Македонија
„Визер“: Патниците да носат маски, а дополнителните услуги да ги плаќаат онлајн
Авиокомпанијата „Визер“ најави дека од 1 мај воведува дополнителни мерки за хигиена за да обезбеди здравје и благосостојба на своите патници и членови на екипажот.
Со цел да се осигури дека здравјето и благосостојбата на патниците и екипажот останат непроменети, „Визер“ воведува нови протоколи – во согласност со владините регулативи – да се почитува физичката дистанца за време на чекирање и да се подобри хигиената на летот. Како дел од мерките за заштита на здравјето на патниците и екипажот на авиокомпанијата, патниците треба да се чекираат и да ги купат сите дополнителни услуги онлајн, како, на пример, плаќањето дополнителни торби, за да ја намалат интеракција на аеродромот.
Употребата на киосците за самостојно оставање багаж – таму каде што е достапно – и брзите ленти за безбедност на аеродромите се високо препорачани од страна на авикомпанијата за понатаму да се обезбеди и физичка дистанца пред чекирање во авионот. За да се спречи можноста за ширење инфекција, од компанијата ги замолуваат сите патниците да се придржуваат на новите правила за физичка дистанца при влегување и излегување од авионот.
„Здравјето и благосостојбата на патниците и екипажот отсекогаш биле од најголема важност за ‘Визер’. Бидејќи на нашите летови пречекуваме сè повеќе и повеќе патници, мерките за заштита што ги имплементираме ќе обезбедат најдобри санитарни услови. Ги охрабруваме нашите патници да го гледаат новото видео за повеќе детали за новите мерки за здравје и заштита. Веруваме дека новиот протокол на ‘Визер’ ќе им помогне на патниците да се чувствуваат посигурно кога патуваат со нас, а ние ќе продолжиме да служиме за потребите на нашите патници, сега со засилени мерки за хигиена“, изјави Џозеф Варади, извршен директор на „Визер“.
Додека ХЕПА-филтрите на сите авиони на „Визер“ филтрираат до 99,7 отсто од вирусите и бактериите од воздухот во кабината, екипажот и патниците ќе треба да носат маски за време на летот. Екипажот ќе им достави на сите патници марамчиња за бришење, а отстранувањето на магазините на летот и охрабрувањето за бесконтактно плаќање при купување за време на летот се мерки што се воведени со цел да се намали физичкиот контакт. На летовите каде што ќе има можност, екипажот ќе обезбеди и оддалеченост помеѓу седиштата на патниците.
„Визер“ најави дека ќе продолжи со својот строг распоред за дневно чистење на целата флота, при што целиот авион ќе биде дезинфициран преку ноќ во согласност со официјалните упатства.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Македонија
Нормализиран сообраќајот на патот Градско – Прилеп
Денеска во 20:25 час, сообраќајот на регионалниот пат Градско – Прилеп кај клучката Манастирец кој беше пренасочен по регионален пат Р1107 кон Кавадарци поради случена сообраќајна незгода помеѓу патнички автомобил и трактор е пуштен за сообраќај во целост.
Македонија
Сообраќајка меѓу патничко возило и трактор на регионалниот пат Градско – Прилеп, сообраќајот пренасочен
Денеска околу 19:00 часот поради случена сообраќајна незгода помеѓу патнички автомобил и трактор, регионалниот пат Градско – Прилеп кај клучка Манастирец е пренасочен по регионален пат Р1107 кон Кавадарци, соопшти АМСМ.
Македонија
МВР: Шалтер за „Безбеден град“, граѓаните од утре ќе можат да ги променат контакт-податоците
Од Министерството за внатрешни работи известуваат дека граѓаните од утре (17.12.2025), на посебен шалтер во Одделот за граѓански работи, во зградата на МТВ (приземје) во Скопје, кој ќе работи секој работен ден во периодот од 08:00 до 17:00 часот ќе можат да поднесат барање за промена на контакт-податоците кои ги доставиле при регистрација на возилата, доколку има настаната промена или во случај да имаат добиено известување со неточни податоци.
„Истото, ќе може да се изврши и низ станиците за технички преглед на возила во државата каде што е распореден деташиран референт на МВР.
Исто така, граѓаните по електронска пошта на [email protected] ќе можат да достават писмена забелешка доколку имаат нејаснотии, прашања или проблеми поврзани со функционирањето и примената на системот „Безбеден град“, при што сите доставени забелешки ќе бидат евидентирани и разгледани согласно утврдените процедури, со цел унапредување на работењето и поефикасна комуникација со граѓаните“, соопшти МВР.

