Македонија
„Free Market Road Show" денеска во Скопје
Mакедонија денеска е домаќин на „Free Market Road Show” на кое еминентни економисти и професори ќе разговараат за улогата на државата во економијата, за финансирање на јавните задачи како и за тоа што ако грција банкротира
Институт за економски стратегии и меѓународни односи ОХРИД, Скопје заедно со своите партнери од Македонија – Универзитетот Американ Колеџ и Сојузот на стопански комори и меѓународните партнери од Австрија, САД, Велика Британија, Франција, Швајцарија, Белгија, Германија, Лихтенштајн, Романија, Чешка, Хрватска, Црна Гора и Србија беа домаќини на најголемата серија конференции која помина 13 европски градови во периодот од 18 -26 мај 2010 година, а истото ќе се случи и од 7 до 16 септември 2010 година.
“Free Market Road Show®” е еминентен настан, динамична серија на конференции на високо ниво каде бизнис лидери, универзитетски професори, политичари, економисти и новинари патуваат низ повеќе европски градови во кои, заедно со локални партнери и колеги, отвараат платформи за дискусија по прашања поврзани со глобалните случувања на економски план.
Конференцијата во Македонија ќе вклучи еминентни личности од повеќе сфери во интелектуалниот свет при што, покрај гостите од Европа и САД ќе бидат вклучени и партнерите, меѓународната заедница, приватниот сектор и граѓанското општество.
Оваа година фокусот е на улогата на државата во економската криза: Што очекуваме од државата? Кои предуслови е потребно да се исполнат? Одговорност на Владата? Што ако Грција банкротира? Морал и пазар; доверба во пазарот и сигурноста како фактори одговорни за економскиот развој? Општествена одговорност – економијата не е доволна.
Излагачите ќе се осврнат и на тоа како државата го финансира јавниот долг, дали има простор за реформа, дали има премногу задолжувања и друго. Ќе се споделат размислувања и за решенијате за потребата од финансирање на „јавните“ задачи, дали проблемот лежи главно во методите на трошење или во методите на собирање на приходите, како може Владата да ги балансира своите буџети, а притоа да ги намали должничките нивоа и друго.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Економија
„Фустани со џебови“ на Халкбанк избрана од AmCham за една од најдобрите општествено одговорни практики
Платформата „Фустани со џебови“ на Халкбанк АД Скопје, со која се дава поддршка на женското претприемништво, е избрана за една од најдобрите општествено одговорни практики од страна на Американската стопанска комора (AmCham) во рамките на проектот Partnership 4 Giving. Плаформата на Халкбанк е еден од петте проекти, кои добија посебно признание од комората за квалитетна и успешна општествно одговорна практика.
Халкбанк АД Скопје веќе една ипол година гради успешна приказна за поддршка на женското претприемништво, промовирајќи ја истовремено својата заложба за рамноправност и финансиска слобода на жените. Преку креираниот „Пакет за жени“ што е дизајниран да одговори на различните потреби на микро, малите и средните претпријатија каде сопственици или менаџери се жени, банката веќе им овозможи успешен бизнис на голем број клиентки во земјата.
Преку платформата, Халкбанк реализира и низа настани, кампањи и поддршки. Почнувајќи од хуманитарните акции поврзани со продажба на „Фустаните со џебови“, преку пласирање на кампањи за финансирање на женските бизниси, па се до организирање и давање поддршка на низата настани наменети за вмрежување и овозможување на меѓусебна поддршка на жените, Халкбанк заедно со својот партнер Мастеркард, ја подигнаа на повисоко ниво свеста и перцепцијата за финансиската моќ и слободата на жените во земјата.
Проектот Partnership 4 Giving, кој AmCham го имплементира во рамките на USAID програмата, има за цел покренување колективна акција која ќе обезбеди позитивен ефект и ќе развие одржливи перспективи за корпоративна филантропија промовирајќи ги позитивните приказни на компаниите кои служат како пример за бизнис заедницата на полето на корпоративна одговорност.
(ПР)
Економија
Македонските вина се продаваат во 40 држави во светот, Владата најавува зголемено производство и извоз
Македонија денес се претставува на „Винскa визија на Отворен Балкан“ во Белград.
Оваа година 80 винарски визби се претставуваат на овој саем од кои што 68 се мали семејни винарии и 12 винарски визби кои што се дел од здружението „Wines of Macedonia“, а за првпат имаме и изложувачи на квалитетна македонска традиционална храна.
Министерот за земјоделство, шумарство и водостопанство, Цветан Трипуновски, рече дека ова е одлична можност македонските квалитетни вина да бидат промовирани на саемот.
Тој посочи дека е зголемена продажбата на македонското вино надвор од границите на државата.
„Република Македонија е на 22 место во светот по производство на вино, а се наоѓа на 29-то место по извоз на вино во светот“, заклучи министерот.
Трипуновски додаде дека Владата има за цел да се зголеми производството на вино во државата со што ќе се зголеми и извозот на истото во светот. Девизен прилив од извоз на вино за 2023-та година изнесуваше над 57 милиони евра.
„Нашите вина се продаваат во преку 40 држави во светот. А, најголем дел се пласира овде во регионот, односно на Балканот“, истакна тој.
„Како Влада продолжуваме посветено да работиме во делот на секторот винарство бидејќи е втора најзначајна гранка во Република Македонија по извоз и девизен прилив“, нагласи министерот Трипуновски.
Економија
Грин Машинс на БРАКО на клучен европски саем за зелена и циркуларна економија во Италија
Електричните и водородните возила на Грин Машинс на БРАКО учествуваа на еден од најзначајните европски настани, ECOMONDO во Римини, Италија, кој претставува еден од најзначајните саеми и конференции во Европа, и кој ги обединува и системизира клучните елементи кои ги дефинираат развојните стратегии на политиката за животна средина на Европската унија.
На овогодинешниот настан, Грин Машис го претстави 500H2, најсовремен чистач на улици со погон на водород, заедно со целосно електричните 500ze и 400ze.
Дилерот на Грин Машинс во Италија, Грин Форсес, известува за голема заинтересираност за македонските возила не само на саемот, туку и на италијанскиот пазар воопшто, во конкуренција со производители на возила за чистење од Европа, САД и други делови на светот.
Македонските возила имаат предност на светскиот пазар поради нивниот квалитет, ефикасност и современ дизајн, како и различите модели, кои се достапни на електричен, хидрогенски и класичен погон.
(ПР)