за целиот тим. За жал, имавме незгода и излеговме од патеката, а потоа се појавија и неколку технички проблеми… Оваа трка е посебна затоа што Le Mans се случува само еднаш годишно. Тоа е како финале, финале на светско првенство на пример, финале за кое сите се подготвуваат во текот на годината. Тоа е исто така поврзано со форматот: тркањето 24 часа е нешто многу различно. Тешко им е на возачите, тимовите и болидите. Тоа е голем предизвик. Le Mans е најголемата трка во светот и тука има толку многу историја… Има такви што се тркале овде, а и сите оние кои би сакале да учествуваат. Оваа година имаме нов автомобил. Не е 100% нов, но има драстични разлики со претходната верзија. Нема да биде лесно бидејќи имаме уште многу да научиме во споредба со нашите ривали, кои возат ист болид една или две сезони. Сè уште учиме за нашиот автомобил. Ние сме прилично задоволни од тестирањето и првите неколку трки. Очигледно има добивка во перформансите и исто така многу работевме на подобрување на доверливоста. Тоа често е одлучувачки фактор на “Le Mans“ “.

Mikkel Jensen (бр. 93 PEUGEOT 9X8)
„Минатата година беше многу посебна за мене бидејќи првпат се натпреварував во елитната класа на хиперавтомобили со PEUGEOT, француски бренд, со поттик и поддршка од француските фанови во текот на целата недела… Исто така, добив голема поддршка и охрабрување од сите дански навивачи, кои во голем број доаѓаат на “Le Mans“. Ова ќе биде прва трка на PEUGEOT 9X8 2024 на “Le Mans“. Оваа година сме поамбициозни отколку во 2023 година, иако конкуренцијата ќе биде уште посилна. Ќе биде потешко да се заврши оваа година на подиумот отколку лани. Но, ние се фокусираме за да се обидеме да подобриме сè. Тимот заврши одлична работа на последните неколку трки, без грешки при застанувањето во боксот, добри стратегии и тн. Затоа ќе се концентрираме на трката. Пред тоа, ќе треба да ги најдеме вистинските поставки на тест деновите за да бидеме меѓу првите. Невозможно е да се предвиди конечниот исход, но ќе дадеме сè од себе, ќе уживаме и ќе видиме каде ќе завршиме…“

Fan zone Peugeot TotalEnergies atmosphere during the free practices and qualifying sessions of the 24 Hours of Le Mans 2023 on the Circuit des 24 Heures du Mans on June 7, 2023 in Le Mans, France – Photo Damien Saulnier / DPPI

Nico Müller (бр. 93 PEUGEOT 9X8)
„Се сеќавам дека ја водев трката околу полноќ во прилично тешки услови. Чувството е посебно да се биде водечки на теренот на „24 часа Le Mans“. Би сакале тоа чувство да трае подолго, но преминувањето на двата болида преку целната линија беше многу пријатно само по себе на првата трка на PEUGEOT назад на “Le Mans“. Тоа е најголемата трка во светот и е нераскинливо поврзана со историјата на брендот. Трката е апсолутно единствена и овде може да се тркате само еднаш годишно. Така што дури и постројувањето на стартот на оваа неверојатна трка, е посебно само по себе. Борбата за победа беше чест! Работевме напорно за да го подобриме целосниот пакет на верзијата 2024 за денес PEUGEOT 9X8 да има поголем потенцијал. Ќе го дадеме максимумот од нас и од самиот автомобил за постигнување подобар резултат на патеката на “Le Mans“. Се подготвивме темелно и тестирањето помина добро. Тимот вложи многу напор и ние потрошивме многу време… Конкуренцијата ќе биде неверојатно силна, го знаеме тоа, но сакаме да се бориме на патеката“.

Stoffel Vandoorne (бр. 94 PEUGEOT 9X8)
„Минатата година бев резервен возач за PEUGEOT на “Le Mans“. Беше многу интересно, но оваа година ќе биде навистина поинаква бидејќи јас ќе го возам PEUGEOT 9X8 2024! Пред да почнам да се натпреварувам на трките на издржливост, не можев да сфатам колку е значајна оваа трка. Минатата година почнав да ја ценам големината на „24 часа Le Mans“. Тоа е долга недела, тоа е стресно и не спиете многу, но ми се допадна! Имаме нов болид од Imola. За жал јас ја пропуштив трката во Spa поради преклопување со Формула Е. Има уште многу да се научи за овој PEUGEOT 9X8 2024, но ние имавме доволно среќа да се натпреваруваме на два настани пред да се тркаме на “Le Mans“. Се чувствувам подготвен. Веќе настапив на неколку трки на издржливост и направив многу тест возења. Подготвен сум да се справам со овој предизвик. Свесни сме дека се бориме со најдобрите. Со толку многу хиперавтомобили на патеката, тоа ќе биде 24-часовен спринт каде што сите ќе ја притискаат педалата за гас до максимум сè до целта. Но, ние ќе бидеме во игра…“

Jean-Eric Vergne, (бр. 93 PEUGEOT 9X8)
„Првенствено, “Le Mans“ е најуникатната трка. Ние не возиме често на тркачки патеки долги 13 или 14 km или кои се доста тешки. Патеката е составен дел од историјата на оваа единствена трка. Како возач, мора да бидете во добра форма, очигледно, но повеќе е прашање на подготовка за сите во тимот, механичарите и болидите се разбира. Целиме високо, дури и ако последните две трки не одеа точно според планот. Ако успееме да избегнеме механички проблеми за време на трката, тоа може да се покаже како одлучувачко. Се надевам и дека ќе имаме темпо за да се бориме за победа. Тоа е мојата цел и мислам дека така се чувствува и целиот тим“.

ПР

Економија

„Тик-ток“ казнет со 530 милиони евра

Објавено пред

Од

„Тик ток“ е казнет со 530 милиони евра во Европската Унија поради непочитување на прописите за заштита на податоците на корисниците.

dobivaj vesti na viber

Највисокиот регулатор за заштита на податоци на ЕУ ја казни платформата „Тик-ток“ со 530 милиони евра поради загриженост за тоа како ги заштитува личните податоци на корисниците.

Регулаторот исто така ѝ наложи на платформата да го суспендира преносот на податоци во Кина доколку обработката на податоци не се усогласи со законите на ЕУ во рок од шест месеци, објави „Ројтерс“. Ирската комисија за заштита на податоците (DPC) соопшти дека „Тик-ток“, кој е во сопственост на кинеската компанија „Бајт денс“, не може да докаже дека личните податоци на корисниците од ЕУ се соодветно заштитени во согласност со законите на ЕУ.

„Тик-ток“ објави дека ќе поднесе жалба на пресудата тврдејќи дека ја користел законската рамка на ЕУ, особено стандардните договорни клаузули, за да овозможи строго контролиран и ограничен далечински пристап.

Прикажи повеќе...

Економија

Народната банка ја додели годишната награда за млади истражувачи за 2025 година

Објавено пред

Од

По повод денот на монетарната самостојност, Народната банка традиционално ја додели Годишната награда за млади истражувачи за најдобар труд од областа на макроекономијата и банките и банкарските системи. Добитничка на првата награда за 2025 година е Јасна Тоновска, асистентка и докторантка на Економскиот факултет при Универзитетот „Св. Кирил и Методиј“ во Скопје, за трудот со наслов „Волатилноста на меѓународните финансиски текови: импликации за македонската економија“.

dobivaj vesti na viber

Во трудот се посочува дека изразената променливост на меѓународните финансиски текови носи ризици за економските остварувања во земјата, особено на среден рок, при што се заклучува дека макропрудентните мерки претставуваат ефикасен инструмент за ублажување на негативните ефекти од оваа променливост, којашто станува особено изразена по 2020 година, како резултат на засилената светска неизвесност и сѐ поголемите геополитички тензии.

По повод доделувањето на наградата, во Народната банка се одржа средба со наградената истражувачка, гувернерката Анита Ангеловска-Бежоска и Одборот за оценување трудови составен од вицегувернерката Ана Митреска (претседателка) и членовите Султанија Бојчева-Терзијан, директорка на Секторот за монетарна политика, истражување и статистика и Мите Митески, помошник на вицегувернерот, како и вицегувернерите Емилија Нацевска и Фадил Бајрами.

На средбата се разменија мислења за наградениот труд и за значењето на истражувачката работа при носењето политики засновани на докази. Акцентот беше ставен на важноста на поддршката што Народната банка им ја дава на младите истражувачи заради унапредување на истражувачката дејност во земјата. Имено, во изминатите деветнаесет години, токму преку оваа награда, Народната банка активно придонесува за поттикнување на истражувачката активност на младите во областа на макроекономијата и банкарството, со што се зголемува нивниот научен придонес со практична вредност при носењето на политиките.

Според традицијата, наградениот труд ќе биде презентиран на некоја од следните сесии на Клубот на истражувачите на Народната банка, којшто функционира како платформа за развој на истражувачката мисла и мрежа за поврзување на експертите од овие области.

Доделувањето на наградата е дел од одбележувањето на 33-годишнината од монетарното осамостојување и формирањето на Народната банка. Постојаното јакнење на институционалните и истражувачките капацитети ѝ овозможи на Народната банка да се издигне како реномирана и кредибилна институција на меѓународно ниво, со голем придонес во обезбедувањето на макроекономската и финансиската стабилност во земјата.

Прикажи повеќе...

Свет

Пресврт во трговската војна – САД побараа разговори со Кина

Објавено пред

Од

Соединетите Американски Држави се обратија до Кина за да побараат разговори за царините од 145 проценти што ги воведе претседателот Доналд Трамп, а вратата на Пекинг е отворена за разговори, соопшти утрово кинеското Министерство за трговија сигнализирајќи потенцијално ублажување на трговската војна.

dobivaj vesti na viber

„САД треба да бидат подготвени да преземат мерки за да ги исправат погрешните практики и да ги откажат едностраните царини“, соопшти Министерството за трговија додавајќи дека Вашингтон мора да покаже искреност во преговорите.

„Обидот да се искористи разговорот како изговор за принуда и изнуда нема да функционира“, соопшти Министерството за трговија.

Пекинг отворено го изрази својот гнев поради царините за кои вели дека не може да го запрат подемот на втората по големина економија во светот. Тој го фокусира својот гнев на поттикнување на јавната и глобалната осуда на американските ограничувања за увоз.

„Кина сака да се сретне и да разговара за трговија, а разговорите ќе следуваат набргу“, изјави синоќа американскиот државен секретар Марко Рубио за „Фокс њуз“.

„Нашиот министер за финансии Скот Бесент е вклучен во овие напори и нивните дискусии ќе следуваат набргу“, рече тој додавајќи дека прашањето е колку САД треба да купуваат од Кина во иднина.

Трамп завчера изјави дека верува оти постои многу голема шанса неговата администрација да постигне договор со Кина.

Тој го изјави ова неколку часа откога кинескиот претседател Шји Џјинпинг ги повика официјалните лица да преземат мерки за приспособување кон промените во меѓународната средина, без конкретно да ги спомене САД.

Прикажи повеќе...

Најново

Топ19 минути

Обид за убиство и насилство во кочанското село Тркање

Надворешната канцеларија за криминалистички работи при ОВР Кочани поради постоење на основано сомнение за сторено кривично дело убиство  во обид...

Регион2 часа

Сериозно е нарушена здравствената состојба на Александар Вучиќ

Александар Вучиќ ја откажа планираната посета на САД поради влошување на здравствената состојба и побара медицинска помош веднаш по враќањето...

Регион2 часа

Вучиќ е префрлен во Военомедицинската академија во Белград, се испитува од што му се слошило

Српскиот претседател Александар Вучиќ пристигна во Белград, а веднаш од аеродромот беше префрлен во Военомедицинската академија (ВМА) во Белград, пренесуваат...

Македонија3 часа

Криминално трио ја ограби касата на казиното во Бутел, на двајца браќа им помогнал вработен

Три лица се осомничени за кражба од казино во Бутел, при што биле одземени 1.460.856 денари, соопшти денеска Основното јавно...

Македонија6 часа

Уапсен е зетот на покојниот Зоки Фаци, ја запалил куќата во која живееле сестрата и внуците

Вчера наутро била избегната трагедија во која можело да настрадат станари во зграда во скопската населба Ново Лисиче откако Тодор...

Регион7 часа

Две години од масовното убиство во „Рибникар“: Тешка трагедија која Србија никогаш нема да ја заборави

Поминаа две години од страшното масовно убиство кога 13-годишно момче уби девет деца и училишен чувар во ОУ „Владислав Рибникар“....

Регион8 часа

На Александар Вучиќ ненадејно му се слошило, па ја прекина посетата на САД

Српскиот претседател е на пат кон Белград откако синоќа му се слошило при посетата на САД и побарал медицинска помош....

Свет19 часа

„Мерцедес“ се заби во група пешаци во Штутгард

Автомобил „мерцедес“ денеска удри во група луѓе на пешачки премин во центарот на Штутгарт, Германија, при што се повредени неколку...

Македонија21 час

Ахмети вели дека ако излезе на улица нема враќање назад, „Вреди“ со коментар дека улицата е на народот, а не на милионерите

Можно е симпатизерите на ДУИ да излезат на улица, вели Али Ахмети, поради случајот со ексминистерот, Крешник Бектеши, кој се...

Свет1 ден

Америка се повлекува од мировните преговори меѓу Русија и Украина

САД повеќе нема да посредуваат во мировните преговори меѓу Украина и Русија откога Владимир Путин одби да се согласи на...

Регион1 ден

Караџов за Коридорот 8: Николоски раскажува македонски приказни пред спиење, каде е да го потпише договорот

Имам чувство дека Николоски раскажува македонски приказни пред спиење, коментира вицепремиерот и министер за транспорт, Гроздан Караџов, во врска со...

Македонија1 ден

Мицкоски: Јавниот и државниот долг најниски во последните 5 години

Премиерот Христијан Мицкоски, денеска, одговарајќи на новинарско прашање во однос на нивото на јавниот и на државниот долг и очекувањата...

Македонија1 ден

 Скопската ЗОО од утре може да биде затворена, вработените од вчера се и без здравствено осигурување, а плата немаат 45 дена

Доколку не им биде исплатена платата за март на вработените, веројатно скопската Зоолошка градина од утре ќе биде затворена за...

Македонија1 ден

Осум пациенти се враќаат од лекување од Турција, Бугарија и од Словенија, во странство остануваат хоспитализирани 18

Министерството за здравство информира дека денеска уште осум пациенти од повредените во трагедијата во Кочани се враќаат од лекување, од...

Македонија1 ден

Независниот синдикат на полицијата со најава за полициски протест: „Молчењето нѐ донесе под минималецот“

Независниот синдикат на полицијата со најава за полициски протест. „Како што ветивме после првомајската парада, на 2 Мај го најавуваме...

Свет1 ден

Разузнавачките служби: Целите на Путин се променија

Нови разузнавачки информации споделени од американски и западни претставници сугерираат дека рускиот претседател Владимир Путин го префрлил својот непосреден фокус...

Македонија1 ден

Македонија со пад од шест места на Индексот за слобода на медиумите

Падот на Македонија за шест места на Индексот за слобода на медиумите за 2025 година, објавен од „Репортери без граници“,...

Свет1 ден

Венс: Војната во Украина нема да заврши набргу

Американскиот потпретседател Џеј-Ди Венс вчера за „Фокс њуз“ изјави дека војната во Украина нема да заврши набргу, а американскиот државен...

Македонија1 ден

Субвенции за струја за ранливи домаќинства: обработени 745 апликации, следува исплата

Министерството за енергетика, рударство и минерални суровини ги финализира административните проверки на апликациите пристигнати по јавниот оглас за финансиска поддршка...

Свет1 ден

Пресврт во трговската војна – САД побараа разговори со Кина

Соединетите Американски Држави се обратија до Кина за да побараат разговори за царините од 145 проценти што ги воведе претседателот...