Култура
ЕУ годинава потроши 2,4 милијарди евра за саморекламирање
Над 2,4 милијардиевра потрошила Европската унија (ЕУ) за саморекламирање во 2008 година.
Над 2,4 милијардиевра потрошила Европската унија (ЕУ) за саморекламирање во 2008 година.
Ова го покажуваистражувањето што синоќа го објави невладината организација „Отворена Европа“,пренесува Макфакс.
Сумата на паришто Унијата ги потрошила засаморекламирање е поголема дури и од годишниот рекламен буџет на компанијата„Кока Кола“.
Освен што има комуникацискастратегија створена за да ја „продава“ ЕУ и нејзините политики, Унијата трошисекоја година милијарди евра во напорите да создаде заедничка европска култураи општество со јавната цел да ја засили поврзаноста на луѓето кон европскиотпроект.
„Даночнитеобврзници не треба да ја плаќаат сметката на безполезен ПР маркетинг, лија целе да не натера да ја засакаме ЕУ.Таквото безполесно трошење на пари засомнителни и глупави проекти треба да престане“, изјави директорот на „Отворена Европа“, Лорен Милали.
„Во ВеликаБританија популарноста на ЕУ е најниска во последните 25 години и Европскатакомисија не прави ништо сериозно во врска со тоа. Наместо парите на даночнитеобврзници да се трошат за пропаганда, лидерите на ЕУ треба да направатдолгорочна стратегија и оценка што не е во ред. Унијата има потреба од итна ирадикална реформа, а не од скапи кампањи за подобрување на имиџот“, додадедиректорот на „Отворена Европа’.
На прво место во пропаганднатамашинерија на ЕУ се класичните пропагандни материјали, како брошури, реклами ифилмови.Унијата располага со сопствен институт за истражување на јавнотомислење – Еуробарометар, со сопствени новинарски канали и средства за влијаниеврз интернетот и медиумите, преку разноразни обуки и награди за новинарите.
На второ место, Унијата дава големи пари навнатрешни организации, кои помагаат за популаризирање на нејзините цели.Освентоа, таа вложува средства, неретко и директно, во невладини организации, научнии лоби групи, кои ја помагаат улогата на ЕУ во различни области, какоенергетика, образование и надворешна политика.
На трето место,Унијата потрошила големи суми на пари за финансирање на политиката за популаризирањена заедничко европско општество и европска култура, особено меѓу младите лица.Само во 2008 година, за таа цел биле потрошени околу 100 милиони евра одбуџетот на ЕУ.
Младите лица се прва целна група на повеќетокампањи на ЕУ. Притоа, специфичен акцент се става на образованието.
ЕУ годишно троши милијарди евра и запопуларизација и рекламирање на европската интеграција, бидејќи нејзините лидериразбираат дека поддршката на тој проект е единствениот начин да бидат сигурни декатоа ќе продолжи да се развива, се наведува во истражувањето на невладинатаорганизација „Отворена Европа“.
/крај/бгнес/ег/
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Култура
Промоција на книгата „Милчо за Манчевски“ и проекција на „Прашина“ во Кинотека
Во среда на 22 јануари во 19 часот во Кинотеката на Македонија ќе се одржи промоција на книгата „Милчо за Манчевски“, чиј приредувач е вонр. проф. д-р Атанас Чупоски.
„Книгата претставува обид да се опфатат многубројните аспекти од животот и работата на Милчо Манчевски, еден од нашите најнаградувани и во светски рамки најреномирани македонски филмски автори – почнувајќи од деновите на неговата младост поминати во родното Скопје па до денес – раниот интерес за театарот и филмот, студиите на филмска академија во САД, почетоците на филмската кариера, педагошката дејност во Њујорк, односот кон политиката и политичарите итн. – и сето тоа надополнето со исцрпна анализа на начинот на продукција, условите за работа, реализацијата, соработниците, режисерската експликација и филмолошката анализа, дистрибуцијата, фестивалите, успехот или неуспехот на седумте негови долгометражни играни филмови и сите останати кусометражни филмови, како и други пројави на неговата творечка личност“, пишува во предговорот Чупоски.
Промотори на изданието се проф. д-р Славица Србиновска, м-р Татјана Ќурчинска-Пепељугоска и филмскиот критичар Златко Ѓелески.
По промоцијата, во 20 часот ќе се одржи проекција на филмот „Прашина“, кој во 2001 година имаше чест да го отвори фестивалот во Венеција.
Култура
Премиера на претставата „Народен пратеник“ во рамките на јубилејот 80 години МНТ
Во рамките на одбележувањето на 80-годишнината на Македонскиот народен театар, на 25 јануари со почеток во 20:00 часот ќе се одигра премиерната изведба на претставата „Народен пратеник“ од авторот Бранислав Нушиќ, а во адаптација и режија на Егон Савин. Култното режисерско име Егон Савин се враќа во МНТ по подолг период. Ова е негова трета претстава во театарот, претходно ги има поставено „Злосторство и казна“ (1994) и „Лаж и паралаж“ (1996).
Во претставата игра внимателно одбрана и веќе докажана актерска екипа: Александар Микиќ, Дарја Ризова, Тони Михајловски, Јордан Симонов и Тања Кочовска. Бранислав Нушиќ, пак, е еден од најпоставуваните автори на сцената на МНТ, а овој „Народен пратеник“ е трета постановка на познатата драма на Нушиќ. Првата постановка премиерно е изведена на 8 мај 1945 година, во режија на Тодор Николовски, и таа е втората поставена драма на сцената на МНТ. Поставена е уште еднаш – 24 април 1993 година, во режија на Димитрие Османли. Таа е една од најпосетените и најдолговечни претстави: се игра до 2008 година, со вкупно 188 изведби. Режисерот Савин и авторот Нушиќ се неминовен и неизоставен дел од МНТ.
Сценограф на претставата е Весна Поповиќ, костимограф е Роза Трајческа-Ристовска, преводот на текстот го направи Загорка Поп-Антоска Андовска, а дијалектната адаптација на текстот е на Томислав Османли. Асистент на режисерот е Шенај Мандак, а изборот на музиката е на режисерот.
Првата реприза е закажана за 30 јануари, а билетите за истата се веќе распродадени.
Култура
Цуцковски: Заедно со новите селектори ќе создадеме врвна уметничката програма на Охридско лето
Симона Ѓорчева, музички менаџер и режисерот Ненад Витанов се новите селектори на музичкиот и драмскиот дел од програмата на НУ „Охридско лето“.
Директорот Ѓорѓи Цуцковски најави дека заедно со селекторите ќе создадат свежа, интересна и квалитетна програма. Вели дека ќе се залага да се искористи високиот уметнички кадар од Европа а ангажманот на Симона Ѓорчева во Македонија е прв пример за тоа. Според него нејзиниот придонес ќе биде од огромно значење во создавањето на една нова, модерна и креативна културна вредност како дел од вековна традиција на Фестивалот.
„Со професионалноста и умешноста на новите селектори ќе внесиме свежина во програмата и убеден сум дека тоа ќе го препознае стручната критика и нашата верна публика“, вели Цуцковски.
Ѓорчева и Витанов се истакнати уметници и културни работници, добро познати на домашната и меѓународната музичка и театарска јавност, со богата меѓународна професионална кариера.
Годинава од 12 јули до 20 август ќе се одржи 65 фестивалско издание на „Охридско лето“.