Економија
Halk EZ – банкарски пакет со музички идентитет што ги одразува темпераментот и бунтовноста на младите
![](https://makfax.com.mk/wp-content/uploads/2024/07/HALK-EZ-music-soopshtenie-01-01.jpg)
Музиката е составен дел од секојдневието на младите денес. Без разлика дали се на работа, учат во библиотека, седат во кафуле, патуваат на викенд, тие речиси никаде не одат без своите слушалки за да можат во секој момент да уживаат во звуците на омилените музички жанрови. Токму затоа, новиот банкарски пакет за млади Halk EZ, покрај визуелниот, разви и свој музички идентитет и брендинг. Станува збор за нумерата EZ Generation што ја креираше српскиот диџеј и продуцент Andrew Meller.
„Работев на дизајн на звук кој би одговарал на карактеристиките и животниот стил на една генерација. Со цел да дојдам до најдобар резултат, спроведов цело истражување какви треба да бидат бојата и тонот на тој звук. Кога го креирав и го слушав бесконечно долго во loop, ми дојде идеја дека од него можам да развијам цела песна. Во песната се содржани повеќе под-жанрови помеѓу кои настана фузија која звучи како целина. Исто така добив ефект на певливост и веднаш ја тестирав во клуб пред младите и помина феноменално. Најважната работа кога креирате вакво нешто е и од другата страна да имате разбирање и да делите иста визија што во случајов со тимот на Халкбанк го постигнавме на уметничко ниво“, вели продуцентот Andrew Meller.
Идејата е музичката нумера EZ Generation да биде составен дел од сите активности кои Халкбанк ќе ги спроведува за пакетот за млади Halk EZ. Станува збор за поинаков пакет кој покрај банкарски услуги, на младите на возраст од 16 до 24 години, ќе им понуди и платформа за едукација, дружење, вмрежување и забава.
„Нашата цел е на сите млади корисници да им понудиме пакет кој е прилагоден на нивниот начин на живот. Но, како тим одлучивме дека за да им се доближиме на младите, мора да креираме поинакво искуство кое нема да биде врзано исклучиво за банкарски и финансиски услуги. Затоа пакетот Halk EZ доби свој музички брендинг, како и креативен идентитет чиј носечки симбол е фонтаната Лотос во Градскиот парк во Скопје. Дополнително, преку Halk EZ, младите ќе имаат можност да добијат финансиска едукација, како и пристап до голем број културно – забавни содржини“, вели Маја Наумовска Савеска, директор на корпоративни и маркетинг комуникации во Халкбанк.
Пакетот Halk EZ (Halk Easy) е креиран за да одговори на секојдневните потреби на студентите, средношколците, младите претприемачи и сите млади луѓе кои водат брз и динамичен живот и ги користат дигиталните технологии. Тој нуди бесплатно мобилно и електронско банкарство, Visa бесконтактна картичка со која може да се повлекува готовина без надомест на сите банкомати во земјата и во странство, платежна сметка без трошоци за водење, и иновативни услуги како GarminPay, SmartSend, SmartCash.
ПР
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
![](https://makfax.com.mk/wp-content/uploads/2022/08/makfax_logo_350px.jpg)
Економија
Пет корисници на пакетот Halk EZ добија по две ВИП карти за фестивалот Exit
![](https://makfax.com.mk/wp-content/uploads/2024/07/kampanja-ext.jpg)
Време е за журка! Пет корисници на банкарскиот пакет за млади Halk EZ (Halk Easy) добија по две ВИП карти за фестивалот Exit, кој од 10 до 14 јули ќе се одржи на Петроварадинската тврдина во Нови Сад.
На извлекувањето кое се одржа на 5 јули, беа извлечени петте добитници кои ќе имаат можност да ја искусат Exit авантурата како ВИП гости на еден од најголемите фестивали во Европа. Покрај ВИП карти за музичкиот фестивал, наградата вклучува и авионски превоз, хотелско сместување и возбудливи тури со џип и катамаран за две лица.
„Го креиравме пакетот за млади Halk EZ за да понудиме поинакво искуство на припадниците на младата популација, искуство кое е прилагодено на нивниот начин на живот. Пакетот Halk EZ, покрај банкарски услуги соодветни на нивните потреби, претставува и платформа за едукација, поттикнување општествена одговорност, дружење и забава. Токму затоа заедно со нашите партнери од Visa одлучивме на младите кои се дел од пакетот Halk EZ да им овозможиме возбудливо фестивалско доживување на Exit кое ќе го паметат цел живот“, вели Маја Наумовска Савеска, директор на корпоративни и маркетинг комуникации во Халкбанк АД Скопје.
Пакетот Halk EZ е создаден за да одговара на секојдневните потреби на младите, студенти, средношколци, млади претприемачи и сите млади луѓе кои водат брз и динамичен живот и ги користат дигиталните технологии. Тој нуди беспплатно мобилно и електронско банкарство, Visa бесконтактна картичка со која може да се повлекува готовина без надомест на сите банкомати во земјата и во странство, платежна сметка без трошоци за водење на истата, и низа иновативни услуги како GarminPay, SmartSend, SmartCash.
ПР текст
Економија
Николоски: Трет мобилен оператор за граѓаните да добијат пониски цени
![](https://makfax.com.mk/wp-content/uploads/2024/07/Screenshot-2024-07-07-154408.jpg)
Министерот за транспорт и заменик претседател на Владата, Александар Николоски, најавува трет мобилен оператор во Македонија. Со тоа цените за мобилната, кабелската телевизија и интернет услугите ќе поевтинат.
„Би сакал да објавам дека сериозно ја разгледуваме можноста за доделување лиценца за трет мобилен оператор. Нашата анализа кажува дека цените за мобилната, како и за кабелската телевизија и интернет услугите се поскапи од најголем дел европски земји. На пазарот постои класичен дуопол. Затоа мора да бараме мерки да поевтинат услугите. Граѓаните да имаат подобри и поевтини услуги.
Затоа потенцијално решение е трет мобилен оператор. Во следниот период ќе мотивираме големи имиња од светот на телекомуникациите да се појават на македонскиот пазар. Време е државата да прави за граѓаните“, напиша министерот за транспорт, Александар Николоски.
Граѓаните задоволни.
„Браво! Дополнително треба независна контрола за квалилетот на испорачани услуги“, „Браво, некој да помисли и на народот“, „Да и тоа што побрзо бидејќи претплатите за мобилна телефонија се енормно високи. Исто така и кабелски интернет и телевизија, поевтини треба да бидат, не секогаш добиваме тоа што го рекламираат“, се само дел од коментарите под објавата на ФБ.
Економија
(Фото) Во министерството за финансии се крои ребалансот на буџетот, работата тече и викендов
![](https://makfax.com.mk/wp-content/uploads/2024/07/Screenshot-2024-07-06-193859.jpg)
Се крои ребалансот на буџетот. Во министерството за финансии се работи и викендов без прекин. Се пренаменуваат пари од нереализирани и непродуктивни трошења за она кое е попотребно и неопходно. Една од тие ставки е зголемувањето на пензиите од 2.500 денари од септември. Пари требаат и за капиталните проекти за општините. Според информациите, планирано е да бидат пренаменети 200 до 300 милиони евра.
„И овој викенд повторно работно во Министерството за финансии. Се работи на ребалансот на Буџетот. Секогаш во интерес на граѓаните на Македонија!“, напиша на Фејсбук министерката за финансии Гордана Димитреска Кочоска.