Економија
Пораст на ланските приходи на „Атлантик Група“ за 108,4 отсто
Хрватската компанија „Aтлантик Група“ во 2011 година остварила приход од продажбата во износ од 4,7 милијарди куни, што во однос на претходната година претставува номинален пораст од 108,4 отсто,
Хрватската компанија „Aтлантик Група“ во 2011 година остварила приход од продажбата во износ од 4,7 милијарди куни, што во однос на претходната година претставува номинален пораст од 108,4 отсто, додека во однос на про-форма консолидираните приходи од продажбата во 2010 година порастот изнесува 4,8 отсто. Добивката пред каматите и даноците (EBIT) во 2011 година на про-форма консолидираната основа пораснала 13,8 отсто нa 334,8 милиони куни, додека, нето добивката изнесувала 54,9 милиони куни. На порастот на приходите на „Aтлантик Група“ во 2011. година, со консолидација на „Дрога Колинска“, многу влијаеле и двоцифрените стапки на пораст на дивизијата Спортска и активна исхрана (16,3 отсто), како и „Pharma“ (12,5 отсто). Годината ја обележа успешната интеграција на „Дрога Колинска“ во системот на „Атлантик Група“, како и последичната реорганизација на работењето на компанијата со цел максимално користење на синергијата, и што поефикасно управување со вкупните работни процеси. Во првата фаза од интеграцијата, веќе кон крајот на првото тримесечје од 2011 успешно беа обединети дистрибутивните активности и логистичките процеси во „Атлантик Група“ и „Дрога Колинска„ на сите регионални пазари, додека во втората половина од годината беа консолидирани производните постројки внатре во „Група“. „Многу сме задоволни што „Атлантик Група“ и во 2011 оствари одлични резултати и со тоа ги исполни најавените очекувања. Управата и сите вработени во компанијата успешно ја завршија првата и длабоко влегоа во втората фаза од интеграцијата со „Дрога Колинска“, што секако придонесе за порастот на продажбата и добивките од работните активности и покрај неповолните услови во макро – економското опкружување. Иако очекуваме дека од макро – економска страна 2012. година ќе биде најмалку еднакво полна со предизвици, убедени сме во понатамошниот пораст и во подобрувањето на профитабилноста на „Атлантик Група“, и токму поради тоа, за да оствариме пораст, ќе се фокусираме на остварување на синергиските потенцијали, органскиот пораст преку активниот бренд менаџмент и иновациите, трошковната оптимизација, ефикасното управување со ризиците и понатамошното исполнување на финансиските обврски”, коментираше претседателот на управата, Емил Тедески.Хрватска по консолидацијата на „Дрога Колинска“ остана најголемиот продажен пазар, со учество од 28,2 отсто, следат Србија со 25,5 отсто, Словенија со 12,7 и БиХ со 7,6 отсто и останатите екс ЈУ пазари со 6,2 отсто. Западно – европските пазари, во продажбата учествуваа со 7,5 отсто, со значителен пораст на пазарите во Германија и Велика Британија. Пазарот на Русија има удел од 3,0 отсто, а останатите држави имаат 9,3 отсто во вкупната продажба. Во 2011. година, уделот од сопствените брендови во продажбата изнесуваше 71,6 отсто, екстерните брендови од дистрибутивното портфолио учествуваа со 17,3 проценти, уделот од продажбата на аптекарскиот синџир „Farmacia“ изнесува 5,8 отсто, додека, приватните стокови марки коишто ги произведува „Атлантик Група“ за трети страни имале удел од 5,3 отсто.Во 2012 година „Атлантик Група“ воведува нова организациона структура на работење со цел поефикасно управување на сите работни сегменти и дистрибутивни пазари, со што се напушта досегашната дивизиска организација, а се воведува организациона поделба на шест стратешки работни подрачја (кaфе, пијалаци, спортска и активна исхрана, здравје и нега, деликатесни намази, слатко и солено), четири њтратешки дистрибутивни подрачја (Хрватскa, Словенија, Србија, Maкедонијa, HoReCa, интернационални пазари) и пазарот на Русија. Работите во новата организација поврзани се во однос на сродниот вид производи или спрема продажното подрачје (спрема поединечниот пазар или канал на продажба). Гледајќи во однос на најновиот работен модел најголема индивидуална производна категорија во „Атлантик Група“, со учество од 21 отсто е кафето со брендовите Grand kafa и Barcaffe. Kaтегоријата пијалаци со клучните брендови Cedevita, Cockta, Donat Mg и категоријата спортска и активна исхрана со брендовите Multipower и Champ имаат поединечно учество од по 14 отсто, категоријата Солено и слатко во продажбата учествува со 12 отсто, Здравје и нега со 10, a Деликатесни намази со 9процентно учество. Дистрибуцијата на принципалските брендови изнесува 17 отсто од вкупната продажба.Во согласност со реорганизацијата на работењето, управата на „Атлантик Група“ се намали на четири члена, и основан е Стратешки работен совет, како мултифункционално тело кое расправа за виталните стратешки и оперативни корпоративни прашања со членовите надлежни за работните и дистрибутивните подрачја и корпоративната функција на поддршка./крај/со/мф
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
Доколку Европа не отстапи од планот за воведување јаглеродна такса, ќе имаме тргување со електрична енергија исклучиво помеѓу земјите што не се членки на ЕУ, посочи Бислимоски
Доколку Европа не отстапи од планот за воведување на јаглеродната такса кај земјите членки на Енергетската заедница, наместо интеграција со земјите членки на ЕУ и формирање на еден заеднички европски пазар ќе ни се случи тргување со електрична енергија исклучиво помеѓу земјите кои што не се членки на ЕУ – посочи Марко Бислимоски, претседател на РКЕ на трибината посветена на предизвиците во енергетскиот секторот, насловена како „ Центар за енергетска политика на Западен Балкан“ што се одржа во Приштина.
Бислимоски образложи дека крајната цена на електричната енергија што се нуди на отворениот пазар нема да биде конкурентна, затоа што цената ќе се зголеми поради јаглеродната такса.
„Ние може да ја усвоиме најдобрата легислатива, но клучно е какви резултати дава имплементацијата на одреден закон во пракса. Сите земји членки на Енергетската Заедница соработуваат и испорачуваат реформи затоа што тоа е единствениот начин да се оди напред. Кај нас усвоени се првиот, вториот и третиот енергетски пакет, а сега и четвртиот енергетски пакет се имплементира. Ако се анализира изминатиот период може да се заклучи дека сите земји одат напред: берзите за електрична енергија функционираат, имаме зајакнување на меѓуграничните капацитети, а тоа е подготовка за спојување на пазарите, што пак ќе придонесе кон привлекување на нови инвестиции. Западен Балкан има сонце и ветер и ако ги погледнеме бројките, од почеток на енергетската криза сите инвестиции се токму во постројки од обновливи извори. Сепак производството на струја од јаглен е присутно и доминантно затоа што од овој ресурс се обезбедува базна енергија што е клучна за стабилноста на електроенергетскиот систем. Со имплементација на јаглеродната такса, ќе се блокира интеграција на земјите од западен Балкан со земјите членки на ЕУ. Нема шанси сопственик на производствен капацитет од овие земји да извезува надвор од ЕУ и ќе останеме затворени во регионална рамки“, кажа претседателот на РКЕ.
Бенефитите од реформите кои се спроведуваат неопходно е да ги почувствуваат граѓаните, и Европа мора да биде свесна дека тие мора да бидат поддржани низ процес на субвенции, порача Бислимоски.
“Ние живееме во средина каде воздухот е исклучително загаден и трошиме многу пари за лекување на граѓаните. Енергетските реформи се тесно врзани со животната средина. Прашањето е едноставно– како овие реформи допринесуваат за подобра животна средина? Треба да се објасни колку пари нашите здравствени институции трошат поради загадениот воздух. Мерки мора да има, граѓаните мора да знаат дека политиката на реформи во секторот дава резултати и наративот ќе се смени. Неопходно е во целост да се реконструира финансиската помош за ранливите потрошувачи и да се ремоделираат условите за употреба на фотоволатичните централи кај домаќинствата. На овој начин граѓаните ќе разберат дека реформите се за заедничко добро“.
Амбасадори, високи економски дипломатски експерти, енергетичари од Енергетската заедница и од Европската комисија беа дел од дебатата што се одржа во Приштина, на која се разговараше за развојот на енергетската политика во Западен Балкан.
Економија
Мицкоски: Буџетот е ликвиден, трезорот нема да се затвори на 15 декември
Премиерот Мицкоски изјави дека Буџетот е ликвиден и сите обврски се извршуваат тековно. Како што појасни Мицкоски, 15 декември не е датум за затворање на трезорската сметка, туку рок до кој институциите е потребно да ги достават сите тековни расходи за навремена исплата.
Според премиерот, и по истекот на овој рок ќе има толеранција и институциите нема да бидат одбиени доколку поднесат налози подоцна. Целта на поставувањето на датумот, вели тој, е подобро планирање и навремено извршување на обврските.
„Јас не реков дека ќе се затвори трезорот, туку го поставивме 15 декември како датум кога сите иснтитуции е добро да ги достават сите оние тековни потреби, расходи и сите средства кои треба да се пренесат до доверителите. Се разбира на тоа додадов дека имаме толеранција. Се разбира дека нема ако некој дојде на 20 декември да речеме клучот е на врата и завршена е работата. Се разбира дека толеранција ќе има, но идејата е да работиме со план, да имаме свесност дека е потребно сето тоа да реализираме со време, да имаме некаква навика и да го почитуваме сето она што ќе го поставиме како план и задачи. Затоа јас ги молам сите институции да дојдат навреме. Не велам дека на 25-ти ако дојде некој со налог нема тоа да се прифати и ќе се одбие, но, навремено да ги испланираме активностите, за да не се случи во 5 до 12 сите да нагрнеме таму и некои од обврските да останат неплатени односно да ги книжиме во следната година. Само тоа е целта, чисто мораме да се навикнеме на некаков ред“, кажа Мицкоски.
Економија
Спектакуларно отворање во Гевгелија: ЏАМБО и ВЕРО станаа новата омилена дестинација во „Gevgelija Mall“
Со огромна посетеност и во празнична атмосфера, овој викенд во Гевгелија и официјално започна со работа новиот, најсовремен ЏАМБО (JUMBO) маркет. Сместен во новоотворениот трговски центар „Gevgelija Mall“, реномираниот бренд ја реализираше својата голема инвестиција во јужниот регион, носејќи светско шопинг искуство за локалното население.
Отворањето помина во знакот на семејната забава и радоста. Најмладите посетители уживаа во целодневната програма исполнета со музика, дружење со маскоти, цртање на лице и игри со сапунени меури, што го претвори првиот работен ден на маркетот во вистински настан за градот.
Новиот објект се простира на површина од 3.000 метри квадратни, дизајниран според највисоките светски стандарди. Купувачите веќе имаат пристап до асортиман од над 20.000 артикли, вклучувајќи производи за домот, играчки, декорации и сезонски изненадувања.
Како значајна новина за купувачите во Гевгелија е интегрирањето на селектиран асортиман од брендот ВЕРО во рамките на самиот маркет. Оваа стратешка синергија им овозможува на потрошувачите на едно место да ги задоволат сите потреби за домаќинството, штедејќи време и уживајќи во квалитетот на двата силни бренда.
Генералниот директор на ВЕРО и ЏАМБО маркетите, Петар Денковски, истакна дека ова отворање е многу повеќе од проширување на продажната мрежа – тоа е исполнување на ветувањето за поддршка на локалната заедница.
„Горди сме што со оваа капитална инвестиција директно влијаеме на економскиот пулс на Гевгелија. Отворивме нови работни места и создадовме силен регионален магнет кој очекуваме да привлекува купувачи не само од градот, туку и од соседството,“ изјави Денковски.
Менаџментот на компанијата потврди дека експанзијата не застанува тука. Успешната приказна продолжува и следната година со најавеното отворање на нов маркет во Струмица, со што ЏАМБО и ВЕРО целосно ќе го заокружат своето присуство во југоисточниот дел на Македонија.
Новиот маркет во Гевгелија веќе работи со полн капацитет, нудејќи креативни решенија и производи за целото семејство, под препознатливиот слоган „За сѐ што ви треба и не сте знаеле дека ви треба“.
(ПР)

