Македонија
(Видео) Ангелов: Дали треба да чекаме некој да загине за да се реши проблемот со мостот кај Визбегово
Директорот на Центарот за управување со кризи, Стојанче Ангелов, го посети мостот кај Визбегово Скопско, а ЦУК упати повторно известување и покана до дел од надлежните институции за координативна работна средба во ЦУК за небезбедноста на конкретниот мостот, надвозник, со нагласување дека, со оглед на фактите дека опасноста не е надмината, присуството на претставник од раководниот кадар на повиканите институции е задолжително.
Ангелов, по разгледувањето на мостот, директно од самото место упати повик и апел до дел од надлежните институции за отстранување на опасностите од мостот за граѓаните што поминуваат по него, а особено за граѓаните што со возила поминуваат под него.
„По пријава на неколку граѓани, повторно сме на мостот кај Визбегово, Скопско. Би рекол стар и небезбеден мост, преку кој има голема фреквенција на сообраќај. Но, не е наша работа да испитуваме дали овој мост е безбеден и колку е безбеден бидејќи информациите што ги имаме зборуваат дека тој ќе биде срушен во следните неколку години. На овој мост се јавува една опасност за граѓаните, која се провлекува, би рекол, повеќе од една година. Тоа се овие коцки (камени гранитни коцки од патот). Овие коцки, кои се расфрлани овде, најверојатно, излегуваат од самиот пат. И покрај моето укажување во повеќе наврати, повторно можам да ги забележам на самиот раб од мостот. Возилата што се движат по овој мост прават силни вибрации. Кога минуваат камиони, мостот буквално вибрира под моите нозе. Оваа коцка е само на 30-40 сантиметри од работ на мостот и може да падне долу на улицата. Доколку оваа коцка падне врз возило што минува под овој мост, некој може да биде убиен. Дали треба да чекаме некој да биде убиен, да загине,да биде тешко повреден или изваден од памет доколку коцката падне на совозачкото седиште, па излета со автомобилот и удри во ѕидовите на мостот бидејќи кога вакво нешто би удрило во шофершајбната на возилото, кој било возач ќе реагира. Но, не е само оваа коцка, еве овде имаме друга коцка, трета, четврта…“, вели Ангелов.
„Коцките постојано излегуваат од патот. Од страна на Град Скопје или Општината Бутел, по нашата прва пријава, веднаш беа преземени мерки и веднаш беше ставена ограда, која во најмала рака ја гарантира безбедноста на пешаците да не одат по тротоарот, кој во меѓувреме го снема. Од овие арматури висеа бетонски плочки, кои се извадени, а за тоа сме благодарни – сепак нешто е преземено. Но, апелирам, алармирам, Град Скопје, Општина Бутел, нека седнат заедно, нека се договорат – кој е одговорен за овој мост!? Нека не си ја префрлаат надлежноста едни на други. Нека седнат заедно и нека дојдат да го решат овој проблем… Да не си играме со човечките животи и со човечкото здравје бидејќи овој мост е исклучително фреквентен и ако може да се забележи од самите возила, додека ја давам оваа кратка изјава, поминаа десетици, а под моите нозе мостот буквално вибрира многу силно…
Пред извесно време побаравме да дојдат во ЦУК претставници на Општина Бутел и на Град Скопје, но не дојдоа… Затоа повикувам: Нека дојдат! Јас, не знам по кој пат, ќе отстранам неколку коцки – но, ова не е решение!… Отстранувањето на овие неколку коцки не е решение, постојано и постојано доаѓаат нови и нови…“, додаде Ангелов.
Инаку, ЦУК во барањето за координативна работна средба за небезбедноста на мостот кај Визбегово, Скопско, посочи:
„Центарот за управување со кризи во повеќе наврати во 2022 и 2023 година, врз основа на дојави од граѓани добиени преку Европскиот систем за итни повици Е-112, ве извести за опасностите од користењето на надвозникот на вкрстувањето на стариот качанички пат и ‘Јадранската магистрала’ во Скопје и побара известување за вашите досегашни и плански активности, за отстранување на камените гранитни коцки на надвозникот, што секојдневно ги загрозуваат, пред сè, корисниците на поранешната ‘Јадранската магистрала’ под мостот подвозник. Со оглед на фактите дека опасноста не е надмината, повторно ве известуваме и ве повикуваме на координативна работна средба во Центарот за управување со кризи в четврток. Темата на работната средба е: „Зајакнување на безбедноста на учесниците во сообраќајот, кои го користат надвозникот на стариот качанички пат над ‘Јадранската магистрала’. Присуството на претставник од раководниот кадар на вашата институција е задолжително“.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Македонија
(Видео) Прокисна инвестицијата од 350 милиони евра, со кофи се собира дождовница во трговскиот центар„Дајмонд“
Со кофи вечерва се собираше вода дождовница на последниот кат од трговскиот центар „Дајмонд“„
Центарот чија проектна вредност како што беше најавено при неговото отворање достигнува 350 милиони евра и нуди вработувања за над илјада лица од разни сектори попушти по вечерашниот дожд кој во попладневните часови го зафати главниот град.
Одговорните своевремено преку него најавија инвестиција од која ќе живне економијата и ќе се отворат нови работни места.
Македонија
Мицкоски од Србија: Овa е доказ за моќта на соработката, Македонија станува водечки извозник на вино во регионот според бројот на литри по глава на жител
Премиерот Христијан Мицкоски од саемот „Винска визија на Отворен Балкан“ во Србија, истакна дека настанот е доказ за моќта на соработката, визијата и посветеноста што земјите ја имаат кон унапредувањето на економските врски, културната размена и туристичката промоција.
Регионалната иницијатива, според него, создава можности што го поврзуваат регионот со светот и токму оваа платформа е пример како традицијата и иновацијата можат да одат рака под рака.
„Горд сум што денеска, овде во Белград, можеме да ги претставиме достигнувањата на македонската винска индустрија, која без сомнение се вбројува помеѓу најразвиените во регионот. Македонија има повеќе од 28.000 хектари лозови насади, а годишно произведуваме околу 100 милиони литри вино, од кои речиси 70 проценти се извезуваат во над 40 земји низ светот. Нашите лозја, кои се простираат низ региони како Тиквеш, Повардарие и Пелагонија, се меѓу најсончевите во Европа, со над 270 сончеви денови годишно, што придонесува за квалитетот на грозјето. Особено сме горди на нашите автохтони сорти, како што се вранец и станушина, кои стануваат препознатливи брендови на меѓународната сцена. Во споредба со соседните земји, Македонија се издвојува по балансот, меѓу количината и квалитетот на произведеното вино. Според податоците, 50 проценти од произведеното македонско вино е со ознака за географско потекло, што ја истакнува нашата посветеност на врвниот квалитет. Дополнително, секторот за вино придонесува со три проценти од вкупниот БДП на земјата, обезбедувајќи работа за над 20.000 луѓе, од лозарите до винарите и извозниците. Со ова, Македонија станува водечки извозник на вино во регионот според бројот на литри по глава на жител“, нагласи Мицкоски.
Изрази уверување дека настанот нема само да ја зајакне нашата винска индустрија, туку дека ќе отвори нови пазари и можности за сите учесници.
Саемот „Винска визија на Отворен Балкан“ не е само место за изложување и дегустација, туку и форум за дискусија, образование и соработка што ќе донесе долгорочни придобивки. Дозволете ми да се заблагодарам на домаќините и организаторите, кои вложија голем труд за да го направат овој настан успешен и да го промовираат Балканот како регион на квалитет, креативност и потенцијал. Сигурен сум дека заедничкиот успех што ќе го споделиме овде ќе биде само почеток на уште поголеми достигнувања во иднина“, кажа Мицкоски.
Македонија
Магла на патот с.Лисец – Попова Шапка, сообраќајот се одвива по влажни коловози
Сообраќајот на државните патишта се одвива непречено, по влажни коловози. Намалена видливост поради појава на магла од 40 – 50м. има на патниот правец с.Лисец – Попова Шапка.
Интензитетот на сообраќај на патните правци надвор од градските средини е умерен. На граничните премини од македонска страна нема подолги задржувања за влез и излез од државата.
Од 15.11.2024 година започнува законската обврска за задолжително поседување на зимска опрема во возилата, без оглед на моменталната временска состојба. Оваа обврска ќе трае до 15.03.2025 година.
АМСМ препорачува прилагодена брзина на движење, почитување на поставената сообраќајна сигнализација и внимателно управување со возилата, особено на патиштата низ котлините, речните долини и клисурите, каде има можност од појава на одрони. Ова посебно се однесува за делниците Катланово – Велес, Маврово – Дебар – Струга, Виница – Берово и Кочани – Делчево.