Економија
25 години успешно деловно работење: „Рехау“ отвори нов изложбен салон во Македонија

РЕХАУ Македонија прослави 25 години успешно деловно работење со отворањето на новиот деловен објект со интегриран изложбен простор, прв од ваков вид за компанијата во земјава. Салонот кој се наоѓа во населбата Илинден, во близина на Скопје, е уреден во модернистички стил кој овозможува лесно претставување на асортиманот на РЕХАУ, како и на визуелно запознавање со решенија за прозорци и врати, решенија за површинско греење и ладење и водоводни инсталации во објекти, решенија мебелската индустрија. Креирајќи услови производите на РЕХАУ да се подостапни за потенцијалните клиенти и партнери, заинтересираните посетители на салонот ќе имаат можност да го разгледаат секое решение, детално да се запознаат со него и со придобивките од неговото користење.
Изложбениот салон и деловниот објект се круната на четвртина век успешно работење на РЕХАУ во Македонија, но и своевидно одбележување на 75 годишнината од основањето на германската компанија РЕХАУ, која брендот ја прославува годинава. Со над 22.000 вработени на 170 локации во 54 земји низ целиот свет, Групацијата РЕХАУ е еден од глобалните премиум брендови за решенија кои се засноваат на полимери во градежниот, автомобилскиот и
индустрискиот сектор ширум светот.
Новото поглавје за компанијата на македонскиот пазар, кое почнува со новата локација на компанијата го демонстрира и растот и развојот на РЕХАУ Македонија, која е една од водечките премиум брендови за полимерни решенија во домашниот градежен сектор. Улога која би била невозможна без партнерите и клиентите на РЕХАУ Македонија, објаснува Сашко Даев, директор на РЕХАУ Македонија, Косово и Албанија.
„Oваа 2024 година за нас е значајна пресвртница, затоа што после две и пол децении на македонскиот пазар влегуваме во нова фаза од нашата приказна, на нова локација и со нов деловен простор. Преку нашите претставништва во Тирана и Приштина, за кои во Групацијата е надлежна Рехау Македонија, нашите производи се достапни во трите земји приближувајќи го врвниот премиум квалитет на РЕХАУ до крајниот корисник. Во нашиот фокус е раст на
портфолиото на производи кои ги нудиме на трите пазари и преку нашите партнерски мрежи и клиенти да ги позиционираме производите на овие пазари. Денес поставуваме основа за иден раст и развој, која ќе биде од полза на сите нашите партнери и клиенти, кои имаат значајно место во досегашниот раст. Нашиот бренд е изграден врз иновации, поместувајќи ги границите на технолошки напредок и фокусирајќи се на одржливоста за идните генерации. Ова се вредности кои ги делиме со партнерите, клиентите, но и крајните корисници на нашите производи.
Сите заедно оставивме незаменлив отпечаток врз она што денес РЕХАУ го претставува на македонскиот, албанскиот и косовскиот пазар, водени од принципите на одржливо работење. Овие вредности се пренесуваат на сите пазари и преку иновативните производи како што е новата генерација прозорски профили ARTEVO и како и најновата фузија на REHAU со MEPA. Со нив правиме и еволуциски исчекор кој ја трансформира индустријата за подобро утре“, вели Сашко Даев, директор на РЕХАУ Македонија, Косово и Албанија.
Целта на РЕХАУ е да се олесни и подобри животот на крајниот корисник. Овие вредности се пренесуваат и во Македонија. Компанијата РЕХАУ е присутна на македонскиот пазар од 1999 година со полимерни решенија за градежништвото, и решенија за индустријата за мебел.
Останува да биде лидер во сегментот на премиум производи за полимерни решенија нудејќи различни решенија за подобро живеење.
Тим од експерти, со своето големо знаење и посветеност, поучени од искуството, но почитувајќи ја традицијата, ги исполнуваат барањата на секој поединец на пазарот, а резултатите што ги постигнува компанијата се во исто време вредности со кои РЕХАУ Македонија живее: иновации, сигурност и доверба. Тие ја обликуваат работата, културата и однесувањето внатре во компанијата, но се пренесуваат кон клиентите преку партнерската мрежа. Нашата цел е: Инжинерски напредок. Подобрување на живеењето (Engineering progress. Enhancing lives)
Прозорски систем REHAU ARTEVO
ARTEVO комбинира бројни предности во револуционерно решение за експерти од индустријата. Станува збор за нова генерација на веќе добро познатиот прозорски систем GENEO, со армирани стаклени влакна, кој е во исто време визионерски, единствен на пазарот, продуктивен и одржлив. Со оптимизираната употреба на материјалот со високи перформанси RAU-FIPRO X, ARTEVO ги редефинира границите во однос на големината. Интеграцијата на композитниот материјал со влакна во целиот дел од профилот обезбедува рамномерен и сигурен пренос на товарот. Засилените јачински зони во надворешните ѕидови му обезбедуваат дополнителна стабилност, торзиона ригидност и климатска стабилност.
Предѕидни системи MEPA nextVIT
Новата генерација на предѕидна инсталација MEPA NextVIT нуди оптимизирана и лесна инсталација. NextVIT е добро осмислен комплетен систем. Со новите функции EasyConnect за брзо склопување без алатки и голема флексибилност при употреба, MEPA nextVIT го обезбедува она што ви треба: едноставна, лесна и непречена инсталација. Има предѕидни елементи за секоја област на примена и сите варијанти на инсталација, сигурно казанче, широк спектар на типки за испирање и новодизајниран систем на шини за побрза работа.
Тука е и револуционерната технологија nexVIT Air WC која работи со извлекување наместо со рециркулирање на воздухот за да ја извлече миризбата – без одржување и дополнителни трошоци.
ПР
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
Мицкоски: Владата почнува постапка за набавка на 120 еколошки автобуси

Владата почнува постапка за набавка на 120 еколошки автобуси за јавен превоз за Скопје и општините, изјави премиерот Христијан Мицкоски во одговор на новинарско прашање за усвоената информација на вчерашната седница на Владата, која се однесува на потребата од набавка на еколошки автобуси.
„Владата на вчерашната седница донесе одлука за почнување постапка за набавка на 120 автобуси. Од тие, 80 ќе бидат наменети за Јавното сообраќајно претпријатие во Скопје, а 40 во оваа првична фаза ќе бидат распределени на другите сообраќајни претпријатија во општините во кои имаме организиран јавен градски превоз. Врз основа на потребите и процените, електрични, еколошки автобуси“, рече Мицкоски.
Тој додаде дека Владата прави чекор напред во обезбедувањето чист воздух и пристојна животна средина за граѓаните.
„Она што е важно е што нема да има загадување, нешто што им е очајно потребно на граѓаните, особено за време на грејната сезона. Ние цениме како Влада, правиме чекор напред во таа насока. Рековме дека обезбедувањето пристојна средина за живеење на нашите сограѓани, во која составен дел е и чистиот воздух, за нас претставува императив. Но, тоа е процес што побарува многу време. Но, доколку седиме и гледаме дека времето си минува, ние ништо не правиме, не сме активни, туку сме реактивни, тогаш нема да дојдеме до решение. Затоа, ние сакаме да бидеме поактивни, да нудиме политики, да креираме политики и да дојдеме до нашата цел, а тоа е пристојна, убава животна средина за нашите сограѓани“, нагласи Мицкоски.
Економија
Народната банка: Сѐ поголема употреба на дигиталните канали за плаќање во земјата

Дигитализацијата носи значајни промени во начинот на кој граѓаните ги извршуваат своите плаќања. Во последните години, употребата на дигиталните канали за плаќање во земјава се зголемува, а овој тренд се задржува и во 2024 година, што се потврдува и со најновите податоци за платежната статистика коишто ги прибира, ги обработува и ги објавува Народната банка.
Во текот на 2024 година, граѓаните повеќе ги користеле кредитните трансфери (т.н. платни налози) за извршување на плаќања во земјава во споредба со претходната година, забележувајќи годишен раст од 11,2% кај бројот и 16,3% кај вредноста, соопшти Народната банка.
„Притоа, менувањето на навиките на граѓаните, т.е. сѐ почестото користење на дигиталните канали за извршување на плаќањата се согледува преку високиот годишен раст од 40,2% кај бројот и 47,0% кај вредноста на плаќањата иницирани по електронски пат, во услови на значително понизок раст на плаќањата на хартија на шалтерите на банките (0,2% и 10,0%, соодветно). Кај електронските плаќања, на граѓаните им е сѐ поважна едноставноста и брзината на плаќањата, поради што користењето на мобилните апликации бележи годишен раст од 47,3% кај бројот, односно 72,1% кај вредноста на остварените трансакции“, се наведува во соопштението.
Исто така, велат од Народната банка, граѓаните сѐ почесто ги користат платежните картички за извршување на секојдневните плаќања во трговијата.
Така, плаќањата со платежни картички за купување производи и услуги во земјава во 2024 година забележаа годишен раст од 14,6% кај бројот и 15,4% кај вредноста.
Според Нродната банка, растот на плаќањата со платежни картички е поддржан од широката распространетост на картичките во земјава коишто на крајот на 2024 година броеле 1,9 милиони.
„Притоа, 98,6% од платежните картички овозможуваат бесконтактни плаќања, што обезбедува удобност за граѓаните во извршувањето на плаќањата. Бројот на уредите за прифаќање плаќања со платежни картички на физичките места на продажба забележа годишен раст од 8,3% и достигна 34.778 уреди поставени кај 14.717 трговци. Притоа, 96,4% од овие уреди ја поддржуваат бесконтактната технологија што овозможува брзо и едноставно извршување на плаќањата во трговијата. Годишен раст од 4,4% е забележан и кај бројот на трговците коишто прифаќаат платежни картички при продажбата на стоки и услуги на физичките места на продажба во земјата“, се наведува во соопштението.
Економија
Почна со работа фабриката „Магна мехатроникс“ во ТИРЗ Штип

Започна со работа фабриката „Магна Мехатроникс“ во ТИРЗ Штип. Инвестицијата е вредна околу 40 милиони евра, а ќе бидат вработени 600 лица, објави премиерот, Христијан Мицкоски.
„Оваа инвестиција не е само капитален проект, туку вистинска приказна за доверба, партнерство и заедничка визија. Се простира на 18.000 метри квадратни, за што ќе бидат инвестирани околу 40 милиони евра и од презентацијата на претходните говорници можеме да заклучиме дека ќе бидат вработени во самиот пик на инвестицијата повеќе од 600тина лица. Благодарение на оваа фабрика, се отвораат нови работни места, се зголемува индустриското производство и се зајакнува економијата. Нашата земја ја покажува својата подготвеност да биде дом на успешни и конкурентни компании, кои не само што произведуваат, туку и создаваат вредности што ќе се чувствуваат низ генерациите“, рече Мицкоски.
Тој рече дека македонската влада имала два успешни економски квартали, третиот и четвртиот квартал од минатата година.
„За прв пат после подолго време во третиот квартал забележавме раст на бруто домашниот производ од 3%, а во четвртиот квартал дури отидовме и чекор повеќе 3,2% со што се вбројуваме во тие квартали во сме пет најбрзорастечки економии во Европа. Очекувам тој тренд да продолжи и во овој прв квартал од оваа година. Од она што можеме да заклучиме, расте просечната плата, имаме и зголемување на пензиите. Правиме се од една руинирана состојба како што ја затекнавме да направиме економија којашто ќе биде конкурентна со европските и светските економии“, рече премиерот.