Македонија
В недела затворени неколку улици во Центар поради Скопскиот маратон
Градот Скопје известува дека во недела, 3 октомври, во периодот од 07 до 14 часот на неколку градски улици и булевари ќе се воведе привремен сообраќаен режим, поради одржувањето на најмасовната спортска манифестација во нашата земја „Виз ер скопскиот маратон 2021“.
Во овој временски период целосно затворени за сообраќај ќе бидат: булевар Илинден, од крстосница со булевар Свети Климент Охридски до улица Љубљанска; затворена ќе биде улица Љубљанска; улица Московска; потоа булевар Митрополит Теодосиј Гологанов, од крстосница со улица Московска; во продолжение улица Димитрие Чуповски; улица 11 Октомври до крстосница со булевар Крушевска република; булевар Крушевска република до крстосница со булевар Трета македонска бригада, булевар Трета македонска бригада ќе биде затворена од крстосница со булевар Крушевска република до улица Фрањо Клуз; потоа затворена ќе биде улица Фрањо Клуз и во продолжение булевар Јане Сандански во делницата од крстосница со улица Фрањо Клуз до булевар Србија.
Во истиот период ќе биде затворен и булевар Свети Климент Охридски и тоа од крстосница со улица Димитрие Чуповски до крстосница со булевар Илинден.
Во согласност со променетиот режим на сообраќај, ќе биде променет режимот на линиите на јавниот градски превоз.
I. Линии со изменета траса:
– Линија бр. 3: Од Спортска сала „Јане Сандански“ до „Југодрво“ по своја траса, продолжува по улица Свети Кирил и Методиј (Рамстор), Kлинички центар, Комплекс Панорама. Вo oбратна насока: Комплекс Панорама, улица Јордан Мијалков, подвозник, булевар Кочо Рацин („Jугодрво“), Tранспортен центар, улица Владимир Комаров (23 Октомври), улица Васко Карангелевски, булевар АСНОМ до Спортска сала „Јане Сандански“.
– Линија бр. 3Б: Од Кванташки пазар до „Jугодрво“ по своја траса, продолжува по улица Свети Кирил и Методиј (Рамстор), Kлинички центар и Комплекс Панорама. Вo oбратна насока: Комплекс Панорама, улица Јордан Мијалков, подвозник,
булевар Кочо Рацин („Jугодрво“), Tранспортен центар, улица Владимир Комаров (23 Октомври), улица Васко Карангелевски, булевар АСНОМ, Кванташки пазар.
– Линија бр. 4: oд Хрoм дo Соборен храм по редовна траса, булевар Гоце Делчев, булевар Крсте Мисирков (МАНУ), булевар Кочо Рацин, подвозник, улица Aнтон Попов, улица Димо Хаџи Димов, улица Народни херои, булевар Борис Трајковски до населба „11 Октомври“ и во обратна насока од „11 Октомври“ до населба Хром по изменета траса.
– Линија бр. 4А: oд Карпош 3 (7 и 59) по улица Карпошово востание, улица Бледски договор, булевар Партизански одреди, потоа продолжува по булевар Гоце Делчев, булевар Крсте Мисирков (МАНУ), булевар Кочо Рацин, подвозник, улица Aнтон Попов, улица Димо Хаџи Димов, улица Народни херои, булевар Борис Трајковски, продолжува по својата траса до с. Усје. Во обратна насока од с.Усје до Карпош 3 (7 и 59) по изменета траса.
– Линија бр. 5: Од Дексион, улица Ѓорче Петров, булевари Партизански одреди и Гоце Делчев, булевари Крсте Мисирков (МАНУ) и Кузман Јосифовски Питу, улица Владимир Комаров, улица Васко Карангелевски, булевар АСНОМ до терминал Ново Лисиче, a oбратно од Ново Лисиче до Комплекс банки по својата траса, булевари Крсте Мисирков, Гоце Делчев и Партизански одреди, улица Ѓорче Петров и Дексион.
– Линија бр. 7: oд Карпош 3 по улици Карпошово востание и Бледски договор, булевари Партизански одреди, Крсте Мисирков (МАНУ) и Кузман Јосифовски Питу, улици Владимир Комаров (23 Октомври) и Коста Новаковиќ, булевар Трета македонска бригада и продолжува по својата траса, a вo oбратна нaсока по булевар Трета македонска бригада, улици Коста Новаковиќ и Владимир Комаров (23 Октомври), булевари Jaнe Сандански, Кузман Јосифовски Питу, Крсте Мисирков, Гоце Делчев, Партизански одреди до Карпош 3.
– Линија бр. 8: Влае, булевар Партизански одреди, мост „Гоце Делчев“, булевар Гоце Делчев, Бит-пазар и продолжува по својата траса, а во обратната насока по изменета траса.
– Линија бр. 9: Клинички центар, улица Јордан Мијалков, подвозник, булевар Кочо Рацин („Jугодрво“) и продолжува по својата траса, а во обратната насока по редовната траса.
– Линија бр. 15 и 15А: од Карпош 3 (7 и 59), улици Карпошово востание и Бледски договор, булевари Партизански одреди, Гоце Делчев, Крсте Мисирков (МАНУ), Кузман Јосифовски Питу, улици Владимир Комаров (23 Октомври) и Васко Карангелевски, булевар АСНОМ, Ново Лисиче (терминал), a oбратно од Ново Лисиче до Комплекс банки по својата траса, булевари Крсте Мисирков, Гоце Делчев и Партизански одреди до Карпош 3.
– Линија бр. 16: Железара, Бит-пазар, „Југодрво“ и продолжува по своја траса, а во обратната насока по иста изменета траса.
– Линија бр. 19: од Карпош 3 (7 и 59), улици Карпошово востание и Бледски договор, булевари Партизански одреди и Гоце Делчев, Бит-пазар и продолжува по траса до Шуто Оризари, а во обратна насока по редовна траса до Карпош 3 (7 и 59).
– Линија бр. 21 и 21А: Транспортен центар, булевари Кузман Јосифовски Питу, Крсте Мисирков (МАНУ), Гоце Делчев и Партизански одреди и продолжува по своја траса, а во обратната насока по иста изменета траса.
– Линија бр. 22: Транспортен центар, булевари Кузман Јосифовски Питу, Крсте Мисирков (МАНУ), Гоце Делчев и Партизански одреди и продолжува по своја траса, а во обратната насока по иста изменета траса.
– Линија бр. 22А: ќе сообраќа како линија бр. 22.
– Линија бр. 23: oд Дoм нa пeчaт, улица Јордан Мијалков, подвозник, булевар Кочо Рацин („Jугодрво“), улици Владимир Комаров (23 Октомври) и Васко Карангелевски, булевар АСНОМ и продолжува по својата траса, a вo oбратна нaсока оди по својата траса до „Југодрво“, а потоа по улицата Свети Кирил и Методиј (Рамстор) до Дoм нa печат.
– Линија бр. 24: Почетна станица Карпош 3 (почетна 7 и 59), улици Карпошово востание и Бледски договор, булевари Партизански одреди, Гоце Делчев, Крсте Мисирков (МАНУ) и Кочо Рацин и продолжува по своја траса. Во обратна насока по истата траса до Карпош 3 (почетна 7 и 59).
– Линија бр. 27: oд Дoм нa пeчaт, улица Јордан Мијалков, подвозник, булевари Кочо Рацин („Jугодрво“) и Кузман Јосифовски Питу, улица Владимир Комаров (23 Октомври), булевари АСНОМ и Србија и продолжува по својата траса до нас. Вардарска, a вo oбратна нaсока по редовната траса до „Југодрво“, потоа по улица Свети Кирил и Методиј (Рамстор) до Дoм нa печат.
– Линија бр. 28: од Македонско село, с. Горно Нерези до Козле – терминал 57, а во обратна насока по истата траса.
– Линија бр. 50: Клинички центар, улица Јордан Мијалков, подвозник, булевар Кочо Рацин („Jугодрво“), Бит-пазар и продолжува по својата траса, а во обратната насока, од Бит-пазар продолжува по булевар Кочо Рацин, улица Свети Кирил и Методиј (Рамстор) и Клинички центар.
– Линија бр. 57: Од Козле, улици Васил Ѓоргов и Јордан Мијалков, подвозник, булевар Кочо Рацин („Jугодрво“), Бит-пазар и продолжува по својата траса, а во обратната насока од Бит-пазар продолжува по булевар Кочо Рацин, улица Свети Кирил и Методиј (Рамстор), улица Васил Ѓоргов и кон Козле.
– Линија бр. 59: Од Карпош 3, улици Карпошово востание и Бледски договор, булевари Партизански одреди и Гоце Делчев, Бит-пазар, Бутел, до Кучевишка бара. Во обратната насока по истата изменета траса.
– Линија бр. 59А: Кисела Вода, по своја траса до Олимписки базен (булевар Кочо Рацин), булевар Крсте Мисирков, Бит-пазар и продолжува по својата траса. Во обратната насока по истата изменета траса.
– Линија бр. 59Б: – Од Ново Лисиче, булевари Јане Сандански, Кузман Јосифовски Питу и Крсте Мисирков (МАНУ) и продолжува по својата траса, а во обратната насока од Бит-пазар, Судска палата, Комплекс банки, Транспортен центар, улици Владимир Комаров (23 Октомври) и Васко Карангелевски, булевар АСНОМ и Ново Лисиче (Терминал)
– Линии 31, 41, 51, 67, 70 и 74: Транспортен центар, булевар Кочо Рацин („Југодрво“), продолжуваат по своја траса, потоа подвозник, улици Антон Попов, Димо Хаџи Димов и Народни херои, булевар Борис Трајковски и продолжуваат по својата траса. Во обратната насока по истата изменета траса.
– Линија 58: Транспортен центар, булевар Кочо Рацин („Југодрво“), продолжува по своја траса, потоа подвозник, улица Антон Попов, улица Димо Хаџи Димов и продолжува по својата траса. Во обратната насока по истата изменета траса.
– Линија 73: Од Саем, булевар Кочо Рацин („Југодрво“), продолжува по своја траса, потоа подвозник, улици Антон Попов, Димо Хаџи Димов и Народни херои, булевар Борис Трајковски и продолжува по својата траса. Во обратната насока по истата изменета траса.
II. Линии со непроменета траса:
а) Градски линии: 2, 2А, 12, 20, 42, 45 и 65В
б) Приградски линии: 11, 11а, 18, 18а, 32, 47, 47а, 52, 53, 55, 56, 56а, 60, 61, 62, 63, 63а, 63б, 65, 66, 66а, 68, 69, 71, 81, 118
Градот Скопје апелира до сите учесници во сообраќајот да се придржуваат на привремено воведениот сообраќаен режим, да ја почитуваат поставената патна сигнализација и да ја приспособат брзината на движење на условите на патот.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Македонија
(Видео) Милошоски: Во Македонија нема да се градат бегалски кампови
Пратеникот на ВМРО-ДПМНЕ, Антонијо Милошоски, денеска демантираше дека Договорот за стратешко партнерство помеѓу Македонија и Велика Британија предвидува изградба на бегалски кампови во земјава.
Според него, договорот е еден од најзначајните документи што Македонија ги има постигнато со сериозна држава како Британија и предвидува заедничка соработка во инвестиции, инфраструктура, безбедност и економија.
„Со овој договор за стратешко партнерство предвидени се одредени средства со коишто ќе се гради инфраструктура во Македонија. Ќе се градат железници, автопати, здравствени и енергетски инфраструктурни проекти, но за жал на опозицијата, која се обидува да спинува, нема да се градат било какви бегалски кампови. Британија, откако излезе од ЕУ, со сите земји од Западниот Балкан, но и со самата ЕУ склучува вакви договори каде што Британија ја враќа легалната основа на ФРОНТЕКС таму каде што Македонија и земјите членки на ЕУ и земјите кандидати имаат легална основа за борба против организирана, нелегална миграција и заштита на границите. Тоа го прави Британија со овој дополнителен механзам, којшто е комплементарен со ФРОНТЕКС. Нема подобар демант за ваквите спинови на некои опозициони партии од изјавата на британскиот амбасадор, дека британско-македонскиот стратешки договор потврдува и предвидува инвестирање во инфраструктура, економија, безбедност и образование, но не предвидува бегалски кампови во Македонија. И тоа сакаме јасно да го демантираме. Сите оние кои се обидуваат оваа тема и понатаму да ја спинуваат, очигледно имаат недостаток или на визија или на проекти кои би ги понудиле како Македонија да има постабилни партнери и постабилни држави-пријатели како што е Велика Британија“, истакна Милошоски.
Претходно, „Дели мејл“ повикувајќи се на „Тајмс“ пренесе дека Британија би можела да депортира одбиени баратели на азил во Северна Македонија според планот за отворање „центри за враќање“ на Балканот. Според извештаите земјата влегла во формални разговори со Обединетото Кралство во текот на есента за да биде домаќин на мигрантски „центар за враќање“.
Според предлогот, за кој јавуваат британските медиуми, Обединетото Кралство би ѝ плаќало на Северна Македонија за секој мигрант што ќе го прифати, заедно со инвестиции во земјата и помош за нејзината безбедност од Русија. Мигрантите потоа би имале можност да бараат азил во Северна Македонија или да добијат работни визи за работа во сектори со недостиг од работна сила. Тие не би биле задржувани во притвор и би имале можност да заминат кога ќе посакаат.
Македонија
(Видео) Милошоски: „Стратегијата Македонија 2030“ на ВМРО-ДПМНЕ како ново поглавје за стабилност и развој на државата
Стратегијата „Ново поглавје – Македонија 2030“ што ВМРО-ДПМНЕ ја усвои на вчерашниот Конгрес во Кавадарци значи визија за модерна, стабилна и европски ориентирана Македонија, со јасно дефиниран политички и развоен правец за следната деценија, кажа денеска на прес-конференција, Антонијо Милошоски, пратеник на ВМРО-ДПМНЕ.
Стратегијата, како што рече Милошоски, се заснова на идејата дека државата мора да излезе од циклусот на краткорочни одлуки и да воведе долгорочен план и систем за управување, а тоа се создава преку институции со силен интегритет, конкурентна економија и општество засновано на вредности и национална самодоверба.
„Документот ја позиционира ВМРО-ДПМНЕ како политичка сила подготвена да ја преземе одговорноста и улогата за ова државничко лидерство. И ова се разбира не е список на политички кампањски предизборни желби, туку е документ со јасни цели коишто би биле национална траекторија во следните 10-15 години“, истакна тој.
Според него, клучната амбиција е оваа Стратегија Македонија до 2030 година да стане земја што создава стабилност, економска додадена вредност и институционална зрелост, со национален идентитет што се почитува, а не се условува дневно политички.
„Стратешката рамка за 2025–2030 ги содржи шесте клучни стожери што ќе водат развој на државата.
Прво, државната безбедност. Тоа значи модерна армија, современа полиција, национална сајбер-заштита и систем за справување со хибридни закани. Безбедноста е нашата основа и АРМ и МВР мора да бидат максимално подготвени за овој предизвик.
Второ е економската конкурентност. Тоа значи напуштање на моделот на евтина работна сила и создавање на конкурентна економија заснована на знаење, на додадена вредност и технолошки иновации. Се разбира мораме да имаме поддршка за домашните компании, стабилен даночен систем, зелена енергетска транзиција и повторно создавање на услови за странски инвестиции.
Трето, правна држава. Целта е да имаме независно судство, департизирано обвинителство, професионална администрација и системска борба против корупцијата преку дигитализирана контрола на движењето на парите и на имотните прашања.
Четврто, демографските политики. Потребна е вистинска поддршка за младите, станбени програми, политики за поврат на дијаспората, достоинствена грижа за постарите лица. За да можеме преку една стабилна популациона политика, во Македонија да имаме секогаш доволен ресурс во луѓе за да можеме да ја развиваме и економијата и државата.
Петто, европска интеграција и надворешната политика. Партнерства со јасни црвени линии ни се најбитен дел, затоа што ние како политичка партија сме определени за Европската Унија како еднаков партнер, без дополнителни билатерални условувања кои што би го допирале идентитетот или националната самобитност на македонскиот народ и да државата.
И шесто, образованието, културата и идентитетот. Мора да вложуваме во модерни програми, дигитален дел, да речам, на културата, исто така, и на образованието, поддршка за науката, заштита на македонскиот јазик и неговата промоција. Бидејќи без силна култура и образование не би имале толку силно општество, и промоција на нашите одлики во европско ниво“, рече Милошоски.
Дополнително, нагласи пратеникот, стратегијата носи нови теми што ја подготвуваат Македонија за иднината и оваа национална стратегија обрнува внимание и вештачка интелигенција како еден нов дел од технолошкиот натпревар, не само во Европа, туку и на глобално ниво.
„Имаме стратегија за сајбер-безбедност, стратегија за една геоекономска дипломатија, што ќе ја поврзе и дипломатијата со геополитичките поместувања во последниве неколку години. Исто така и основање на Фонд за иднината, односно државен инвестициски инструмент којшто ќе поддржува технологии, иновации, истражување и вештачка интелигенција, за да може Македонија да биде поконкурентна со партнерите во регионот, но исто така и на европско ниво“, вели Милошоски.
Македонија
(Фото+видео) Ивановски: Отстранет и првиот билборд од Железничката станица Скопје
„Отстранет и првиот билборд од Железничката станица Скопје“ – објави на ФБ, директорот на „Македонски железници – Инфраструктура“, Синиша Ивановски.
„Во насока на ослободување на просторот и оригиналниот изглед на железничката станица, започнавме со отстранување на сите билборди, светлосни реклами и останати информативни реклами кои години и декади наназад го нарушуваат автентичниот изглед на станицата. Ова ќе биде фазен процес кој ќе заврши со генерално чистење на надворешниот изглед на станицата како и соодветна илуминација“, напиша Ивановски.
„Ќе има промени на инсталациите, електроинсталациите, ќе се решат греењето, ладењето, водоводот. Она што Станицата изгледа како пит-стоп на Формула 1 веќе нема да биде така. Ќе има забрана за рекламирање и какви било билборди и сè што во моментот го гледате. И за тоа нема да го чекаме проектот. Ќе почнеме веднаш. Договорите што ги имаме за закуп на рекламни паноа веќе нема да ги продолжуваме. Оние што се актуелни ќе ги замолиме компаниите за малку совесно, одговорно општествено однесување, да ги раскинеме спогодбено. Потоа ќе има промена на содржини. Железничката станица не може да биде турбофолк-хаб во државата“, рече тогаш директорот Ивановски.

