Компании
SЕАТ Ateca ја освои наградата AUTOBEST за 2017 година

Моделот Ateca му го донесе на SEAT првото интернационално признание за „Autobest“ во Европа за 2017 година (“Best Buy Car of Europe in 2017” ). Наградите „Autobest“ се едни од најпрестижните на стариот континент.
По тестирањето во Италија на крајот на ноември, жирито на „Autobest“, кое го сочинуваат специјализирани новинари од 31 земја, ја избра Ateca за најдобар автомобил меѓу четирите други финалисти кои влегоа во крајниот круг од натпреварувањето.
Оваа награда е гаранција за развојот на компанијата којашто вложи голем напор во зголемување на присутноста на SEAT на најважните автомобилски пазари. Стратегијата опфати офанзива со најголема понуда на производи во досегашната историја на компанијата, со лансирање на три модели за 18 месеци: Ateca којашто веќе е на пазарот, петтата генерација на Ibiza и новата SEAT Arona crossover кој исто така ќе може да се купи следната 2017 година.
„Ateca има за цел да создаде врвна позиција за SEAT. Влегуваме во нов пазарен сегмент со производ кој нуди одлично возачко искуство за нашите клиенти и вистински ја претставува нашата ДНК. Ateca го носи брендот на едно повисоко ниво. Оваа награда е потврда дека сме на вистинската патека“, изјави Лука де Мео, претседател на одборот на директори на SEAT.
На доделување на наградите, жирито на „Autobest“ ги потенцираше факторите поради кои ја прогласи Ateca како најдобра опција за купување за клиентите: дизајн, удобност, лесно возење, најдобра вредност за парите и најдобра продажно-сервисна мрежа.
„Ateca има совршена комбинација на дизајн, удобност и технологија. Овој автомобил е совршен за урбаната џунгла и со своите теренски способности обезбедува спектакуларно возачко искуство на сите патишта. Токму поради тоа ние искрено веруваме дека Ateca е репер во овој автомобилски сегмент“, истакна Матијас Раб, заменик-претседател за истражување и развој во SEAT.
Првиот SUV на SEAT константно ги исполнува сите очекувања и е многу значајно возило за брендот. Не само затоа што му ја отвори вратата кон еден од најдинамичните пазарни сегменти, туку и зашто е возило кое компанијата се стреми да го користи за да се соочи со значајните предизвици на иднината меѓу кои се вбројуваат изнаоѓањето нови решенија и технологии.
Широкиот спектар на различности беше еден од факторите кои што добија највисоки оценки на „Автобест“. Бензинските турбо мотори TSI или дизел моторите TDI испорачуваат моќност од 115 до190 КС, автомобилот може да се добие со погон на предните или на сите тркала со мануелен или автоматски DSG менувач. Како најквалитетни беа оценети и бројните опции почнувајќи од целосни LED светлата до широкиот дијапазон на различни системи за помош при возењето, како што е асистенција за помош во сообраќаен метеж или новиот систем за итно сопирање, како и забавно информативниот систем со осуминчен екран на допир и Full-Link поврзување. Верзијата Xcellence нуди елегантна внатрешна завршница со Alcantara седишта. Што се однесува до безбедноста, на врвот на таа линија е системот за сопирање во град кој ги детектира пешаците и го предупредува возачот за можен судир. /крај/со/ст
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
Македонската „Green Machines“ ја зацврстува дистрибутивната мрежа во САД

Green Machines на БРАКО, познат по своите иновативни еколошки возила за чистење на јавни површини, бележи сериозен раст на американскиот пазар со мрежа на реномирани дистрибутери низ повеќе од 30 американски сојузни држави.
Најнов партнер е компанијата Mar-co Equipment од регионот на Лос Анџелес, која стана ексклузивен дистрибутер за Јужна Калифорнија.
Моментално, Green Machines има дистрибутери во следниве американски држави:
Owen Equipment – Вашингтон, Орегон, Северна Калифорнија, Невада, Ајдахо, Монтана, Јута, Колорадо, Ново Мексико
Industrial Disposal Supply – Тексас
Mar-co Equipment – Јужна Калифорнија
United Rentals – достапен низ сите држави и територии на САД
Grainger – достапен низ целата територија на САД
Equipment Depot – Луизијана, Мисисипи, Кентаки, Индијана, Охајо, Пенсилванија, Масачусетс, Конектикат, Њу Џерси, Мејн, Вирџинија, Милвоки, Висконсин, Флорида, Орегон, Вашингтон
Van Keppel – Канзас, Арканзас, Илиноис, Висконсин, Ајова
Овој успех претставува уште еден доказ за конкурентноста на македонскиот индустриски производ и неговата технолошка супериорност. Со новите дистрибутерски партнери, Green Machines продолжува да ја шири својата глобална визија за почисти, поеколошки и поефикасни урбани средини.
ПР текст
Економија
Нов репер во компактната класа: претставен целосно новиот Audi Q3

· Претставен новиот Audi Q3 во својата најдобра форма: динамични и моќни пропорции на SUV избалансирани со пространа внатрешност.
· Ефикасност, динамика на возење и удобност: нов систем на амортизери, моќна хибридна технологија и ефикасни мотори.
· Дигитален придружник за секој ден: помош при возење и технологија за осветлување и иновативен концепт за контрола за уште поголема удобност.
Audi Q3 е добро воспоставен бестселер во премиум компактниот сегмент повеќе од десет години. Новата, трета генерација поставува нови стандарди во неколку аспекти. Надворешноста на модерниот SUV буди самодоверба и емоции. Бројни иновативни карактеристики го претвораат Audi Q3 во дигитален придружник. Тие обезбедуваат првокласно корисничко искуство и исто така обезбедуваат поголема удобност и безбедност за возачот и другите учесници во сообраќајот благодарение на многуте системи за помош. Во прилог на добро избалансираната шасија, дигитализацијата на светлата исто така ги зголемува придобивките за клиентите. Висок степен на персонализација и адаптивни светлосни функции со висока резолуција се овозможени со новата микро-LED технологија во дигиталните Matrix LED фарови. Друга карактеристика на новиот Audi Q3 е ефикасноста, делумно електрифициран мотор со внатрешно согорување со блага хибридна технологија и хибриден модел со електричен опсег до 119 километри.
Гернот Делнер, извршен директор на AUDI AG изјави: “Со вкупно повеќе од два милиони возила продадени ширум светот од лансирањето на првата генерација, Audi Q3 е еден од нашите најдобро продавани модели и има висок статус во нашето портфолио на производи. Со третата генерација на Audi Q3, ние обновуваме важна семејство на модели како дел од нашата иницијатива за производи и го зајакнуваме нашиот опсег со моќен хибрид со приклучување и ефикасни мотори со внатрешно согорување. Новиот модел комбинира ефикасност, динамика на возење и удобност. Во прилог на ефикасните и делумно електрифицирани мотори со внатрешно согорување, Audi Q3 нуди нова адаптивна амортизација која овозможува баланс помеѓу удобност и динамика. Џефри Буко, член на Управниот одбор за технички развој на AUDI AG, додава: “Со ентериерот на Audi Q3, ние ја пренесуваме дигиталната сцена од целосна во компактна класа. Иновативниот оперативен концепт и бројните системи за помош ја зголемуваат безбедноста и удобноста и го прават Audi Q3 идеален дигитален придружник за секојдневниот живот.
Во споредба со својот претходник, новиот Audi Q3 има уште поемоционален дизајн. Широката Singleframe предна решетка и елегантните конусни фарови се целосно интегрирани во аеродинамичниот концепт. Гледано од страна, хоризонталната линија помеѓу фаровите и задните светла визуелно го дели автомобилот на два дела, создавајќи специјална дистрибуција на светлина и сенка.
Задниот дел е украсен со опционални дигитални OLED задни светла, надополнети со континуирана LED светлосна лента и осветлени прстени. Ова ниво на технологија за осветлување понудено во новиот Audi Q3 е достапно за прв пат во компактниот сегмент од Audi.
Предниот дел на компактниот SUV има дигитални Matrix LED фарови кои користат микро-LED модул за прв пат во Audi Q3. Употребата на оваа микро-LED технологија значително го подобрува осветлувањето и на тој начин обезбедува силен контраст на патот. Функциите за насочување на светлината сега се многу потесно поврзани со функциите за помош на возачот. Дигиталните дневни светла со LED технологија, кои се состојат од 23 сегменти од секоја страна, создаваат карактеристични светлосни потписи кои го прават возилото лесно препознатливо на патот.
Во ентериерот, новата контролна единица на воланот значи повеќе простор за складирање на централната конзола, ново корисничко искуство и подобро чувство за простор. Управувачката единица на воланот за прв пат интегрира две нови рачки на воланот. Рачката од десната страна служи како селектор на брзината, додека левата како контролен елемент за функциите на светлината и метличките на ветробранско стакло. Исто така, за прв пат во компактниот сегмент на Audi, можно е да се нарача акустично стакло за предните странични стакла, што ја прави подобра внатрешната акустика, особено при големи брзини. Волуменот на багажникот од 488 литри исто така ја демонстрира практичноста на Audi Q3. Со склопената клупа на седиштето, просторот за складирање на Audi Q3 се зголемува до 1.386 литри. Седиштето може да се поместува по должина, а нејзиниот агол може да се прилагоди. Автомобилот има капацитет за влечење до 2.100 килограми.
Почетниот модел во фамилијата на Audi Q3 е Audi Q3 SUV TFSI 110 kW, четирицилиндричен бензински мотор со блага хибридна технологија. Audi Q3 SUV TDI 110 kW е особено погоден за возење на долги растојанија. Audi Q3 SUV e-hybrid 200 kW може да полни до 50 kW со еднонасочна струја во идеални услови и е помоќен и ефикасен од било кога. За таа цел е инсталирана високонапонска батерија со бруто капацитет од 25,7 kWh (нето 19,7 kWh). Оваа батерија овозможува електричен опсег до 119 километри.
Дополнително развиената стандардна амортизација обезбедува подобрено искуство при возење. Спортската амортизација и амортизацијата со контрола на амортизерите со два вентила се достапни како опции за оптимално избалансирано возење. Еден од најдобрите моменти за помош при возење е адаптивниот асистент за возење Plus. За уште поголема безбедност на патот, внатрешната камера го следи возачот за знаци на поспаност и недостаток на концентрација. Напредниот систем за паркирање им овозможува на клиентите да го научат Audi Q3 на индивидуални маневри за паркирање, а новата помош за возење на назад сигурно ќе помогне при излегување од непрегледни простори.
(ПР)
Економија
Национална конференција на ОРМ: Продуктивноста на компаниите е загрижувачки ниска, време е за реформи

Ограничениот пристап до финансии, слабите институции и корупцијата се главните пречки за растот на продуктивноста и развојот на македонските фирми. Овие фактори ја нарушуваат конкуренцијата и создаваат долгорочна непредвидливост која ги обесхрабрува инвестициите и иновациите, кои пак, заедно со добрите менаџерски практики и вештините, имаат суштинско значење за долгорочна конкурентност на домашните компании. Ова се дел од клучните наоди од истражувањето презентирано во рамки на националната конференција: „Продуктивноста и нејзините главни двигатели за економски раст и конкурентност“, што се одржа по повод 20-годишнината на Организацијата на работодавачи на Македонија (ОРМ). Јубилејот и конференцијата на ОРМ ги поздрави и заменик – министерот за економија и труд, Марјан Ристески.
Истражувањето, кое за потребите на ОРМ го спроведе Институтот за економски истражувања и политики „Finance Think“, покажува загрижувачки тренд на намалување на вкупната продуктивност на македонските компании, што укажува на тоа дека фирмите во земјава стануваат сѐ помалку ефикасни во користењето на основните фактори на производство – трудот и капиталот. Дополнително, компаниите со странски сопственици имаат дури четири пати повисока продуктивност од домашните, додека извозно ориентираните компании се значително попродуктивни од оние што работат исклучиво на домашниот пазар.
„Продуктивноста е темелот на секоја успешна компанија и движечка сила за одржлив економски развој на целата земја. За да ја зголемиме, потребно е да почнеме да делуваме веднаш, преку добро обмислени и решителни реформи кои ќе ја подобрат бизнис климата, ќе значат елиминирање на системската корупција, ќе го подобрат пристапот на фирмите до финансии и ќе ги поттикнат инвестициите и иновациите во модернизација на домашната економија“, изјави претседателката на Организацијата на работодавачи на Македонија, Владанка Трајкоска.
На конференцијата ОРМ презентираше и сет од конкретни препораки за раст на продуктивноста и деловната ефикасност, меѓу кои: обезбедување поголема финансиска поддршка за мали и нови компании преку поволни кредити, субвенции, даночни олеснувања за инвестиции во иновации и нови технологии; зајакнување на борбата против корупцијата преку зголемена транспарентност на институциите, независно и ефикасно судство; реформа на регулативата заради намалување на административниот товар и зголемување на предвидливоста на пазарните услови; ефикасна борба против нелојалната конкуренција и сивата економија преку дигитализација на услугите во јавниот сектор, засилен и координиран инспекциски надзор и ревизија на државната помош; и подобрување на инфраструктурата, особено дигиталната и енергетската, како клучен предуслов за технолошка модернизација.
„ОРМ, како единствена репрезентативна организација на работодавачите во рамки на социјалниот дијалог со владата и синдикатите, останува посветена на тоа да биде гласот на бизнисот. Ќе продолжиме да креираме решенија во соработка со институциите, синдикатите, експертите и граѓанското општество, со цел да го поттикнеме економскиот раст, да создадеме нови перспективи за младите и да обезбедиме социјална сигурност за сите“, најави Трајкоска.
Во рамки на конференцијата се одржа и панел-дискусија на која своите размислувања, ставови и предлози за тоа како продуктивноста да стане приоритет на економските политики во државата ги изнесоа претседателот на Собранието на ОРМ Ангел Димитров, професорката на Економскиот факултет при УКИМ д-р Даниела Бојаџиева, директорот на Фондот за здравствено осигурување Сашо Клековски и директорот на Државниот завод за статистика доц. д-р Дејан Станков.
Истражувањето и националната конференција со која се одбележа 20-годишнината на Организацијата на работодавачи на Македонија беа поддржани од Меѓународната организација на трудот, преку проектот Платформа за вработување и социјални прашања – ЕСАП 3, финансиран од Европската Унија.