Македонија
Караџовски: Не сме мафијаши, а Комисијата ќе работи до последната капка пот
Доктор Жарко Караџовски од Комисијата за заразни болести вели дека нема да дозволи никој да ги оцрнува Комиисјата за заразни болести и нејзините членови и дека никогаш тој и неговата фамилија не биле мафијаши, ниту дека се продаваат за ситни пари, а во однос на прозивките од опозициската партија.
„Во Комисијата сум член 26 години и кога другите партии биле на власт, ние сме биле тука професионалци од областа. Сега нè обвинуваат дека сме зеле грдни пари, дури дека за ситни пари се продаваме и дека сме мафијаши. Јас и мојата фамилија не се продаваме за ситни пари што некој ни ги поттурнува. Ако некој треба да поднесе оставка, треба да ни аргументира зошто. Ако сакаат, нека донесат нови луѓе во Комисијата, лично јас ќе ги примам заутре во 8 часот. Нека повелат сите што немаат доверба во Комисијата и нека дадат свое стручно мислење. Не дозволувам никој да си игра со нашите фамилии, со увредите уперени кон мене и кон Комисијата, не давам влакно да ѝ фали. Таму има професионалци со 30-годишно искуство и не дозволуваме никој да нè прави мафијаши и корумпирани. Велат сум имал баснословни пари, но ќе ви кажам дека имам автомобил стар 18 години, еве го тука паркиран и имам двособен стан, а не хациенда како што се пишуваше. Нека каже некој стручен, полиција или истражен орган дали имам земено екстра пари, што ми има потпишано Комисијата, а јас да сум ги примил. Нека дојде меѓународна комисија тоа да го провери“, рече Караџовски.
Тој додаде дека Комисијата ќе работи до последните капки пот и дека нема да го остави населението на цедило.
Министерот Филипче, пак, ја повика опозициската ВМРО-ДПМНЕ да собере доблест и да не го блокира законот за заштита на населението од заразни болести затоа што така ќе му наштети и на здравствениот систем и на граѓаните.
„Опозцијата, ако сакаше да помогне, сега ќе имавме 16 болници. Тие законот го блокираат и сега ние ги блокираме болниците, кои можеше да останат чисти. Еве сега сакаат да го блокираат и законот за заштита на населнието од заразни болести. Го одложија за една недела од нејасни причини. Кажаа дека имале некои работи шот треба да се дорасчистат, кажавме дека сме спремни да разговараме да доприцизираме и најдеме заеднички јазик, но ете законот се одложи за една недела. Искрено се надевам дека ќе соберат доблест и храброст утре да го изгласаат законот“, порача министерот Филипче.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Македонија
Нов дефокус, сега Бугарите се криви за покачувањето на струјата, велат од СДСМ
„Ги слушаме претставниците на ВМРО Ванчовистичка во јавните настапи како зборуваат за внесување на Бугари во Устав.
Дали сега за поскапувањето на струјата се виновни Бугарите“, прашуваат од СДСМ.
Или, како што додаваат, е виновен претседателот на СДСМ, Венко Филипче, Заев Заев кој 5 години е во полтичка пензија.
„Дали е виновен некој друг од СДСМ?
Секогаш некој друг е виновен за криминалот и корупција на ВМРО Ванчовистичка.
Сега излегле со најново „сензационално“ сознание: Бугарите се виновни што нема мазут. Виновни се и што поскапе струјата.
Наскоро ќе бидат други виновни и што недостига една милијарда евра во буџетот.
Добро како гледа ВМРО Ванчовистичка на граѓаните во Македонија?
Да не ги гледа со „магарешки уши“?
Да не беше тажно — ќе беше навистина смешно“, додаваат од опозициската партија.
Македонија
СДСМ: Кризна состојба заради тендери, зошто навреме не е набавен мазут
Кризната состојба во енергетиката не е поради протестите во Грција туку поради криминалните тендери и неспособноста на ДПМНЕ, велат од СДС:
„Кои се фактите:
-77 милиони евра е официјална загуба за само првите два квартали оваа година, со проекција од над 100 милиони евра загуба до крајот на 2025 година.
-Има историски најлошо производство на домашна струја, од планирани 5.100 GWh, не се произведени ниту половина.
-Наместо да се произведува струја дома, која чини 80-90 евра мегават час, Владата купува скапа струја за 140 евра мегават часови.
Сето ова треба да се покрие со „кризна состојба“ за граѓаните да ги платат овие загуби.
Така доаѓаме и до клучното прашање: зошто навреме не бил набавен мазут, зошто се чекало досега“.
Прашуваат, дали можеби веќе постои избрана фирма за снабдување со мазут.
„Какво е ова решение да се трошат преостанатите резерви на мазут без обезбедени нови количини? Па тоа само ќе ја продлабочи загубата во ЕСМ.
Граѓаните го знаат одговорот. Заради тендери. За некој да профитира. Како што се и 161 тендер за една фирма или 9 милиони евра за друга фрима за двајца вработени.
100 милиони евра загуба, буџетска дупка од 1 милијарда евра, се заради криминални тендери.
Одговорност ова мора да има“.
Македонија
Ако пиеш не вози, ако возиш немој да пиеш, секој живот е важен: новогодишна кампања за безбедност во сообраќајот
Републичкиот совет за безбедност на сообраќајот на патиштата, во пресрет на новогодишните и божиќните празници ја реализира новогодишната кампања за подигнување на јавната свест за ризиците од управување на моторни возила под дејство на алкохол.
Празничниот период е карактеристичен по зголемена раздвиженост на населението, зголемен интензитет на сообраќајот, новогодишни прослави и семејни дружби, што објективно го зголемува ризикот од настанување на сообраќајни незгоди со тешки последици, истакнуваат од таму.
„Алкохолот значително ги нарушува психофизичките способности на возачот, ја намалува концентрацијата, го продолжува времето на реакција и ја компромитира способноста за правилна проценка и донесување одлуки во сообраќајот.
Управувањето на возило под дејство на алкохол не претставува само прекршување на сообраќајните правила и прописи, туку и сериозен безбедносен ризик кој директно ги загрозува животот и здравјето на возачите, патниците и останатите учесници во сообраќајот.
Последиците од ваквото неодговорно однесување често се трајни и ненадоместливи – за поединците, семејствата и општеството во целина.
Во таа насока, Републичкиот совет за безбедност на сообраќајот на патиштата упатува јасен и недвосмислен апел до сите учесници во сообраќајот:
• да не управуваат моторно возило под дејство на алкохол;
• навремено да планираат безбедна алтернатива за превоз ( јавен превоз, такси-служба );
• доследно да ги почитуваат сообраќајните правила и прописи, со посебен акцент на ограничувањата на брзината на движење, почитување на сообраќајната сигнализацијата и користење на заштитна опрема;
• да покажат зголемена внимателност и одговорност кон ранливите категории на учесници во сообраќајот.
Безбедноста во сообраќајот е заедничка одговорност на сите. Со почитување на законските прописи и одговорно однесување во сообраќајот, секој поединец може да придонесе празничните денови да бидат исполнети со радост и среќа, а не со трагични последици“.

