Македонија
Анета од Радовиш со недобитен инстант-лоз ЕКОСКУТЕР доби 150.000 денари бонус

Задоволство ни е да vи ја претставиме Анета Спасојева од Радовиш – првата учесничка во бонус играта „Заврти eкоскутер тркало“ која ги „одмери силите“ со тркалото на среќата и си замина дома со 150.000 денари бонус на нејзината трансакциска сметка.
Со Анета се дружевме во ТВ-студиото на Лото 7 откако беше извлечена по електронски пат со помош на генератор во 88. коло. Пред камерите ни раскажа дека редовно се забавува со игрите на среќа на Државна лотарија, а особено се израдувала на новата бонус игра „Заврти екоскутер тркало“ затоа што со недобитните инстант-лозови, играчите добиваат втора шанса за добивка.
Ве потсетуваме, „Заврти екоскутер тркало“ е бонус игра за забава и добивки наменета за сите љубители за инстант-лозот екоскутер.
Сè што треба да направите е да се регистрирате/најавите на веб-страницата на Државна лотарија, www.loto.mk, да го запишете 11-цифрениот сериски број (баркод) кој се наоѓа на задната страна на лозот, но исто така го запишувате и 8-цифрениот контролен број (баркод) кој се наоѓа под полето прекриено со заштитен слој на кое пишува „НЕ ГРЕБИ“.
Можноста за учество веќе започна, а ќе трае заклучно со 23.3.2022 година. Во тек на овој период, секоја седмица, во лото-емисијата, се извлекува по еден од онлајн учесниците којшто ќе биде поканет да биде специјален гостин во телевизиското студио на Лото 7. Гостинот, во живо, ќе врти тркало на среќата со можност да освои парична добивка со вредност од 50 000, 100 000 или 150 000 денари. Согласно правилата на бонус играта, гостинот не може да си замине дома без добивка или со добивка помала од 50 00 денари.
Во тек на бонус играта секој којшто учествува ќе добие еднаква шанса да биде извлечен, а неговото учество ќе му дари единствено искуство да биде специјален гостин во судиото на Лото 7, да го заврти тркалото на среќата и да добие 50 000, 100 000 или 150 000 денари.
Но, изненадувањата со Државна лотарија никогаш не престануваат. Сите недобитни регистрирани инстант лозови екоскутер влегуваат во игра за два автомобила БМВ Х1, и тоа со две извлекувања по електронски пат:
· Првото извлекување ќе се одржи на 8.1.2022 година, а ќе учествуваат сите лозови кои претходно не биле извлечени за парична добивка од 1. до 10. коло.
· Второто извлекување за автомобил БМВ Х1 ќе се одржи на 19.03.2022 година. Ќе учествуваат сите регистрирани инстант-лозови кои претходно не биле извлечени за парична добивка и тоа од 11. до 20. коло.
Ве покануваме на уште една авантура преку www.loto.mk која може да ве одведе до прекрасен автомобил БМВ Х1. Билет до возбудливата авантура „Заврти екоскутер тркало“ е недобитен лоз екоскутер. Воедно, со купување пакет 5 + 1 екоскутер, давате ваш придонес во општественоодговорни цели и заедничката акција на Црвен крст и Државна лотарија под име „Круг на среќата и солидарноста наменета за поддршка на најнемоќната категорија граѓани во борба против Ковид-19.
(ПР-текст)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Македонија
(Видео) Пред Кривичен се бара правда за „Феликс“: Држава која не превенира и санкционира, охрабрува насилство!

Пред Кривичниот суд во тек е протест на кој се бара правда за кучето Феликс, кое беше претепано со метална шипка, а умре по два месеца во агонија.
Протестот се случува денес, кога требаше да биде одржано првото рочиште, но на крајот беше одложено бидејќи еден од обвинетите и неговата одбрана го немаат примено обвинителниот предлог, ниту пак решението за одлука за предложената мерка за обезбедување присуство.
Активистите пред судот најавија поднесување на Иницијатива за измена и дополна на Кривичниот закон до Владата, со внесување на нови прецизно дефинирани категории – нови квалификувани форми на кривично дело мачење на животни.
„Феликс се мачеше 52 дена и умре, затоа што беше мирно бездомно куче кое не се ни обиде да се одбрани или нападне. Кое и покрај сето зло кое му беше нанесено, им веруваше на луѓето кои неполни 2 месеци се бореа за негов живот. Тука сме зошто бараме одговорност и затворски казни за сторителот и соучесниците“, порачаа активистите.
Се додава дека во нашата држава сведоци сме на фрапантни и секојдневни случаи на насилство врз животните, безумие и суровост на начини кои не може а да ги смисли нормален ум, без граници; насилство кое неминовно ескалира, доколку не се препознае и казни соодветно. Тоа се девијантни и непресметани лица околу нас, нашите деца, семејства.
„Држава која не превенира и санкционира, охрабрува насилство! Бараме зголемување на санкциите предвидени со член 233 (Убивање и мачење на животни) особено по правно лице, и воведување на нови, квалификувани форми на извршување на ова дело. Конкретно, покрај зголемување на казните, бараме: 1) воведување на засебно кривично дело: Борби со животни; 2) засебно кривично дело: Напуштање на животни; 3)воведување на засебна безбедносна мерка – Забрана за чување и стекнување животни, која може да се изрече за најтешки случаи на злоупотреба на животни кога околностите на извршувањето упатуваат на опасност од повторување на кривично дело“, појаснуваат активистите, додавајќи дека нивните барања се базираат на успешни европски примери во законодавството, меѓу кои Хрватска, Италија, Франција, Полска.
Протестот го иницираеше здружението „Анима мунди“, а е поддржан и од иницијативата „Зелен хуман град“.
Обвинетите Љубе Крстевски и Бранко Билбиловски се товарат за убивање и мачење животни“, Член 233 став 1 од Кривичниот законик кој гласи „тој што ќе усмрти животно без оправдана причина или грубо го злоупотребува или го изложува на непотребни маки или му нанесува непотребни болки или заради изживување го изложува на страдање, ќе се казни со парична казна или со затвор до три години”.
Македонија
Муцунски се сретна со амбасадорот на БиХ: потврдени одличните билатерални односи и можност за нивно продлабочување

Министерот за надворешни работи, Тимчо Муцунски, денеска, го прими амбасадорот на Босна и Херцеговина, Драган Јаќимовиќ.
На средбата беа потврдени одличните билатерални односи и соработка меѓу двете земји кои се одвиваат во континуитет во областите од заемен интерес. Во овој контекст, беа разменети мислења за можностите за натамошно продлабочување на билатералната соработка, пред сè на економски план.
Соговорниците разговараа и за актуелните политички состојби во двете земји, како и нивната перспективата во процесот за интегрирање во Европската Унија при што се согласија дека проширувањето на Унијата ќе биде поттик не само за земјите од регионот, туку и суштински интерес за земјите-членки.
Министерот ја потврди поддршката за европските и евроатлантските аспирации на БиХ, притоа потенцирајќи ја подготвеноста, за размена на искуства во оваа област.
Македонија
Дваесет и една година од авионската несреќа во која загина Борис Трајковски

Државни делегации и членови на семејствата денес ќе положат цвеќе во помен на трагично загубените животи во авионската несреќа пред 21 година, кога загина тогашниот македонски претседател, Борис Трајковски.
Авионската несреќа се случи на 26 февруари 2004 година кај Мостар. Во несреќата загинаа и Димка Илкова – Бошковиќ, Ристо Блажевски и Анита Лозановска – советници во Кабинетот на претседателот, Миле Крстевски, вработен во МНР, Борис Велинов, Аце Велиновски – обезбедување, Марко Марковски и Бранко Ивановски – пилоти на авионот.
Последниот извештај за авионската несреќа од меѓународниот истражен тим покажа дека причините за падот на „кингерот“ се седум системски грешки на пилотите. Авионот се спуштил под минимално дозволена висина, временските услови биле неповолни, а пилотите не ја почитувале стандардната процедура, да слетаат на друг аеродром. Тие решиле да продолжат со слетување. Беше посочено и дека авионот не бил одржуван соодветно.