Македонија
Изменет режим на автобусите на ЈСП в недела поради „Скопскиот маратон“
Во недела, 4 октомври, поради одржување на манифестацијата „Скопски маратон 2020“, во периодот од 7 до 14 часот одредени линии ќе сообраќаат по изменет режим од вообичаениот. Сите учесници на „Скопски маратон 2020“ на денот на одржувањето на манифестацијата, ќе може бесплатно да го користат јавниот превоз со приложување на стартниот број (маица).
ЛИНИИ СО ИЗМЕНЕТ РЕЖИМ НА СООБРАЌАЊЕ:
Линија 3
Од спортската сала „Јане Сандански“ до „Југодрво“ ќе вози по редовната траса, од „Југодрво“ ќе продолжува по улицата Кирил и Методиј („Рамстор“), Kлинички центар до „Панорама“.
Вo oбратна насока: „Панорама“, улицата Јордан Мијалков, подвозник, булевар Кочо Рацин („Jугодрво“), Tранспортен центар, улица Владимир Комаров, улица Васко Карангелески, спортска сала „Јане Сандански“.
Линија 3Б
Од Кванташки пазар до „Jугодрво“ ќе вози по редовната траса, потоа ќе продолжува по улицата Кирил и Методиј („Рамстор“), Kлинички центар, „Панорама“.
Вo oбратна насока: „Панорама“, улица Јордан Мијалков, подвозник, булевар Кочо Рацин („Jугодрво“), Tранспортен центар, улица Владимир Комаров, улица Васко Карангелески, булевар АСНОМ, Кванташки пазар.
Линија 4
Од Хрoм дo Соборен храм по булеварот Партизански одреди, мост „Гоце Делчев“, булевар Гоце Делчев, булевар Крсте Мисирков (МАНУ), булевар Кочо Рацин, подвозник, улица Aнтон Попов, улица Димо Хаџи Димов“, улица Борис Трајковски.
Посочениот режим ќе важи и во двете насоки на сообраќање.
Линија 5
Од Дексион, улица Ѓорче Петров, булевар Партизански одреди, булевар Гоце Делчев, булевар Крсте Мисирков (МАНУ), булевар К. Ј. Питу, улица Владимир Комаров, улица Васко Карангелевски, спортска сала „Јане Сандански“, булевар АСНОМ, Ново Лисиче.
Во обратна насока, од Ново Лисиче до комплексот банки ќе сообраќа по редовната траса, потоа по булевар Крсте Мисирков, булевар Гоце Делчев, булевар Партизански одреди, улица Ѓорче Петров и Дексион.
Линија 7
Од Карпош 3 до Соборен Храм по редовната траса, потоа по бул. „Гоце Делчев“, бул. „Крсте Мисирков“ (МАНУ), бул. „К.Ј.Питу“, ул. „Владимир Комаров“, ул. „Коста Новаковиќ“, бул. „Трета македонска бригада“, па прододолжува по редовната траса.
Вo oбратна нaсока, по бул. „Трета македонска бригада“, ул. „Коста Новаковиќ“, ул. „Владимир Комаров“, бул. „Jaнe Сандански“, бул. „К.Ј.Питу“, бул. „Крсте Мисирков“, бул. „Гоце Делчев“, бул. „Партизански одреди“ до Карпош 3.
Линија 8
Од Влае по бул. „Партизански одреди“, мост Гоце Делчев“, бул. „Гоце Делчев“, до Бит пазар и ќе продолжува по својата редовна траса.
Посочениот режим ќе важи и во двете насоки на сообраќање.
Линија 9
Од Клинички центар, ул. „Јордан Мијалков“, подвозник, бул. „Кочо Рацин“ (Jугодрво) и ќе продолжува по својата редовна траса.
Во обратна насока ќе сообраќа по редовната траса.
Линии 15 и 15А
Од Карпош 4 до Соборен храм по редовната траса на линија 15, ќе продолжува по бул. „Гоце Делчев“, бул. „Крсте Мисирков“, бул. „К.Ј.Питу“, ул. „Владимир Комаров“, ул. „Васко Карангелевски“, Спортска сала „Јане Сандански“, бул. „АСНОМ“, Ново Лисиче.
Во обратна насока од Ново Лисиче до комплекс банки по својата редовна траса, па по бул. „Крсте Мисирков“, бул. „Гоце Делчев“, бул. „Партизански одреди“ до Карпош 4.
Линија 16
Од Железара, преку Бит пазар до Југодрво и ќе продолжува по својата редовна траса.
Посочениот режим ќе важи и во двете насоки на сообраќање.
Линии 21 и 21А
Од Транспортен центар, по бул. „К.Ј.Питу“, бул. „Крсте Мисирков“ (МАНУ), бул. „Гоце Делчев“, бул. „Партизански одреди“ и ќе продолжува по своја редовна траса.
Посочениот режим ќе важи и во двете насоки на сообраќање.
Линии 22 и 22А
Од Транспортен центар, бул. „К.Ј.Питу“, по бул. „Крсте Мисирков“ (МАНУ), бул. „Гоце Делчев“, бул. „Партизански одреди“ и ќе продолжува по својата редовна траса.
Посочениот режим ќе важи и во двете насоки на сообраќање.
Линија 23
Од Дoм нa пeчaт, по ул. „Јордан Мијалков“, подвозник, бул. „Кочо Рацин“ (Jугодрво), ул. „Владимир Комаров“, ул. „Васко Карангелески“, Спортска сала „Јане Сандански“ и ќе продолжува по својата редовна траса.
Во oбратна нaсока, до Југодрво ќе оди по својата редовна траса, па по ул. „Кирил и Методиј“ (Рамстор) до Дoм нa печат.
Линија 24
Од почетна станица во Карпош 3 (почетна станица на линиите 7 и 59), по бул. „Илинден“, ул. „Бледски договор“, бул. „Партизански одреди“, бул. „Гоце Делчев“, бул. „Крсте Мисирков“ (МАНУ), бул. „Кочо Рацин“ и ќе продолжува по своја редовна траса.
Посочениот режим ќе важи и во двете насоки на сообраќање.
Линија 27
Од Дoм нa пeчaт, ул. „Јордан Мијалков“, подвозник, бул. „Кочо Рацин“ (Jугодрво), ул. „К.Ј.Питу“, ул. „Владимир Комаров“, ул. „Коста Новаковиќ“, бул. „Трета македонска бригада“ и ќе продолжува по својата траса.
Во oбратна нaсока до Југодрво по својата редовна траса, потоа по ул. „Кирил и Методиј“ (Рамстор) до Дoм нa печат.
Линија 50
Од Клинички центар, ул. „Јордан Мијалков“, подвозник, бул. „Кочо Рацин“ (Jугодрво), Бит пазар и ќе продолжува по својата редовна траса.
Во обратна насока, од Бит пазар ќе продолжува по бул. „Кочо Рацин“, ул. „Кирил и Методиј“ (Рамстор) до Клинички центар.
Линија 57
Од Козле, по ул. „Васил Ѓоргов“, потоа по ул. „Јордан Мијалков“, подвозник, бул. „Кочо Рацин“ (Jугодрво), Бит пазар и ќе продолжува по својата редовна траса.
Во обратна насока, од Бит пазар ќе продолжува по бул. „Кочо Рацин“, ул. „Кирил и Методиј“ (Рамстор), ул. „Васил Ѓоргов“ и до Козле.
Линија 59
Од Карпош 3 до Соборен храм ќе сообраќа по својата редовна траса, па по бул. „Гоце Делчев“, Бит пазар, ќе продолжува по својата редовна траса до Кучевишка бара.
Посочениот режим ќе важи и во двете насоки на сообраќање.
Линија 59А
Од Кисела Вода до Олимписки базен по својата редовна траса, кон Бит пазар и ќе продолжува по својата редовна траса.
Посочениот режим ќе важи и во двете насоки на сообраќање.
Линија 59Б
Од Ново Лисиче, бул. „Јане Сандански“, бул. „К.Ј.Питу“, бул. „Крсте Мисирков“ (МАНУ), па ќе продолжува по својата редовна траса.
Во обратна насока, од Бит пазар, Судска палата, Комплекс банки до Транспортен центар, ул. „Владимир Комаров“, ул. „Васко Карангелески“, Спортска сала „Јане Сандански“, бул. „АСНОМ“ и Ново Лисиче.
Линии 31, 41, 51, 67, 70 и 74
Од Транспортен центар до Југодрво по својата редовна траса, потоа преку подвозник, ул. „Антон Попов“, ул. „Димо Хаџи Димов“, ул. „Борис Трајковски“ и ќе продолжува по својата редовна траса.
Посочениот режим ќе важи и во двете насоки на сообраќање.
Линија 58
Од Транспортен центар до Југодрво по својата редовна траса, потоа преку подвозник, ул. „Антон Попов“, ул. „Димо Хаџи Димов“ и ќе продолжува по својата редовна траса.
Посочениот режим ќе важи и во двете насоки на сообраќање.
Линија 73
Од Саем до Југодрво по својата редовна траса, потоа преку подвозник, ул. „Антон Попов“, ул. „Димо Хаџи Димов“, ул. „Борис Трајковски“ и ќе продолжува по својата редовна траса.
Посочениот режим ќе важи и во двете насоки на сообраќање.
ЛИНИИ СО НЕПРОМЕНЕТА ТРАСА:
*градски линии: 2, 2А, 12, 19, 20, 42, 45 и 65В.
*приградски линии: 11, 11а, 18, 18а, 32, 47, 47а, 52, 53, 55, 56, 56а, 60, 61, 62, 63, 63а, 63б, 65, 66, 66а, 68, 69, 71, 81, 118.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Македонија
Мециновиќ: Додека претседателката зборува за топење на глечери, граѓаните се гушат од загаден воздух
Пратеникот од Левица, Амар Мециновиќ, на денешната прес-конференција по годишното обраќање на претседателката Гордана Сиљановска-Давкова оцени дека во нејзиниот говор изостана визија за реалната состојба во државата. Тој истакна дека наместо анализа на проблемите со кои секојдневно се соочуваат граѓаните, обраќањето беше сведено на флоскули и претставување на владината агенда на ДПМНЕ, а не на политичка слика што ги опфаќа сите граѓани во Република Македонија.
Мециновиќ нагласи дека во говорот на Давкова сосема изостана осврт кон уништувањето на реките, загадувањето на воздухот и системското разорување на животната средина, што претставува политичка порака дека загадувањето, зголемените заболувања, доминацијата на интересите на крупниот капитал над здравјето на граѓаните се прифатливи и нормализирани.
Тој сублимираше дека ова претставува морална мапа за ургентните прашања, и дека сведочиме на апстрактни говори за стабилност и глобални климатски промени, преку кои всушност се избегнува соочување со конкретните причинители и одговорности кај нас. Таквиот пристап, како што велат од партијата, ја штити нерегулираната индустрија и интересите на крупниот капитал, а штетата по граѓаните се третира како колатерална и неизбежна.
Додаваат дека, иронично, зад говорите за енергетска независност истовремено застана реалноста на поскапена струја и продлабочена енергетска сиромаштија, што повторно покажува отсуство на приоритети насочени кон граѓаните. Затоа, пратеникот од Левица најави и итна законска интервенција како одговор на енергетската криза во која државата веќе се наоѓа.
Од Кабинетот на претседателката посочија дека во нејзиниот говор воопшто не се спомнати глечери, како што наведува Мециновиќ, и дека говорот содржеше повеќе теми поврзани со екологијата.
Македонија
СДСМ: Кризна состојба за покривање на криминалните тендери
Криминални политики со тендери и неспособност во енергетиката се двете единствени причини поради која сите граѓани на Македонија ќе плаќаат поскапа струја и поради што се воведува кризна состојба, велат од СДСМ преку соопштение.
„За само година и половина владата на Мицкоски ја доведе најголемата државна енергетска компанија ЕСМ до финансиски и производствен колапс.
Оваа година има историски најниско производство на домашна струја, нема ниту 3.000 GWh од планирани 5.100 GWh. Катастрофално лошо.
За да се надминат овие загуби власта купува скапа струја од увоз, за многу повисоки цени отколку што би било ЕСМ да ја произведува дома.
Колку тоа ги чини граѓаните? 77 милиони евра е официјална загуба за само првите два квартали од 2025 години, со проекција од над 100 милиони евра загуба до крајот на 2025 година.
Дополнително, над 110 милиони евра ЕСМ има земено нови кредити за само 18 месеци. Тоа се над 200 милиони евра!
Дали сега е јасно?
Ова не е „надворешна криза“ и нема врска со протестите во Грција.
Ова е внатрешно предизвикана катастрофа, резултат на криминални тендери, скап увоз на струја и неспособност на власта на Мицкоски.
КЛУЧНОТО ПРАШАЊЕ Е: ЗОШТО НАВРЕМЕ НЕ СЕ ОБЕЗБЕДЕНИ ЕНЕРГЕНСИ?
Зошто во сред зима нема најмалку 300.000 тони јаглен на депонија, како основен услов за сигурно зимско производство? Зошто мазутот не е набавен навреме, туку сега панично се бара решение? Прашуваме: Дали постои веќе избрана фирма за снабдување со мазут?
Затоа се прогласува кризна состојба и затоа власта удри по џебот на граѓаните. Нема пари, има буџетска дупка од 1 милијарда евра, но не се откажува од криминалните тендери и скапот увоз на струја, а сега и на мазут.
Сметката за ова на крај ја плаќа народот, сите граѓани на Македонија!“, се додава во партиското соопштение.
Македонија
Разгледан клучниот План за праведна транзиција за 2026: Фокус на имплементација и координација
Денеска се одржа состанок на Советот за праведна транзиција, на кој беше разгледан Годишниот план за имплементација на праведната транзиција за 2026 година.
На состанокот беше нагласено дека Планот за 2026 е клучен документ за насочување на активностите во процесот на праведна транзиција и за исполнување на обврските на државата во рамки на Реформската агенда и Планот за раст, при што Министерството за енергетика, рударство и минерални суровини го координира неговото финализирање.
Фокусот на дискусијата беше ставен на тоа Планот да биде оперативен и имплементациски, со јасно дефинирани активности и проекти, одговорни институции, временска рамка, потребни ресурси и механизам за следење на напредокот.
Министерката Божиновска истакна дека “успешната имплементација во 2026 година бара силна меѓуинституционална координација, јасни улоги и активна вклученост на сите релевантни институции, со редовно известување за напредокот преку Советот и работните групи”.
По денешната дискусија и усогласување, Планот ќе биде подготвен за понатамошно формално усвојување, со цел државата да влезе во 2026 година со јасна насока, приоритети и засилен фокус на спроведување и резултати во рамките на зелената транзиција.

